quote:Op donderdag 9 april 2020 18:52 schreef Karzai het volgende:
Gewoon bezwaar in blijven dienen tot je genoeg geld krijgt
[ afbeelding ]
Niet best ditquote:Op donderdag 9 april 2020 18:52 schreef Karzai het volgende:
Gewoon bezwaar in blijven dienen tot je genoeg geld krijgt
[ afbeelding ]
Nee, maar imposant ding welquote:Op donderdag 9 april 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
@:Budapestenaar?
Ken jij toevallig dat Völkerschlachtdenkmal in Leipzig?
Of @:Dr_Flash?
Ik heb net trouwens een Acer Palmatum Disectum (of zoiets) gekocht, een kwakboel Spaanse margrieten en een salamander voor aan de muur.quote:
salamanderquote:Op donderdag 9 april 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb net trouwens een Acer Palmatum Disectum (of zoiets) gekocht, een kwakboel Spaanse margrieten en een salamander voor aan de muur.
Ik ben weer even helemaal relaxed
Is dat een Japanse esdoorn? Die heb ik ook in een pot. En salamanders/ hagedissen aan de muur (met andere tropische/curacao meukquote:Op donderdag 9 april 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb net trouwens een Acer Palmatum Disectum (of zoiets) gekocht, een kwakboel Spaanse margrieten en een salamander voor aan de muur.
Ik ben weer even helemaal relaxed
ik dacht dat Acer een computermerk wasquote:Op donderdag 9 april 2020 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat een Japanse esdoorn? Die heb ik ook in een pot. En salamanders/ hagedissen aan de muur (met andere tropische/curacao meuk)
Weet ik ook niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
ze staan hier in de aanbieding maar weet niet of de kwaliteit goed is
https://www.koopjedeal.nl(...)FywVsqAaAr-AEALw_wcB
kan je mooie bonsai van makenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
ze staan hier in de aanbieding maar weet niet of de kwaliteit goed is
https://www.koopjedeal.nl(...)FywVsqAaAr-AEALw_wcB
Lijkt me ook wel interessantquote:Op donderdag 9 april 2020 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja imposant is exact het juiste woord![]()
Daar wil ik een keer heen
Grumpy katten, Schotland, tuindingessen, gebakken gerbils, salamanders aan de muurquote:Op donderdag 9 april 2020 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat een Japanse esdoorn? Die heb ik ook in een pot. En salamanders/ hagedissen aan de muur (met andere tropische/curacao meuk)
Wat vind je van de tt?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel interessantAl ziet Leipzig er verder niet zo boeiend uit.
Ik had ooit een Japanse esdoorn, helaas is die niet meerquote:Op donderdag 9 april 2020 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij is al wel 20 jaar oud, mini ding
Ik loop over van de goede ideeën.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee Frantic.
Jupquote:Op donderdag 9 april 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd.. ook van proberen krijg je kinderen.
Neeeeeeequote:Op donderdag 9 april 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Ab Haagsterhaus leuker
met Ab Haagsterhaus als vaste sub kan er wel achter tochquote:Op donderdag 9 april 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Ab Haagsterhaus leuker
Ok dat is zonde, dat is inderdaad zo'n disectum, die kleuren knaloranje in de herft.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ooit een Japanse esdoorn, helaas is die niet meerF&F / Japanse esdoorn?
Niet gekliktquote:
KAPPEquote:Op donderdag 9 april 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met Ab Haagsterhaus als vaste sub kan er wel achter toch
Ik weet er wel van ja, ben er nog niet zelf geweest helaas.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
@:Budapestenaar?
Ken jij toevallig dat Völkerschlachtdenkmal in Leipzig?
Of @:Dr_Flash?
Die van mij is tijdens die tering hete zomer bijna dood gegaan.... liet toen alle blaadjes vallen maar heeft het minus 1 tak overleefdquote:Op donderdag 9 april 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ooit een Japanse esdoorn, helaas is die niet meerF&F / Japanse esdoorn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewaren we voor een volgend topicquote:Op donderdag 9 april 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met Ab Haagsterhaus als vaste sub kan er wel achter toch
dealquote:Op donderdag 9 april 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bewaren we voor een volgend topic
Ja was verhuisd naar een FOK!ker die in dezelfde straat bleek te wonen, eerste jaar heeft die het gedaan maar het jaar er na met die grote droogte is die heengegaanquote:Op donderdag 9 april 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dat is zonde, dat is inderdaad zo'n disectum, die kleuren knaloranje in de herft.
Gaan we met zijn drietjes als we ooit nog mogen reizen.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet er wel van ja, ben er nog niet zelf geweest helaas.
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Adrianus vind ik wel bij je passen..
Of Cornelis.
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
of heb je liever Abrahaman Haagsterhaus?
Cornelis Haagsquote:Op donderdag 9 april 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Adrianus vind ik wel bij je passen..
Of Cornelis.
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grumpy katten, Schotland, tuindingessen, gebakken gerbils, salamanders aan de muur![]()
Als je nu zegt dat je ook een strak scrotum hebt dan moeten we echt trouwen
In 2025quote:Op donderdag 9 april 2020 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we met zijn drietjes als we ooit nog mogen reizen.
Ik denk dat ik er inmiddels wel 25 heb gehad, allemaal kapot, nou ja misschien nog wat overlevenden in een ex tuin, sommigen toch echt wel op leeftijd al gekocht maar eerlijk is eerlijk die van jou was wel erg mooi.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was verhuisd naar een FOK!ker die in dezelfde straat bleek te wonen, eerste jaar heeft die het gedaan maar het jaar er na met die grote droogte is die heengegaan
Die van mij is altijd rood?????quote:Op donderdag 9 april 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dat is zonde, dat is inderdaad zo'n disectum, die kleuren knaloranje in de herft.
Beetje adhdquote:Op donderdag 9 april 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie Haagsterhaus weer een pilletje gegeven dat die zo aan het rondstuiteren is?
hij probeert mijn postaantal te verslaanquote:Op donderdag 9 april 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie Haagsterhaus weer een pilletje gegeven dat die zo aan het rondstuiteren is?
Ohhh was jij dat van die boomquote:Op donderdag 9 april 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was verhuisd naar een FOK!ker die in dezelfde straat bleek te wonen, eerste jaar heeft die het gedaan maar het jaar er na met die grote droogte is die heengegaan
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij probeert mijn postaantal te verslaan
ik las prostaataanvalquote:Op donderdag 9 april 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij probeert mijn postaantal te verslaan
Was een mooi boompje ja, stond alleen op de verkeerde plek voor mijn plannen. Als ik hem had moeten verplaatsen had die vol in de zon moeten staan en dat had die ook niet overleefd. Ter compensatie heb ik nu een oleanderquote:Op donderdag 9 april 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er inmiddels wel 25 heb gehad, allemaal kapot, nou ja misschien nog wat overlevenden in een ex tuin, sommigen toch echt wel op leeftijd al gekocht maar eerlijk is eerlijk die van jou was wel erg mooi.
Over wie heb je het? De helft van de KSC komt uit Den Haagquote:Op donderdag 9 april 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
Ja dat is die donkerrode variant met eikenblad-achtige bladeren, toch?quote:
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 9 april 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over wie heb je het? De helft van de KSC komt uit Den Haag
Je kent mij?quote:
Watte?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. bitterbal..
wat kan je daar voor kakkersaam van maken?
nietquote:Op donderdag 9 april 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. bitterbal..
Dat figuur waarvan het merendeel van zijn posts uit niet meer dan drie lettergrepen bestaat.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over wie heb je het? De helft van de KSC komt uit Den Haag
Nou nou nouquote:Op donderdag 9 april 2020 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat figuur waarvan het merendeel van zijn posts uit niet meer dan drie lettergrepen bestaat.
Deze...quote:Op donderdag 9 april 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is die donkerrode variant met eikenblad-achtige bladeren, toch?
Die zijn volgens mij ook wat sterker.
Zou er eerder een blije naam van maken.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. bitterbal..
Die vind ik gaafquote:Op donderdag 9 april 2020 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze...
[ afbeelding ]
Alleen dan niet zo bazig vol... misschien moet ie toch eens wat pokon hebben
Mooi ding ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze...
[ afbeelding ]
Alleen dan niet zo bazig vol... misschien moet ie toch eens wat pokon hebben
Nou dan kom ik er nietquote:Op donderdag 9 april 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
seksueel overdraagbaar op de boerderij
Klinkt geilquote:Op donderdag 9 april 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij zit in de parkeerkelder aan je ketting
Coolcoolquote:Op donderdag 9 april 2020 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we met zijn drietjes als we ooit nog mogen reizen.
Nee dankjequote:
u jelly?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je doet wle je best he met dat aantal
Heb even zin om te baggerenquote:Op donderdag 9 april 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je doet wle je best he met dat aantal
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb even zin om te baggeren
Weet je niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat gaat mij niet meer lukken nu
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee met Haags in de buurt heeft het geen zin om over postcounts te beginnen![]()
Ga eens weg Haags
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee met Haags in de buurt heeft het geen zin om over postcounts te beginnen![]()
Ga eens weg Haags
softijs.. ze maken nu zelf geen ijs wegens de corona scheiss.quote:
vraag dat netflix account aan je moederquote:Op donderdag 9 april 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
Weer geen kut op tv vanavond.
Nou dan ga ik maar Moana kijken na het nieuws
Het is een soort van komkommertijdquote:Op donderdag 9 april 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
ja die heb ik al ergens liggenquote:Op donderdag 9 april 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vraag dat netflix account aan je moeder
Ik kan nog twee seizoenen la casa de papel. Die andere 2 heb ik deze week erdoor gejastquote:Op donderdag 9 april 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
Softijs kan eens in de zoveel tijd ook gewoon erg lekker zijnquote:Op donderdag 9 april 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
softijs.. ze maken nu zelf geen ijs wegens de corona scheiss.
normaal maken ze alles zelf except soft.
Mijn god..quote:
ja vooral deze.. heel vole n romigquote:Op donderdag 9 april 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Softijs kan eens in de zoveel tijd ook gewoon erg lekker zijn
heeeeerlijkquote:Op donderdag 9 april 2020 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan nog twee seizoenen la casa de paper. Die andere 2 heb ik deze week erdoor gejast
blegh... dat is geen ijsquote:Op donderdag 9 april 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja vooral deze.. heel vole n romig
met discodip uiteraard
maar zou mn tweede vandaag al wezen.
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Disney is niet mijn ding fantic
Enige ijs wat ik echt zeldzaam goor vind.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maken ze ook zelfquote:
gelukkig is het niet de Ab Haagsterhaus SCquote:Op donderdag 9 april 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gelukkig is het niet de Ab Haagsterhaus SCquote:Op donderdag 9 april 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
watquote:
KAPPEquote:Op donderdag 9 april 2020 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gelukkig is het niet de Ab Haagsterhaus SC
Sorbetquote:
Ik lust geen softijs.... milkshakes net zoquote:Op donderdag 9 april 2020 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maken ze ook zelfhaal altijd sorbet voor de wederhelft als die hier is. want die kan geen lactose hebben.
maar zoals ik zei vanwege de corona maken e nauwelijks tot geen ijs zelf want het brengt niet op.
Ja dat is ons niet ontgaanquote:Op donderdag 9 april 2020 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg er nou eenmaal een kick van
Ik wil het ook alleen maar van de italiaanquote:Op donderdag 9 april 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
duidelijk nog nooit een goeie volle sorbet gehad
Nee ik houd gewoon niet van fruitsmaken bij ijsquote:Op donderdag 9 april 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
duidelijk nog nooit een goeie volle sorbet gehad
suikerspin schepijsquote:Op donderdag 9 april 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik houd gewoon niet van fruitsmaken bij ijs
quote:
Dat klinkt veel te zoetquote:
Serieus?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze is nog niet legaal man. viezet
En Liesje en uitstraling en lt en koen ook bijna en dan damart ookquote:
Jij begonquote:Op donderdag 9 april 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rustig maar, Haagsie, het komt goed
Uitstraling ook?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Liesje en uitstraling en lt en koen ook bijna en dan damart ook
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeker weten.
maar ondertussen wel al legaal
US niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Liesje en uitstraling en lt en koen ook bijna en dan damart ook
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MAAK TENMINSTE DAN HELE ZINNEN JOH OETLUL
[..]
MAAK TENMINSTE DAN HELE ZINNEN JOH OETLUL AB HAAGSTERHAUSLUL
[..]
MAAK TENMINSTE DAN HELE ZINNEN JOH OETLUL
Ja zo kan ik het ook.quote:
Je staat nog voor hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
Ja beetje mijn positie claimen en dan 4 letters per post plaatsen godverdomme
Rustig nou, jij staat bovenaan het lijstje populairste bitterbal.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
Ja beetje mijn positie claimen en dan 4 letters per post plaatsen godverdomme
nee wil met de postcountquote:Op donderdag 9 april 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rustig nou, jij staat bovenaan het lijstje populairste bitterbal.
Truequote:Op donderdag 9 april 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
zijn er meerdere danquote:Op donderdag 9 april 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag me ook gewoon God noemen, das een stuk korter.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
username anyone
Ludovicus Theodorus van den Kruijsooghe
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas. Die eer gaat vandaag naar Ab Haagsterhaus
Ze is altijd nummer 1.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dus die plek hoeft ze nooit af te staan.
Is goed hoor. Geheel Onbenullige Debielquote:Op donderdag 9 april 2020 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag me ook gewoon God noemen, das een stuk korter.
Het begint met acceptatiequote:Op donderdag 9 april 2020 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas. Die eer gaat vandaag naar Ab Haagsterhaus
Bakkesquote:Op donderdag 9 april 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
Soms is Haags net een erwtje in een verder lege voetbal waar ze constant tegenaan schoppen.
*fixedquote:Op donderdag 9 april 2020 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is goed hoor. Geheel Onbenullige Droplul
ov alleen voor essentieelquote:Op donderdag 9 april 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen Thuisblijven voor de boodschappenbus zaterdag te voet naar de IJssel, stoeltje en wat drinkjes mee. Zondag rondje met de treinen maandag ook nog vrij. Komt goed dit.
Jeeeejquote:Op donderdag 9 april 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen Thuisblijven voor de boodschappenbus zaterdag te voet naar de IJssel, stoeltje en wat drinkjes mee. Zondag rondje met de treinen maandag ook nog vrij. Komt goed dit.
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onder de matras van het bitterballenprinsesje
Zo ben ik nou eenmaal Ab.quote:
rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 9 april 2020 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben vanmorgen met tram gegaan
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben vanmorgen met tram gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |