Meeste van de zogenaamde tests niet eens 'approved and validated' zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Niezen doen we allemaal wat meer als het voorjaar eraan komt en dan zijn er nog zat mensen die last van hooikoorts hebben in deze periode.
Dan nog las ik op die andere site
Hoe weet ik het verschil tussen Covid-19 en een gewone griep?
Daar kom je alleen achter met behulp van een test. Deze test werkt pas als je de symptomen hebt.
De testen zijn niet eens 100% accuraat, de meeste mensen die in deze periode een griepje hadden zijn de stuipen op het lijf gejaagd met al die corona-goochelarij.
Dankzij dat volk gaan we hard naar de klote.quote:Op donderdag 16 april 2020 04:02 schreef kree het volgende:
Erger nog je ziet users dus ook niet zelf meer nadenken maar eigenlijk compleet het verhaal uit de media kopiëren.
Correct. Moest vandeweek bij de Jumbo zijn voor 2 croissantjes of ik even een kar mee wilde nemen. Donderstraal een eind wegquote:Op donderdag 16 april 2020 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
Mag ik aannemen dat de mensen die Corona een hoax vinden zich ook niet aan de door de overheid gelegde regels, zoals natuurlijk de 1,5m regel, houden?
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Natuurlijk hou ik me er wel zoveel mogelijk aan uit respect voor mensen die heilig geloven in deze nonsens en om niet in conflict te raken en eventueel ook nog een boete van vier meier op te lopen.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
Mag ik aannemen dat de mensen die Corona een hoax vinden zich ook niet aan de door de overheid gelegde regels, zoals natuurlijk de 1,5m regel, houden?
Denk van niet...? Kritiek moet er altijd kunnen zijn wel. We gaan naar de klote door niet denkende mensen en die maar gelijk ja en amen zeggen tegen wat ze voorgeschoteld krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:57 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Dankzij dat volk gaan we hard naar de klote.
On a postive note, in my hood I see people in the supermarket smiling politely at one another and rolling their eyes in bemusement. (Although I suppose that could be a reaction to seeing my face anyway)quote:Op donderdag 16 april 2020 10:08 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Natuurlijk hou ik me er wel zoveel mogelijk aan uit respect voor mensen die heilig geloven in deze nonsens en om niet in conflict te raken en eventueel ook nog een boete van vier meier op te lopen.
Another shade of brown in the whole Corona shitshow?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:24 schreef An_0_Niem het volgende:
US explores possibility that coronavirus started in Chinese lab, not a market
Daar is 'ie weer. Wat zijn jullie ideeën hierover?
Corona is wel wat anders dan een griep. Bij een normale griep is de ademhaling niet zo een groot probleem als met Corona. Ik kan er nu wel over meepraten. Sinds mijn partner met 40,1 koorts te bed ligt(sinds gisteren) en zeer veel last heeft van de ademhaling als nooit eerder het geval is geweest bij een normale griep dan weet ik het nu wel zeker. Vandaag dan getest en via sms nog op antwoord wachten. Maar de poli gaf al aan dat de kans heel erg groot is omdat de ademhaling bizar is. Dat heb ik nog niet eerder bij mijn partner meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waar staat dat volgens jou?
Please be specific.
Van de bron in je post:
Hoe weet ik het verschil tussen Covid-19 en een gewone griep?
'Daar kom je alleen achter met behulp van een test. Deze test werkt pas als je de symptomen hebt.'
'De symptomen lijken verwarrend veel op elkaar. '
'alleen achter met behulp van een test' ?
Maar de accuratie/nauwkeurigheid van de tests nog steeds onduidelijk is. Handig hoor.
Heel veel sterkte toegewenstquote:Op donderdag 16 april 2020 14:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Corona is wel wat anders dan een griep. Bij een normale griep is de ademhaling niet zo een groot probleem als met Corona. Ik kan er nu wel over meepraten. Sinds mijn partner met 40,1 koorts te bed ligt(sinds gisteren) en zeer veel last heeft van de ademhaling als nooit eerder het geval is geweest bij een normale griep dan weet ik het nu wel zeker. Vandaag dan getest en via sms nog op antwoord wachten. Maar de poli gaf al aan dat de kans heel erg groot is omdat de ademhaling bizar is. Dat heb ik nog niet eerder bij mijn partner meegemaakt.
Maar ja, weken lang in de thuiszorg gewerkt met patiënten waarvan een aantal terminaal positief getest zijn kon je er op wachten dat uiteindelijk mijn partner ook de klos is. Want de hulpmiddelen(mondkapjes etc.) zijn te laat ingezet mbt thuiszorg. Zolang het niet erger word is het vooralsnog thuis uitzieken. En geloof mij maar, ik kan tegen een stootje en ben niet snel van mijn stuk te krijgen en blijf aktijd zeer rustig zelfs nu nog.
En hiermee ben ik ook zwaar de pineut. Want ik mag ook niet meer aan het werk voorlopig. En daar baal ik wel van. Want ik zie de muren nog wel op mij afkomen.
Het is alleen de vraag of je een complete economie moet platleggen. Dat blijft een duivelsdilema. Maar Corona is zeker geen hoax.
Thx, geen probleem. Mijn partner had nog net voldoende ademhaling om thuis te mogen uitzieken. Maar vanaf het bed tot wc een afstand van circa 7mtr totaal buiten adem zijn en hoesten als een gek heeft zowel mijn partner als ik bij een normale griep nog nooit eerder gehad. Ik heb mij tevens laten vertellen dat veel mensen net nog thuis kunnen uitzieken waarbij een opname vooralsnog niet nodig is. Daar hopen we dan ook maar op.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Heel veel sterkte toegewensten bedankt voor het delen. Corona is helaas realiteit en hopelijk overtuigt jouw bericht degenen die het een hoax noemen.
Vraagje: hoeveel mensen ken jij persoonlijk die op de IC werken, en hoor je hun persoonlijke verhalen ook?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:20 schreef borealist het volgende:
BNW / Corona Virus: Damage Control voor de hoax is begonnen
Ziekenhuis personeel op de IC klagen dat in plaats van 2 patiënten, ze nu voor 3 of zelfs 4 patiënten tegelijk moeten zorgen.
Sterkte Cherniquote:Op donderdag 16 april 2020 14:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Corona is wel wat anders dan een griep. Bij een normale griep is de ademhaling niet zo een groot probleem als met Corona. Ik kan er nu wel over meepraten. Sinds mijn partner met 40,1 koorts te bed ligt(sinds gisteren) en zeer veel last heeft van de ademhaling als nooit eerder het geval is geweest bij een normale griep dan weet ik het nu wel zeker. Vandaag dan getest en via sms nog op antwoord wachten. Maar de poli gaf al aan dat de kans heel erg groot is omdat de ademhaling bizar is. Dat heb ik nog niet eerder bij mijn partner meegemaakt.
Maar ja, weken lang in de thuiszorg gewerkt met patiënten waarvan een aantal terminaal positief getest zijn kon je er op wachten dat uiteindelijk mijn partner ook de klos is. Want de hulpmiddelen(mondkapjes etc.) zijn te laat ingezet mbt thuiszorg. Zolang het niet erger word is het vooralsnog thuis uitzieken. En geloof mij maar, ik kan tegen een stootje en ben niet snel van mijn stuk te krijgen en blijf aktijd zeer rustig zelfs nu nog.
En hiermee ben ik ook zwaar de pineut. Want ik mag ook niet meer aan het werk voorlopig. En daar baal ik wel van. Want ik zie de muren nog wel op mij afkomen.
Het is alleen de vraag of je een complete economie moet platleggen. Dat blijft een duivelsdilema. Maar Corona is zeker geen hoax.
Sorry to read about your partner.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ook vele experts?quote:
Dank! Die ga ik eens doornemenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:31 schreef Tingo het volgende:
102 silver bullets.
Reports which we will not see in the fckin stupid public information films.
Ik heb niet alles gelezen, maar hier heb je 'n uitgebrede mooie verzameling van info/artikels/new reports/meningen enz. van de laatste paar maanden of zo.
http://septclues.com/CORO(...)andemic_is_false.pdf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |