truste Balliequote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi dat je er bent voor je avond shift.
ik haak af
Mijn geboortestadje, mijn ma woont er nog. En nog wat andere familie waar ik al tig jaar geen contact meer mee hebquote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij ben ik echt nooit in Dordrecht geweest.
Waar woont je ma?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn geboortestadje, mijn ma woont er nog. En nog wat andere familie waar ik al tig jaar geen contact meer mee heb
Mooie oude stad hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok ook niet. Moet je ook niet willen. Denk ik.
Wel een mooi oud Hollands stadje toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn geboortestadje, mijn ma woont er nog. En nog wat andere familie waar ik al tig jaar geen contact meer mee heb
Qua inwoners de 5e stad van Zuid Holland, niet echt klein dus ookquote:Op donderdag 9 april 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een mooi oud Hollands stadje toch?
Daar heb ik nooit gewoond, maar ken de wijk wel tamelijk goedquote:
Ja, in de hele randstad is dat wel een dingetjequote:Op donderdag 9 april 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Tokkietuig ja?
Mja dat vind ik nogal snel van alles rond Rotterdam
serieusquote:Op donderdag 9 april 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit gewoond, maar ken de wijk wel tamelijk goedOoit een jaartje op het Titus Brandsmacollege gezeten.
Ik vermoed dat Buda hier wel een exquise antwoord op heeft.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:39 schreef Ygritte het volgende:
Hamvraag... kun je er ook voortreffelijk eten?
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieusDat was ook mijn middelbare school
laatste keer dat ik er lunchte was vorig jaar, diner al paar jaar terug, sushiquote:Op donderdag 9 april 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Buda hier wel een exquise antwoord op heeft.
mijn examenjaar was eerste jaar in dat gebouw. Daarvoor zat ik een jaar in het Oranjepark. En daarvoor 3 jaar een noodgebouw waar nu het ziekenhuis staatquote:Op donderdag 9 april 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]komt wel dichtbij zo. Al zat jij er tien jaar eerder. Waarschijnlijk al wel in hetzelfde gebouw?
in afwachting van zijn respons verblijf ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, Dordt heeft een paar heel leuke restaurantsquote:Op donderdag 9 april 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, er zit heel veel. Wat ontbreekt is een goede Indonees helaas. Daaroor moet je met de boot oversteken naar Zwijndrecht.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
in afwachting van zijn respons verblijf ik.
Ik zie mogelijkheden tot een geriefelijke picknick met een mogelijkheid tot het nuttigen van enkele alcoholische versnaperingen op een van de talrijke etablissementen gevestigd aan desbetreffende kade.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je je boot aanleggen daar vooraan?
ik ken het nietquote:Op donderdag 9 april 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Wow dat Villa Augustus lijkt me serieus wat
Dus jij hebt dat gebouw meegemaakt toen het net uit de verpakking wasquote:Op donderdag 9 april 2020 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn examenjaar was eerste jaar in dat gebouw. Daarvoor zat ik een jaar in het Oranjepark. En daarvoor 3 jaar een noodgebouw waar nu het ziekenhuis staat
Ik voorzie wel een aardig leuke zonnige middag jaquote:Op donderdag 9 april 2020 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden tot een geriefelijke picknick met een mogelijkheid tot het nuttigen van enkele alcoholische versnaperingen op een van de talrijke etablissementen gevestigd aan desbetreffende kade.
ik heb mijn middelbare schooltijd sowieso nooit echt leuk gevonden.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij hebt dat gebouw meegemaakt toen het net uit de verpakking was![]()
Ik vond het een vreselijke schoolVoor mij als introverte dorpsjongen was het te druk en massaal. Daarna ben ik in mijn eigen woonplaats naar de dorpsmavo gegaan en daar deed ik het prima
Bijzonder gebouw (restaurant zit in het voormalige pompgebouw van het waterbedrijf en een hotel in de naastgelegen watertoren). En veel van wat ze serveren komt uit de eigen tuin. Simpel voer, maar wel lekker.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Wow dat Villa Augustus lijkt me serieus wat
Ik lees net geen corona in de zomer, dus no worries, kunnen we dan weer los.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voorzie wel een aardig leuke zonnige middag ja![]()
Mits covid-19 een beetje opschiet
Ah de oude watertoren, gaafquote:Op donderdag 9 april 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)910&biw=1920&bih=969
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je je boot aanleggen daar vooraan?
Had ik ook wel een beetje. De journalistiekopleiding vond ik wel weer leuk.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mijn middelbare schooltijd sowieso nooit echt leuk gevonden.
In tegenstelling tot de basisschool
Master man... met twee vingers in je neus alleen maar ouwehoeren en denken dat je écht alles beter weet dan de rest van de wereldquote:Op donderdag 9 april 2020 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mijn middelbare schooltijd sowieso nooit echt leuk gevonden.
In tegenstelling tot de basisschool
Drie jaar geleden verkocht, kost echt veel tijd zo'n ding en heb genoeg familieleden waar ik aan kan monsteren als ik even uit wil waaien en aan het water wil eten.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]geen idee. Heb jij een boot?
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 april 2020 23:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Master man... met twee vingers in je neus alleen maar ouwehoeren en denken dat je écht alles beter weet dan de rest van de wereld![]()
On top of the world.... en toen kwam het echte leven
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie jaar geleden verkocht, kost echt veel tijd zo'n ding en heb genoeg familieleden waar ik aan kan monsteren als ik even uit wil waaien en aan het water wil eten.
Dat dansen is nog het leukstequote:Op donderdag 9 april 2020 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]geweldig, die familie van jou! Beetje plonzen in het zwembad, varen met de boot, dansjes doen in de familietartan
Oeh dat is echt wel een mooi stukje ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit plekje woonde ik tot 2 jaar geleden. Echt fantastisch.
Ik was vooral zeer bedreven in 'walking the fine line'.quote:
Bazigquote:Op donderdag 9 april 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek nu ook nog constant de randjes op, vrees dat het er bij mij nooit meer uit gaat.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was vooral zeer bedreven in 'walking the fine line'.
Tot frustratie van den gezagspersonen boven mij.
Aan de voorkant loopt de drukste winkelstraat van Dordt, waar je altijd geroezemoes en levendigheid hebt. En aan de achterkant had je de rust van dit water. Geen gracht trouwens, maar een havenquote:Op donderdag 9 april 2020 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dat is echt wel een mooi stukje ja.
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik morgen de loterij win, laat ik mijn eigen tartan ontwerpen.
Havenquote:Op donderdag 9 april 2020 23:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bazig![]()
Ik heb mijn hele studententijd aan een gracht gewoond. Zo fijn.
Die randjes zijn het leukstequote:Op vrijdag 10 april 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek nu ook nog constant de randjes op, vrees dat het er bij mij nooit meer uit gaat.
Dat heb ik dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek nu ook nog constant de randjes op, vrees dat het er bij mij nooit meer uit gaat.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haven
Dordt heeft geen grachten maar havens. Dit is de Voorstraatshaven.
Ik moet toch nog 10 meter lopen voor het drukste kroegenstraatje van mijn stadje, aan de achterkant heb ik ook totale rust op de restaurantgeur na dan, echt altijd overheerlijke etensgeuren......behalve nu danquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de voorkant loopt de drukste winkelstraat van Dordt, waar je altijd geroezemoes en levendigheid hebt. En aan de achterkant had je de rust van dit water. Geen gracht trouwens, maar een haven
Jonguh... gewoon schijt hebben. Leven is veel te kort om er niet gewoon iets leuks van te maken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik dus helemaal niet.Ik ben veel te braaf
Als ik een rood knopje zie ren ik eropaf om hem in te drukkenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik dus helemaal niet.Ik ben veel te braaf
Ja, dat heeft wel wat. Ik woonde naast een Thais restaurant. Rook ook heerlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet toch nog 10 meter lopen voor het drukste kroegenstraatje van mijn stadje, aan de achterkant heb ik ook totale rust op de restaurantgeur na dan, echt altijd overheerlijke etensgeuren......behalve nu dan
Helemaal als er bij staat niet op drukkenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een rood knopje zie ren ik eropaf om hem in te drukken
Tja, als dat niet in je zitquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jonguh... gewoon schijt hebben. Leven is veel te kort om er niet gewoon iets leuks van te maken.
Altijd dingen doen die je eng vind en waar je eigenlijk te oud voor bent. Who cares!
Dat zachte geroezemoes en het geluid van bestek en mensen die een goede tijd hebben vind ik ook zo lekker rustgevend.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heeft wel wat. Ik woonde naast een Thais restaurant. Rook ook heerlijk.
Heb ook weleens naast een snackbar gewoond. Dat rook minder fijnEn de uitbaatster leek op Ma Flodder
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zachte geroezemoes en het geluid van bestek en mensen die een goede tijd hebben vind ik ook zo lekker rustgevend.
ik zag gisteren een quarantaine filmpje dat een collega (leuke dame trouwens) die in Den Bosch woont maakte. Toffe stad inderdaad. Ben er tig jaar geleden ooit 1x geweestquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
En Den Bosch is trouwens echt een superleuke stad
Bovenaan een onbekende waterval staan en zes keer denken ja lekker link straks is dat water maar een meter diep en breek ik mijn nek en bij de zevende keer toch springen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Helemaal als er bij staat niet op drukken![]()
Expres voordat je de lift uitstapt snel nog ff het knopje van de hoogste verdieping indrukken
Maar wat is er nou met die kat gebeurd?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een poosje geleden met twee vrienden. Eentje werkt daar bij de krant. Rondvaart gedaan over de Binnendieze, wat ik echt geweldig vond. Lekker gegeten ookquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag gisteren een quarantaine filmpje dat een collega (leuke dame trouwens) die in Den Bosch woont maakte. Toffe stad inderdaad. Ben er tig jaar geleden ooit 1x geweest
Het is een levensovertuigingquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, als dat niet in je zit![]()
Soms vind ik dat wel jammer hoor
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
En Den Bosch is trouwens echt een superleuke stad
Als deze ellende voorbij is dan ga ik een keer gidsen voor jullie in de binnenstad hier, vind ik leuk om te doen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag gisteren een quarantaine filmpje dat een collega (leuke dame trouwens) die in Den Bosch woont maakte. Toffe stad inderdaad. Ben er tig jaar geleden ooit 1x geweest
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wat is er nou met die kat gebeurd?
Die doe ik vaak genoeg hoor, wees niet bang.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is een levensovertuiging![]()
Ik ben ook soms echt heel erg graag alleen met me myself and I en mijn eigen gedachten. Gewoon af en toe dingen doen buiten je comfort zone.... ga je echt niet dood van
houden we je aanquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Als deze ellende voorbij is dan ga ik een keer gidsen voor jullie in de binnenstad hier, vind ik leuk om te doen.
Leiden?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bazig![]()
Ik heb mijn hele studententijd aan een gracht gewoond. Zo fijn.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Als deze ellende voorbij is dan ga ik een keer gidsen voor jullie in de binnenstad hier, vind ik leuk om te doen.
Best prettig een dagje in je comfort zone zitten maar dag twee moet ik er echt uit anders ga ik een beetje dood.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is een levensovertuiging![]()
Ik ben ook soms echt heel erg graag alleen met me myself and I en mijn eigen gedachten. Gewoon af en toe dingen doen buiten je comfort zone.... ga je echt niet dood van
Oeh die durf ik echt nietquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bovenaan een onbekende waterval staan en zes keer denken ja lekker link straks is dat water maar een meter diep en breek ik mijn nek en bij de zevende keer toch springen.
Vond ik ook leuk. Vooral die Hortus Botanicus en het kasteel. Maar Den Bosch voelde wat intiemer.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Leiden. Leuke stad zolang je er niet met de auto hoeft te zijn. Man man man wat een drama daar
Erger: ik heb die post nog aangevuldquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Meh, waarom begin je daar nou weer over
Het rare is dan wel dat ik de laatste jaren hoogtevrees heb opgelopen, zomaar ineensquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh die durf ik echt nietKennis van mij heeft zo een dwarslaesie opgelopen
![]()
Overigens wel zero hoogtevrees, ben wel degene die altijd net iets te dicht bij het randje staat
Omdat ik wil weten wat er nou gebeurd is?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Meh, waarom begin je daar nou weer over
ouder worden sucksquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het rare is dan wel dat ik de laatste jarewn hoogtevrees heb opgelopen, zomaar ineens
Ik hoop toch echt dat je wel in kamp Patat zitquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ken het al. Al bedoelde je mij vast niet met "jullie"quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik durf niet meer te duiken... vind ik ook kut....quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het rare is dan wel dat ik de laatste jaren hoogtevrees heb opgelopen, zomaar ineens
In het centrum moet je dat niet doen neequote:Op vrijdag 10 april 2020 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Leiden. Leuke stad zolang je er niet met de auto hoeft te zijn. Man man man wat een drama daar
Die kat is weggelopen en is nooit meer gevonden. Ik vermoed dat ze door iemand in de buurt is ‘geadopteerd’. Of althans, dat wil ik geloven omdat ik niet over andere uitkomsten wil nadenken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Erger: ik heb die post nog aangevuld
ik sta regelmatig in de file terwijl ik er helemaal niet heen hoef, maar de toegangsweg staat al vast op de afrit vaakquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het centrum moet je dat niet doen nee
Vanaf morgen zit ik weer in kamp patatquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat je wel in kamp Patat zit
1, Frietquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ook. Alhoewel dan eerder 20 jaar geleden. Heb nog een tandensprong gemaakt: niks ad hand. Achtbanen: geen probleem. En vh ene op het andere moment: hoogtevrees. Geen asnleiding, niks..quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het rare is dan wel dat ik de laatste jaren hoogtevrees heb opgelopen, zomaar ineens
Jawel joh, je bent van harte welkom hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken het al. Al bedoelde je mij vast niet met "jullie"
Tja sorry... dit was het dan... denk dat onze wegen zich hier maar gaan scheiden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1, Friet
2. Friogais
3. French fries
99. Patat
Scuba of vanaf de wal het water in?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te duiken... vind ik ook kut....
Scubaquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scuba of vanaf de wal het water in?
Ik iig niet. Patat = aardappel. Frites/friet is gefrituurde aardappel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dank voor je uitlegquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kat is weggelopen en is nooit meer gevonden. Ik vermoed dat ze door iemand in de buurt is ‘geadopteerd’. Of althans, dat wil ik geloven omdat ik niet over andere uitkomsten wil nadenken.
En dat huis was niet mijn huis. Dat voelde ik eigenlijk binnen een paar weken al. Toch nog een poosje aangekeken, maar het gevoel kwam niet. Toen heb ik het te koop gezet.
Ik kwam er serieus ineens achter halverwege de piramide van Chichén Itzáquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook. Alhoewel dan eerder 20 jaar gekeden. Heb nog een tandensprong gemaakt: niks ad hand. Achtbanen: geen probleem. En vh ene op het andere moment: hoogtevrees. Geen asnleiding, niks..
Lief!quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, je bent van harte welkom hoor.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tja sorry... dit was het dan... denk dat onze wegen zich hier maar gaan scheiden.
Nooitquote:
Ik werd eraan herinnerd in een stoeltjeslift in Boedapest. Twaalf minuten met ogen stijf dicht gezeten.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam er serieus ineens achter halverwege de piramide van Chichén Itzá
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit
Maar meer dan ik eerder had. Dus ja
ik zou best durven, was ook gecertificeerd, maar deze eeuw niet meer gedoken.... te lang geleden dusquote:
dat was een toffe klim welquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?quote:
en toen....quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog niet of je in Leiden gestudeerd hebt. Of in Delft. Of Amsterdam. Of Utrecht. Etcquote:
Ik heb vroeger veel gesnorkeld, maar klaren lukt niet goed. Dus dan is echt duiken geen goed ideequote:Op vrijdag 10 april 2020 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou best durven, was ook gecertificeerd, maar deze eeuw niet meer gedoken.... te lang geleden dus
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd eraan herinnerd in een stoeltjeslift in Boedapest. Twaalf minuten met ogen stijf dicht gezeten.
De weinige keren dat ik mijn ogen een milliseconde open durfde te doen, zat mijn vriendin me zoquote:
heb certificaat ooit gehaald op Mykonos, was daar met een (jongeren) groepsreis destijds, maar was niet echt een leuke tijd. Uit verveling maar duiken gaan leren. Later nog gedoken op andere plaatsen in Griekenland, Dominicaanse Republiek, Curacaoquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel gesnorkeld, maar klaren lukt niet goed. Dus dan is echt duiken geen goed idee
Weinig empatischquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De weinige keren dat ik mijn ogen een milliseconde open durfde te doen, zat mijn vriendin me zoaan te kijken.
Vier jaar vrijwel non-stop en ontelbare keren voor kortere tijd.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Boedapest![]()
2x geweest. 1 x paar uur in de zomer. 1 x 1 week in de winter.
Ben ik op mijn kont gaan zitten op zo'n tree, deed net alsof er niets aan de hand was, liepen ook mensen met hun handen los naar beneden en naar boven langs mee heen, dat vond ik nog lulliger.quote:
Valt mee. Het was licht spottend. Ze moest echt keihard lachen toen ik vroeg of ze ajb niet wilde bewegenquote:
Gebeurde toen ik zelf niet zo lekker in mijn vel zat. Hoofd ging ineens allerlei onzin bedenken over diep geen lucht, straks is er iets niet goed met mijn materiaal, dat moet je niet doenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Hoe dan? Dat gevoel van ademen door je masker of wat?
Dat heb ik namelijk ook altijd weer de eerste paar seconden, even wennen.
Voel me onder water meestal wel veilig en vredig namelijk ook al kom ik altijd wel met een nieuwe wond uit het water gekropen
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik op mijn kont gaan zitten op zo'n tree, deed net alsof er niets aan de hand was, liepen ook mensen met hun handen los naar beneden en naar boven langs mee heen, dat vond ik nog lulliger.
Was ook met een groepje en die stonden bovenop te springen en te zwaaien en te schreeuwen naar me dat ik naar boven moest komen, heb ze boos aangekeken en ben toen langzaam op mijn kont naar beneden gegleden.....ik de grote avonturier![]()
Staat nog op film ook nog
The horrorquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik op mijn kont gaan zitten op zo'n tree, deed net alsof er niets aan de hand was, liepen ook mensen met hun handen los naar beneden en naar boven langs mee heen, dat vond ik nog lulliger.
Was ook met een groepje en die stonden bovenop te springen en te zwaaien en te schreeuwen naar me dat ik naar boven moest komen, heb ze boos aangekeken en ben toen langzaam op mijn kont naar beneden gegleden.....ik de grote avonturier![]()
Het lijkt me heel tof om te doenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb certificaat ooit gehaald op Mykonos, was daar met een (jongeren) groepsreis destijds, maar was niet echt een leuke tijd. Uit verveling maar duiken gaan leren. Later nog gedoken op andere plaatsen in Griekenland, Dominicaanse Republiek, Curacao
Ik zie dit helemaal voor me en moet stiekem ook een beetje lachenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Tokyo tower heb je zo'n glazen bodemplaat in de vloer om gezellig naar beneden te kijken, sprong er zo'n Japanner voor mijn neus op die glazen bodemplaat, ik heb hem in 12 talen uitgescholden en mijn vrienden moesten me tegenhouden anders was ik hem aangevlogenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt mee. Het was licht spottend. Ze moest echt keihard lachen toen ik vroeg of ze ajb niet wilde bewegen
Kloptquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog niet of je in Leiden gestudeerd hebt. Of in Delft. Of Amsterdam. Of Utrecht. Etc
Ik had zoiets toen ik me met mijn stomne hoofd in een attractie op de kermis in Weert liet meelokjen (don't ask. Kom er niet vandaan). Zusje van een vriendin zat me uit te lachen om mijn hoogtevrees. Had haar zo met liefde naar beneden gekieptquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt mee. Het was licht spottend. Ze moest echt keihard lachen toen ik vroeg of ze ajb niet wilde bewegen
Heb ik gedaan boven de grand canyonquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Tokyo tower heb je zo'n glazen bodemplaat in de vloer om gezellig naar beneden te kijken, sprong er zo'n Japanner voor mijn neus op die glazen bodemplaat, ik heb hem in 12 talen uitgescholden en mijn vrienden moesten me tegenhouden anders was ik hem aangevlogen
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Tokyo tower heb je zo'n glazen bodemplaat in de vloer om gezellig naar beneden te kijken, sprong er zo'n Japanner voor mijn neus op die glazen bodemplaat, ik heb hem in 12 talen uitgescholden en mijn vrienden moesten me tegenhouden anders was ik hem aangevlogen
Tell me something I do not allready know..quote:
die vakantie leverde me ook een leuke alcoholervaring opquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lijkt me heel tof om te doen
Ik heb in het schommelschip in de Efteling echt letterlijk zitten gillen dat ik eruit wilde.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had zoiets toen ik me met mijn stomne hoofd in een attractie op de kermis in Weert liet meelokjen (don't ask. Kom er niet vandaan). Zusje van een vriendin zat me uit te lachen om mijn hoogtevrees. Had haar zo met liefde naar beneden gekiept![]()
In het Strijkijzer (Den Haag) is de lift naar het restaurant bovenin aan de zijkant vh gebouw. En van glasquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teveel nadenken met potentieel gevaarlijke dingen is nooit goed, toch een keertje door de angst heen rammen dan maar?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gebeurde toen ik zelf niet zo lekker in mijn vel zat. Hoofd ging ineens allerlei onzin bedenken over diep geen lucht, straks is er iets niet goed met mijn materiaal, dat moet je niet doen
Jeetjequote:Op vrijdag 10 april 2020 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die vakantie leverde me ook een leuke alcoholervaring op
Teveel door elkaar gezopen, 's nachts wakker worden, misselijk, luchtje gaan scheppen, flauw vallen. Met m'n harses tegen de muur (denk ik, weet ik niet meer). 's ochtends wakker worden met een bebloed kussen, gat in m'n harses
Arme jij..quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in het schommelschip in de Efteling echt letterlijk zitten gillen dat ik eruit wilde.
En denk niet dat ik 4 was of zo. Ik was toen 24
Die lijkt me ook echt horror. ik had je over de rand gekieperdquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb ik gedaan boven de grand canyon![]()
Kutkind ben ik
sindsdien ben ik daar ook meer op gaan letten, alhoewel het wel vaker fout is gegaanquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JeetjeKlinkt als een holiday from hell
Bij één soort drank houden is wel zo verstandig
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het Strijkijzer (Den Haag) is de lift naar het restaurant bovenin aan de zijkant vh gebouw. En van glas
Bier kan ik redelijk hebben. Als ik teveel wijn drink word ik echt doodziek. De zuurtegraad van wijn doet rare dingen met mijn maagquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sindsdien ben ik daar ook meer op gaan letten, alhoewel het wel vaker fout is gegaan
Dat moet eigenlijk wel, partner duikt ook niet meer dus dan komt het er ook niet echt meer van.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teveel nadenken met potentieel gevaarlijke dingen is nooit goed, toch een keertje door de angst heen rammen dan maar?
Heb wel een keer gehad midden op zee dat ik aardig wat gewicht om had maar mijn vest niet opgeblazen had en tjoeps daar sprong ik al, ik wist niet dat ik zo snel kon reageren zeg
Klinkt gezellig!quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben jullie nog iets leuks dit weekend (afgezien van het verhuizen voor Buda)?
Ik wel: vriend komt morgen weer hierheen en blijft tot zondagavondEn Maandag lekker uitslapen en lui doen
Morgen nog een dagje propvol werken en zaterdag voorzichtig een tuincentrum afspeuren, voor de rest beetje rond staren.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben jullie nog iets leuks dit weekend (afgezien van het verhuizen voor Buda)?
Ik wel: vriend komt morgen weer hierheen en blijft tot zondagavondEn Maandag lekker uitslapen en lui doen
Alleen bier dan zit ik vol voordat het echt aanslaat. Maar soms schakel ik dan over op bacardi-cola, of nog sterker, en dan wil het wel eens de verkeerde kant opgaanquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bier kan ik redelijk hebben. Als ik teveel wijn drink word ik echt doodziek. De zuurtegraad van wijn doet rare dingen met mijn maag
Truste Budaquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:42 schreef Budapestenaar het volgende:
En aangezien ik vandaag ga verhuizen, ga ik mijn bed maar eens opzoeken.
Slaap lekker allemaal!![]()
Technisch zou dat te doen zijnquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lijkt me ook echt horror. ik had je over de rand gekieperd
4 dagen geen vastomlijnde plannen, geen paasvisites etc. Oja, zondagavond goormettenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zat voor mijn gevoel ook binnen 2 seconden op 16 meter diepte of zo.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel, partner duikt ook niet meer dus dan komt het er ook niet echt meer van.
goeie reflex
Succes morgen!quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was geen feestjequote:
De Sint Jan in Den Bosch, kom je hier vandaan dan?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was geen feestjeEn toen was ik boven en moest ik nog naar beneden
![]()
En ook eens met een bouwliftje de steigers op dakhoogte opgegaan toen de St Jan werd gerenoveerd zo'n krappe 20 jaar geleden. Wilde me niet laten kennen. Omhoog ging nog wel. Eenmaal boven heb ik me aan een steigerpaal vastgeklampt tot we weer naar beneden mochten. Naar beneden gaan was de hel. Weer beneden zijn was hemels.
Debiele is, ik snorkel dus wel meters diepquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat voor mijn gevoel ook binnen 2 seconden op 16 meter diepte of zo.
Gezellig? Vast ook welquote:
mehhhh ik ben..... rapaparapapa..... thuis.... /sadtrombonequote:Op vrijdag 10 april 2020 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
mehhhh ik ben..... rapaparapapa..... thuis.... /sadtrombone
Ik wil eigenlijk planten hebben/halen/online verkrijgen
Je ligt dus het hele weekend in bed/aanrecht/bank/douche/wasmachine.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezellig? Vast ook welMaar laat ik het wat preciezer verwoorden: mijn nieuwe vriend komt morgen hier en blijft tot zondagavond
Was daarstraks even in een groot tuincentrum na half vijf, heerlijk rustig.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, Breda oorspronkelijk. Maar heb er wel gewerktquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Sint Jan in Den Bosch, kom je hier vandaan dan?
Ugh, Amaretto, ik ben ooit zo ontzettend ziek geweest van cointreau, maar wel een leuke nachtquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen bier dan zit ik vol voordat het echt aanslaat. Maar soms schakel ik dan over op bacardi-cola, of nog sterker, en dan wil het wel eens de verkeerde kant opgaan
Destijds op Mykonos ging het fout door de Amaretto. Ik heb het tig jaar daarna niet meer gedronken. Nu lust ik het wel weer (maar drink het niet ivm de suiker)
Dat wil iedereen en zijn moeder nu geloof ik...quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vrees drukke toestanden hier.... Tuinnesie moet er natuurlijk wel een beetje leuk bij staan nu.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was daarstraks even in een groot tuincentrum na half vijf, heerlijk rustig.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je ligt dus het hele weekend in bed/aanrecht/bank/douche/wasmachine.
Check.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ugh, Amaretto, ik ben ooit zo ontzettend ziek geweest van cointreau, maar wel een leuke nacht
Truste, en succes met de verhuizing!quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:42 schreef Budapestenaar het volgende:
ik las Tunesiequote:Op vrijdag 10 april 2020 00:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vrees drukke toestanden hier.... Tuinnesie moet er natuurlijk wel een beetje leuk bij staan nu.
Misschien moet ik maar eens een heel klein beetje TBI oplopen precies net in het herkenningsgebied.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Ja
Of nou ja, delen vh weekend
En dan krijgen we nog wat nachtvorst. Love it.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vrees drukke toestanden hier.... Tuinnesie moet er natuurlijk wel een beetje leuk bij staan nu.
Yups, IJsheiligen moeten nog komenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
En dan krijgen we nog wat nachtvorst. Love it.
voor mij wel althansquote:
Ijheiligenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups, IJheiligen moeten nog komen
Stray_cat? Die komt hier toch wel vaker?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor mij wel althans
of een nieuwe pipo, kan ook
zal wel niet account is niet nieuw
Is het al Vrijdag, ja, verrekquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor mij wel althans
of een nieuwe pipo, kan ook
zal wel niet account is niet nieuw
Ik spring meestal vanaf hier in de muzikale armen van Stray.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stray_cat? Die komt hier toch wel vaker?
Waar zit ik? Owja, vast welquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stray_cat? Die komt hier toch wel vaker?
Daar zit je altijd.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spring meestal vanaf hier in de muzikale armen van Stray.
Jouw woorden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zeikerd en jij bent leuk. Zo.
Owh, krijgen we dat...quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zeikerd en jij bent leuk. Zo.
Eyoquote:
Ik drukte op send, en ik dacht, wacht ffquote:
Nee, dan ben je niet Haags... anders was het verzenden wel automatisch gegaanquote:Op vrijdag 10 april 2020 06:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik drukte op send, en ik dacht, wacht ff
Het typen ookquote:Op vrijdag 10 april 2020 07:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan ben je niet Haags... anders was het verzenden wel automatisch gegaan.
Yooquote:
quote:
Zondag pas tochquote:
quote:
is het officieel nooit geweestquote:Op vrijdag 10 april 2020 07:37 schreef Nick1975 het volgende:
Goede vrijdag is niet eens een vrije dag.
Verschilt per werkgever, ik ben wel vrij.quote:Op vrijdag 10 april 2020 07:37 schreef Nick1975 het volgende:
Hier ook niet... ben al sinds 6 uur aan het werkquote:Op vrijdag 10 april 2020 07:37 schreef Nick1975 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 07:37 schreef Nick1975 het volgende:
sukkelquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
Iets teveel mensen verlof gegeven, kan ik zelf hard aan de bak
Zelf kwasten maken met een houtje en wat plukken eigen haar, lekker oer.quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze hebben nu alleen beits bezorgd. geen kwasten en de rest
of mijn hoofd er in en dan gaan vervenquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf kwasten maken met een houtje en wat plukken eigen haar, lekker oer.
Gaat alvast klaar zitten voor ditquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of mijn hoofd er in en dan gaan verven
welke kleur?quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:55 schreef Karzai het volgende:
Boodschappen gedaan, de rest van de dag niets te doen
wijn drinken, chocolade eitjes eten en mijn ballen schilderen
quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat alvast klaar zitten voor dit
maandag gaatie eruitquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke kleur?
Is je keuken er al uit?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:03 schreef Karzai het volgende:
Kan helaas niet langskomen, dan heb ik het druk
ohparasol komt misschien met PostNL extra @ home vanwege formaat?quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze hebben nu alleen beits bezorgd. geen kwasten en de rest
deze earbuds klemmen ín je oorgang als een otoplastiek. moet je aardige mongool zijn wil je die kwijtraken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie van die eardbuds? Ik vraag mij altijd hoe mensen ze niet kwijt raken
https://www.businessinsid(...)eoplay-e8-20-review/
Dit niet gewoon uit je hoofd wetenquote:
dat was een hint dat je bitterbal moest uitnodigen voor een verjaardagsfeestjequote:Op vrijdag 10 april 2020 09:03 schreef Karzai het volgende:
Kan helaas niet langskomen, dan heb ik het druk
geen ideequote:Op vrijdag 10 april 2020 09:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uiteraardverspreid over hoeveel dagen?
Kan maar had ook kwasten en een roller besteld.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohparasol komt misschien met PostNL extra @ home vanwege formaat?
Ik zit hier super veel met mijn koptelefoon maar na een tijd gaat dat ding ook irriteren. Dus zal er nietmee gaan rennen maar vraag het mij al langere tijd hoe mensen die grote dingen niet kwijt raken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze earbuds klemmen ín je oorgang als een otoplastiek. moet je aardige mongool zijn wil je die kwijtraken.
ahquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan maar had ook kwasten en een roller besteld.
ik wacht geduldig afquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
wou zeggen kan ik wel naar je sturen. maar heb van beide mn laatste verbruikt deze week
voor m'n werk eigenlijk volcontinue otoplastieken in.. Is van een zacht materiaal, zit eigenlijk best 'lekker' als ze eenmaal warm zijn.. Is wel even wennend at er iets 2 cm je oorgang in steekt maar okquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zit hier super veel met mijn koptelefoon maar na een tijd gaat dat ding ook irriteren. Dus zal er nietmee gaan rennen maar vraag het mij al langere tijd hoe mensen die grote dingen niet kwijt raken.
heb ik ook met die apple dingen
quote:
Ja dan moet je daar prioriteiten in stellen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet 2500 dingen per dag uit mijn hoofd weten
wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar nu stop ik weer even om de kleine aandacht te geven.
Daar heb ik mijn PA's voorquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan moet je daar prioriteiten in stellen.
Dat zijn van die dingen waar je er altijd tig van meekrijgt bij de bouwmarkt, maar zodra je ze wilt gebruiken zijn ze nergens meer te vindenquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kon zo ook mn roerstaafjes al niet eens inden deze week. terwijl ik er zeker weten 5 had gekregen bij de gamma :s
idd :/quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen waar je er altijd tig van meekrijgt bij de bouwmarkt, maar zodra je ze wilt gebruiken zijn ze nergens meer te vinden
ik google nog ff verder op ervaringen. zou wle fijn zijn als ik het kan wisselen met die koptelefoonquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor m'n werk eigenlijk volcontinue otoplastieken in.. Is van een zacht materiaal, zit eigenlijk best 'lekker' als ze eenmaal warm zijn.. Is wel even wennend at er iets 2 cm je oorgang in steekt maar ok
dat is met die earbuds ook, alsof er een soort (betere vorm) van een herriestopper (zo'n gele prop) in je oor zit. Dat zet wat uit tegen je gehoorgang en daar houdt ie op vast.
haal eens van die gele herriestoppers? kosten 2 euro ofzo.. dan weet je gelijk of je dat zou kunnen verdragen.. (wel die van 3M halenquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik google nog ff verder op ervaringen. zou wle fijn zijn als ik het kan wisselen met die koptelefoon
3m iseen merk?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haal eens van die gele herriestoppers? kosten 2 euro ofzo.. dan weet je gelijk of je dat zou kunnen verdragen.. (wel die van 3M halen)
Nee je moet van die dingen van 3 meter in je oren stekenquote:
nog zo'n man van de geteerde paalquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je moet van die dingen van 3 meter in je oren steken
ga werken johquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je moet van die dingen van 3 meter in je oren steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |