Jij denkt dat hij half fok een DM met zijn adres heeft lopen sturen of wat?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:56 schreef Welvaert het volgende:
Hij moet gewoon z'n adres voor zichzelf houden, was dit allemaal nooit gebeurd
Mja of mensen gaan hem niet kansloos lastig vallen. Beetje trollen op fok moet kunnen, maar gaan bellen enz zorg je er alleen voor dat ie straks weer stopt.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:56 schreef Welvaert het volgende:
iddquote:Op donderdag 9 april 2020 22:56 schreef Welvaert het volgende:
Je mist iets, lees m'n post nog maar door. Streamen ga ik niet meer doenquote:Op maandag 13 april 2020 13:55 schreef Sheffield het volgende:
Yeeeeeh. Los geht 's!
Waarom wordt alles met live! GeTRd? Je wilt toch dat mensen komen kijken ( mocht je toch weer gaan streamen). Of mis ik iets?
Maar dan nog. Je gaat niet live, dus mogen mensen dat ook niet posten? Hoezoquote:Op maandag 13 april 2020 13:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Je mist iets, lees m'n post nog maar door. Streamen ga ik niet meer doen
Je weet met trollende posts maar nooit.quote:Op maandag 13 april 2020 13:57 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Maar dan nog. Je gaat niet live, dus mogen mensen dat ook niet posten? Hoezo
Ok. We laten het erbijquote:Op maandag 13 april 2020 13:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Je weet met trollende posts maar nooit.
Daar wil ik wel weer mee gaan beginnen. Deed dat eerst super fanatiek, maakte heel veel pasta en heel veel chili con carne. Maar besloot vorig jaar om dat allemaal de deur uit te doen, maar ik mis het toch welquote:Op maandag 13 april 2020 14:41 schreef Bluedisplay het volgende:
Brad kook je ook wel eens pasta of rijst?
Wat ga je eten vnv?quote:Op maandag 13 april 2020 14:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Vanavond een hele simpele Bakken met Braadslee.
Ik twijfel nog, heb aardappelpuree maar ben zo'n ster in het verneuken van de simpelste dingen dat ik bang ben dat het een groot drama wordtquote:
Dat kan eigenlijk niet mis gaanquote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, heb aardappelpuree maar ben zo'n ster in het verneuken van de simpelste dingen dat ik bang ben dat het een groot drama wordt
Wat nog meer? Puree is easy. Volg verpakking.quote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, heb aardappelpuree maar ben zo'n ster in het verneuken van de simpelste dingen dat ik bang ben dat het een groot drama wordt
Dat is dus het probleem. Het is puree wat uit een verpakking kwam, heb het gekregen in een andere bakquote:Op maandag 13 april 2020 15:09 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wat nog meer? Puree is easy. Volg verpakking.
Maar dan is het al kant en klaar. Google eens op aardappelpuree magnetron.quote:Op maandag 13 april 2020 15:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Het is puree wat uit een verpakking kwam, heb het gekregen in een andere bak![]()
Wat ik heb gehoord is, klontje boter in een pan. Laag vuur. En dan prakkenMoet't met een minuut of 15 goed zijn
Maar ben daar zo'n anti-held mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |