En dan is het enige kind wat ze op de wereld heeft gezet ook nog eens gay. Dus dat zal ook wel de schuld van Meri zijn.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dat catfish verhaal van Meri minstens als emotioneel vreemdgaan wordt gezien.
Daarbij kan hij bijna niet vreemdgaan, zij wel natuurlijk dus zij is altijd fout
Ja, ook dat nogquote:Op donderdag 8 april 2021 23:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan is het enige kind wat ze op de wereld heeft gezet ook nog eens gay. Dus dat zal ook wel de schuld van Meri zijn.
Kody lijkt mij wel zo iemand die daarom op zijn vrouw afknapt. Niet vruchtbaar genoeg.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan is het enige kind wat ze op de wereld heeft gezet ook nog eens gay. Dus dat zal ook wel de schuld van Meri zijn.
Ik denk oprecht van niet. Zelfs Robyn kijkt tegenwoordig naar hem alsof ze hem liever op de maan ziet dan bij haar. Zou zijn nóg irritantere gedrag ook wel verklaren: heb je vier vrouwen, sta je droog.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:39 schreef Donna het volgende:
Hij komt wel aan z'n trekken met 3 andere vrouwen waar hij (gok ik) wel gewoon een fysieke en seksuele relatie mee heeft.
Hahahahah.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk oprecht van niet. Zelfs Robyn kijkt tegenwoordig naar hem alsof ze hem liever op de maan ziet dan bij haar. Zou zijn nóg irritantere gedrag ook wel verklaren: heb je vier vrouwen, sta je droog.
Tijd voor een nieuwe vrouw erbij.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk oprecht van niet. Zelfs Robyn kijkt tegenwoordig naar hem alsof ze hem liever op de maan ziet dan bij haar. Zou zijn nóg irritantere gedrag ook wel verklaren: heb je vier vrouwen, sta je droog.
Weggaan en lekker nieuw leven beginnen en niet meer mekkeren over die overjarige puber met zijn mentaliteit alsof hij God's gift is.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Die verschrikkelijk zielige Meri zou gewoon bij hem weg moeten gaan. Scheiden is niet meer nodig, dus húp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:37 schreef Declan-Harp het volgende:
Aflevering 9, vrij vertaald;Het kreng was bij het bezoekje aan die andere polygamistenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het kreng was bij het bezoekje aan die andere polygamistenGoh, oud nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Naar mens
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:37 schreef Declan-Harp het volgende:
Aflevering 9, vrij vertaald;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]Dayton is niet van Kody toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar het was dan ook niet Kody's donkerharige spirit babyquote:
Nee, maar ze zegt ook niet dat ze die soort nog niet heeft toch?quote:Op maandag 3 mei 2021 09:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nee, maar het was dan ook niet Kody's donkerharige spirit baby
Kody liet ook wel doorschemeren dat hij klaar is met dat kleine spul. Vooral die 2 van Robyn, die blijkbaar nog stééds in hun bed slapen....quote:Op maandag 3 mei 2021 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar een extra baby is ook echt wat nuttig en nodig is in deze giftige mix. Niet fatsoenlijke huizen of zo, waarom zou je ook hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |