quote:Op donderdag 9 april 2020 18:52 schreef Karzai het volgende:
Gewoon bezwaar in blijven dienen tot je genoeg geld krijgt
[ afbeelding ]
Niet best ditquote:Op donderdag 9 april 2020 18:52 schreef Karzai het volgende:
Gewoon bezwaar in blijven dienen tot je genoeg geld krijgt
[ afbeelding ]
Nee, maar imposant ding welquote:Op donderdag 9 april 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
@:Budapestenaar?
Ken jij toevallig dat Völkerschlachtdenkmal in Leipzig?
Of @:Dr_Flash?
Ik heb net trouwens een Acer Palmatum Disectum (of zoiets) gekocht, een kwakboel Spaanse margrieten en een salamander voor aan de muur.quote:
salamanderquote:Op donderdag 9 april 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb net trouwens een Acer Palmatum Disectum (of zoiets) gekocht, een kwakboel Spaanse margrieten en een salamander voor aan de muur.
Ik ben weer even helemaal relaxed
Is dat een Japanse esdoorn? Die heb ik ook in een pot. En salamanders/ hagedissen aan de muur (met andere tropische/curacao meukquote:Op donderdag 9 april 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb net trouwens een Acer Palmatum Disectum (of zoiets) gekocht, een kwakboel Spaanse margrieten en een salamander voor aan de muur.
Ik ben weer even helemaal relaxed
ik dacht dat Acer een computermerk wasquote:Op donderdag 9 april 2020 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat een Japanse esdoorn? Die heb ik ook in een pot. En salamanders/ hagedissen aan de muur (met andere tropische/curacao meuk)
Weet ik ook niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
ze staan hier in de aanbieding maar weet niet of de kwaliteit goed is
https://www.koopjedeal.nl(...)FywVsqAaAr-AEALw_wcB
kan je mooie bonsai van makenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
ze staan hier in de aanbieding maar weet niet of de kwaliteit goed is
https://www.koopjedeal.nl(...)FywVsqAaAr-AEALw_wcB
Lijkt me ook wel interessantquote:Op donderdag 9 april 2020 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja imposant is exact het juiste woord![]()
Daar wil ik een keer heen
Grumpy katten, Schotland, tuindingessen, gebakken gerbils, salamanders aan de muurquote:Op donderdag 9 april 2020 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat een Japanse esdoorn? Die heb ik ook in een pot. En salamanders/ hagedissen aan de muur (met andere tropische/curacao meuk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |