Mét PS1 start-up intro alles!quote:Op zondag 12 april 2020 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de bank gamen met ElenaVeel beter wordt het niet.
Klopt, een Walkman phone zelfs nog.quote:Op zondag 12 april 2020 16:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En een Sony telefoon meen ik ook nog.
Met nieuwe controls is het vast speelbaar.quote:Op zondag 12 april 2020 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je verwacht het niet
https://www.videogameschronicle.com/news/resident-evil-4-remake/
Zat er wel aan te komen ja.quote:Op zondag 12 april 2020 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je verwacht het niet
Betere controle en iets makkelijkere Regenerators en ik ga m ook spelen. Dat laatste eiland was wat mij betreft net ff too much.quote:Op zondag 12 april 2020 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met nieuwe controls is het vast speelbaar.
Paar maanden terug nog gespeeld maar wat een verschrikking zijn die controls zeg.
quote:Op zondag 12 april 2020 18:53 schreef MMaRsu het volgende:
re4 niet uitgespeeld hebben
Het is weer te moeilijk voor weaksauce gamer Roy
Je weet dat je die regenerators kapot kan knallen met die thermal scope toch
Kun jij je niet eens onder de mensen gaan begeven?quote:Op zondag 12 april 2020 18:53 schreef MMaRsu het volgende:
re4 niet uitgespeeld hebben
Het is weer te moeilijk voor weaksauce gamer Roy
Je weet dat je die regenerators kapot kan knallen met die thermal scope toch
quote:Op zondag 12 april 2020 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun jij je niet eens onder de mensen gaan begeven?
Oh die Remake wil dus wel spelen en Resident Evil 8 met Ethan en Chrisquote:Op zondag 12 april 2020 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je verwacht het niet
Mwah. Qua moeilijkheidsgraad was het wel prima te doen. Vind de alleen de besturing ongelooflijk slecht.quote:Op zondag 12 april 2020 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Betere controle en iets makkelijkere Regenerators en ik ga m ook spelen. Dat laatste eiland was wat mij betreft net ff too much.
Alleen de versie op de iPhone 4 jaren geledenquote:
RE2 Remake en RE7 zijn geweldig.quote:Op zondag 12 april 2020 19:35 schreef MMaRsu het volgende:
Pff re5 is nog wel ok maar Re6 is echt een grafspel
Niks spannends aan, alleen maar actie.
Daar hebben we wel genoeg games van.
De controls bij RE4 waren helemaal niet zo lastig. Ja je moet stilstaan om te schieten, dat maakt het juist intenser dat je niet als een soort malle om al die zombies heen kan strafen (wat het te makkelijk zou maken)
RE2 remake is wel geweldig dus als dat de controls zijn vind ik het prima, als de zombies ook iets sneller/agressiever zijn dan in standaard re4
re4 heeft al een remake tochquote:
Een remaster op de vorige en deze generatie, een soort van port met betere fps en resolutie. Geen Remake.quote:
dit is zeker waar. Sowieso merk je soms dat de game best verouderd aanvoelt (dat klimmen in die kerk bijvquote:Op zondag 12 april 2020 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
De textures in FFVII zijn echt schandalig slecht soms. Mijn god. Dat hier geen OUTRAGE op internet over is begrijp ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |