Ik vind het ook echt verbijsterend deze tijd dat mensen even hun luxes niet opzij kunnen zetten voor een aantal maanden. Wij hebben het hier ondanks alle maatregelen en ellende nog steeds zo goed, maar toch moeten mensen per se hun paasweekendje hebben. Misschien hebben we het ook wel veel te goed gehad hier in het westen, veel te veel gewend geraakt aan onze luxes.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn dat voor klapjosti's die nu naar Nederland komen voor een 'lekker weekendje weg' dan?
Denken dat het bij dit handjevol blijft uit het filmpjequote:Op vrijdag 10 april 2020 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
normaliter staan er files het land in rond deze tijd, nu komen er 10 Duitsers het land binnen en alles moet op slot
Een schizofreen is nooit alleen.quote:
Gewoon te dom om te poepen dat volk.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn dat voor klapjosti's die nu naar Nederland komen voor een 'lekker weekendje weg' dan?
het is aanzienlijk minder dan normaal.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denken dat het bij dit handjevol blijft uit het filmpje
relatief wel ja maar goed jij houdt van dramaquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denken dat het bij dit handjevol blijft uit het filmpje
Dat of die gasten er niet neerzetten.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
normaliter staan er files het land in rond deze tijd, nu komen er 10 Duitsers het land binnen en alles moet op slot
quote:’Haal sites thuisseks uit de lucht’
ROTTERDAM - De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb gaat minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) vragen sekssites uit de lucht te halen die advertenties voor thuisseks plaatsen.
Die toezegging deed de stadsbestuurder in de eerste virtuele coronacommissie van de gemeenteraad.
Leefbaar Rotterdam-raadslid Tanya Hoogwerf had eerder deze week ’thuisprostitutie in de coronacrisis terwijl contactberoepen nu verboden zijn’ op de agenda laten zetten. Zij wilde dat prostituees die de maatregelen aan hun laars lappen en nu thuis werken door de gemeente Rotterdam worden aangepakt.
Volgens Aboutaleb wordt er al actief gecontroleerd op de sekssites. Er komt daarnaast extra inzet om te voorkomen dat sites toch doorgaan met het doorzetten van advertenties van thuiswerkers. Sommige websites bieden volgens hun homepage alleen onlineseks aan.
„Echter ik heb signalen gekregen dat er toch sites zijn die meewerken aan valse advertenties. Dat tijdens de virtuele seks toch afgesproken wordt om elkaar in het echt te ontmoeten. Gelukkig gaat Aboutaleb nu met Grapperhaus om tafel om te vragen of dit soort sites op zwart kunnen worden gezet als zij zich niet aan de afspraken houden”, aldus Hoogwerf.
Het raadslid wilde dat er strengere controles op onder meer homo-ontmoetingsplekken zoals het Kralingse Bos komen, omdat Hoogwerf constateerde dat het daar onverminderd druk was. Aboutaleb zegde toe dat er beter gecontroleerd wordt op de ontmoetingsplekken zoals het Kralingse Bos. Hij heeft daartoe de politie en de handhaving de opdracht gegeven om daar beter te controleren.
https://www.telegraaf.nl/(...)uisseks-uit-de-lucht
nee helemaal niet, meer mogen ze niet doenquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat of die gasten er niet neerzetten.
Er staan wel 20 man te adviseren, waar bijna niemand zich van aan trekt. Dan sta je toch voor gek?
kom op het is nooit goed, staan ze er niet dan roep jij.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat of die gasten er niet neerzetten.
Er staan wel 20 man te adviseren, waar bijna niemand zich van aan trekt. Dan sta je toch voor gek?
Dat begrijp ik dus ook nietquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch raar dat je er nooit meer vanaf komt. Als iedereen gevaccineerd is, zou er dan nooit een mogelijkheid zijn (eventueel na een wereldwijde lockdown van een paar weken) om er helemaal vanaf te komen?
"ze luisteren wel, maar ze rijden dan toch door"quote:
goeie.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vandaag geen cijfers denk ik, het is immers Goede Vrijdag.
Nondeju,ik kon ook nergens anders naar kijkenquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zijn wel twee flinke pluspunten, goed initiatief.
Of Japie is omver gereden door de Duitsers.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Natuurlijk kom je er uiteindelijk wel vanaf, vraag is hoe lang dat duurt en vraag is wanneer mogelijk wordt om de maatregelen terug te schroeven.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:13 schreef Gehrman het volgende:
Zij wilde dat prostituees die de maatregelen aan hun laars lappen en nu thuis werken door de gemeente Rotterdam worden aangepakt.
Op een normale zondag hebben we toch ook cijfers?quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Scherp !!!!quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:40 schreef crystal_meth het volgende:
Benieuwd hoeveel verzorgingstehuizen in financiële problemen zullen komen na deze crisis.
En voor degenen die denken dat de sterfte de krapte op de woningmarkt zal verminderen: best mogelijk dat het op langere termijn het omgekeerde effect heeft, meer ouderen die kiezen voor verbouwingen, aanpassingen (trapliften etc) ipv verhuizen naar een instelling.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nondeju,ik kon ook nergens anders naar kijken
https://www.ad.nl/buitenl(...)rust-nodig~ac90f353/quote:Een Belgisch echtpaar kreeg afgelopen weekend een proces-verbaal omdat het tijdens een fietstocht aan het uitrusten was op een bankje in Oostende. ,,Mijn vrouw is hartpatiënt en had rust nodig. Een politieagent slingerde ons zonder enige waarschuwing op de bon", vertelt Willy Verbeek (60) verontwaardigd. ,,We stevenen af op een totalitaire politiestaat."
Dat is nog maar de vraag..quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:18 schreef ludovico het volgende:
[..]Ik weet ook echt niet wat ze gezegd heeft. Leuke meid.
Vaak een kwestie van ikke ikke ikkiequote:Op vrijdag 10 april 2020 14:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja wat ze komen doen is mij ook een raadsel
man man man man man wat een daadkracht weer.quote:
Ik schreeuw nooit. Dat doen droeftoeters.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
kom op het is nooit goed, staan ze er niet dan roep jij.
ZET ER EEN PAAR VAN DE MARACHUSEE NEER!!! DAN DRAAIEN DIE DUITSERS WEL OM.
nu staan ze er, informeren ze Duitsers, sommige luisteren, sommige niet.
Die krijgen eerst een paar waarschuwingen en als dan de politie weer komt kunnen waarschijnlijk niks doen want dan staan ze allemaal 1,5 meter uit elkaarquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
man man man man man wat een daadkracht weer.
Ga godverdomme de wijken in om al die hangmocro's op de parkeerplaatsen met de gummiknuppel terug hun quarantaine hok in te slaan.
Ik zie letters maar het komt niet tot me.quote:
Ze durven sowieso niks tegen dat krapuul te doen. De afgelopen 40 jaar niet, nu niet, nooit niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Die krijgen eerst een paar waarschuwingen en als dan de politie weer komt kunnen waarschijnlijk niks doen want dan staan ze allemaal 1,5 meter uit elkaar
Je zou massaal gaan protesteren op het Malieveld.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:18 schreef DireStraits7 het volgende:
Ah, nu de Nederlandse cijfers positief stemmen gaan de paniekzaaiers zich richten op de Duitse 'invasie'.
Ik zei vandaag al tegen iemand anders dat je mooi het verschil ziet tussen Nederland en sommige andere landen. Uitgaan van de volwassenheid van het volk. Eigen verstand enzo. Dat lukt vooralsnog aardig. Ondanks wat de zolderkamerautisten ('normaal blijf ik ook al maanden binnen') soms willen doen geloven.
Gelukkig blijven dit soort dingen ons bespaard:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)rust-nodig~ac90f353/
Volgens Nederlanders (dus ook fokkers) is dit terecht die zijn ook voorstander van de kliklijn bellen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:18 schreef DireStraits7 het volgende:
Ah, nu de Nederlandse cijfers positief stemmen gaan de paniekzaaiers zich richten op de Duitse 'invasie'.
Ik zei vandaag al tegen iemand anders dat je mooi het verschil ziet tussen Nederland en sommige andere landen. Uitgaan van de volwassenheid van het volk. Eigen verstand enzo. Dat lukt vooralsnog aardig. Ondanks wat de zolderkamerautisten ('normaal blijf ik ook al maanden binnen') soms willen doen geloven.
[..]
Niceee.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:18 schreef zoost het volgende:
https://www.stichting-nice.nl/
Top lijkt bereikt
Precies, de reputatie van verzorgingstehuizen krijgt een serieuze tik.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:40 schreef crystal_meth het volgende:
Benieuwd hoeveel verzorgingstehuizen in financiële problemen zullen komen na deze crisis.
En voor degenen die denken dat de sterfte de krapte op de woningmarkt zal verminderen: best mogelijk dat het op langere termijn het omgekeerde effect heeft, meer ouderen die kiezen voor verbouwingen, aanpassingen (trapliften etc) ipv verhuizen naar een instelling.
Nee. Van de griep zijn we toch ook niet af?quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch raar dat je er nooit meer vanaf komt. Als iedereen gevaccineerd is, zou er dan nooit een mogelijkheid zijn (eventueel na een wereldwijde lockdown van een paar weken) om er helemaal vanaf te komen?
Wel voor de camping ondernemer om zijn boodschappen te betalen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Vaak een kwestie van ikke ikke ikkie
Maar ik wil even naar de camping
Maar ik wil even hier boodschappen
Maar ik wil even naar de jachthaven
Maar ik wil .....
En allemaal dingen die niet nodig zijn.
Nee, maar daar wordt ook maar een fractie van de wereldbevolking voor ingeënt en verder doen we ook vrijwel niks om die verspreiding tegen te gaan.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee. Van de griep zijn we toch ook niet af?
quote:Vandaag zijn er 225 patiënten als in het ziekenhuis opgenomen (geweest) gemeld. Er zijn 115 personen als overleden gemeld.
Tja, wat er niet is kan je ook niet leveren. En door de klachten over waardeloze maskers heeft China nu alle exports zonder certificaat verboden. Waardoor ook de vaste leveranciers die al jaren PPEs leveren moeten stoppen. Want geen enkel exportbedrijf heeft dat, die produceren uitsluitend voor de buitenlandse markt en certificaten waren enkel verplicht voor de binnenlandse markt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:50 schreef THEFXR het volgende:
wordt echt moe van het RIVM, denk dat als zij voor Putin zouden werken en er na 2,5 mnd nog PPE tekorten zijn, dat ie dat softijs accepteert?, worden gelijk naar Siberië gedeporteerd
Dat zijn 'mooie' cijfersquote:
Sterkte manquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:17 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Nog maar 1,5 jaar wachten tot mijn ontmaagding.
Mooie wereld leven we op dit moment. Agenten die met surveillancewagens rondrijden, boetes uitschrijven voor een theekransje.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |