SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja baasquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]Zie DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En dat is met rare spelshowsquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
bij op1 word er geopperd om de japanse manier te gaan doen
ja groeten op afstand. weinig fysiek contact. blijkbaar hebben taxi's daar standaart al plexiglas etcquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Lekker sociaal.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:38 schreef Karzai het volgende:
Als die corona app komt gaat ik hem mooi niet downloaden. Als ik het krijg, ga ik wel in quarantaine zit niet op een zooi berichtjes te wachten waar ik nerveus en paranoia van word
Ik ook niet, ik wil geen stalker-app van de overheid.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:38 schreef Karzai het volgende:
Als die corona app komt gaat ik hem mooi niet downloaden. Als ik het krijg, ga ik wel in quarantaine zit niet op een zooi berichtjes te wachten waar ik nerveus en paranoia van word
Kunnen ze je wel snel vinden als je vermoord bent.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil geen stalker-app van de overheid.
hopelijk gebruikt boven gnoom de app niet danquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze je wel snel vinden als je vermoord bent.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk gebruikt boven gnoom de app niet dan
neequote:Op vrijdag 10 april 2020 09:46 schreef Karzai het volgende:
Had je die rij voor de voedselbankgezien in Portland the US of A
Een file van kilometers op de snelweg
welke van de twee Portlandsquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:46 schreef Karzai het volgende:
Is dat niet standaard daar?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:46 schreef Karzai het volgende:
"In huis" want waar moet ik anders zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze je wel snel vinden als je vermoord bent.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
ben echt blij dat we hier wonen hoor jongens
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"In huis" want waar moet ik anders zijn.
was het niet de badkamer?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:54 schreef Karzai het volgende:
Iets specifieker in de keuken, daar gebeuren de meeste ongelukken
Mensen die in quarantaine ineens denken te kunnen koken maar niet doorhebben dat er zeker 50 manieren zijn om te sterven door een keukenapparaat.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:54 schreef Karzai het volgende:
Iets specifieker in de keuken, daar gebeuren de meeste ongelukken
Zo lang mag ik helemaal niet bij mijn aanrecht vandaan.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die in quarantaine ineens denken te kunnen koken maar niet doorhebben dat er zeker 50 manieren zijn om te sterven door een keukenapparaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |