abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192617724
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 18:28 schreef controlaltdelete het volgende:

Niezen doen we allemaal wat meer als het voorjaar eraan komt en dan zijn er nog zat mensen die last van hooikoorts hebben in deze periode.

Dan nog las ik op die andere site

Hoe weet ik het verschil tussen Covid-19 en een gewone griep?

Daar kom je alleen achter met behulp van een test. Deze test werkt pas als je de symptomen hebt.

De testen zijn niet eens 100% accuraat, de meeste mensen die in deze periode een griepje hadden zijn de stuipen op het lijf gejaagd met al die corona-goochelarij.
Meeste van de zogenaamde tests niet eens 'approved and validated' zijn.
Looks like the coronahysteria bullshit merchants are looking at taking an escape route.
I wonder how stupid this is going to get. :)

PS: Now they are talking of a looming economic crisis. Yes folks, that's what was also part of the plandemic, then they can blame the 'looming' economic crisis (that was on the cards anyway) on the corona-crisis psyOp

[ Bericht 5% gewijzigd door Tingo op 14-04-2020 19:30:31 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192642217
102 silver bullets. Reports which we will not see in the fckin stupid public information films.
Ik heb niet alles gelezen, maar hier heb je 'n uitgebrede mooie verzameling van info/artikels/new reports/meningen enz. van de laatste paar maanden of zo.

http://septclues.com/CORO(...)andemic_is_false.pdf
by Kevin Galalae,Center of Global Consciousness (6 April 2020)
Here's number 10....
Silver Bullet 10:
The UK has removed Covid19 from the official list of High Consquence Infectious Diseases (HCID), stating that mortality rates are „low overall“.

https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19

Definition of HCID
In the UK, a high consequence infectious disease () is defined according to the following criteria:
- Acute infectious disease
- Typically has a high case-fatality rate
- May not have effective prophylaxis or treatment
- Often difficult to recognise and detect rapidly
- Ability to spread in the community and within healthcare settings
- Requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed
effectively, efficiently and safely
......
March 19,2020 - the same day the pubs and restaurants were closed for business and people were told to stay at home.
And we've been bombarded by COVID19 fearmongery ever since, yet the UK government takes COVID19 off the list of HCID's.
.....
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192642237
Disclaimer: These tests are not being used for the mass testing which is allegedly going on right now. Is gewoon handig informatie.

Advice on the use of rapid tests for COVID-19.(March 15,2020)
https://www.gov.uk/govern(...)harmacies-or-at-home

Details
Some manufacturers are selling products for the diagnosis of COVID-19 infection in community settings, such as pharmacies.
The current view by PHE (Public Health England) is that use of these products is not advised:
- Some of these products look for virus while others look for the body’s immune response to the
virus.
- Such tests are very rapid and can work on a range of specimens including serum, plasma or
finger-prick whole blood
- There is little information on the accuracy of the tests, or on how a
patient’s antibody response develops or changes during COVID-19 infection. It is not known
whether either a positive or negative result is reliable

- Currently there is no published evidence about the suitability of these tests for diagnosing
COVID-19 infection in a community setting
pi_192642281
Ik ben normaal niet zo van bnw hoewel dit altijd interessant is trouwens.

Maar ga steeds meer twijfels hebben bij het overheid verhaal of wat de media ervan maakt weer.

Erger nog je ziet users dus ook niet zelf meer nadenken maar eigenlijk compleet het verhaal uit de media kopiëren.

En ja het is ban waardig ook nog eens dan.
Ben toch redelijk uitgescholden en ook door mods enzo,

Terwijl ik toch de enige was die dus wel de realiteit ziet zelf.... hmmmms tja

Weet niet meer wie het zei. Maar jezelf lockdownen moet het woord van het jaar worden denk haha

Verder hoop ik dat deze hele kermis show maar zo snel mogelijk over is. Want dan kunnen we even beginnen aan de volgende economische crisis weer eens. (Voor de afwisseling)

[ Bericht 13% gewijzigd door kree op 16-04-2020 04:13:38 ]
Do what you love, love what you do!
  donderdag 16 april 2020 @ 09:57:33 #55
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192644636
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 04:02 schreef kree het volgende:
Erger nog je ziet users dus ook niet zelf meer nadenken maar eigenlijk compleet het verhaal uit de media kopiëren.

Dankzij dat volk gaan we hard naar de klote.
  Moderator donderdag 16 april 2020 @ 10:05:04 #56
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_192644738
Mag ik aannemen dat de mensen die Corona een hoax vinden zich ook niet aan de door de overheid gelegde regels, zoals natuurlijk de 1,5m regel, houden?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192644762
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
Mag ik aannemen dat de mensen die Corona een hoax vinden zich ook niet aan de door de overheid gelegde regels, zoals natuurlijk de 1,5m regel, houden?
Correct. Moest vandeweek bij de Jumbo zijn voor 2 croissantjes of ik even een kar mee wilde nemen. Donderstraal een eind weg :') Als anderen het fijn vinden dat je op afstand blijft dan respecteer je dat (niet vanwege corona, maar omdat die mensen dat een fijn gevoel geeft). Onze vriendengroep komt gewoon bij elkaar over de vloer hoor.
  donderdag 16 april 2020 @ 10:08:17 #58
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192644779
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Natuurlijk hou ik me er wel zoveel mogelijk aan uit respect voor mensen die heilig geloven in deze nonsens en om niet in conflict te raken en eventueel ook nog een boete van vier meier op te lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kontkapje op 16-04-2020 10:17:12 ]
  donderdag 16 april 2020 @ 10:40:24 #59
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192645243
Corona batman in Mexico

Everything's possible in India >:)

Corona car

En corona cops

Ben daar wel eens in de slums geweest, hoe moeten die mensen daar 1.5m social distancing men zit daar hutje mutje... :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192645482
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:57 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Dankzij dat volk gaan we hard naar de klote.
Denk van niet...? Kritiek moet er altijd kunnen zijn wel. We gaan naar de klote door niet denkende mensen en die maar gelijk ja en amen zeggen tegen wat ze voorgeschoteld krijgen.

Niet meer het zelf kunnen denken dus of zien maar gelijk al een mening hebben gebaseerd uit de media.

De regering ziet het graag zo trouwens |:(

for sure er hebben er een paar een harde pener van gekregen in de regering want totale controle dat willen ze.
pi_192645681
En trouwens voor de volgende weer gaat reageren etc.... ik heb het dus zelf gezien en haal het niet uit media bronnen ;)
pi_192647275
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 10:08 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Ik kan alleen voor mezelf spreken. Natuurlijk hou ik me er wel zoveel mogelijk aan uit respect voor mensen die heilig geloven in deze nonsens en om niet in conflict te raken en eventueel ook nog een boete van vier meier op te lopen.
On a postive note, in my hood I see people in the supermarket smiling politely at one another and rolling their eyes in bemusement. (Although I suppose that could be a reaction to seeing my face anyway) :) I think there are more people than what we might expect who think that this coronavirus scam is, to say the least, a load of exaggerrated scaremongery.You can kind of see it on their faces.
pi_192647416
PCR (swab) tests zijn voor de mass-testen gebruikt.
Zoek resultaten 'covid19 swab tests reliability'....en er veel meer te vinden is!

Hier 'n paar quotes zijn, maar tis de moeite waard om de hele links te lezen.

Reliability of COVID19 swab tests (PCR tests)
https://www.theverge.com/(...)-isolation-treatment

'The coronavirus test is new, so it’s hard for doctors to interpret results'

'health care providers and patients don’t have the information they need to fully understand their test results.'

....
https://slate.com/technol(...)false-negatives.html

The tests seem to have a problematically high false-negative rate, meaning that many people who get tested are receiving a negative test result despite having the virus.

.......
Experts Voice Concerns About Covid-19 Testing Accuracy (April 14,2020)
https://undark.org/2020/04/14/covid-19-testing-accuracy/

'Tests turning up negative even when all signs point to Covid-19 has been a common experience in American hospitals over the past month, public health experts have told ProPublica. It’s unclear what proportion of these negative results are inaccurate — known as “false negatives” — and whether that’s due to some external factor, like bad sample collection, or because of an issue inherent in the tests’ design.'

'Neither the major test manufacturers, the U.S. Food and Drug Administration, or the U.S. Centers for Disease Control and Prevention would say how common false negatives are.'

But the manufacturers are demonstrating their diagnostics’ performance with what’s known as “contrived samples,” which are not taken from actual patients. A contrived sample is made by taking coronavirus RNA made in a lab and putting it into a medium that mimics nasal mucus.
“This is supposed to represent a swab specimen, but it’s not a positive sample from a real patient, and that does make a real difference,” said Benjamin Pinsky, medical director of the Clinical Virology Laboratory for Stanford Health Care.

.......

More info here:
https://www.sciencemediac(...)f-test-for-covid-19/

“When e.g. press conferences are talking about tests, it is important that the person is very careful over the type of test being discussed. It’s not been clear of late whether spokespersons are referring to virus, antigen or antibody tests in some cases.”
..........

https://www.wsj.com/artic(...)onavirus-11585868185

Are the tests accurate?

•Health experts say they now believe nearly one in three patients who are infected are nevertheless getting a negative test result. They caution that only limited data are available, and their estimates are based on their own experience in the absence of hard science.
• That picture is troubling, many doctors say, as it casts doubt on the reliability of a wave of new tests developed by manufacturers, lab companies and the CDC. Most of these are operating with minimal regulatory oversight and little time to do robust studies amid a desperate call for wider testing.
• The FDA said it has prioritized getting new tests out and that it is unable now to disclose the rate of test inaccuracies. Two members of Congress, Reps. Lloyd Doggett (D., Tex.) and Rosa DeLauro (D., Conn.) wrote to FDA Commissioner Stephen Hahn on April 9 asking for labs’ data on the new tests’ precision.
......

Nou, lekker vaag - die tests. Samme zeg!

Edit:
What really gets up my nose about the 'tests' (pun intended) is that we hear statements about:
'Today we have tested 15,000 people' and then don't mention anything of the fact that the tests have a large percentage unreliable results.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 16-04-2020 13:15:12 ]
pi_192647809
US explores possibility that coronavirus started in Chinese lab, not a market

Daar is 'ie weer. Wat zijn jullie ideeën hierover?
pi_192647962
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2020 13:24 schreef An_0_Niem het volgende:
US explores possibility that coronavirus started in Chinese lab, not a market

Daar is 'ie weer. Wat zijn jullie ideeën hierover?
Another shade of brown in the whole Corona shitshow?
pi_192648572
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar staat dat volgens jou?
Please be specific.

Van de bron in je post:
Hoe weet ik het verschil tussen Covid-19 en een gewone griep?
'Daar kom je alleen achter met behulp van een test. Deze test werkt pas als je de symptomen hebt.'
'De symptomen lijken verwarrend veel op elkaar. '

'alleen achter met behulp van een test' ?
Maar de accuratie/nauwkeurigheid van de tests nog steeds onduidelijk is. Handig hoor.
Corona is wel wat anders dan een griep. Bij een normale griep is de ademhaling niet zo een groot probleem als met Corona. Ik kan er nu wel over meepraten. Sinds mijn partner met 40,1 koorts te bed ligt(sinds gisteren) en zeer veel last heeft van de ademhaling als nooit eerder het geval is geweest bij een normale griep dan weet ik het nu wel zeker. Vandaag dan getest en via sms nog op antwoord wachten. Maar de poli gaf al aan dat de kans heel erg groot is omdat de ademhaling bizar is. Dat heb ik nog niet eerder bij mijn partner meegemaakt.

Maar ja, weken lang in de thuiszorg gewerkt met patiënten waarvan een aantal terminaal positief getest zijn kon je er op wachten dat uiteindelijk mijn partner ook de klos is. Want de hulpmiddelen(mondkapjes etc.) zijn te laat ingezet mbt thuiszorg. Zolang het niet erger word is het vooralsnog thuis uitzieken. En geloof mij maar, ik kan tegen een stootje en ben niet snel van mijn stuk te krijgen en blijf aktijd zeer rustig zelfs nu nog.

En hiermee ben ik ook zwaar de pineut. Want ik mag ook niet meer aan het werk voorlopig. En daar baal ik wel van. Want ik zie de muren nog wel op mij afkomen.

Het is alleen de vraag of je een complete economie moet platleggen. Dat blijft een duivelsdilema. Maar Corona is zeker geen hoax.
pi_192648848
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2020 14:09 schreef Cherni het volgende:

[..]

Corona is wel wat anders dan een griep. Bij een normale griep is de ademhaling niet zo een groot probleem als met Corona. Ik kan er nu wel over meepraten. Sinds mijn partner met 40,1 koorts te bed ligt(sinds gisteren) en zeer veel last heeft van de ademhaling als nooit eerder het geval is geweest bij een normale griep dan weet ik het nu wel zeker. Vandaag dan getest en via sms nog op antwoord wachten. Maar de poli gaf al aan dat de kans heel erg groot is omdat de ademhaling bizar is. Dat heb ik nog niet eerder bij mijn partner meegemaakt.

Maar ja, weken lang in de thuiszorg gewerkt met patiënten waarvan een aantal terminaal positief getest zijn kon je er op wachten dat uiteindelijk mijn partner ook de klos is. Want de hulpmiddelen(mondkapjes etc.) zijn te laat ingezet mbt thuiszorg. Zolang het niet erger word is het vooralsnog thuis uitzieken. En geloof mij maar, ik kan tegen een stootje en ben niet snel van mijn stuk te krijgen en blijf aktijd zeer rustig zelfs nu nog.

En hiermee ben ik ook zwaar de pineut. Want ik mag ook niet meer aan het werk voorlopig. En daar baal ik wel van. Want ik zie de muren nog wel op mij afkomen.

Het is alleen de vraag of je een complete economie moet platleggen. Dat blijft een duivelsdilema. Maar Corona is zeker geen hoax.
Heel veel sterkte toegewenst :* en bedankt voor het delen. Corona is helaas realiteit en hopelijk overtuigt jouw bericht degenen die het een hoax noemen.
pi_192649114
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2020 14:26 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Heel veel sterkte toegewenst :* en bedankt voor het delen. Corona is helaas realiteit en hopelijk overtuigt jouw bericht degenen die het een hoax noemen.
Thx, geen probleem. Mijn partner had nog net voldoende ademhaling om thuis te mogen uitzieken. Maar vanaf het bed tot wc een afstand van circa 7mtr totaal buiten adem zijn en hoesten als een gek heeft zowel mijn partner als ik bij een normale griep nog nooit eerder gehad. Ik heb mij tevens laten vertellen dat veel mensen net nog thuis kunnen uitzieken waarbij een opname vooralsnog niet nodig is. Daar hopen we dan ook maar op.

Ik plaats het hier om mensen toch wel bewust te maken. En uiteraard mijn partner die in de thuiszorg werkt als verpleegkundige zat natuurlijk in een risico groep, maar dat neemt niet weg dat het niet zo besmettelijk is. Ik had mijn werkgever geïnformeerd en die maande mij ook thuis te blijven.

En nogmaals, of je daar een hele economie voor moet plat leggen is een duivelsdilema(voor mij hoeft het niet). En dat niet alle berichten kloppen in de media zal ook wel het geval zijn maar het virus ansich is niet zomaar een griepje of hoax.
pi_192664581
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:20 schreef borealist het volgende:
BNW / Corona Virus: Damage Control voor de hoax is begonnen
Ziekenhuis personeel op de IC klagen dat in plaats van 2 patiënten, ze nu voor 3 of zelfs 4 patiënten tegelijk moeten zorgen.
Vraagje: hoeveel mensen ken jij persoonlijk die op de IC werken, en hoor je hun persoonlijke verhalen ook?
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 14:06:19 #70
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192665930
quote:

[..]

Sterkte Cherni
A child is born with no state of mind.
pi_192675406
quote:

[..]

Sorry to read about your partner.
Sterkte gewenst!

De covid19 toch vergelijkbaar met flu virus is. Misschien kan 't 'n nieuwe wta zwaarder influenza strain/type?
Dit hele 'pandemic' enoorm overdreven is. imo.
Dat denkt vele mensen ook.
pi_192676726
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat denkt vele mensen ook niet.
Conscience do cost.
pi_192679876
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:42 schreef Tingo het volgende:
Ook vele experts?

Not.
pi_192681079
102 silver bullets.
Reports which we will not see in the fckin stupid public information films.
Ik heb niet alles gelezen, maar hier heb je 'n uitgebrede mooie verzameling van info/artikels/new reports/meningen enz. van de laatste paar maanden of zo.

Silver bullet 44
The world's most respected virologists and epidemiologists call the current COVID-19 measures insane, damaging and utterly divorced from medical science. This begs the question, whose medical advice informs the current policy if the world's foremost experts say with one voice that quarantine measures are absolutely not necessary and are in fact insane. https://off-guardian.org/(...)9RqNy6p8FFSak6n9_hg-
13dfh7q2xxzgDteb97icpZHWfbGMHZnbBy8OzFmcOyvrxbRa0WEDUiV1lUNcZPFGb_WJ8T1ORdbbCP3WZ9wrphbydyZeV9n8hRgDAahttps://off-guardian.org/(...)TqUj7st0ZRZakIZrsNbA
  zaterdag 18 april 2020 @ 10:37:06 #75
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192681174
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:31 schreef Tingo het volgende:
102 silver bullets.
Reports which we will not see in the fckin stupid public information films.

Dank! Die ga ik eens doornemen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')