Gewoon in de lobby van de supermarkt kluisjes plaatsen waar je je kind kan stallen voor de duratie van het winkelen.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Kinderen moeten gewoon uit de supermarkt blijven. leuk dat ze samen mogen spelen en evt hoogstens hun eigen gezin besmetten. Maar als je 1 groep niet in de hand hebt, dan zijn het kinderen wel. Dus je weet niet waar ze aan zitten, speeksel achter laten of wat dan ook.
En puur van "het is vermaak"![]()
Dit ja. Maar ook gewoon met auto zou ik ze er niet in laten.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:03 schreef Tegan het volgende:
Als je alleenstaand bent, zonder auto, met drie kinderen onder de 10 jaar. Waar moet je ze dan laten tijdens het boodschappen doen?
Ja precies. Ik wilde gevatte opmerkingen voor zijn, maar dat kan ook niet inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit ja. Maar ook gewoon met auto zou ik ze er niet in laten.
Geen vrienden/kennis/buurvrouw die even op ze kan letten? En als er nog een vader in het spel is zullen ze daar ook 1x in de week/2 weken zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:03 schreef Tegan het volgende:
Als je alleenstaand bent, zonder auto, met drie kinderen onder de 10 jaar. Waar moet je ze dan laten tijdens het boodschappen doen?
Geen vrienden die op drie kinderen kunnen letten. Geen kennissen die je vertrouwt. Geen andere ouder. En dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen vrienden/kennis/buurvrouw die even op ze kan letten? En als er nog een vader in het spel is zullen ze daar ook 1x in de week/2 weken zijn.
Dan vooral in problemen blijven denkenquote:Op woensdag 29 april 2020 16:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen vrienden die op drie kinderen kunnen letten. Geen kennissen die je vertrouwt. Geen andere ouder. En dan?
dan gaat de andere partner een rondje lopen met die kinderen waarom meeslepen naar de supermarkt waar ze tussen de oudjes heen rennen en andere klanten lastig vallen met hun geschreeuw naar jou toe dat ze die snoepjes perse willen hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:43 schreef skrn het volgende:
Ik vind geen kinderen mee naar de supermarkt een van de meest zware regels, voor mij althans, omdat het juist nu een goede afleiding is voor kinderen.
Ik heb geen kinderen. Maar lijkt me een wezenlijk probleem voor veel ouders.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan vooral in problemen blijven denkenen moet er een uitzondering voor jouw sneeuwvlokjes kinderen gemaakt worden. Ach die paar doden zijn ook niet zo belangrijk toch?
Ja precies dan kan ik met kinderen lekker naar de supermarkt.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Daarvoor is online bestellen toch oa uitgevonden?
Of gewoon niet en bestel jij lekker je boodschappen. Dan laat je ze helpen uitpakken als de boodschappen bezorgd worden. En dan bestel je een pak cakemix van een euro en kunnen ze zich daar op uitleven. Best triest wel, zelfs in coronatijden, dat jij de supermarkt als een uitje voor je kinderen ziet.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:35 schreef skrn het volgende:
[..]
Ja precies dan kan ik met kinderen lekker naar de supermarkt.
Don't feed the troll.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:43 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Of gewoon niet en bestel jij lekker je boodschappen. Dan laat je ze helpen uitpakken als de boodschappen bezorgd worden. En dan bestel je een pak cakemix van een euro en kunnen ze zich daar op uitleven. Best triest wel, zelfs in coronatijden, dat jij de supermarkt als een uitje voor je kinderen ziet.
De supermarkt is momenteel een plek waar je naar binnen gaat, je zooi pakt, afrekent en weer weg gaat. Niet als 'goede afleiding' voor je kinderen.
Als de supermarkt gezien wordt als goede afleiding voor de kinderen, gaat er mijn inziens ergens anders iets mis. Los van de vraag of het in deze tijd verstandig is.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:43 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik vind geen kinderen mee naar de supermarkt een van de meest zware regels, voor mij althans, omdat het juist nu een goede afleiding is voor kinderen.
Is daar inmiddels een beetje tussen te komen?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Zal per regio verschillen denk ik zo. Bij ons zag ik geen probleem. Wel veel volle dagen maar ook genoeg open plekkenquote:Op woensdag 29 april 2020 17:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is daar inmiddels een beetje tussen te komen?
Voor een paar tientjes komt AH elke week op een vaste tijd, ideaal.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is daar inmiddels een beetje tussen te komen?
quote:Op woensdag 29 april 2020 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes komt AH elke week op een vaste tijd, ideaal.
Werkt echt handig en fijn jaquote:Op woensdag 29 april 2020 14:28 schreef Sarabi het volgende:
Het wordt een vega schotel, de worstjes zitten niet bij de bestelling
Hier op het 'platteland' valt het echt tegen. Alles was tijdens de eerste coronaweken vol. Maar ik zal eens kijken of het nu beter is gewordenquote:Op woensdag 29 april 2020 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal per regio verschillen denk ik zo. Bij ons zag ik geen probleem. Wel veel volle dagen maar ook genoeg open plekken
Tja als je daar niet tegen kan dan moet je het niet doen.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Werkt echt handig en fijn ja.
Sorry hoor, ik moest je even terugpakken om je belachelijke sneeuwvlokjes opmerking.
[..]
Veel plezier bij onze supermarkt is daar voor geen mogelijkheid tussen te komen, afhalen ook niet, constant vol.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Eet jij bananen met schil dan.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:49 schreef Peter het volgende:
Geen toegang voor alles onder de 14. klaar
Bij ikea werden ook gewoon mensen geweigerd die met zijn drieën waren ( moeder en twee kinderen).
Vandaag een vrouw gezien met een sjaal voor de mond, maar wel 6 verschillende trossen bananen oppakken om te kijken welke ze wilde.. met d'r blote handjes. Ik hoef geen banaan meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |