quote:Op donderdag 9 april 2020 21:37 schreef summer2bird het volgende:
Ik vind dit een slecht Passion. Ik heb nog 0 valse nummers gehoord. Echt niet realistisch zo.
Zou jammer zijn, Jon van Eerd was de beste Pontius Pilatus.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen natuurlijk SJEK VAN GELDER
Aangezien het nummer in elke editie zat, zullen ze wel een compilatie doen...quote:Op donderdag 9 april 2020 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, Jon van Eerd was de beste Pontius Pilatus.
Laat iedereen je kruis zienquote:Op donderdag 9 april 2020 21:39 schreef linebear het volgende:
Ik loop de processie op het balkon al klappend
fijn tochquote:Op donderdag 9 april 2020 21:41 schreef summer2bird het volgende:
Jongens, ik heb hoop want de lucht wordt schoner!
Gaan wel honderden mensen per dag dood maar we hebben een schone lucht
Komt omdat het niet live was.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Remco het volgende:
Dit vond ik dan wel weer een hele mooie uitvoering van Jim.
Das de enige die toestemming gaf aan de EO.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Repentless het volgende:
Kijk dit normaal nooit, maar dit is al het derde Blof-nummer dat ik hoor vanavond.Er is toch wel meer dan die band?
Omdat die veel nummers hebben met teksten die 47857384 kunnen betekenen. Lekker makkelijk in te vullen.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Repentless het volgende:
Kijk dit normaal nooit, maar dit is al het derde Blof-nummer dat ik hoor vanavond.Er is toch wel meer dan die band?
Wel mee eens.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Repentless het volgende:
Misschien moeten ze daar 1 liedje van maken.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens.
Al vind ik Zo Stil en Hou Vol, Hou Vast wel aardige liedjes.
Ja, dat staat altijd leeg, ook zonder quarantaine.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:45 schreef Da hopman het volgende:
Het is wel realistisch stil in het kurhaus
Officieel ook Duits, de beste Blof nummers zijn opvallend genoeg vaak vertaald.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo Stil is trouwens een goed liedje van Blof.
Die ja, ook niets mis mee.quote:
Ontzettend gore kamers ook. Krijg je bijna corona als je iets aanraakt.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, dat staat altijd leeg, ook zonder quarantaine.
Zegt ook wel iets over je muziek, als er al drie nummers worden gebruikt voor een verhaal waarin iemand verraden, gegeseld en gekruisigd wordt. Geeft wel aan hoe opgewekt het is.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Omdat die veel nummers hebben met teksten die 47857384 kunnen betekenen. Lekker makkelijk in te vullen.
yesquote:Op donderdag 9 april 2020 21:55 schreef superniger het volgende:
Was dat onze songfestival inzending? Die neger.
Ja, kansloosquote:Op donderdag 9 april 2020 21:55 schreef superniger het volgende:
Was dat onze songfestival inzending? Die neger.
Mij doet het niks, kwestie van smaakquote:Op donderdag 9 april 2020 21:57 schreef linebear het volgende:
[..]
hij is zeker goed. Heb hem pas in Paradiso gezien. Kippenvel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |