Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
PCR is een tool die gebruikt wordt bij een type test. Het is niet de test.
Doe eens niet zo liegen. Dat is niet netjes.quote:
Je denkt dat er nu nog niet staat opgeslagen welke vaccinaties je hebt gehad?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:55 schreef Tingo het volgende:
FYI:
REPORT: EU Planning “Vaccination Passport” Since 2018 “Roadmap on Vaccination” outlines 3 year plan for boosting “vaccine confidence” and advancing “electronic tracking”
by Kit Knightly
https://off-guardian.org/(...)passport-since-2018/
'A report published by the European Commission in late 2019 reveals that the EU has been looking to increase the scope and power of vaccination programmes since well before the current “pandemic”.
The endpoint of the Roadmap is, among many other things, to introduce a “common vaccination card/passport” for all EU citizens.
This proposal will be appearing before the commission in 2022, with a “feasibility study” set to run from 2019 through 2021 (meaning, as of now, it’s about halfway through).
To underline the point: The “vaccination roadmap” is not an improvised response to the Covid19 pandemic, but rather an ongoing plan with roots going back to 2018, when the EU released a survey of the public’s attitude toward vaccines titled “2018 State of Vaccine Confidence” .'
You can read the entire report here, but below are some of the more concerning highlights [emphasis throughout is ours]:
“Examine the feasibility of developing a common vaccinationcard/passport for EU citizens“
“Develop EU guidance for establishing comprehensive electronic immunization information systems for effective monitoring of immunization programmes.”
“overcome the legal and technical barriers impeding the interoperability of national immunisation information systems”
'The point is that proposed COVID countermeasures, which have been presented to the public as emergency measures thought up on the fly by panicking institutions, have in fact existed since before the emergence the disease.'
Nee. Die pagina blanco is.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Je denkt dat er nu nog niet staat opgeslagen welke vaccinaties je hebt gehad?
Je bent niet heel duidelijk. Misschien is het je gebrekkige Nederlands.quote:
Ben maar een keer gevaccineerd toen ik (als kind) ge-emigreerd, en ik weet niet eens voor wat dat was. I don't need a vaccination for anything right now.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Je bent niet heel duidelijk. Misschien is het je gebrekkige Nederlands.
"Nee", dus je bent van mening dat er nu ook gewoon ergens staat opgeslagen welke vaccinaties je hebt gehad, maar in jouw geval is die blanco? Wat ik ten zeerste betwijfel.
Hoe je het ook wendt of keert, je bent de overheid super wantrouwig dus het is toch logisch dat er al een vaccin paspoort is?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ben maar een keer gevaccineerd toen ik (als kind) ge-emigreerd, en ik weet niet eens voor wat dat was. I don't need a vaccination for anything right now.
Als mensen 'n vaccin wil hebben - fijn voor ze, doe dat maar....al ze veilig van voelen.
Oh really?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, je bent de overheid super wantrouwig dus het is toch logisch dat er al een vaccin paspoort is?
Wat is je punt nou precies met dat vaccinpaspoort? Is er wel eentje?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh really?
If people are so sure that vaccination really helps and they feel protected against diseases,then they shouldn't have anything to worry about.
Ik denk niet dat je de hele artikel goed gelezen hebt.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat is je punt nou precies met dat vaccinpaspoort? Is er wel eentje?
Je kan er iets op tegen hebben, maar dan ben je een beetje laat imho, mijn vaccinaties staan namelijk gewoon opgeschreven en dat al langer dan 30 jaar.
Heb ik ook niet, alleen jouw excerpt. Als er iets belangrijkers in stond had je dat wel gemeld, niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de hele artikel goed gelezen hebt.
Zie deze edit nu pas. Jij denkt dat je door in de modder spelen jezelf beschermd hebt tegen polio?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb al 'n gezonde immuunsysteem - komt door voetbal en veel in de modder spelen.
Sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:32 schreef illusions het volgende:
Mij wel, want zo kan je een hoop missen, wat kennelijk ook gebeurt.
Kennelijk is Engels lezen wel een toevoeging in de discussie.
Maar hij leert toch Nederlands? Dus dit filmpje slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:11 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7913253/b780f5a0
Maar hij weigert het vaak te spreken, maakt hier ook een statement van, en snapt dankzij de slechte kennis van de Nederlandse taal sommige dingen niet, zoals het feit dat @Isdatzo nooit heeft gezegd dat er een 95% betrouwbaarheid is van Corona tests.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar hij leert toch Nederlands? Dus dit filmpje slaat helemaal nergens op.
De helft van z'n posts zijn in het Engels.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar hij leert toch Nederlands? Dus dit filmpje slaat helemaal nergens op.
Daar heb je dan ook gelijk in, maar het zou fijn zijn als hij het in het Nederlands aan het proberen is niet telkens daar op aangesproken gaat worden. Bedankt voor de medewerking @illusions !quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar hij weigert het vaak te spreken, maakt hier ook een statement van, en snapt dankzij de slechte kennis van de Nederlandse taal sommige dingen niet, zoals het feit dat @:Isdatzo nooit heeft gezegd dat er een 95% betrouwbaarheid is van Corona tests.
Als je dan zelf iets niet snapt en verkeerd interpreteert, vind ik het vrij onnozel en arrogant om alsnog een statement te maken dat je het weigert om Nederlands te spreken, en dat heeft niets te maken met de taal van enig bronmateriaal.
Leuke post Broeswillems!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De helft van z'n post zijn in het Engels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |