Sow genot, die heb ik lang niet gezien. Have funquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef Caland het volgende:
Ik ga tedo 3 weer eens kijken
@:haags_kwartiertje @:rensajacied
Beste docu ooit
Niet gezien.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net the gentlemen gekeken. Wat een film
@:ggmm @:maxi-mus @:zipportal wat vonden jullie er van?
Hmm ken die film niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog niet gekeken, wel goede acteurs. Ik kijk nu Tiger Kings.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Keurig cijfer.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gezien.
Ik zal hem dit weekend eens kijken, hij heeft een 8 op imdb zag ik
Jawel. Maat van me heeft hem in bios gezien. Ik heb hem via YTS binnengehaald. PiraatGodquote:Op donderdag 9 april 2020 22:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hmm ken die film niet.
Is die nooit in Nederland uitgekomen of zo?
Jawelquote:Op donderdag 9 april 2020 22:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hmm ken die film niet.
Is die nooit in Nederland uitgekomen of zo?
Proleetquote:Op donderdag 9 april 2020 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jawel. Maat van me heeft hem in bios gezien. Ik heb hem via YTS binnengehaald. PiraatGod
Dat dacht ik ook net. Maar ik vertrouw op @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 9 april 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel
Maar leek me een slap aftreksel van Snatch (puur op basis van de filmposter)
Zeker. Vooral Matthew McConaughey vind ik een geweldige acteur.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog niet gekeken, wel goede acteurs. Ik kijk nu Tiger Kings.
Docu over een aantal stapelgekke hillbillies. Wel genot ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker. Vooral Matthew McConaughey vind ik een geweldige acteur.
Tiger Kings ken ik niet. Aanrader?
Goed om te horenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
MIJN PAKKETJE IS BINNEN!!!![]()
![]()
@:maxi-mus @:elan @:tjacka @:mortaxx @:madame_paon @:scrummie2.1 @:afcniels en niet te vergeten mijn goede vriend @:lenny_leonard
En nou vooruit
@:caland
Wat een geweldige dag is dit.
Morgen komt er weer één aan trouwens, dat is voorlopig de laatste.
Tenzij Coolbue m'n bon fixt @:zipportal
Snatch is ook prima. Maar die film heeft hier niet zoveel mee te maken. Het is niet zoals bij Lock Stock. Die lijkt wel redelijk qua sfeer op snatch vind ik. Deze is toch wel echt anders.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel
Maar leek me een slap aftreksel van Snatch (puur op basis van de filmposter)
Pak een touwquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
MIJN PAKKETJE IS BINNEN!!!![]()
![]()
@:maxi-mus @:elan @:tjacka @:mortaxx @:madame_paon @:scrummie2.1 @:afcniels en niet te vergeten mijn goede vriend @:lenny_leonard
En nou vooruit
@:caland
Wat een geweldige dag is dit.
Morgen komt er weer één aan trouwens, dat is voorlopig de laatste.
Tenzij Coolbue m'n bon fixt @:zipportal
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
Ik ben nu The Gentlemen aan het downloaden
Moet hem nog kijken.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja die was vermakelijkquote:Op donderdag 9 april 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van de film vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |