SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja baasquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]Zie DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En dat is met rare spelshowsquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
bij op1 word er geopperd om de japanse manier te gaan doen
ja groeten op afstand. weinig fysiek contact. blijkbaar hebben taxi's daar standaart al plexiglas etcquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Lekker sociaal.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:38 schreef Karzai het volgende:
Als die corona app komt gaat ik hem mooi niet downloaden. Als ik het krijg, ga ik wel in quarantaine zit niet op een zooi berichtjes te wachten waar ik nerveus en paranoia van word
Ik ook niet, ik wil geen stalker-app van de overheid.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:38 schreef Karzai het volgende:
Als die corona app komt gaat ik hem mooi niet downloaden. Als ik het krijg, ga ik wel in quarantaine zit niet op een zooi berichtjes te wachten waar ik nerveus en paranoia van word
Kunnen ze je wel snel vinden als je vermoord bent.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil geen stalker-app van de overheid.
hopelijk gebruikt boven gnoom de app niet danquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze je wel snel vinden als je vermoord bent.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk gebruikt boven gnoom de app niet dan
neequote:Op vrijdag 10 april 2020 09:46 schreef Karzai het volgende:
Had je die rij voor de voedselbankgezien in Portland the US of A
Een file van kilometers op de snelweg
welke van de twee Portlandsquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:46 schreef Karzai het volgende:
Is dat niet standaard daar?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:46 schreef Karzai het volgende:
"In huis" want waar moet ik anders zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze je wel snel vinden als je vermoord bent.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
ben echt blij dat we hier wonen hoor jongens
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"In huis" want waar moet ik anders zijn.
was het niet de badkamer?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:54 schreef Karzai het volgende:
Iets specifieker in de keuken, daar gebeuren de meeste ongelukken
Mensen die in quarantaine ineens denken te kunnen koken maar niet doorhebben dat er zeker 50 manieren zijn om te sterven door een keukenapparaat.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:54 schreef Karzai het volgende:
Iets specifieker in de keuken, daar gebeuren de meeste ongelukken
Zo lang mag ik helemaal niet bij mijn aanrecht vandaan.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die in quarantaine ineens denken te kunnen koken maar niet doorhebben dat er zeker 50 manieren zijn om te sterven door een keukenapparaat.
Dood door mixer.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die in quarantaine ineens denken te kunnen koken maar niet doorhebben dat er zeker 50 manieren zijn om te sterven door een keukenapparaat.
de snikkel van @LTVDK zou je kunnen bakken maar de bloedworst van Badr niet?quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
alles zou mij kunnen gebeuren afgezien van de bloedworst
quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de snikkel van @:LTVDK zou je kunnen bakken maar de bloedworst van Badr niet?
Ik schiet straks even langs een aspergeboer.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:04 schreef Karzai het volgende:
ook asperges, zocht nog naar kwarteleitjes voor erbij. maar zag ze niet bij de vomar
Kijk je uit dat niet per ongeluk raak schiet?quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schiet straks even langs een aspergeboer.
Fopzaad hierquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kijk je uit dat niet per ongeluk raak schiet?
Jup, prima stadje. En op een paar jaar Boedapest na, woon ik al twintig jaar in of rond Dordt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:26 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Dord is wel ok. Rijdt tenminste een trein. Prima resto's ook.
OMGquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
lees dat ze in new york nu massagraven gebruiken
Oudste stad van Nederland dacht ik. Gaat terug tot de romeinse tijd.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, prima stadje. En op een paar jaar Boedapest na, woon ik al twintig jaar in of rond Dordt.
Greppels ja. Hoorde het net.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
lees dat ze in new york nu massagraven gebruiken
te uitnodigendquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:35 schreef Nick1975 het volgende:
Wat is er mis met 'welkom' op een deurmat?
Ach ja, Nederland. Tijdens etenstijd niemand welkom. In andere culturen vind ik dat toch beter.quote:
ja verschrikkelijk hequote:Op vrijdag 10 april 2020 10:38 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ach ja, Nederland. Tijdens etenstijd niemand welkom. In andere culturen vind ik dat toch beter.
Lila, heb je lila?quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hangt dan af van dat moment. weet toch niet wat ik dan aan heb
Bij mij bellen ze dan, of ik sta te douchen of ik ben aan het eten.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
godver.. waarom moet ik altijd poepen als de postbode kan komen
die hipster die nu de pakketen doet hier snapt mijn deurbel nietquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:52 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Bij mij bellen ze dan, of ik sta te douchen of ik ben aan het eten.
Weinig knopjes.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die hipster die nu de pakketen doet hier snapt mijn deurbel niet![]()
https://www.gamma.nl/assortiment/byron-deurbelset-b432e/p/B533751
vraag me echt af wat heir niet aan te snappen is..
Hmm, Romeins weet ik niet hoor. Utrecht en Nijmegen hebben wel een Romeinse historiequote:Op vrijdag 10 april 2020 10:30 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Oudste stad van Nederland dacht ik. Gaat terug tot de romeinse tijd.
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
godver.. waarom moet ik altijd poepen als de postbode kan komen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Forum_Hadrianiquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, Romeins weet ik niet hoor. Utrecht en Nijmegen hebben wel een Romeinse historie
Enorme doos voor.... een mascara. Douglas doet het gewoon.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
Wtf een doosje van 5x5x3cn in een schoenendoos verschepen.. dit had in de brievenbus gekund
Mensen zijn ook zwijnen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
10:59
Staatsbosbeheer en Natuurmonumenten herhalen vrijdag hun oproep om hun natuurgebieden dit weekend te mijden. Mensen die toch een wandelingetje gaan maken, wordt dringend gevraagd hun gebruikte papieren zakdoekjes niet onderweg weg te gooien. Dat is de afgelopen weken opmerkelijk veel gebeurd.
Waarom zijn mensen zoquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
10:59
Staatsbosbeheer en Natuurmonumenten herhalen vrijdag hun oproep om hun natuurgebieden dit weekend te mijden. Mensen die toch een wandelingetje gaan maken, wordt dringend gevraagd hun gebruikte papieren zakdoekjes niet onderweg weg te gooien. Dat is de afgelopen weken opmerkelijk veel gebeurd.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:17 schreef Karzai het volgende:
Je moet sperziebonen nemen die groeien hard
[ afbeelding ]
Goed bemestenquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
gaat mij echt te langzaam
[ afbeelding ]
oh je hebt vrij hequote:Op vrijdag 10 april 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En toen had ik het ontbijt op. Wat zal ik verder nog eens gaan doen?
Beetje ons vermaken met prachtige reisverhalen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke kleur wordt het?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo naar de zonnewinkel de kleur doorgeven
ja van vroegahquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje ons vermaken met prachtige reisverhalen?
Dit ookquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel een hele goede
[ afbeelding ]
De mensheid zuigt...quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei Rutte, dat we papieren zakdoekjes gebruiken en ze dan weggooien.
......
Die heb ik gisteren een gekocht.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel een hele goede
[ afbeelding ]
zon aziaat in tape?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren een gekocht.
Dat is dus 300 kilo wat er dan aan je plafond komt te hangen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
dit is alleen voor het inspuite van het plafond, wat een verschil
1 Leveren en monteren CELLULOSE-isolatie in het plafond
Bouwdeel Plafond Oppervlakte 30 m2 (volgens opgave) Dikte 200-220 mm (veel voorkomende dikte) Densiteit 35 - 55 kg per m3
Montage door een gecertificeerde medewerker volgens voorschrift leverancier.
Werkelijke dikte wordt gemeten tijdens de werkzaamheden en verrekend op de slotfactuur
¤ 1.519,95 ¤ 1.519,95
-1 Voordeel m.b.t. B.T.W. verlaging op verwerken isolatie. ¤ 90,00 ¤ -90,00
Genoemde prijzen zijn inclusief B.T.W.
Totaal ¤ 1.429,95
nee dat komt toch tussen mij en de bovenwoning?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dus 300 kilo wat er dan aan je plafond komt te hangen.
oh had mijn broek al uitquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik hoor net dat baby’s daar nog niet tegen kunnen....
ja twijfel toch wel een beetjequote:Op vrijdag 10 april 2020 11:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij gaat het tot nu toe altijd prima, allicht kun je een gokje wagen?
ik heb dezequote:Op vrijdag 10 april 2020 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die waren uitverkocht![]()
Nee een stenen salamander voor op de pleemuur, werkelijk prachtig
ja mag een ander ook een keer?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch degene die altijd met zijn broek naar beneden loopt
Kom ik dan alleen maar rare vrouwen tegen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tsss alleen maar bloemetjes en rozengeurZo zijn vrouwen
in berlijn gekocht op een soort africa festivalquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van jou is mooier, Afrikaans.
Dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom ik dan alleen maar rare vrouwen tegen?
Lekkere dikke middelvinger in het gezicht van Heinrich Himmlerquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in berlijn gekocht op een soort africa festival
waren allemaal niet ariers bij elkaarquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkere dikke middelvinger in het gezicht van Heinrich Himmler
Ikke metalen, volgende keer neem ik eens stenen mee (als ze dat overleven/wij ooit nog Europa uit kunnen)quote:
Ik heb nu al drie keer gedacht dat er een enorme spin op de plee zit dus denk dat ik hem ga verhangenquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ikke metalen, volgende keer neem ik eens stenen mee (als ze dat overleven/wij ooit nog Europa uit kunnen)
Ontmoedigingsbeleid...... typisch weer...quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
11:32
Veel Duitse dagjesmensen willen toch naar Nederland
(ANP) - De marechaussee heeft vrijdag in de loop van de ochtend bij overgangen aan de Nederlands-Duitse grens al vele Duitse dagjesmensen aangesproken en er bij hen op aangedrongen huiswaarts te keren. Velen geven gehoor aan dat advies, zegt een woordvoerder, een enkeling is "eigenwijs" of geeft aan "een essentiële reden" te hebben voor een bezoek aan Nederland.
De marechaussee voert een zogeheten ontmoedigingsbeleid, in verband met het coronavirus, er geldt geen inreisverbod. "We gaan met mensen in gesprek", aldus de woordvoerder. "We vragen naar de redenen voor hun komst en verzoeken hun rechtsomkeert te maken. Soms vragen we flink door."
Alleen al bij Venlo ging het in de ochtend om "tientallen" auto's. Mensen worden er ook op aangesproken als zij zich niet aan de gedragsregels houden, bijvoorbeeld als zij met meerdere personen in een auto zitten en geen familie zijn.
De marechaussee blijft de komende dagen teams inzetten op drukke plekken aan de grens.
Ieuw... Bij mij hangen ze buiten.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu al drie keer gedacht dat er een enorme spin op de plee zit dus denk dat ik hem ga verhangen
Nou ja hoe dan ook, een flinke belasting voor de structuur van het pandquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat komt toch tussen mij en de bovenwoning?
Ja wat is dit dan voor onzin? Ze hebben daar toch ook internet? Je weet dat dit gebeurt. Dan kan je toch net zo goed meteen thuisblijven?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
De marechaussee heeft vrijdag in de loop van de ochtend bij overgangen aan de Nederlands-Duitse grens al vele Duitse dagjesmensen aangesproken en er bij hen op aangedrongen huiswaarts te keren. Velen geven gehoor aan dat advies,
Lunchgenot?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten wel lief voor ze zijn want er liggen best wel wat Nederlandse bejaarden op hun IC's.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat is dit dan voor onzin? Ze hebben daar toch ook internet? Je weet dat dit gebeurt. Dan kan je toch net zo goed meteen thuisblijven?Of mis ik wat?
Oh. Sorrie mofjesquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We moeten wel lief voor ze zijn want er liggen best wel wat Nederlandse bejaarden op hun IC's.
quote:In België zijn 325 nieuwe doden
gemeld als gevolg van het coronavirus.
Dat is een sterke stijging ten opzichte
van gisteren.Het totale dodental staat
nu op 3019.
En dan komen ze hier corona halen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We moeten wel lief voor ze zijn want er liggen best wel wat Nederlandse bejaarden op hun IC's.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan komen ze hier corona halen.
Alles scheef, stuk, overnieuw beginnen, schroeven opquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
Juiste schroeven binnenalles netjes afgesteld, geschaafd waar nodig.. en bijgeplekt waar nodig
helaas stak de beitel van mn schaaf iets te breed uitkak. naja.
nee een ongewenste kras in de onderkant van het dekselquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles scheef, stuk, overnieuw beginnen, schroeven op
Oh daar is wel mee te leven denk ikquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee een ongewenste kras in de onderkant van het deksel
ja wel. kras in mn ego alleenquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar is wel mee te leven denk ik
Niks dat een kusje van bitterbal niet oplost dusquote:
ja maar geen boter ind e vorm van een ei of een lammetjequote:Op vrijdag 10 april 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik weet niet hoe het met de hamsteraars zit, maar mijn huis staat zo'n beetje klemvol met van alles inmiddels
Hoe vaak per week laat jij eigenlijk bezorgen deze weken?quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik weet niet hoe het met de hamsteraars zit, maar mijn huis staat zo'n beetje klemvol met van alles inmiddels
quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar geen boter ind e vorm van een ei of een lammetje
Stampvol met mensen of met spullen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp is dat ze Pasen dit jaar niet afschaffen of verbieden voor een jaartje, hoorde net van collega's dat de supermarkten stampvol zijn, achterlijke onzin die religie ook
Fles kan een bunker bouwen van wc rollen denk ik....quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe vaak per week laat jij eigenlijk bezorgen deze weken?
Met mensen blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stampvol met mensen of met spullen?
Ik heb niet zo veel met pasen
Of boter in de vorm van een lammetje
1 keer ongeveer. Normaal 2 keer, nu ga ik wat vaker even te voet erheen om een wandeltje te hebben en om de PETflessen in te leveren want die nemen ze niet meer aan want coronaditdat.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe vaak per week laat jij eigenlijk bezorgen deze weken?
Nee die poep ik aardig weg hoorquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fles kan een bunker bouwen van wc rollen denk ik....
Fles een beetje kennende is dat klemvol niet heel erg overdreven. Fles doet alles zeer grondig.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fles kan een bunker bouwen van wc rollen denk ik....
Oh dat valt wel mee, en goed dat je af en toe een wandelingetje maakt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 keer ongeveer. Normaal 2 keer, nu ga ik wat vaker even te voet erheen om een wandeltje te hebben en om de PETflessen in te leveren want die nemen ze niet meer aan want coronaditdat.
Bij ons kunnen we die petflessen gewoon nog met de bezorger meegevenquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 keer ongeveer. Normaal 2 keer, nu ga ik wat vaker even te voet erheen om een wandeltje te hebben en om de PETflessen in te leveren want die nemen ze niet meer aan want coronaditdat.
Ik kan straks ook voor mijn ouders grmbl.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
*zucht*
Echt hé... we verdienen het gewoon met z'n allen
ja die stappenteller motiveert welquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee, en goed dat je af en toe een wandelingetje maakt.
Ik probeer al drie week lang mijn vader slots te laten claimen bij de jumbo.... hij snapt het niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan straks ook voor mijn ouders grmbl.
Ik moet eigenlijk nog een piramide beklimmen vandaag maar vindt eigenlijk de halve tuin met de hogedrukreiniger behandelen ook wel een work out.quote:
Hete Hossam motiveert jou niet?quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog een piramide beklimmen vandaag maar vindt eigenlijk de halve tuin met de hogedrukreiniger behandelen ook wel een work out.
Mijn twee zusjes normaal ook maar die vonden het een keer mijn beurt terwijl mijn eigen boodschappen thuisbezorgd worden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik probeer al drie week lang mijn vader slots te laten claimen bij de jumbo.... hij snapt het niet.![]()
Mijn broertje regelt nu boodschappen voor ze gelukkig.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moedertje snapt niet helemaal wat anderhalve meter inhoudt. Die gaat gewoon naar de winkel en als ze dan terugkomt is ze helemaal gestresst dat ze door WEL TIEN mensen aangesproken is datt ze afstand moet houdenkudtmensen met hun bemoeierige bekken allemaal
![]()
Ik woon 'iets' te ver wegquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn twee zusjes normaal ook maar die vonden het een keer mijn beurt terwijl mijn eigen boodschappen thuisbezorgd worden.
Ik hemelsbreed maar 3 kilometer, zal ik snel een verhuisberichtje sturen dat ik permanent op Saint Barthélemy, ben gaan wonen?quote:
Daar spreken ze Fransquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hemelsbreed maar 3 kilometer, zal ik snel een verhuisberichtje sturen dat ik permanent op Saint Barthélemy, ben gaan wonen?
Voor genoeg dollars spreken ze werkelijk perfect Engels.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar spreken ze FransIk vindt het op zich een idee
kuddevolkquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net terug van soepermarkt, erg druk idd
Maar nu heb je vast boter in de vorm van een lammetjequote:Op vrijdag 10 april 2020 12:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net terug van soepermarkt, erg druk idd
Waarschijnlijk heeft de tokkie die voor hem stond bij het boterlammerenschap er nu 24 en hij niksquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar nu heb je vast boter in de vorm van een lammetje
Alles klaar. Alleen nog een paas doosjes uitpakken en schilderijtjes ophangenquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:06 schreef Karzai het volgende:
alles klaar of moet je nog schilderen, laminaat leggen en de gordijnen ophangen?
Ik geloof ditquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fles een beetje kennende is dat klemvol niet heel erg overdreven. Fles doet alles zeer grondig.
ik heb er 3 voor de koningsdagquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja kan wel weer eens wat halen voor de koningsdagtrekking![]()
Heb ik ook weer de overheid wat gespekt he
Prima. Beetje ah opruimen en schoonmaken. Mijn vriend komt dit weekend hier.quote:
Nicequote:Op vrijdag 10 april 2020 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima. Beetje ah opruimen en schoonmaken. Mijn vriend komt dit weekend hier.
drie hele?quote:
Rustagh net verjaardagscadeau voor mn ouders afgemaakt.. niet 100% perfect. Maar jaquote:
ja ik had nog 90 euro staan in mn account daarquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
drie hele?dat is nog een prijzige hobby zeg
Wat heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rustagh net verjaardagscadeau voor mn ouders afgemaakt.. niet 100% perfect. Maar jazondag even brengen.
Verder rustig aan doen dingen aan het regelen. Staan grote dingen te gebeuren dit jaar
ah ja ik ben daar al een hele tijd niet meer geweest. Blijkt ook niks in mijn account te staan. Nou ja laat ook maar danquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik had nog 90 euro staan in mn account daaryolo maddafacka's
Mja ik speel nu een jaar mee denk ik? heb misschien nu 35 euro ingelegd ofzo?quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah ja ik ben daar al een hele tijd niet meer geweest. Blijkt ook niks in mijn account te staan. Nou ja laat ook maar dan
Netjes hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beetje kut foto met tegenlicht
en daar 90 mee verdiend? Netjesquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik speel nu een jaar mee denk ik? heb misschien nu 35 euro ingelegd ofzo?
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beetje kut foto met tegenlicht
Bijzonder. Per saldo verlies je er toch op normaal gesproken. Anders deden ze dat nietquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja + alle andere loten sinds ik mee speel
klavertjensvier!quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijzonder. Per saldo verlies je er toch op normaal gesproken. Anders deden ze dat niet
quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe was het ook weer, ongeluk in het spel, geluk in de liefde![]()
Brb eem boulevardje koopm
De liefde doet veel het geld doet het alquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe was het ook weer, ongeluk in het spel, geluk in de liefde![]()
Brb eem boulevardje koopm
quote:Aardappeltelers doen oproep: eet meer friet tijdens coronacrisis
Bron NOS
quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:57 schreef crv het volgende:
Goed advies![]()
Iedereen vetmesten zodat ze wat vlotter aan corona overlijden
[..]
Goed advies![]()
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou oké dan, een straatje XL voor vanavond en een straatje voor Koningsdag. Laat maar rollen die doekoes
Goed advies![]()
[..]
hele lotenquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou oké dan, een straatje XL voor vanavond en een straatje voor Koningsdag. Laat maar rollen die doekoes
ja is beter, anders ga je voor een paar honderd euro het schip inquote:
Welke kleur is het nou geworden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |