Ja, moet dan maarquote:Op maandag 13 april 2020 15:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Een klomp bevroren aardappelpuree snijden? Want als je dat ontdooit moet je 't niet nog een keer invriezen hoor
Maak je daar wel ff een video van?quote:Op maandag 13 april 2020 16:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, moet dan maar![]()
Broodmes erbij en HATSA.
Nou ben benieuwd, dit is au bain marie trouwens (maar dan dus met chocola ipv aardappelpuree, werkt hetzelfde tho)quote:Op maandag 13 april 2020 16:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, moet dan maar![]()
Broodmes erbij en HATSA.
Met zelf aardappelpuree maken kan er ook weinig misgaan. En voor 1 of 2 eenpersoonsporties is dat qua tijd denk ik evenveel werk als die lompe homp ontdooien en opwarmen.quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens zo'n doosje met zakjes waar alleen water bij moet. Ik zou je aanraden om daar een paar van te kopen want dat is echt alleen maar water afmeten, in de waterkoker flikkeren en er doorheen roeren.
Ik zie jou alleen maar op een enge manier bezig met redelijk botte messen, dus dit lijkt mij een heel slecht idee tenzij je echt wacht totdat het al redelijk is ontdooit en je niet al teveel druk meer hoeft te zetten.quote:Op maandag 13 april 2020 16:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, moet dan maar![]()
Broodmes erbij en HATSA.
Ik ben vooral benieuwd naar het proces van het vierendelen van de betreffende homp.quote:Op maandag 13 april 2020 16:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Met zelf aardappelpuree maken kan er ook weinig misgaan. En voor 1 of 2 eenpersoonsporties is dat qua tijd denk ik evenveel werk als die lompe homp ontdooien en opwarmen.
Hoe groot is dat bakkie? Dat ziet eruit als 1 portie namelijkquote:
Denk dat die homp in meerdere van die grote hersluitbare plastic zakjes doen en er dan met de auto even overheen rijden nog een beter idee is.quote:Op maandag 13 april 2020 16:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar het proces van het vierendelen van de betreffende homp.
Misschien blijkt het na ontdooien wel helemaal geen aardappelpuree te zijnquote:Op maandag 13 april 2020 16:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoe groot is dat bakkie? Dat ziet eruit als 1 portie namelijkDan hoef je ook niet te zagen in dat ding
Ziet er wel echt ranzig uit die ingevroren aardappelpuree![]()
Klinkt iig al efficiënter dan een broodmesquote:Op maandag 13 april 2020 16:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Denk dat die homp in meerdere van die grote hersluitbare plastic zakjes doen en er dan met de auto even overheen rijden nog een beter idee is.![]()
https://www.marktplaats.n(...)ron-werkt-prima.htmlquote:Op maandag 13 april 2020 15:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
DankHeb geen magnetron, dan maar gewoon in de oven i guess? Don't shoot me, wil hier gewoon wat leren he
pls echte mannen eten ze gewoon zo uit de grondquote:Op maandag 13 april 2020 16:17 schreef Treinhoer het volgende:
Ik denk dat je beter ff naar de Jumbo kan lopen voor verse 4 aardappels. Ff schoonboenen en met schil en al koken tot ze gaar zijn.
Dat doet hij alquote:Op maandag 13 april 2020 16:18 schreef Moira het volgende:
Of eigk nog beter: een dieet zonder aardappels, pasta en brood
Maar vergis ik me of vallen noodles en aardappelpuree ook onder 'pasta en aardappels'?quote:
Noedels is ook pasta, lieffiequote:
ok ik corrigeer mijn stelling naar 'koolhydraatarm dieet zonder deegwaren en zetmeel'quote:Op maandag 13 april 2020 16:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, pasta en noodles zijn beiden deegwaren die je moet koken
Dus noedels is pasta. Want pasta is deeg.quote:Op maandag 13 april 2020 16:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, pasta en noodles zijn beiden deegwaren die je moet koken
Eerder andersom dan.quote:Op maandag 13 april 2020 16:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus noedels is pasta. Want pasta is deeg.
Dit idd. Ik zou oprecht aan de schijt raken als ik het voer zou moeten eten wat Bradley elke dag krijgtquote:Op maandag 13 april 2020 16:18 schreef Treinhoer het volgende:
Da’s ook nog goedkoop ook trouwens. Zak aardappels kost nog geen 3 euro. Haal er een verse bloemkool of broccoli bij voor 2 euro. Ben je voor 5 euro, zeker 2 dagen vooorzien van vers en gezond eten
Pasta is deeg. Vertaal het maar uit het italiaans. Dus waar het ook vandaan komt, het is en blijft pastaquote:Op maandag 13 april 2020 16:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Eerder andersom dan.
Noodles worden gemaakt van ongerezen deeg en vervolgens gekookt in water. Er zijn verse en gedroogde varianten te krijgen in de winkel. Ze zijn eigenlijk wel een beetje te vergelijken met pasta, maar het Aziatische deegwaar is toch echt ouder. Het verhaal gaat zelfs dat de pasta uit Italië door Marco Polo geïntroduceerd is nadat hij noodles at in China.
Nee pasta blijft noodlesquote:Op maandag 13 april 2020 16:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Pasta is deeg. Vertaal het maar uit het italiaans. Dus waar het ook vandaan komt, het is en blijft pasta
Het begrip "noedels" komt van het Duitse woord Nudel (meervoud: Nudeln), dat in die taal het gewone woord voor pasta en dergelijke is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |