abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:20:27 #1
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192555522
BNW / Corona Virus: Damage Control voor de hoax is begonnen

Wie aandachtig de "crisis" heeft gevolgd weet ondertussen dat het geen echte crisis is. Ziekenhuis personeel op de IC klagen dat in plaats van 2 patiënten, ze nu voor 3 of zelfs 4 patiënten tegelijk moeten zorgen.

COR / Mogelijk miljoenen Nederlanders reeds besmet (goed nieuws)

Hoogst waarschijnlijk is meer dan 20% van de Nederlandse bevolking ondertussen besmet met slechts lichte symptomen en de lockdown is zinloos. Bijna alle doden zijn mensen die binnen een paar jaar ook aan de griep gestorven zouden zijn.

Volgens de Trump administratie gaat het aantal doden in de VS uitkomen op 100.000 - 150.000. In Nederland gaat het uitkomen op 6.000.

Het begint duidelijk te worden wat de damage control strategie wordt en die luid als volgt:

1. Ze gaan beweren dat dankzij de lockdown miljoenen mensenlevens gered zijn.

2. Ze gaan beweren dat dit heeel veel is, en we moeten allemaal in diepe rouw, en een ieder die 'ja.. maar..' zegt wordt de mond gesnoerd, want het is allemaal heeel erg.

Mensen die zich afvragen of de lockdown nodig was zullen waarschijnlijk geen antwoord op hun vragen krijgen. Het antwoord is natuurlijk nee.

Zal Rutte met een strak gezicht gaan beweren dat een griepseizoen met 6000-9000 doden (waarvan 98% boven de 60 in slechte gezondheid) een zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis is?

Wat we nog meer zien:

1. Druk op Zweden om het beleid aan te scherpen, ook al doet Zweden het niet beter of slechter dan de rest, met minder economische schade.

2. Het VK ging massaal op antistoffen testen, maar dat is om schimmige redenen afgeblazen. Ze hebben miljoenen testen gekocht, waarschijnlijk voor een hoge prijs zodat niemand anders ze makkelijk kon krijgen, en die gaan nu allemaal de prullenbak in.

3. Tot nu toe slechts 1 kleine antistoffen studie in Duitslands op 6000 mensen. 15% van de geteste participanten had corona antistoffen. Groep is niet groot genoeg om goede aannames te kunnen maken.

4. Publiek wordt er op voorbereid dat ondanks dat we de resultaten al hadden moeten hebben, we minimaal een maand moeten wachten totdat we weten wat de besmettingsgraad is.
pi_192555893
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:20 schreef borealist het volgende:
BNW / Corona Virus: Damage Control voor de hoax is begonnen

Wie aandachtig de "crisis" heeft gevolgd weet ondertussen dat het geen echte crisis is. Ziekenhuis personeel op de IC klagen dat in plaats van 2 patiënten, ze nu voor 3 of zelfs 4 patiënten tegelijk moeten zorgen.

COR / Mogelijk miljoenen Nederlanders reeds besmet (goed nieuws)

Hoogst waarschijnlijk is meer dan 20% van de Nederlandse bevolking ondertussen besmet met slechts lichte symptomen en de lockdown is zinloos. Bijna alle doden zijn mensen die binnen een paar jaar ook aan de griep gestorven zouden zijn.

Volgens de Trump administratie gaat het aantal doden in de VS uitkomen op 100.000 - 150.000. In Nederland gaat het uitkomen op 6.000.

Het begint duidelijk te worden wat de damage control strategie wordt en die luid als volgt:

1. Ze gaan beweren dat dankzij de lockdown miljoenen mensenlevens gered zijn.

2. Ze gaan beweren dat dit heeel veel is, en we moeten allemaal in diepe rouw, en een ieder die 'ja.. maar..' zegt wordt de mond gesnoerd, want het is allemaal heeel erg.

Mensen die zich afvragen of de lockdown nodig was zullen waarschijnlijk geen antwoord op hun vragen krijgen. Het antwoord is natuurlijk nee.

Zal Rutte met een strak gezicht gaan beweren dat een griepseizoen met 6000-9000 doden (waarvan 98% boven de 60 in slechte gezondheid) een zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis is?

Wat we nog meer zien:

1. Druk op Zweden om het beleid aan te scherpen, ook al doet Zweden het niet beter of slechter dan de rest, met minder economische schade.

2. Het VK ging massaal op antistoffen testen, maar dat is om schimmige redenen afgeblazen. Ze hebben miljoenen testen gekocht, waarschijnlijk voor een hoge prijs zodat niemand anders ze makkelijk kon krijgen, en die gaan nu allemaal de prullenbak in.

3. Tot nu toe slechts 1 kleine antistoffen studie in Duitslands op 6000 mensen. 15% van de geteste participanten had corona antistoffen. Groep is niet groot genoeg om goede aannames te kunnen maken.

4. Publiek wordt er op voorbereid dat ondanks dat we de resultaten al hadden moeten hebben, we minimaal een maand moeten wachten totdat we weten wat de besmettingsgraad is.
Good points. Thanks.
I don't see how the testing can help the situation. It'd be a logistic/administrative nightmare and a waste of time/money/resources and the tests aren't even reliable in the first place!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 10 april 2020 @ 19:45:56 #3
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192556713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:53 schreef Tingo het volgende:
Goede punten. Bedankt.
Ik zie niet in hoe de tests de situatie kunnen helpen. Het zou een logistieke / administratieve nachtmerrie zijn en een verspilling van tijd / geld / middelen en de tests zijn in de eerste plaats niet eens betrouwbaar!
Als je willekeurig 20000 Nederlanders test op antistoffen heb je een goed inzicht in het totale aantal besmette mensen.

Als daaruit blijkt dat 30% van de bevolking al besmet is betekent dat dat corona niet gevaarlijk is en kan de economie weer op gang worden gezet.

De eerste uitslagen hadden vandaag al binnen moeten zijn, maar zoals ik al vermelde, ziet er naar uit dat het VK miljoenen testen gaat vernietigen die ze gekocht hebben, en iedereen wordt verteld dat het nog minstens een maand gaat duren voordat we resultaten krijgen.
pi_192557008
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:20 schreef borealist het volgende:
Ziekenhuis personeel op de IC klagen dat in plaats van 2 patiënten, ze nu voor 3 of zelfs 4 patiënten tegelijk moeten zorgen.
Ik begrijp dat jij niet zou klagen als je maanden aan een stuk veel meer mensen dood ziet gaan dan normaal en je 2x zo hard moet werken en het elke dag maar de vraag is of je het niet zelf ook opgelopen hebt?

Ik zou zeggen meldt je aan als vrijwilliger bij een ziekenhuis! Die kunnen mensen zoals jou wel gebruiken!! _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 10 april 2020 @ 20:09:31 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192557185
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:45 schreef borealist het volgende:

[..]

Als je willekeurig 20000 Nederlanders test op antistoffen heb je een goed inzicht in het totale aantal besmette mensen.

Als daaruit blijkt dat 30% van de bevolking al besmet is betekent dat dat corona niet gevaarlijk is en kan de economie weer op gang worden gezet.

De eerste uitslagen hadden vandaag al binnen moeten zijn, maar zoals ik al vermelde, ziet er naar uit dat het VK miljoenen testen gaat vernietigen die ze gekocht hebben, en iedereen wordt verteld dat het nog minstens een maand gaat duren voordat we resultaten krijgen.
Dus je wil zeggen dat mensen met beetje astma al snel het loodje leggen en de rest nergens last van heeft
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 10 april 2020 @ 22:35:44 #6
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192559647
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 20:09 schreef theguyver het volgende:
Dus je wil zeggen dat mensen met beetje astma al snel het loodje leggen en de rest nergens last van heeft
Daar komt het op neer. Eerste antibody test uit Duitsland is binnen, op kleine schaal (6000 mensen).

15% was besmet, normaal gesproken krijgt gemiddeld 8% van de bevolking de griep per jaar, dus het is nu al vrij zeker dat corona zo heftig lijkt omdat meer mensen het krijgen.

Als we 15% voor heel Duitsland nemen komen we uit op 16000 doden als 90% besmet raakt.

De schatting van de VS is 8,802 doden voor Duitsland. Dus ze denken dat al 25% besmet is of dat slechts 60% van de bevolking besmet zal raken.
pi_192560213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:20 schreef borealist het volgende:
BNW / Corona Virus: Damage Control voor de hoax is begonnen

Wie aandachtig de "crisis" heeft gevolgd weet ondertussen dat het geen echte crisis is. Ziekenhuis personeel op de IC klagen dat in plaats van 2 patiënten, ze nu voor 3 of zelfs 4 patiënten tegelijk moeten zorgen.

COR / Mogelijk miljoenen Nederlanders reeds besmet (goed nieuws)

Hoogst waarschijnlijk is meer dan 20% van de Nederlandse bevolking ondertussen besmet met slechts lichte symptomen en de lockdown is zinloos. Bijna alle doden zijn mensen die binnen een paar jaar ook aan de griep gestorven zouden zijn.

Volgens de Trump administratie gaat het aantal doden in de VS uitkomen op 100.000 - 150.000. In Nederland gaat het uitkomen op 6.000.

Het begint duidelijk te worden wat de damage control strategie wordt en die luid als volgt:

1. Ze gaan beweren dat dankzij de lockdown miljoenen mensenlevens gered zijn.

2. Ze gaan beweren dat dit heeel veel is, en we moeten allemaal in diepe rouw, en een ieder die 'ja.. maar..' zegt wordt de mond gesnoerd, want het is allemaal heeel erg.

Mensen die zich afvragen of de lockdown nodig was zullen waarschijnlijk geen antwoord op hun vragen krijgen. Het antwoord is natuurlijk nee.

Zal Rutte met een strak gezicht gaan beweren dat een griepseizoen met 6000-9000 doden (waarvan 98% boven de 60 in slechte gezondheid) een zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis is?

Wat we nog meer zien:

1. Druk op Zweden om het beleid aan te scherpen, ook al doet Zweden het niet beter of slechter dan de rest, met minder economische schade.

2. Het VK ging massaal op antistoffen testen, maar dat is om schimmige redenen afgeblazen. Ze hebben miljoenen testen gekocht, waarschijnlijk voor een hoge prijs zodat niemand anders ze makkelijk kon krijgen, en die gaan nu allemaal de prullenbak in.

3. Tot nu toe slechts 1 kleine antistoffen studie in Duitslands op 6000 mensen. 15% van de geteste participanten had corona antistoffen. Groep is niet groot genoeg om goede aannames te kunnen maken.

4. Publiek wordt er op voorbereid dat ondanks dat we de resultaten al hadden moeten hebben, we minimaal een maand moeten wachten totdat we weten wat de besmettingsgraad is.
toe joh.. ff niet thuis, al rukkend de slappe uit de duim gezogen anonieme opiniestukkies schrijven.. maar je even opgeven als vrijwilliger zoals een echte Borealist betaamt.

En was je handen..
pi_192560926
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 22:35 schreef borealist het volgende:

[..]

Daar komt het op neer. Eerste antibody test uit Duitsland is binnen, op kleine schaal (6000 mensen).

15% was besmet, normaal gesproken krijgt gemiddeld 8% van de bevolking de griep per jaar, dus het is nu al vrij zeker dat corona zo heftig lijkt omdat meer mensen het krijgen.

Als we 15% voor heel Duitsland nemen komen we uit op 16000 doden als 90% besmet raakt.

De schatting van de VS is 8,802 doden voor Duitsland. Dus ze denken dat al 25% besmet is of dat slechts 60% van de bevolking besmet zal raken.
Sorry, maar het ligt ook aan hoe accuraat de tests zijn of niet?
De dodentallen cijfers door twijfelachtige 'cause of death' op de death certificates kan zijn.
......

Dankje wel voor je vertaling. Af en toe ben ik 'n beetje luie.

quote:
Goede punten. Bedankt.
Ik zie niet in hoe de tests de situatie kunnen helpen. Het zou een logistieke / administratieve nachtmerrie zijn en een verspilling van tijd / geld / middelen en de tests zijn in de eerste plaats niet eens betrouwbaar!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192561185
Misschien heb ik deze al 'n keer gepost, maar anyway...over de tests....

https://www.medpagetoday.(...)85717?trw=yes&hr=kmd

'In one study, RT-PCR's sensitivity – that's the percentage of infected testing positive – was 70%. Of 1,000 with coronavirus, 700 test positive but 300 test negative.
Good enough?
Three hundred "false negatives" may believe they're not contagious and could infect others, undoing the hard work of containment.'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 11 april 2020 @ 00:16:58 #10
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192561340
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 00:04 schreef Tingo het volgende:
Misschien heb ik deze al 'n keer gepost, maar anyway...over de tests....

https://www.medpagetoday.(...)85717?trw=yes&hr=kmd

'In one study, RT-PCR's sensitivity – that's the percentage of infected testing positive – was 70%. Of 1,000 with coronavirus, 700 test positive but 300 test negative.
Good enough?
Three hundred "false negatives" may believe they're not contagious and could infect others, undoing the hard work of containment.'
Goede link, en ze testen voornamelijk mensen met symptomen. Kan zijn dat de false negatives nog hoger zijn voor mensen zonder symptomen.
pi_192562858
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2020 20:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij niet zou klagen als je maanden aan een stuk veel meer mensen dood ziet gaan dan normaal en je 2x zo hard moet werken en het elke dag maar de vraag is of je het niet zelf ook opgelopen hebt?

Ik zou zeggen meldt je aan als vrijwilliger bij een ziekenhuis! Die kunnen mensen zoals jou wel gebruiken!! _O_
Ik hoorde laats dat iemand zich idd had aangemeld als vrijwilliger, iemand met ervaring in de zorg, maar die persoon werd niet uitgenodigd. Blijkbaar hadden ze niemand nodig.

Er staan meer mensen stand by, maar misschien valt het mee en zijn al die extra handen uiteindelijk niet nodig.
Het is makkelijk om te zeggen draag je steentje dan bij, maar in de praktijk is dat misschien niet eens nodig of wenselijk.

Kritisch blijven kijken of het zorgsysteem het aankan, maar ook of de mensen het nog aankunnen om zo te leven blijft belangrijk.
Want de maatregelen zijn extreem en moeten wel heel goed verantwoord worden.
Niet dmv emotionele berichtem in de trant van dat je je schuldig moet voelen omdat er mensen doodgaan, maar met harde cijfers van oversterfte die onmiskenvaar zijn.
Want als je mensen deze maatregelen oplegt vind ik niet dat je kunt zeggen dat je zonder vragen te stellen maar moet gehoorzamen.
De vraag is nog steeds of het middel niet vele malen erger is dan de kwaal.

En vergeet niet dat door deze maatregelen ontzettend veel mensen in de armoede worden gestort en er
Hoogstwaarschijnlijk uiteindelijk veel meer doden zullen gaan vallen als gevolg van deze maatregelen dan aan het corona virus.

[ Bericht 34% gewijzigd door Sumatra op 11-04-2020 08:15:50 (Toevoeging) ]
  zaterdag 11 april 2020 @ 10:24:19 #12
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192564506


THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 11 april 2020 @ 11:53:06 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192565763
quote:
Als ik op die worldometer kijk zie ik dat in Italië, Frankrijk, Duitsland, UK en ook in NL geen nieuwe gevallen zijn bijgekomen ook geen sterfgevallen. Gisteren meende ik dit ook al te zien, is er iets mis met die meter of gaat het inmiddels een beetje de goede kant op?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 11 april 2020 @ 12:11:47 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192565947
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als ik op die worldometer kijk zie ik dat in Italië, Frankrijk, Duitsland, UK en ook in NL geen nieuwe gevallen zijn bijgekomen ook geen sterfgevallen. Gisteren meende ik dit ook al te zien, is er iets mis met die meter of gaat het inmiddels een beetje de goede kant op?
Ongetwijfeld , ik ben benieuwd hoelang ze gaan (kunnen) volhouden dat het 2 jaar gaat duren
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 11 april 2020 @ 12:19:49 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192566047
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Ongetwijfeld , ik ben benieuwd hoelang ze gaan (kunnen) volhouden dat het 2 jaar gaat duren
Misschien komt er nog een tweede golf? En dan nog een, tot we allemaal gevaccineerd zijn en er weer tegen kunnen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 11 april 2020 @ 12:24:11 #16
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192566106
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Misschien komt er nog een tweede golf? En dan nog een, tot we allemaal gevaccineerd zijn en er weer tegen kunnen?
kunnen ze weer die ene video gebruiken van event 201 of gewoon ander materiaal met dummies . Mensen zien toch het verschil niet _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192566883
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 07:23 schreef Sumatra het volgende:

[..]

Ik hoorde laats dat iemand zich idd had aangemeld als vrijwilliger, iemand met ervaring in de zorg, maar die persoon werd niet uitgenodigd. Blijkbaar hadden ze niemand nodig.

Er staan meer mensen stand by, maar misschien valt het mee en zijn al die extra handen uiteindelijk niet nodig.
Het is makkelijk om te zeggen draag je steentje dan bij, maar in de praktijk is dat misschien niet eens nodig of wenselijk.

Kritisch blijven kijken of het zorgsysteem het aankan, maar ook of de mensen het nog aankunnen om zo te leven blijft belangrijk.
Want de maatregelen zijn extreem en moeten wel heel goed verantwoord worden.
Niet dmv emotionele berichtem in de trant van dat je je schuldig moet voelen omdat er mensen doodgaan, maar met harde cijfers van oversterfte die onmiskenvaar zijn.
Want als je mensen deze maatregelen oplegt vind ik niet dat je kunt zeggen dat je zonder vragen te stellen maar moet gehoorzamen.
De vraag is nog steeds of het middel niet vele malen erger is dan de kwaal.

En vergeet niet dat door deze maatregelen ontzettend veel mensen in de armoede worden gestort en er
Hoogstwaarschijnlijk uiteindelijk veel meer doden zullen gaan vallen als gevolg van deze maatregelen dan aan het corona virus.

Dat hoorde ik ook van 'n vriendin die als vrijwillger wilde melden maar informeerd dat er niet erg veel aanvraag voor hulp was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192566901
quote:
Wow. Miscaptioning van fotos weer.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192566954
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Misschien komt er nog een tweede golf? En dan nog een, tot we allemaal gevaccineerd zijn en er weer tegen kunnen?
Ze kunnen ook met miraculeuse verlaging in de cijfers en de hele gedoe afgelopen over 'n paar weken is. They can tell us what they want and be in complete control of the event.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192567005
Sorry if I'm sounding like a broken record, but....

Meer over de tests...paar quotes...
https://www.sciencemediac(...)esting-for-covid-19/
Prof Ashley Woodcock, Associate Dean for Clinical Affairs and Professor of Respiratory Medicine, University of Manchester, and Clinical Director for Respiratory Medicine, University Hospital of South Manchester

“All these tests depend on upper respiratory samples.They are crucially dependent on the quality of samples. Sputum is better than oropharynx which is better than nasopharynx.
“Sampling itself is hazardous. People sampling have described having sputum on their arms.They need full PPE.
“• Positive rates for patients with COVID syndrome are ~70%. This means we have a lot of patients waiting for a repeat virus testing/diagnosis.
“• There are many false negatives (maybe 30%) meaning potentially infectious patients could be nursed in COVID negative areas, or sent home thinking they are non-infectious.Reasons for false negatives include low levels of the virus in the early stages of the disease, and especially poor technique in sampling or conducting the test.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192567054
Coronavirus (COVID-19) Questionable Death Certificates
https://www.bitchute.com/video/YfG9nmAnQp4/

8:56: Dr.Chris Berg
12:53: UK National Health Service pathologist John Lee The Spectator,March 30
From the comments:
'They say 7,844 people have died from coronavirus in a about a month, in NY. How many people are dying from ALL causes of death? Would we really see an increase of 7,844 deaths over the expected amount? How many of those people would have died anyway?
If they're telling the truth, we would see an increase in per month deaths of 60% for the last month. Around 20,000 total deaths from ALL causes.
Why can I easily find up to date stats for coronavirus deaths, but not ALL deaths from ALL causes? I can't find that information, for some reason, so there's no way to know if the death rate for NY has gone up 60% due to coronavirus or not. All I can find is 2017 data on total deaths for the year.'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192567610
Toen er nog geen computers waren en alles met papieren documenten werd gedaan, moest je een heel document vervalsen of laten verdwijnen.
Nu kun je dat met een druk op de knop en het lijkt alsof het nooit anders is geweest.

Ik kan me ook herinneren dat vroeger, als er bij het nieuws in de krant of op tv beelden werden getoond, er bij stond als de beelden gefingeerd waren.
Sinds wanneer is dat niet meer?
  zaterdag 11 april 2020 @ 14:23:04 #23
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192567669
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 14:19 schreef Sumatra het volgende:
Toen er nog geen computers waren en alles met papieren documenten werd gedaan, moest je een heel document vervalsen of laten verdwijnen.
Nu kun je dat met een druk op de knop en het lijkt alsof het nooit anders is geweest.

Ik kan me ook herinneren dat vroeger, als er bij het nieuws in de krant of op tv beelden werden getoond, er bij stond als de beelden gefingeerd waren.
Sinds wanneer is dat niet meer?
Goeie vraag misschien hebben ze het stilletjes legaal gemaakt , ik weet dat obama propaganda legaal had gemaakt in 2012 .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 11 april 2020 @ 15:16:47 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192568317
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192569935
Corona virus COVID-19- hype and hysteria? Demystification of the nightmare!

Duitse Prof./Dr.specialist aan 't woord.

“All these measures are leading to self-destruction and collective suicide because of nothing but a spook”
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192569986
102 silver bullets. Reports which we will not see in the fckin stupid public information films.
Ik heb niet alles gelezen, maar hier heb je 'n uitgebrede mooie verzameling van info/artikels/new reports/meningen enz. van de laatste paar maanden of zo.

http://septclues.com/CORO(...)andemic_is_false.pdf
by Kevin Galalae,Center of Global Consciousness (6 April 2020)

Silver bullet 55:
'In a German retirement and nursing home for people with advanced dementia, 15 test-positive people have died. However, „surprisingly many people have died without showing symptoms of corona.“ A German medical specialist informs us: „From my medical point of view, there is some evidence that some of these people may have died as a result of the measures taken. People with dementia get into high stress when major changes are made to their everyday lives: isolation, no physical contact, possibly hooded staff.“ Nevertheless, the deceased are counted as „corona deaths“ in German and international statistics. In connection with the „corona crisis“, it is now also possible to die of an illness without even having its symptoms.'
https://web.archive.org/w(...)rg-laschet-1.4828033
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 12 april 2020 @ 02:12:28 #27
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192576538
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 17:31 schreef Tingo het volgende:
Corona virus COVID-19- hype and hysteria? Demystification of the nightmare!

Duitse Prof./Dr.specialist aan 't woord.

“All these measures are leading to self-destruction and collective suicide because of nothing but a spook”
Dont fear the sickness, fear the cure
  maandag 13 april 2020 @ 01:01:59 #28
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_192591064
quote:
Lijkt me photoshop.

1e artikel
https://www.nytimes.com/2(...)ly-for-refugees.html

2e artikel
https://www.kanyidaily.co(...)in-a-single-day.html

2e artikel in wayback machine (dus hoe het eruit zag op moment van posten)
https://web.archive.org/w(...)in-a-single-day.html
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_192596993
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 01:01 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Lijkt me photoshop.

1e artikel
https://www.nytimes.com/2(...)ly-for-refugees.html

2e artikel
https://www.kanyidaily.co(...)in-a-single-day.html

2e artikel in wayback machine (dus hoe het eruit zag op moment van posten)
https://web.archive.org/w(...)in-a-single-day.html
De originele foto van 2013 weggehaald van die tweede link (uit 2020) is.
Who is photoshopping who?
Dit is toch de tweede of derde keer dat er miscaptioned fotos gebruikt zijn (?)
Anyhoos – de cijfers blijft onduidelijk, het lijkt dat er geen betrouwbare tests te krijgen zijn en de beelden van lege ICU's zegt ook wat er aan de hand is.imo. Van wat ik lees, veel van de coronatests niet approved en/of gevalideerd zijn. En dan op CoronaHysteria TV hoor je niks tot heel weinig over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192597025
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 02:12 schreef borealist het volgende:

[..]

Dont fear the sickness, fear the cure
I don't fear either.
The 'cure' is our own immunity system.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192597078
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 11:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Sympthomen komen niet bepaald overeen met corona.

Welke symptomen heb je 't over precies?
Er zijn wel vergelijkbare symptomen met griep en pneumonia, daarom dat 't niet zo eenvoudig om accuraat test resultaten te krijgen.

'How to recognize COVID-19 on a chest CT? Described findings include ground-glass opacities, crazy paving appearance, air space consolidation, bronchovascular thickening and traction bronchiectasis.2 For the well informed reader, yes, these symptoms are very similar to regular pneumonia. Bai et al. investigated this fact and found high specificity, but moderate sensitivity for radiologists that were asked to distinguish COVID-19 from viral pneumonia.'

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 13-04-2020 16:43:34 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192598792
quote:
:)
Ik snap echt niet wat 't waarde van deze soort 'lollige' videos is.
Wat voor indruk willen ze geven en wat willen ze bereiken?
Zijn ze expres gemaakt om wat 'ammo' voor conspiracy theorists te gebruiken?
I have absolutely no idea why they would want to make themselves look so silly.
The joke is on who exactly?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 13 april 2020 @ 17:03:01 #33
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192598941
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 16:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

:)
Ik snap echt niet wat 't waarde van deze soort 'lollige' videos is.
Wat voor indruk willen ze geven en wat willen ze bereiken?
Zijn ze expres gemaakt om wat 'ammo' voor conspiracy theorists te gebruiken?
I have absolutely no idea why they would want to make themselves look so silly.
The joke is on who exactly?
Handig is het in ieder geval niet om die video's te maken en het web op te slingeren want heel veel mensen hebben al twijfel aan de ernst van de zaak en vragen zich (terecht) af of het wel nodig is om in lockdown te zitten.

Miljoenen mensen zijn hun baan al kwijt geraakt en worden regelrecht de armoede in gestort en dan gaan een boel van die jokers ten midden van alle berichten over overbelaste ziekenhuizen en choas in de zorg nog de tijd nemen een debiel dansje in te studeren. Ik snap daar werkelijk ook niets van.
pi_192599101
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

I don't fear either.
The 'cure' is our own immunity system.
Hiermee zeg je eigenlijk dat vaccinatie de cure is. ;)
pi_192599336
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 17:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Hiermee zeg je eigenlijk dat vaccinatie de cure is. ;)
Helemaal niet.
Moet je beter uitleggen precies wat je bedoelt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192599364
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 17:03 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Handig is het in ieder geval niet om die video's te maken en het web op te slingeren want heel veel mensen hebben al twijfel aan de ernst van de zaak en vragen zich (terecht) af of het wel nodig is om in lockdown te zitten.

Miljoenen mensen zijn hun baan al kwijt geraakt en worden regelrecht de armoede in gestort en dan gaan een boel van die jokers ten midden van alle berichten over overbelaste ziekenhuizen en choas in de zorg nog de tijd nemen een debiel dansje in te studeren. Ik snap daar werkelijk ook niets van.
Misschien 't 'n soort cryptische boodschap van medische professionelen is? :)
'Hey people ! Don't believe all those scary, horrific stories about IC warzones – as you can all see – We actually have fuck all to do!' :)

Ik heb echt geen idee. Misschien vervelen ze zo'n beetje?
Of gewoon 'n surreal deeltje van de hele Pandemic Pantomime is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192600399
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 17:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien 't 'n soort cryptische boodschap van medische professionelen is? :)
'Hey people ! Don't believe all those scary, horrific stories about IC warzones – as you can all see – We actually have fuck all to do!' :)

Ik heb echt geen idee. Misschien vervelen ze zo'n beetje?
Of gewoon 'n surreal deeltje van de hele Pandemic Pantomime is.

Vertel meer over je medische achtergrond :)
Conscience do cost.
  maandag 13 april 2020 @ 19:30:30 #38
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192601598
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Vertel meer over je medische achtergrond :)
Wat heeft dat met ingestudeerde dansjes door zorgpersoneel te maken? :?
pi_192601793
https://www.theguardian.c(...)oronavirus-epicentre

In China hebben bewoners blijkbaar het idee dat het fake is.
pi_192603383
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 17:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helemaal niet.
Moet je beter uitleggen precies wat je bedoelt.
Helemaal wel.

Vaccinatie is niets meer dan het opwekken van een immuunrespons.
pi_192603879
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 19:30 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Wat heeft dat met ingestudeerde dansjes door zorgpersoneel te maken? :?
Evenveel als dansend zorgpersoneel te maken heeft met de vermeende ernst (of gebrek daaraan) van corona.

Of beter gezegd, aan de hand van filmpjes concluderen dat het allemaal wel meevalt is achterlijk. Maar logisch, gezien de bron.
Conscience do cost.
pi_192603960
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:34 schreef ems. het volgende:

[..]

Evenveel als dansend zorgpersoneel te maken heeft met de vermeende ernst (of gebrek daaraan) van corona.

Of beter gezegd, aan de hand van filmpjes concluderen dat het allemaal wel meevalt is achterlijk. Maar logisch, gezien de bron.
Je moet ook naar de YouTube comments kijken, niet het filmpje zelf.
  dinsdag 14 april 2020 @ 06:37:12 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192607578
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke symptomen heb je 't over precies?
Er zijn wel vergelijkbare symptomen met griep en pneumonia, daarom dat 't niet zo eenvoudig om accuraat test resultaten te krijgen.

'How to recognize COVID-19 on a chest CT? Described findings include ground-glass opacities, crazy paving appearance, air space consolidation, bronchovascular thickening and traction bronchiectasis.2 For the well informed reader, yes, these symptoms are very similar to regular pneumonia. Bai et al. investigated this fact and found high specificity, but moderate sensitivity for radiologists that were asked to distinguish COVID-19 from viral pneumonia.'
https://www.dvhn.nl/extra(...)%2Fwww.google.com%2F

zit wel duidelijk verschil in.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192611988
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 06:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

https://www.dvhn.nl/extra(...)%2Fwww.google.com%2F

zit wel duidelijk verschil in.
Waar staat dat volgens jou?
Please be specific.

Van de bron in je post:
Hoe weet ik het verschil tussen Covid-19 en een gewone griep?
'Daar kom je alleen achter met behulp van een test. Deze test werkt pas als je de symptomen hebt.'
'De symptomen lijken verwarrend veel op elkaar. '


'alleen achter met behulp van een test' ?
Maar de accuratie/nauwkeurigheid van de tests nog steeds onduidelijk is. Handig hoor.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192616946
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 17:31 schreef controlaltdelete het volgende:
MAJOR: Plans To Re-Open – U.S Surgeon General Adams DUMPS GATES ‘Predictive Contagion’ Model

WASHINGTON DC – In a stunning turn of events, Surgeon General Jerome Adams explained in an interview on live XM radio, that the Coronavirus Task Force has, effectively, dumped the Bill Gates/CDC/WHO predictive contagion model, and is now working with the real data.

He explained on the Sirius XM’s Breitbart News Daily host Alex Marlow, that given the new data, businesses will begin to re-open as early as May, others in June.

This runs contrary to the out-and-out fear-mongering of Dr. Fauci and Bill Gates who have made a media tour, threatening the public that businesses may not re-open for six months to a year, or until and unless governments purchase their conveniently patented, big-pharma vaccination.


Is toch best nieuws dacht ik vergezeld van een leuke foto met op de achtergrond De Don zelfgenoegzaam aan het grijnzen :o
Looks like 'the powers that be' (whoever they might be) are already starting to wind down their coronavirus scam/PsyOp.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192617112
102 Silver Bullets.
Reports which we will not see in the fckin stupid public information films.
Ik heb niet alles gelezen, maar hier heb je 'n uitgebrede mooie verzameling van info/artikels/new reports/meningen enz. van de laatste paar maanden of zo.

http://septclues.com/CORO(...)andemic_is_false.pdf
by Kevin Galalae,Center of Global Consciousness (6 April 2020)

Silver bullet 49:
'The coronavirus, we are told, has an incubation period of two weeks, time during which the infected person remains asymptomatic, but is infectious. We are also told it takes two weeks to recover from it, time during which the infected person is highly contagious. And last we are told that it takes another two weeks before the infected person is no longer a threat to others. Prince Charles, however, did in 1 week what for the rest of us takes 6 weeks. Either Prince Charles has superpowers (perhaps due to his exceedingly large ears) or the system is lying about everything related to this fake pandemic. Those are the only two logical explanations. https://www.cbsnews.com/n(...)gnosis-royal-family/
.....
Geen spannende, vreselijke meldingen van de 'frontline in the war against the invisible killer' ?
Of blijft 't gewoon maar : 'Ik ken iemand persoonlijk die....' ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192617132
Het blijft maar gewoon "ik heb iets gelezen op de internets en neem het maar voor waar aan".
Conscience do cost.
  dinsdag 14 april 2020 @ 18:12:05 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192617145
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar staat dat volgens jou?
Please be specific.

Van de bron in je post:
Hoe weet ik het verschil tussen Covid-19 en een gewone griep?
'Daar kom je alleen achter met behulp van een test. Deze test werkt pas als je de symptomen hebt.'
'De symptomen lijken verwarrend veel op elkaar. '


'alleen achter met behulp van een test' ?
Maar de accuratie/nauwkeurigheid van de tests nog steeds onduidelijk is. Handig hoor.
Ehhh wat is niet duidelijk aan de onderste 3 veel niezen en de hele pot onder baggeren..?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192617290
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 18:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ehhh wat is niet duidelijk aan de onderste 3 veel niezen en de hele pot onder baggeren..?
quote:
[..]

https://www.dvhn.nl/extra(...)%2Fwww.google.com%2F

zit wel duidelijk verschil in.
[/quote]

Waar staat dat 'duidelijk verschil' precies?

'De symptomen lijken verwarrend veel op elkaar. '

Misschien makkelijker en eerlijker om gewoon netjes door te geven dat je 't weer fout hebt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 14 april 2020 @ 18:28:58 #50
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192617480
RIVM over de gewone griep

Griep is een ziekte waarbij het slijmvlies in de luchtwegen ontstoken is. Het begint vaak zeer plotseling met:
koude rillingen
hoofdpijn
heftige spierpijn en vermoeidheid
keelpijn en droge hoest
(hoge) koorts

De koorts kan binnen 12 uur oplopen tot 39°C of hoger en duurt meestal 3 tot 5 dagen. Volledig herstel duurt 1 tot 3 weken. Meestal is griep onschuldig en de meeste mensen genezen zonder medicijnen. Sommige mensen hebben een grotere kans op ernstige klachten als ze griep krijgen zoals longontsteking en ernstige benauwdheid. Dit geldt voor ouderen en mensen met een chronische ziekte. Mensen die al hart- en longklachten hebben kunnen door griep daar meer last van krijgen.

:{

Niezen doen we allemaal wat meer als het voorjaar eraan komt en dan zijn er nog zat mensen die last van hooikoorts hebben in deze periode.

Dan nog las ik op die andere site

Hoe weet ik het verschil tussen Covid-19 en een gewone griep?


Daar kom je alleen achter met behulp van een test. Deze test werkt pas als je de symptomen hebt.

De testen zijn niet eens 100% accuraat, de meeste mensen die in deze periode een griepje hadden zijn de stuipen op het lijf gejaagd met al die corona-goochelarij.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')