abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192721362
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:12 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Misschien wel. Nu wordt het alleen maar erger. Elke keer is het erger. Heel veel mensen in haar omgeving worden hier negatief door belast. Het systeem ook en zij nu het meest. Hoe kan dit beter zijn dan dan maar gedwongen worden? Ik had familieleden die heel zwaar verslaafd waren en dan hebben we het niet meer over coke. Die werden ook gedwongen. En dat bleek achteraf toch beter dan voorheen.
Ik weet wat het is om een zwaar verslaafde in de omgeving te hebben en hoe erger het steeds wordt en hoe erg de naasten er zelf aan onderdoor gaan. Zij niet het meest omdat ze vrijwel altijd onder invloed zijn en dus verdooft. Geen hulp willen en altijd excuses gebruiken voor hun eigen gedrag. Daarom reageer ik ook zo fel.

Tsja, de 1 wil hulp de ander niet. Gedwongen opname is vrijwel onmogelijk als de verslaafde zelf niet wil. Het enige wat je kunt doen is om te proberen je eigen leven er niet door te laten beinvloeden maar dat is ook vrijwel onmogelijk. Toch zal je wel moeten. Het is en blijft namelijk hun eigen keuze om te solliciteren naar de dood. En soms zijn mensen zo onhebbelijk dat het je eigenlijk ook geen reet meer kan schelen...omdat je weet dat het ook rust zal brengen in ieders leven. Hoe hard dat ook mag klinken, er zit nu eenmaal een limiet aan wat een mens kan hebben.
pi_192721491
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 20:23 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik weet wat het is om een zwaar verslaafde in de omgeving te hebben en hoe erger het steeds wordt en hoe erg de naasten er zelf aan onderdoor gaan. Zij niet het meest omdat ze vrijwel altijd onder invloed zijn en dus verdooft. Geen hulp willen en altijd excuses gebruiken voor hun eigen gedrag. Daarom reageer ik ook zo fel.

Tsja, de 1 wil hulp de ander niet. Gedwongen opname is vrijwel onmogelijk als de verslaafde zelf niet wil. Het enige wat je kunt doen is om te proberen je eigen leven er niet door te laten beinvloeden maar dat is ook vrijwel onmogelijk. Toch zal je wel moeten. Het is en blijft namelijk hun eigen keuze om te solliciteren naar de dood. En soms zijn mensen zo onhebbelijk dat het je eigenlijk ook geen reet meer kan schelen...omdat je weet dat het ook rust zal brengen in ieders leven. Hoe hard dat ook mag klinken, er zit nu eenmaal een limiet aan wat een mens kan hebben.
Ja allemaal waar. Heel herkenbaar ook. En verdrietig.
pi_192721651
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:29 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Ja allemaal waar. Heel herkenbaar ook. En verdrietig.
Ja, zo gaat dat..
Fijn dat het bij jou familieleden goed uitgepakt heeft en dat ze de kracht en karakter voor hebben gehad om er beter uit te komen. Chapeau!
pi_192721821
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar wie denkt dat de psychische zorg in Nederland zo goed is, komt er echt bekaaid van af.

Je hebt wachtlijsten, dan heb je intakegesprekken en daarna kun je pas beginnen. Vaak zitten er maanden tussen. En dan moet je nog afwachten of je iemand treft waarmee het klikt en waar jij een goed gevoel bij hebt.

Ik ben er bij de laatste ook gewoon mee gekapt omdat hij ongegeneerd zat te gapen tijdens mijn zegje (meermaals!). Wat een lul was dat zeg :r
Ja, het is allemaal niet veel en slecht geregeld. Rot voor je, dat je hebt gekapt omdat hij moest gapen. Maar mss kon de beste man er ook niks aan doen en had hij maar 2 uurtjes geslapen die nacht. Je weet het niet he. Maar ik snap je frustratie.

In het geval van Samant is er aan alle kanten hulp aangeboden zonder wachtlijsten, die luxe had zij wel. Niemand kan mij wijsmaken dat van alle hulp er werkelijk niks was dat bij haar zou aansluiten. Ze heeft zelf alles afgekapt zonder het ook maar een serieuze kans te geven. Als zelfs je eigen kinderen geen motivatie zijn dan is het niets meer dan een afgelopen zaak.
  Moderator / Miss SHO maandag 20 april 2020 @ 20:50:31 #230
22592 crew  Ole
pi_192722022
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 20:42 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja, het is allemaal niet veel en slecht geregeld. Rot voor je, dat je hebt gekapt omdat hij moest gapen. Maar mss kon de beste man er ook niks aan doen en had hij maar 2 uurtjes geslapen die nacht. Je weet het niet he. Maar ik snap je frustratie.

In het geval van Samant is er aan alle kanten hulp aangeboden zonder wachtlijsten, die luxe had zij wel. Niemand kan mij wijsmaken dat van alle hulp er werkelijk niks was dat bij haar zou aansluiten. Ze heeft zelf alles afgekapt zonder het ook maar een serieuze kans te geven. Als zelfs je eigen kinderen geen motivatie zijn dan is het niets meer dan een afgelopen zaak.
snap dit. alleen vrees ik dat Samantha op meerdere gebieden hulp nodig heeft.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192722108
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:50 schreef Ole het volgende:

[..]

snap dit. alleen vrees ik dat Samantha op meerdere gebieden hulp nodig heeft.
En ze moet weg uit dat Scheveningen. Of gewoon heel regio Den Haag. Het liefst voor altijd. Ik geloof echt dat het 'haar matties' zijn die haar steeds de afgrond in trekken. Ze is ontzettend beïnvloedbaar.
  Moderator / Miss SHO maandag 20 april 2020 @ 20:56:58 #232
22592 crew  Ole
pi_192722147
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En ze moet weg uit dat Scheveningen. Of gewoon heel regio Den Haag. Het liefst voor altijd.
Waar is dit eiland? ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192722208
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:56 schreef Ole het volgende:

[..]

Waar is dit eiland? ;)
Ik zat te denken aan een gehucht in Friesland. Maar daar gaat ze denk ik geen genoegen mee nemen :P
pi_192722547
Ik weet niet of dit al geplaatst is, maar dit is een filmpje van die auto na het ongeluk.

Zonder iemand er in natuurlijk.

https://www.hartvannederl(...)rbie-gewond-ongeluk/
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_192722680
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:12 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet of dit al geplaatst is, maar dit is een filmpje van die auto na het ongeluk.

Zonder iemand er in natuurlijk.

https://www.hartvannederl(...)rbie-gewond-ongeluk/
Is dat niet daar waar je Den Haag inrijdt? Of heb ik het nu verkeerd.
pi_192722954
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het is bij het Schenkviaduct in Den Haag Volgens de politie.

https://twitter.com/POL_DenHaag/status/1251955558590144512
pi_192723271
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Da's de Utrechtsebaan/A12, inderdaad waar je Den Haag inrijdt.
pi_192723281
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 12:35 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als ik op dr insta ga kijken bij de foto's van gisterem, zit ze op de achterbank van een rijdende auto, zonder dat er een riem zichtbaar is.

Ik ben er bang voor dat ze dat dat nooit doet.
Als ze geen riem aan had dan heeft ze in ieder geval een hele harde klap gehad.
pi_192723361
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Da's de Utrechtsebaan/A12, inderdaad waar je Den Haag inrijdt.
Ik dacht het al inderdaad. Ik zag het aan die poort.
pi_192723568
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik ben er bij de laatste ook gewoon mee gekapt omdat hij ongegeneerd zat te gapen tijdens mijn zegje (meermaals!). Wat een lul was dat zeg :r
Gapen is juist een teken dat iemand geconcentreerd zit te luisteren
pi_192724251
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:40 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Als ze geen riem aan had dan heeft ze in ieder geval een hele harde klap gehad.
Ongetwijfeld. Zo te zien heeft de Astra het ongeval nog best goed doorstaan (airbags zijn afgegaan en de deuren rechts zitten niet klem) maar zonder gordel heb je daar maar weinig aan.
pi_192724358
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Zo te zien heeft de Astra het ongeval nog best goed doorstaan (airbags zijn afgegaan en de deuren rechts zitten niet klem) maar zonder gordel heb je daar maar weinig aan.
...en het is ook eigenlijk geen goed nieuws dat je vanaf gisteren helemaal niks hebt vernomen.

Ik bedoel iets zoals "ze is aanspreekbaar" of " ze is van de IC af"

Gewoon iets.
pi_192724366
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 12:35 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als ik op dr insta ga kijken bij de foto's van gisterem, zit ze op de achterbank van een rijdende auto, zonder dat er een riem zichtbaar is.

Ik ben er bang voor dat ze dat dat nooit doet.
Als je achterin zit, dan ga je niet zomaar door de voorruit. Die foto lijkt ook bij meer daglicht genomen. Voorin zitten zonder gordel geeft een hoop gepiep over het algemeen, een stimulans om de gordel om te doen.

Als ze rechts achterin zat zonder gordel (dat is op de foto te zien) en de auto ramt links de vangrail, dan verwacht je dat ze in het midden of linksvoor tegen het raam uitkomt. Op basis van de beelden zou je eerder zeggen dat het rechtsvoor was. Maar van rechtsachter naar rechtsvoor schiet je niet zomaar als de voorstoel bezet is.

Allemaal vraagtekens. Maar dat er een en ander niet juist is gegaan mag duidelijk zijn.
pi_192724374
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:27 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

...en het is ook eigenlijk geen goed nieuws dat je vanaf gisteren helemaal niks hebt vernomen.

Ik bedoel iets zoals "ze is aanspreekbaar" of " ze is van de IC af"

Gewoon iets.
Normaal zijn er wel wat verpleegkundigen die voor ons in het dossier kijken, maar die zijn angstvallig stil dit keer...
  Spellchecker maandag 20 april 2020 @ 22:29:40 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192724409
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Als je achterin zit, dan ga je niet zomaar door de voorruit. Die foto lijkt ook bij meer daglicht genomen. Voorin zitten zonder gordel geeft een hoop gepiep over het algemeen, een stimulans om de gordel om te doen.

Als ze rechts achterin zat zonder gordel (dat is op de foto te zien) en de auto ramt links de vangrail, dan verwacht je dat ze in het midden of linksvoor tegen het raam uitkomt. Op basis van de beelden zou je eerder zeggen dat het rechtsvoor was. Maar van rechtsachter naar rechtsvoor schiet je niet zomaar als de voorstoel bezet is.

Allemaal vraagtekens. Maar dat er een en ander niet juist is gegaan mag duidelijk zijn.
Dat ligt er maar aan hoe oud de auto is ....
pi_192724499
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Normaal zijn er wel wat verpleegkundigen die voor ons in het dossier kijken, maar die zijn angstvallig stil dit keer...
Zelfs niks van Jake Hampel.. Nou. Dat wil wel wat zeggen.
pi_192724740
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 22:29 schreef maily het volgende:

[..]

Dat ligt er maar aan hoe oud de auto is ....
Uit 2000. Luxe model in die tijd. Denk dat die voorin zeker wel piepers heeft zitten.
pi_192724816
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:33 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Zelfs niks van Jake Hampel.. Nou. Dat wil wel wat zeggen.
Ja, die geilt wel heel erg op zichzelf. Al vele jaren geen contact meer met Barbie en familie en dan toch elke keer het nieuws opzoeken. Best wel triest.
pi_192724885
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ja, die geilt wel heel erg op zichzelf. Al vele jaren geen contact meer met Barbie en familie en dan toch elke keer het nieuws opzoeken. Best wel triest.
Ja, daarom dacht ik ook dat hij het eerste aan de bel zou trekken als hij wat zou horen, maar niks.

Ik las daarnet een reaktie op twitter " Drie mensen in een onverzekerde auto. Karma."
pi_192724937
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Uit 2000. Luxe model in die tijd. Denk dat die voorin zeker wel piepers heeft zitten.
Correct.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')