Nioh hands downquote:Op maandag 13 april 2020 14:53 schreef Drankster het volgende:
Voor iemand zonder SoulsBorne ervaring: Nioh 2 of Sekiro?
Als je Nioh 1 al gespeeld hebt zou ik voor Sekiro gaan.quote:Op maandag 13 april 2020 14:53 schreef Drankster het volgende:
Voor iemand zonder SoulsBorne ervaring: Nioh 2 of Sekiro?
quote:Op maandag 13 april 2020 18:23 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt ook gewoon casual spelen toch? Je hoeft heus niet alles te maximaliseren.
Maar je moet toch je oogst voor 4 seizoenen plannen? En kan je ook je crops nog verplaatsen?quote:Op maandag 13 april 2020 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Vooruit plannen vind ik ook ietwat overdreven, mijn waerde Drankster.
Als je een jaar hebt gespeeld (ingame), dan weet je wat je verwachten kan en maximaliseer je alles wel. Aan hrt eind van he tweede jaar had ik genoeg geld voor alles.
Valt mee joh, hoogstens 2 seizoenen voor sommige planten / crops.quote:Op maandag 13 april 2020 19:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Maar je moet toch je oogst voor 4 seizoenen plannen? En kan je ook je crops nog verplaatsen?
Naja, het meest kutte is dat je in het begin alles zelf moet bewateren met een gietertje, waardoor je toch in het bEgin daaraan veel tijd kwijt bent.quote:Op maandag 13 april 2020 20:23 schreef KennyPowers het volgende:
In Harvest Moon (Friends of Mineral Town) liet ik die gewassen lekker stikken en ging ik minen voor munnie
Precies. Vooral in jaar 1 ligt de nadruk op het vrienden maken en dingen vrijspelen.quote:Op maandag 13 april 2020 20:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Naja, het meest kutte is dat je in het begin alles zelf moet bewateren met een gietertje, waardoor je toch in het bEgin daaraan veel tijd kwijt bent.
Dan komen er basic sproeiers. Daar ging ik dan vol voor, en daar dan alles mee planten, hoef je alleen maar te planten en te oogsten, rest van je tijd met andere dingen aan de gang.
Vrienden maken deed ik pas in jaar 3quote:Op maandag 13 april 2020 20:44 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Precies. Vooral in jaar 1 ligt de nadruk op het vrienden maken en dingen vrijspelen.
Echt hequote:Op maandag 13 april 2020 18:03 schreef DKUp het volgende:
Daar komt de volgende remaster, remake of reboot........twitter:
Je moet niks in stardew valley, daarom is het zo chillquote:Op maandag 13 april 2020 19:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Maar je moet toch je oogst voor 4 seizoenen plannen? En kan je ook je crops nog verplaatsen?
Die worden allemaal uitgesteld qua aankondiging en uitkomenquote:Op maandag 13 april 2020 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt he
Kunnen ze geen nieuwe games meer maken?
quote:Op maandag 13 april 2020 21:36 schreef DKUp het volgende:
Final Fantasy VII Remake maar besteld, ik ben zwak en ik mis een leuke game
Welcome to the Dark Sidequote:Op maandag 13 april 2020 21:36 schreef DKUp het volgende:
Final Fantasy VII Remake maar besteld, ik ben zwak en ik mis een leuke game
Is het grinden of wat anders?quote:Op maandag 13 april 2020 22:19 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
Zo, weer een trofee gepakt. 0,4% deze.
De laatste 3 duren nog een paar dagen vermoed ik. Maar ook daar gaan we komen.
Vandaag klein beetje. Moest alle spells van een bepaalde serie kennen en voor hadden bereid. Dat kan pas op level 17. Maar daarvoor moet je wel een wizard spelen, wat ik in eerste instantie niet had gedaan. Dus beetje grinden.quote:
Ah oke. Klinkt wel redelijk gevarieerd behalve die lvl 40. Zo kut als je letterlijk alles in een spel gedaan hebt en dan nog moet grinden voor een trophy.quote:Op maandag 13 april 2020 22:27 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Vandaag klein beetje. Moest alle spells van een bepaalde serie kennen en voor hadden bereid. Dat kan pas op level 17. Maar daarvoor moet je wel een wizard spelen, wat ik in eerste instantie niet had gedaan. Dus beetje grinden.
Nog 1 trofee voor het bereiken van level 21 in 1 class. Mijn eerste karakter had 3 classes dus die telde niet. Mijn 2de was om de campagne opnieuw te doen met een vredig einde. En die gaat niet tot level 21. Dus enigszins grinden. Op level 21 als wizard moet ik dan als feat een Epic Spell kiezen voor een andere trofee.
De laatste echter, is 100% grinden. Level 40 bereiken.
Iedere keer een nieuwe campagne beginnen in een module waar wat hoge level monsters zijn, deze verslaan, karakter exporteren. Rinse, repeat.
Je hebt een paar saaie. Speel de OC uit, speel de uitbreidingen uit. Bereik level 10, 20, 40.quote:Op maandag 13 april 2020 22:38 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ah oke. Klinkt wel redelijk gevarieerd behalve die lvl 40. Zo kut als je letterlijk alles in een spel gedaan hebt en dan nog moet grinden voor een trophy.
Die trophy descriptions zijn vaag maar ik heb het natuurlijk nooit gespeeld.
3 vond ik uiteindelijk vermakelijker, hoewel die wel (nog) korter was. 2 was tof maar ergerde me af en toe een beetje aan de opzet in die game. Wel hyped voor een nieuw deelquote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Welke remake vond je het leukste?
Had je mijn DM nog gezien? Heb je nog gemaild?quote:Op maandag 13 april 2020 17:43 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Is dat veel?
En hoe ga je ineens omlaag? Snap er weinig van.
Heb het gelezen, ja, maar nog niet gemaild.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Had je mijn DM nog gezien? Heb je nog gemaild?
spannend...welke net niet toppers zullen we nu kunnen krijgen voor nét iets teveel geld...quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:05 schreef StateOfMind het volgende:
Morgen komen er nog meer games bij in de voorjaars sale.
Prima, doe nog ff een seintje als je dat gedaan hebt, dan geef ik 't achter door.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:16 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Heb het gelezen, ja, maar nog niet gemaild.
Zal dat vandaag doen.
RDR2quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:00 schreef aTypisch het volgende:
vetste singleplayer ps4 titels van de laatste 2 jaar volgens jullie?
afgelopen jaren bijna geen nieuwe aangeraakt en ben wel toe aan een leuke
bloodbornequote:Op dinsdag 14 april 2020 10:00 schreef aTypisch het volgende:
God of War, RDR2, Days Gone, Greedfall zijn de games die mij zo te binnen schieten van de afgelopen 2 jaar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:00 schreef aTypisch het volgende:
forum@fok.nl?quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Prima, doe nog ff een seintje als je dat gedaan hebt, dan geef ik 't achter door.
Yupyupquote:
ah die heb ik wel nog gechecktquote:
zelfkastijding doe ik op andere momenten van de dagquote:
God of War is een goeie ja, Days Gone vind ik niet veel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
God of War, RDR2, Days Gone, Greedfall zijn de games die mij zo te binnen schieten van de afgelopen 2 jaar.
Vergeet niet dat veel mensen, zoals ik, absolute scrubs zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:36 schreef MMaRsu het volgende:
God of War is een verkapte Souls kloon dus eh..
En zo moeilijk is het echt niet. De moeilijkheidsgraad van de souls games is sowieso zwaar overtrokken
op easy is GoW dan ook een cakewalkquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:41 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat veel mensen, zoals ik, absolute scrubs zijn.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:42 schreef MMaRsu het volgende:
scrubs kunnen ook dingen leren
Als er 1 game te verslaan is door patterns te leren en observeren dan zijn het de souls games
fantastisch dat je het gesprek direct weer hierheen trektquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:42 schreef MMaRsu het volgende:
scrubs kunnen ook dingen leren
Als er 1 game te verslaan is door patterns te leren en observeren dan zijn het de souls games
Als je God of War nog niet hebt gedaan zou ik die doen. Magisch prachtig en goed spel met heerlijke combat.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah die heb ik wel nog gecheckt
[..]
zelfkastijding doe ik op andere momenten van de dag
[..]
God of War is een goeie ja, Days Gone vind ik niet veel.
Korte impressie van Greedfall?
Datquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je God of War nog niet hebt gedaan zou ik die doen. Magisch prachtig en goed spel met heerlijke combat.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je God of War nog niet hebt gedaan zou ik die doen. Magisch prachtig en goed spel met heerlijke combat.
thanks, ga hem aanschaffen denk ikquote:
Goede keuze.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
thanks, ga hem aanschaffen denk ik
was die vergeten
Spiderman is ook goedquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
thanks, ga hem aanschaffen denk ik
was die vergeten
Kaneelstokje noemt zichzelf een scrub, ik noem niemand een scrub.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
fantastisch dat je het gesprek direct weer hierheen trekt
ik heb een paar souls games uitgespeeld maar daar nu geen zin in
ik en velen met mij zouden willen dat jij eens wat zou leren: je bek houden als je niets nuttigs toe te voegen hebt aan het gesprek
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kaneelstokje noemt zichzelf een scrub, ik noem niemand een scrub.
Dus anders hou je zelf je bek en ga je mij niet lopen kleineren.
:/
God of war. Is overigens absoluut geen Dark Souls kloon imo. Niet qua level design, niet qua combat, helemaal niet qua story telling, qua moeilijkheidsgraad, het is überhaupt geen RPG dus qua helemaal niks dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:00 schreef aTypisch het volgende:
quote:
Je bent gewoon teringlang met Darkeater Midir bezig in je eentjequote:Op dinsdag 14 april 2020 10:36 schreef MMaRsu het volgende:
God of War is een verkapte Souls kloon dus eh..
En zo moeilijk is het echt niet. De moeilijkheidsgraad van de souls games is sowieso zwaar overtrokken
Zolang je hem maar onder de moeilijkste moeilijkheidsgraad houdt ben ik dit met je eens.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:47 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
God of war. Is overigens absoluut geen Dark Souls kloon imo. Niet qua level design, niet qua combat, helemaal niet qua story telling, qua moeilijkheidsgraad, het is überhaupt geen RPG dus qua helemaal niks dus eigenlijk.
Het is een super solid, polished action game met story telling vergelijkbaar met The last of us en hele lichte rpg elementen. Must play.
Waarom staat deze eigenlijk niet op netflix 🙀.. niet dat wij the office hier ook hebben ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een van de leukste comedies ooit
Vertelquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:19 schreef KennyPowers het volgende:
Oeh ik weet wat ik als 30e plat wil.
Nu hopen dat ie morgen in de sale komt.
Welkom terugquote:
Hoezo qua combat niet dan? Het is voornamelijk 1 op 1 gevechten met een lockon systeem, animatie prioriteit, hetzelfde als de souls games. Nee de combat is niet precies hetzelfde maar het was duidelijk een inspiratie voor de devs van God of War..quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:47 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
God of war. Is overigens absoluut geen Dark Souls kloon imo. Niet qua level design, niet qua combat, helemaal niet qua story telling, qua moeilijkheidsgraad, het is überhaupt geen RPG dus qua helemaal niks dus eigenlijk.
Het is een super solid, polished action game met story telling vergelijkbaar met The last of us en hele lichte rpg elementen. Must play.
Ja, zeker eens dat ze geïnspireerd waren door de souls games qua combat. (gelukkig maar want ik had helemaal niks met de hack & slash van de vorige delen).quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoezo qua combat niet dan? Het is voornamelijk 1 op 1 gevechten met een lockon systeem, animatie prioriteit, hetzelfde als de souls games. Nee de combat is niet precies hetzelfde maar het was duidelijk een inspiratie voor de devs van God of War..
Die Valkyrie Queen op easy alleen alquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zolang je hem maar onder de moeilijkste moeilijkheidsgraad houdt ben ik dit met je eens.
die true hardcore mode tho
op die moeilijkste is er hier bijna een controller gesneuveldquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Die Valkyrie Queen op easy alleen al
Dacht even dat ik naar D.Va zat te kijkenquote:
Weet nog niet wat ik van Minecraft Dungeons moet vinden. Het multiplayer aspect lijkt me wel wat. Heb alleen niet echt iemand om mee te spelen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ja, zeker eens dat ze geïnspireerd waren door de souls games qua combat. (gelukkig maar want ik had helemaal niks met de hack & slash van de vorige delen).
Ik zou het persoonlijk alleen geen soulsborne kloon noemen alleen door de combat. Er zijn veel meer zaken buiten de combat om die het soulsborne genre definieren imo. Kijk bijvoorbeeld naar Remnant from the Ashes die als soulsborne gezien wordt terwijl het een shooter is. Als ik om een Dark Souls kloon zou vragen en iemand zou met GOW aan komen i.p.v. een Nioh, Surge of Ashen dan zou ik wel teleurgesteld zijn.
Over Remnant gesproken trouwens, die krijgt een roguelike mode
underrated game, helemaal als je co-op kan spelen.
Ik ben ook stiekem een beetje hyped om Minecraft Dungeons btw4 player co-op diablo like dungeon crawler
Jammer dat er geen gamepass op PS4 is.
Welke dan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:19 schreef KennyPowers het volgende:
Oeh ik weet wat ik als 30e plat wil.
Nu hopen dat ie morgen in de sale komt.
Vanaf morgen of overmorgen voor iedereen gratis Uncharted The Nathan Drake Collection en Journey in de PS Store.twitter:GIBiz twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 18:00:00PlayStation has opened a $10m fund for indie studios and is giving away free copies of the Uncharted Collection and Journey as part of its COVID-19 'Play At Home' initiative https://t.co/SznVzY3SMK reageer retweet
WILLKOMMENquote:
twitter:PlayStationUK twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 18:14:37Announcing the Play At Home initiative: https://t.co/DDhu9dcVAj
Stay safe and pick up Uncharted: The Nathan Drake Collection and Journey for free from 16th April until 6th May. #PlayAtHome 💙 https://t.co/dZTEhWtPgN reageer retweet
Ja leuk, iets dat net bij PS+ zat.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:20 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PlayStationUK twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 18:14:37Announcing the Play At Home initiative: https://t.co/DDhu9dcVAj
Stay safe and pick up Uncharted: The Nathan Drake Collection and Journey for free from 16th April until 6th May. #PlayAtHome 💙 https://t.co/dZTEhWtPgN reageer retweet
Je verwacht het niet!quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja leuk, iets dat net bij PS+ zat.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:20 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PlayStationUK twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 18:14:37Announcing the Play At Home initiative: https://t.co/DDhu9dcVAj
lolquote:Users in Germany and China will not have access to the Uncharted collection. Instead, users in those two countries will be granted free digital copies of 2017's action game Knack 2 and Journey.
Free to keep? Of alleen tijdelijk te spelen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:20 schreef DKUp het volgende:
Om te houden toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Free to keep? Of alleen tijdelijk te spelen?
Free to keepquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Free to keep? Of alleen tijdelijk te spelen?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:32 schreef DKUp het volgende:
Volgende TT: Waar we allemaal kunnen zweten als een hoer in een kerk
het idee is top, maar natuurlijk hebben we deze games alquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:20 schreef DKUp het volgende:
New concept art for WB Montreal's cancelled Superman & Suicide Squad games leakedtwitter:Jsig212James twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 05:19:52Here's some looks at WB Montreal's cancelled Suicide Squad and Superman games
Credit to @tatlinsky for finding them https://t.co/QWC13ubjVV reageer retweet
Maar dat niet hoeven is het beste van Coronatwitter:KazHiraiCEO twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 18:41:26Sony is giving everyone a free copy of Journey so they remember what it was like when you could walk outside for an extended period and interact with strangers reageer retweet
Waar in de TTquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:32 schreef DKUp het volgende:
Volgende TT: Waar we allemaal kunnen zweten als een hoer in een kerk
God of war, resident evil 2, horizon, uc4, Spiderman, ff7 remake,control, staf Wars Jedi order,kingdom come delivernca, Detroit become humanquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
God of War, RDR2, Days Gone, Greedfall zijn de games die mij zo te binnen schieten van de afgelopen 2 jaar.
TLOU, Resident Evil 2, The Division 2, A Plague Tale en Plague Inc.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:25 schreef DKUp het volgende:
Ze hadden ons gewoon God of War, Spider-Man GOTY Edition, Horizon Zero Dawn GOTY Edition en Days Gone moeten geven.
Digitaal alles klaar voor de PS5
The Last Of Us Remastered, Bloodborne en Uncharted 1-4 hebben we ook als PS Plus membersquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
TLOU, Resident Evil 2, The Division 2 en Plague Inc.
Alles gratis en FIFA en COD 200 euro makenquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
The Last Of Us Remastered, Bloodborne en Uncharted 1-4 hebben we ook als PS Plus members![]()
Resident Evil 2, 3, 7, The Witcher 3 GOTY Edition, AC Origins, AC Odyssey
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alles gratis en FIFA en COD 200 euro maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |