truste Balliequote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi dat je er bent voor je avond shift.
ik haak af
Mijn geboortestadje, mijn ma woont er nog. En nog wat andere familie waar ik al tig jaar geen contact meer mee hebquote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij ben ik echt nooit in Dordrecht geweest.
Waar woont je ma?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn geboortestadje, mijn ma woont er nog. En nog wat andere familie waar ik al tig jaar geen contact meer mee heb
Mooie oude stad hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok ook niet. Moet je ook niet willen. Denk ik.
Wel een mooi oud Hollands stadje toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn geboortestadje, mijn ma woont er nog. En nog wat andere familie waar ik al tig jaar geen contact meer mee heb
Qua inwoners de 5e stad van Zuid Holland, niet echt klein dus ookquote:Op donderdag 9 april 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een mooi oud Hollands stadje toch?
Daar heb ik nooit gewoond, maar ken de wijk wel tamelijk goedquote:
Ja, in de hele randstad is dat wel een dingetjequote:Op donderdag 9 april 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Tokkietuig ja?
Mja dat vind ik nogal snel van alles rond Rotterdam
serieusquote:Op donderdag 9 april 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit gewoond, maar ken de wijk wel tamelijk goedOoit een jaartje op het Titus Brandsmacollege gezeten.
Ik vermoed dat Buda hier wel een exquise antwoord op heeft.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:39 schreef Ygritte het volgende:
Hamvraag... kun je er ook voortreffelijk eten?
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieusDat was ook mijn middelbare school
laatste keer dat ik er lunchte was vorig jaar, diner al paar jaar terug, sushiquote:Op donderdag 9 april 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Buda hier wel een exquise antwoord op heeft.
mijn examenjaar was eerste jaar in dat gebouw. Daarvoor zat ik een jaar in het Oranjepark. En daarvoor 3 jaar een noodgebouw waar nu het ziekenhuis staatquote:Op donderdag 9 april 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]komt wel dichtbij zo. Al zat jij er tien jaar eerder. Waarschijnlijk al wel in hetzelfde gebouw?
in afwachting van zijn respons verblijf ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, Dordt heeft een paar heel leuke restaurantsquote:Op donderdag 9 april 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, er zit heel veel. Wat ontbreekt is een goede Indonees helaas. Daaroor moet je met de boot oversteken naar Zwijndrecht.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
in afwachting van zijn respons verblijf ik.
Ik zie mogelijkheden tot een geriefelijke picknick met een mogelijkheid tot het nuttigen van enkele alcoholische versnaperingen op een van de talrijke etablissementen gevestigd aan desbetreffende kade.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je je boot aanleggen daar vooraan?
ik ken het nietquote:Op donderdag 9 april 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Wow dat Villa Augustus lijkt me serieus wat
Dus jij hebt dat gebouw meegemaakt toen het net uit de verpakking wasquote:Op donderdag 9 april 2020 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn examenjaar was eerste jaar in dat gebouw. Daarvoor zat ik een jaar in het Oranjepark. En daarvoor 3 jaar een noodgebouw waar nu het ziekenhuis staat
Ik voorzie wel een aardig leuke zonnige middag jaquote:Op donderdag 9 april 2020 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden tot een geriefelijke picknick met een mogelijkheid tot het nuttigen van enkele alcoholische versnaperingen op een van de talrijke etablissementen gevestigd aan desbetreffende kade.
ik heb mijn middelbare schooltijd sowieso nooit echt leuk gevonden.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij hebt dat gebouw meegemaakt toen het net uit de verpakking was![]()
Ik vond het een vreselijke schoolVoor mij als introverte dorpsjongen was het te druk en massaal. Daarna ben ik in mijn eigen woonplaats naar de dorpsmavo gegaan en daar deed ik het prima
Bijzonder gebouw (restaurant zit in het voormalige pompgebouw van het waterbedrijf en een hotel in de naastgelegen watertoren). En veel van wat ze serveren komt uit de eigen tuin. Simpel voer, maar wel lekker.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Wow dat Villa Augustus lijkt me serieus wat
Ik lees net geen corona in de zomer, dus no worries, kunnen we dan weer los.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voorzie wel een aardig leuke zonnige middag ja![]()
Mits covid-19 een beetje opschiet
Ah de oude watertoren, gaafquote:Op donderdag 9 april 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)910&biw=1920&bih=969
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je je boot aanleggen daar vooraan?
Had ik ook wel een beetje. De journalistiekopleiding vond ik wel weer leuk.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mijn middelbare schooltijd sowieso nooit echt leuk gevonden.
In tegenstelling tot de basisschool
Master man... met twee vingers in je neus alleen maar ouwehoeren en denken dat je écht alles beter weet dan de rest van de wereldquote:Op donderdag 9 april 2020 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mijn middelbare schooltijd sowieso nooit echt leuk gevonden.
In tegenstelling tot de basisschool
Drie jaar geleden verkocht, kost echt veel tijd zo'n ding en heb genoeg familieleden waar ik aan kan monsteren als ik even uit wil waaien en aan het water wil eten.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]geen idee. Heb jij een boot?
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 april 2020 23:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Master man... met twee vingers in je neus alleen maar ouwehoeren en denken dat je écht alles beter weet dan de rest van de wereld![]()
On top of the world.... en toen kwam het echte leven
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie jaar geleden verkocht, kost echt veel tijd zo'n ding en heb genoeg familieleden waar ik aan kan monsteren als ik even uit wil waaien en aan het water wil eten.
Dat dansen is nog het leukstequote:Op donderdag 9 april 2020 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]geweldig, die familie van jou! Beetje plonzen in het zwembad, varen met de boot, dansjes doen in de familietartan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |