quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Die mensen die het formulier voor de werkloosheid kwamen halen. Volgende week allemaal ziek.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:14 schreef Stefanovich het volgende:
Lui dicht op elkaar daar in de VS. Wat een achterlijken.
quote:
Ga toch bijna nooit naar de dokterquote:Op donderdag 9 april 2020 23:19 schreef 3rr0r het volgende:
onze zorgverzekeringspremie gaat weer lekker omhoog
Wat heeft dat met Wobke te maken?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:19 schreef 3rr0r het volgende:
onze zorgverzekeringspremie gaat weer lekker omhoog
haha, ongeacht moet je dat dokkenquote:Op donderdag 9 april 2020 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga toch bijna nooit naar de dokter
...
Ik kijk liever naar Marije Knevel.quote:
Behalve tijdens de Eerste Wereldoorlog.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar destijds bleef je ook je hele leven in je eigen dorp. Dat is nu wel veranderd.
quote:Vanavond Op1
De Nederlandse cultuursector heeft het zwaar: podia en theatergezelschappen staan op omvallen, musici en technici (maar ook schoonmakers van de zalen) zien hun inkomsten opdrogen. Over de gevolgen van de maatregelen om verspreiding van het virus te voorkomen, en mogelijke oplossingen voor zalen en makers, zitten vanavond aan tafel: acteur Huub Stapel, Simon Reinink (directeur Concertgebouw) en violist Rosanne Philippens.
Keukenhof, het grootste bloemenpark ter wereld, is er klaar voor. De 7 miljoen bloembollen zijn geplant en de tuinen liggen er schitterend bij. Alleen de bezoekers missen nog. Gedwongen door het coronavirus blijft het park dit jaar gesloten. Directeur Bart Siemerink vertelt vanavond bij Op1 over de gevolgen ervan én hoe jij het grootste bloemenpark ter wereld thuis kunt beleven!
CEO van Corendon Steven van der Heijden vertelt vanavond bij Op1 óf en hoe wij deze zomer met vakantie gaan.
De strafrechtketen ligt door het coronavirus voor een groot deel stil. Verdachten die in voorlopige hechtenis werden vastgehouden, komen op vrije voeten en het aantal strafzaken dat op de plank belandt, stapelt zich op. Intussen zijn er wel twintig ‘coronaspugers’ voor de rechter gesleept. Gerrit van der Burg, de hoogste baas van het Openbaar Ministerie, legt uit welke zaken op dit moment nog wel worden behandeld en welke niet.
haha, mevrouw is perfectionistquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:32 schreef Confetti het volgende:
Zegt ze nou serieus dat het niet klopt omdat virussen 'niet zo groot zijn' als in een animatie? Wtf..
Die heeft meer verstand van het enola virus.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Johnnie Flodder gaat zo even corona duiden
quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft meer verstand van het enola virus.
Jij ging sowieso met de tent toch?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:33 schreef svann het volgende:
Vakantie straks...
Meer van hetzelfde, ben ik bang.
Tentje in de tuin, hangmat op een balkon?
Yep. Trekken, hooguit drie nachten op een plaats blijven.quote:
Geld sturen, 400 miljard is genoeg en graag eurobondsquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zal een kaarsje branden en een teddybeer voor het raam zetten. Hopelijk helpt dit?
Het Twentse platteland is nog veilig.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Yep. Trekken, hooguit drie nachten op een plaats blijven.
Maar als het regent af en toe een B&B of hotelletje tussendoor.
Een grote partij moet daarin stappen en het verkopen aan de overheid. De overheid moet niet zelf een team gaan opzetten en mannetjes gaan opzoekenquote:
Met uitbesteden wil het misschien nog wel lukken, hoewel ik die hele app niet zie gebeuren.quote:
Ambtenarentaal ook.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:47 schreef svann het volgende:
Wat een ambtenaren-look heeft die man.
Nier perse negatief bedoeld.
dan laat hij zeker lilian alle hoeken van de keukenhof zienquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Jan Slagter gaat een aflevering maken in de keukenhof
Tachtig jaar geleden probeerden we het ook op deze manier.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
je staat er voor jan lul, iedereen rijdt lekker door
Gewoon Nederlands.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:59 schreef Ronald het volgende:
Lekker Engels lullen tegen zo’n Duitse campingbezoeker door die agent
Jij onderschat het instituut de Keukenhof.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Een week vrij nemen omdat de keukenhof is afgelast.
je kan er beter een boa neerzetten, dit is nogal kleinerend voor de mannen van de marechausseequote:Op vrijdag 10 april 2020 23:00 schreef Oostblokkert het volgende:
''Nee, we gaan geen Nederlanders ontmoeten.''
''Oke, rijd maar door dan.''
Dit land
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je kan er beter een boa neerzetten, dit is nogal kleinerend voor de mannen van de marechaussee
Zeg dat maar eens tegen al die chinezen...quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:03 schreef svann het volgende:
In de Keukenhof kun je toch prima met genoeg afstand wandelen?
Gegen die mauerquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:00 schreef Oostblokkert het volgende:
''Nee, we gaan geen Nederlanders ontmoeten.''
''Oke, rijd maar door dan.''
Dit land
Ga liever doodquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Toevallig dat er weer een camera bij was waar Ali B. was
quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Sophie gaat steeds meer op Predator lijken.
hahaquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:14 schreef Oostblokkert het volgende:
En voor xxl-tenten een tientje bij betalen zeker?
Je moet nodig wat anders drinken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Was dat te confronterend voor je?quote:
Ze gebruikt in ieder geval geen botox, zo aan haar voorhoofd te zien..quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Zonder autocue wordt het lastig jaquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
Presentator: "U weet wel die blauw witte vliegmaatschappij met drie letters."
Vliegtuigen half geblurred in beeld.
En twee tellen later noemt dezelfde presentator 2 tot 3 keer de naam van KLM
ik ben geen xxl dikzakquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Was dat te confronterend voor je?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
Presentator: "U weet wel die blauw witte vliegmaatschappij met drie letters."
Vliegtuigen half geblurred in beeld.
En twee tellen later noemt dezelfde presentator 2 tot 3 keer de naam van KLM
En Op1 heeft de primeur.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Maar deze beelden zullen de wereld over gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
stond al op de NOS site hoor
https://nos.nl/artikel/23(...)-19-blootgelegd.html
haar man is een feederquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Angela heeft ook weer flink gehamsterd.
Dat is Hans, hij gaat zo weer weg.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:29 schreef PzKpfw het volgende:
Is er iemand aan het grasmaaien in de studio ofzo?
Dan zet je een duikbril op.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik zie het nut van mondkapjes niet.
Ik zie het nut van gezichtsbedekking niet helemaal. Laat ik het zo zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:35 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik zie het nut van gezichtsbedekking niet helemaal. Laat ik het zo zeggen.
Misschien omdat het virus zich voornamelijk via hoest- en niesdruppeltjes verspreidt?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:35 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik zie het nut van gezichtsbedekking niet helemaal. Laat ik het zo zeggen.
De mondkapjes kun je beter als triage gebruiken bij ziekenhuizen. Als je klachten hebt, maar niet in de vitale beroepen werkzaam bent, blijf je thuis lijkt me. Vandaar dat het tekort aan mondkapjes zo problematisch wordt neergezet. In het ziekenhuis worden ze bovenal gratis uitgedeeld.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien omdat het virus zich voornamelijk via hoest- en niesdruppeltjes verspreidt?
Klinkt als een zware roker.quote:
20 graden en sjaalquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik doe een sjaal om mijn mond en neus als ik boodschappen doe.
Jongen, ik heb je laatst nog lopen vertellen waar je mondkapjes kunt krijgen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik doe een sjaal om mijn mond en neus als ik boodschappen doe.
Ik heb sterke genen, laat me er niet onder drukken door zo'n virus.quote:
Het begint dagelijks om circa 22h20.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:43 schreef Gehrman het volgende:
Waarom begint dit programma op zo'n inconsistent kut-tijdstip.
Boeit dat nog in deze tijden?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:43 schreef Gehrman het volgende:
22:15 om met het reclameblok te beginnen, als de mensen daar gewend aan raken, starten ze om 22:10 met de uitzending. Lekker sneaky npo.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:43 schreef Gehrman het volgende:
Heldquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb sterke genen, laat me er niet onder drukken door zo'n virus.
Ik bedoel meer dat je in deze tijd van Smart Tv's en set top boxen gewoon "afspelen vanaf begin" kunt selecteren.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ja juist nu al het tijdsbesef weg is.
Dat probeer ik wel maar als een ander geen moeite doet om de afstand te houden dan niet natuurlijk. Oudere mensen ontwijk ik wel actief.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Held![]()
Houd je wel rekening met anderen?
En zo weinig mogelijk stock, want stock kost geld.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:48 schreef matthijst het volgende:
Afgelopen jaren alles lekker goedkoop naar China gedaan.
Just-in-timequote:Op zaterdag 11 april 2020 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En zo weinig mogelijk stock, want stock kost geld.
met de lift gaan.quote:
Wat vooral een parodie is is het feit dat er nu iedereen vol lof is over het zorgpersoneel, maar dat ze als de crisis voorbij is gewoon weer lekker kapotbezuinigd gaan worden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:51 schreef superniger het volgende:
Peter Pannenkoek had gelijk. Dit is een parodie.
Die bedrijven moeten toch ergens van gecompenseerd worden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat vooral een parodie is is het feit dat er nu iedereen vol lof is over het zorgpersoneel, maar dat ze als de crisis voorbij is gewoon weer lekker kapotbezuinigd gaan worden.
er is geen geldboom helaas (niet dat ik het eens ben met alle bezuinigingen, maar goed)quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat vooral een parodie is is het feit dat er nu iedereen vol lof is over het zorgpersoneel, maar dat ze als de crisis voorbij is gewoon weer lekker kapotbezuinigd gaan worden.
Met een begrotingstekort van 15% moet je toch ergens gaan snijden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wooow..quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een begrotingstekort van 15% moet je toch ergens gaan snijden.
Aloude wijsheid is wel dat de dokter die je behandeld, sws in ere moet houden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die blijkt er nu opeens juist wel te zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
er is geen geldboom helaas (niet dat ik het eens ben met alle bezuinigingen, maar goed)
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
nieuwe leningen jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Die blijkt er nu opeens juist wel te zijn.
Geen boom maar erg diepe zakken.
Gesloopt worden door Marga Bult.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:06 schreef Oostblokkert het volgende:
https://wnl.tv/2020/04/11(...)FkT9CSFsyH6WXf7ahtEc
Eng ventje.
Zat zij niet gisteren bij Op1 of Jinek?quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Gesloopt worden door Marga Bult.
Daar denken ze in Italië anders over.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een begrotingstekort van 15% moet je toch ergens gaan snijden.
niks gezonden dit jaar hoorquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk worden we nog bedankt voor de bloemen
quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:18 schreef superniger het volgende:
Een programma van je eigen presentator pluggen.
Bedankt voor die bloemen van Ali bquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk worden we nog bedankt voor de bloemen
quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:18 schreef superniger het volgende:
Een programma van je eigen presentator pluggen.
quote:
Misschien is er inderdaad te veel gehamerd op efficiëntie i.p.v. handen aan het bed. Maargoed, we hebben straks wel een enorm tekort; dan moet je overal de kaasschaaf hanteren (zorg, onderwijs, defensie, politie, sociale zekerheid). Het worden barre tijden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar denken ze in Italië anders over.
Maar we hadden natuurlijk de afgelopen jaren heen begrotingstekort van 15%. Sterker nog, de relatieve staatsschuld was alweer fors teruggedrongen. Nederland springt er ook niet bovenuit wat betreft percentage van het BBP dat naar de zorg gaat. En dan kun je je nog afvragen hoe het binnen de zorg zit met verdeling van de gelden. Is er niet juist veel bezuinigd op de handjes ten faveure van de overhead bijvoorbeeld?
Kijkt alles.quote:
leuk dat ze altijd zegt dat ze op wintersport is geweestquote:
Ook dat is een keuze natuurlijk. Je kunt de belastingdruk in brede zin of voor specifieke individuen of bedrijven verhogen, meer schuld maken en ga zo maar door. Trump heeft bijvoorbeeld de Amerikaanse staatsschuld in tijden van hoogconjunctuur flink op laten lopen, terwijl we hier juist flink hebben hebben gesneden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien is er inderdaad te veel gehamerd op efficiëntie i.p.v. handen aan het bed. Maargoed, we hebben straks wel een enorm tekort; dan moet je overal de kaasschaaf hanteren (zorg, onderwijs, defensie, politie, sociale zekerheid). Het worden barre tijden.
quote:Ilse DeLange vertelt over haar nieuwe muziek en hoe ze in deze moeilijke tijd in contact blijft met haar fans.
Gerdi Verbeet vertelt over het belang van het herdenken op 4 en 5 mei. Hoe gaan we dat doen zonder publiek op de Dam en zonder de bevrijdingsfestivals?
Bob Eilers en zijn collega’s lieten zich twee weken met hun zwaar gehandicapte cliënten opsluiten toen één van hen corona kreeg. Ze zorgden voor hen totdat iedereen weer beter was. Gedragsdeskundige Anne Scholte stond hen bij.
Het coronavirus blijft onvoorspelbaar. Wat doet dat psychologisch met ons zorgpersoneel? IC-arts Gor Khatchikyan schuift vanavond aan om er over te vertellen.
Luitenant-generaal Hans Leijtens van de Marechaussee vertelt over het belang van het bewaken van onze grenzen. Goran Aleksendric had zijn handen vol aan de Duitse toeristen bij de grens.
Dat was ook gewoon zielig, dat je daar zo'n grenscontrole staat te houden en dat je mensen alleen mag adviseren om het land niet binnen te gaan. Nog verbazingwekkend dat het in 50% van de gevallen nog effectief af ook.quote:
quote:
quote:Op zondag 12 april 2020 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Pauw zit daar zo ontspannen en relaxed aan tafel. Zoooo in zijn element. Wat een god.
Ik dacht echt even Geer en Goorquote:
Was jij op vakantie afgelopen week?quote:
quote:Op zondag 12 april 2020 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Pauw zit daar zo ontspannen en relaxed aan tafel. Zoooo in zijn element. Wat een god.
OP1 Vakantiequote:Op zondag 12 april 2020 22:28 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Was jij op vakantie afgelopen week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |