1 van de 2quote:Op maandag 13 april 2020 14:53 schreef Drankster het volgende:
Voor iemand zonder SoulsBorne ervaring: Nioh 2 of Sekiro?
Misschien kun je mijn hond lenen.quote:Op maandag 13 april 2020 15:29 schreef KennyPowers het volgende:
Ik haat die tyfusvlinder in Code Vein zo erg
Heb je zin in een rpg met veel verschillende gear/wapens/builds/fasion met de focus op diablo achtige loot en co-op (Nioh) of in een (hele goede) action game met lichte rpg elementen? (Sekiro)quote:Op maandag 13 april 2020 14:53 schreef Drankster het volgende:
Voor iemand zonder SoulsBorne ervaring: Nioh 2 of Sekiro?
quote:Op maandag 13 april 2020 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oef dan zou ik Nioh 1 kopen om te kijken of je het iets vind, en niet gelijk 40/50 euro neerleggen voor iets wat misschien niet in je straatje past.
Maar waarom geen Bloodborne?
quote:Op maandag 13 april 2020 15:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Begin anders voor een fractie van de prijs met een van de grondleggers van het genre.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hedde gij geen psplus? Zowel nioh als Bloodborne hebben erbij gezeten. Kan je ze even proberen.
Ik heb PS+ en dus Nioh en Bloodborne al.quote:Op maandag 13 april 2020 15:29 schreef wdn het volgende:
[..]
1 van de 2maar Bloodborne kun je voor een prikkie in psn oppakken als je ervaring wil opdoen.
Beide zijn erg goed. Enige wat Nioh voor heeft op Sekiro is dat het al 2 delen kent
Sekiro was geweldig. Nioh 2 is geweldig (ik ben bijna door ng+ heen in Nioh 2).
Ja ik heb dus nog nooit zo’n soort spel gespeeld dus misschien komen er wel nog meer games op de nog-te-spelen stapelquote:
Je kunt in dat geval valsspelen door een digitaal gekochte game te spelen.quote:Op maandag 13 april 2020 17:11 schreef KennyPowers het volgende:
Ik heb ook even geen motivatie. Moet eerst Code Vein platten voordat de disc eruit mag.
Waarom heb je een kloonaccount?quote:Op zondag 12 april 2020 18:14 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
Zo, eindelijk een hele lastige gebuggde trofee gehaald vandaag.
Moest een quest accepteren om een kind te redden, en het kind dan niet teruggeven. 0,6% heeft deze.
Op naar de volgende lastige trofee. Die van het verslaan van de tegenstander door te praten.
Welke remake vond je het leukste?quote:Op zondag 12 april 2020 18:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zat er wel aan te komen ja.
Gisteravond RE3 uitgespeeld, leuk spelletje weer. Wel heul kort.
Net nog ff een timelinefilmpje gekeken van de Resident Evil-verhaallijn, lijkt Kojima wel af en toe.
[ afbeelding ]
WW kwijt.quote:Op maandag 13 april 2020 17:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom heb je een kloonaccount?
Is dat veel?quote:Op maandag 13 april 2020 17:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar gaat je zorgvuldig opgebouwde fokscore van ruim 23.000![]()
Kaneelstokje
Heeft te maken met het aantal posts, topics dat je opent icm de reacties daarop en hoevaak je gequote word.quote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Is dat veel?
En hoe ga je ineens omlaag? Snap er weinig van.
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/scorequote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Is dat veel?
En hoe ga je ineens omlaag? Snap er weinig van.
Dacht dat je Stardew ging spelen.quote:Op maandag 13 april 2020 16:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb PS+ en dus Nioh en Bloodborne al.
Momenteel ga ik door een hele gekke 'Ik moet een game kopen maar weet niet welke'-fase. Heb zat games waarmee ik bezig ben (RDR2, AC Odyssey, Samurai Warriors: Spirit of Sanada, Ni No Kuni 2 & The Division 2) maar wil ze allemaal niet spelen.
Heb als nieuwe games nog Final Fantasy XV, Kingdom Hearts 3, Greedfall, We Happy Few, The Outer Worlds, Stardew Valley en Death Stranding liggen maar die trekken me niet zo momenteel. Ben daarom maar aan Uncharted 4 begonnen gisteren, nu bij chapter 10 (Madagaskar) en die houd me aardig op de been.
Op de wishlist staan:
-Subnautica
-RESIDENT EVIL 7 biohazard Gold Edition
-DRAGON QUEST BUILDERS 2 Digital Deluxe Edition
-Untitled Goose Game
-Life is Strange 2 Complete Season
-Hollow Knight: Voidheart Edition
maar die zijn of allemaal te duur of niet in de aanbieding. Stiekem wil ik ook niks kopen omdat ik dus nog genoeg heb liggen.
Denk zo maar even Bloodborne installeren.
Fucking quarantaine.![]()
Gelukkig hebben we nog muziek:
Ach, niet iets om trots op te zijn mi.quote:Op maandag 13 april 2020 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je staat nu dus nog op de 36e plaats van de allerhoogste scores op fok!
Klopt, aan begonnen ook maar merkte al dat ik veel te veel moest nadenken en vooruit plannen. Dat doe ik al met Animal Crossing op de Switch nu. Binnenkort ga ik écht met Stardew beginnen.quote:Op maandag 13 april 2020 18:14 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Dacht dat je Stardew ging spelen.
Waarom? Je kunt ook gewoon casual spelen toch? Je hoeft heus niet alles te maximaliseren.quote:Op maandag 13 april 2020 18:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt, aan begonnen ook maar merkte al dat ik veel te veel moest nadenken en vooruit plannen. Dat doe ik al met Animal Crossing op de Switch nu. Binnenkort ga ik écht met Stardew beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |