ja die is focking ranzig. maar is wel goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij hield paradontax goed. Smaakt raar, maar werkt wel.
Ze hebben nu ook wat andere (lees normalere) smaakjes.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die is focking ranzig. maar is wel goed.
Plonzen in de plee?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Nog een kwartiertje even wat doen en dan ga ik plonzen, aan toe
Jaloersquote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Nog een kwartiertje even wat doen en dan ga ik plonzen, aan toe
klopt maar die zijn niet zo effectiefquote:Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook wat andere (lees normalere) smaakjes.
Have funquote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn meeting is afgelopen. En ik denk dat ik het maar gewoo bescouw als weekend nu
Tomaat met vermicelli, azijn, augurk en houtsmaak of wat?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook wat andere (lees normalere) smaakjes.
Wie?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Dordtenaar Ali-Ario Vahabi
Wie heet er nou zo![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)S3oIpzb1jvabN4IbeFn8
Augurksmaak.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tomaat met vermicelli, azijn, augurk en houtsmaak of wat?
Nice.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vooral verder met dozen inpakken en troep opruimen.
Die gaat alleen al dood om zijn naamquote:Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Dordtenaar Ali-Ario Vahabi
Wie heet er nou zo![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)S3oIpzb1jvabN4IbeFn8
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tomaat met vermicelli, azijn, augurk en houtsmaak of wat?
Bijna onmogelijk. Pandaleef, jeweetz.quote:
En grofvuil?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Als eerste een ritje naar de glascontainer.
Of dit, krijg je ook geen koters van.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk je haalt de hobbypijpers er zo uit
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, naar de kelder van Bitterbal.
Ja ijsbaanquote:Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst maar eens een baantje scoren hč
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al staan daar rijen waar je U tegen zegt...
Is goed, kom sraanquote:Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb nog 3 slaapkamers en een zolder over
je bent aan je highscore aan het werkenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bijna onmogelijk. Pandaleef, jeweetz.
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bent aan je highscore aan het werken?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest. Twee keer een uur in de file gestaan
Wij moeten eigenlijk ook, maar ik vermoed hetzelfde.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest. Twee keer een uur in de file gestaan
Dealquote:Op donderdag 9 april 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]neem jij het vlees mee? morgen heb ik de bbq
kijken of ik de hema in durfquote:Op donderdag 9 april 2020 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je eindelijk je gordijnen open doen?
en die schroeffies?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]neem jij het vlees mee? morgen heb ik de bbq
Joppiequote:Op donderdag 9 april 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zij is de zee..
zij is de liefde..
en verder weet ik het niet meer.
Nee maar rookworsten maatje tafelpoot heb ik nog nooit gezien. Trouwens, dan nog kun je er toch wel gewoon aan likken?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van de hema is niet haar gewenste maat
tafelpootquote:Op donderdag 9 april 2020 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar rookworsten maatje tafelpoot heb ik nog nooit gezien. Trouwens, dan nog kun je er toch wel gewoon aan likken?
G E N O Tquote:Op donderdag 9 april 2020 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik net zitten doenmet het wc raampje lekker open.
Is ze knap?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
hm. m'n ma kan ieder moment aan de deur staan. maar wil eigenlijk even een ijsje gaan halen
Whoops!quote:Op donderdag 9 april 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
hehehe mn pa stuurt net een filmpje.. bij de gamma was iemand z'n auto vergeten op de handrem te zetten. die ligt nu in de sloot.
Gebeurd zowat wekelijks daar. Verraderlijke parking.
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
hehehe mn pa stuurt net een filmpje.. bij de gamma was iemand z'n auto vergeten op de handrem te zetten. die ligt nu in de sloot.
Gebeurd zowat wekelijks daar. Verraderlijke parking.
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
K ben in de Hema. Lukt niet hoor die afstand
Wat niet? Worst likken?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
K ben in de Hema. Lukt niet hoor die afstand
Lekker man.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even mijn urenverantwoording invullen en dan heb ik meer dan HONDERD UUR aan een stuk vrij
Nice!quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even mijn urenverantwoording invullen en dan heb ik meer dan HONDERD UUR aan een stuk vrij
Nederland is er ook helemaal niet op gemaakt joh. Veel te druk, Veel te vol.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
Hangen ook overal mensen op straat. In de Hema dragen ze hesjes en zelfs personeel houdt zich er niet aan
G E N O Tquote:Op donderdag 9 april 2020 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar weer eens bij de winkel kijken. Petflessen inleveren en een paar lekkere Pale ales halen
Dan zou er bij de gemiddelde Kruidvat één persoon per keer naar binnen mogen met die volle paden van ze.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland is er ook helemaal niet op gemaakt joh. Veel te druk, Veel te vol.
Ja preciesquote:Op donderdag 9 april 2020 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou er bij de gemiddelde Kruidvat één persoon per keer naar binnen mogen met die volle paden van ze.
Klopt.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet gemaakt om binnen te zitten.
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sluit maar aan achter uitstraling
Ik ga waarschijnlijk binnenkort de biografie van Sjaak Polak lezen. Ben benieuwd:)quote:
Held is datquote:Op donderdag 9 april 2020 16:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk binnenkort de biografie van Sjaak Polak lezen. Ben benieuwd:)
Ik mag eerstquote:Op donderdag 9 april 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sluit maar aan achter uitstraling
Kunnen noooooit zo leuk zijn als ikke maar daar kom je pas achter als je uiteindelijk na vele vermoeiende en saaie nachten bij mij bent aangekomenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je weet helemaal niet wie er voor jou staat
In hoeveel wachtrijen sta jij?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen noooooit zo leuk zijn als ikke maar daar kom je pas achter als je uiteindelijk na vele vermoeiende en saaie nachten bij mij bent aangekomen
Misschien sta je wel achter een heleboel mensen bij Bitterbal, beetje je kansen spreiden toch?quote:
Ja wie weet, ok gaat ook in de rij bij Liesje staanquote:Op donderdag 9 april 2020 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien sta je wel achter een heleboel mensen bij Bitterbal, beetje je kansen spreiden toch?
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wie weet, ok gaat ook in de rij bij Liesje staan
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:
@:haags_kwartiertje? krab even op mijn rug.
???quote:Op donderdag 9 april 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat die kleine bloemetjes het gaan redden
Xdquote:Op donderdag 9 april 2020 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet live, die foto ken ik al.
ja er is nu ook nog niks veranderdquote:Op donderdag 9 april 2020 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet live, die foto ken ik al.
Ah ja, makes sensequote:Op donderdag 9 april 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja er is nu ook nog niks veranderd
Met dit weer groeien plantjes wel rap hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zijn nu bomen van 2 meter hoog ja
Bij ons in de super komen we er over het algemeen prima uit hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En 1 klant per 10m2 in de super is ook al niet te doen.
hoop hetquote:Op donderdag 9 april 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met dit weer groeien plantjes wel rap hoor
Beste nog even een beetje in de schaduw, ze moeten even bijkomen. En lekker veel water al zitten in die schalen natuurlijk geen gaatjes in de bodem dus daar wel voorzichtig mee doen.quote:
oh in de schaduw.hmm das hier lastigquote:Op donderdag 9 april 2020 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beste nog even een beetje in de schaduw, ze moeten even bijkomen. En lekker veel water al zitten in die schalen natuurlijk geen gaatjes in de bodem dus daar wel voorzichtig mee doen.
Nicequote:Op donderdag 9 april 2020 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis met 3 speciaalbiertjes en 2 maaltijdsalades en 8 PETflessen minder en weetikveel iets van 1600 stappen erbijNu schoentjes uit en in het zonnetje
Tot ze een beetje bijgekomen zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh in de schaduw.hmm das hier lastig
ze staan nu uit de zon, zal straks een nieuwe plek voor ze zoeken ;p
vind het echt te leuk![]()
![]()
vind het wel wat oudbolligquote:Op donderdag 9 april 2020 17:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tot ze een beetje bijgekomen zijn.
Tuinieren is ook tof, ik geniet er ook veel van.
Zeker kan dat, maar wel altijd het liefste van die potjes met gaten in de bodem, desnoods zet je die dan weer in een pot zonder maar dan moet je wel regelmatig even kijken of er geen water in blijft staan. En ja het is ook oudbollig, ben zelf vorig jaar verslaafd geraakt aan tuinieren en het duurde even voor ik het aan mezelf toe durfde te geven.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
Liesje zou zoiets ook in de pot kunnen?
https://www.tuinflora.com(...)unshine-zaad-nl.html
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker kan dat, maar wel altijd het liefste van die potjes met gaten in de bodem, desnoods zet je die dan weer in een pot zonder maar dan moet je wel regelmatig even kijken of er geen water in blijft staan. En ja het is ook oudbollig, ben zelf vorig jaar verslaafd geraakt aan tuinieren en het duurde even voor ik het aan mezelf toe durfde te geven.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 9 april 2020 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn getuinier beperkt zich tot het af en toe strooien van 3 liter azijn over de tegels als het gras te hoog komt.
Spannend. Hoe verzorg je ze?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:39 schreef Karzai het volgende:
Wel planten geen tuin, af en toe help ik moeders in de tuin
Nu 2 baby peperplantjes, spannend of die het gaan redden
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
Eerst even een stukje plastic eroverheen met gaatjes, ik had er 10 gezaaid, na twee weken kwamen er twee op, nu een beetje nat houden, huehue
Ja dit weekendquote:Op donderdag 9 april 2020 17:45 schreef Karzai het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaagsie ga naar huis joh, de bbq staat klaar!
ik las voličrequote:Op donderdag 9 april 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, de meeste spullen staan in de voiture
Hoor hierquote:Op donderdag 9 april 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe moet ik dat zien?
de penor in een glas bier?
Tegels. Voortuin en dakterras ookquote:Op donderdag 9 april 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt je achtertuin geasfalteerd?
zelf voor de witte schuimkraag zorgenquote:Op donderdag 9 april 2020 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor hierChef Special Screwing in de bocht
boksquote:Op donderdag 9 april 2020 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegels. Voortuin en dakterras ook
Leuk.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks
ik heb buiten 1 magnolia en binnen 6 plantjes
Whehehequote:Op donderdag 9 april 2020 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelf voor de witte schuimkraag zorgen
Ja das wel een dingetje.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen even tegen het onkruid spritzen
Ik vind tuinieren heerlijk ontspannend. Gisteren ook de hele dag gedaan en morgen weerquote:Op donderdag 9 april 2020 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker kan dat, maar wel altijd het liefste van die potjes met gaten in de bodem, desnoods zet je die dan weer in een pot zonder maar dan moet je wel regelmatig even kijken of er geen water in blijft staan. En ja het is ook oudbollig, ben zelf vorig jaar verslaafd geraakt aan tuinieren en het duurde even voor ik het aan mezelf toe durfde te geven.
Van de paardebloemen krijg je wit vocht terug hequote:Op donderdag 9 april 2020 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen even tegen het onkruid spritzen
Wat ga je allemaal doen? :pquote:Op donderdag 9 april 2020 17:58 schreef Ygritte het volgende:
BTW.... het is weekend!!! Wel 4 hele dagen!![]()
![]()
![]()
Zooooo aan toe
Jaaaa hier ookquote:Op donderdag 9 april 2020 17:58 schreef Ygritte het volgende:
![]()
![]()
Zooooo aan toe
Ohja?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van de paardebloemen krijg je wit vocht terug heDankbare plantjes zijn dat
Wij ookquote:Op donderdag 9 april 2020 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegels. Voortuin en dakterras ook
Ik moet morgen nog, daarna vrij tot donderdagquote:Op donderdag 9 april 2020 17:58 schreef Ygritte het volgende:
![]()
![]()
Zooooo aan toe
Lichte jaloeziequote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uuuuuhhh ff denken....
thuis blijven
ook lekker!quote:Op donderdag 9 april 2020 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog, daarna vrij tot donderdag![]()
jawel het word geleverd aan de vervoerder.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je krijgt je meuk niet?
wat heb je besteld?
oh das iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef Karzai het volgende:
Asperges eten en de keuken daarna slopen
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel het word geleverd aan de vervoerder.
parasol en witte beits
Slopenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef Karzai het volgende:
Asperges eten en de keuken daarna slopen
In hoeveel pogingen?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel het word geleverd aan de vervoerder.
parasol en witte beits
keuken uit elkaar halen is niet heel moeilijk hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 18:08 schreef Karzai het volgende:
Ik zie er zwaar tegenop, maja daarna wel een mooi keukentje
yeah true.. bij m'n ouders ook 6 dagen zonder gezeten.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:11 schreef Karzai het volgende:
Ja dat zal wel lukken, maar 5 dagen zonder keuken is wel lastig
En die troep afvoeren ook niet zo'n zin in
Pussy'squote:Op donderdag 9 april 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Steeds meer eBay sellers die mailen "ja bedankt voor je aankoop maar vanuit mijn land naar jouw land gaat voorlopig niet coronaditdat"#FWP
brrquote:Op donderdag 9 april 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Steeds meer eBay sellers die mailen "ja bedankt voor je aankoop maar vanuit mijn land naar jouw land gaat voorlopig niet coronaditdat"#FWP
Sigaren roken, blijven ze ook weg.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah ja ik kan morgen ook weer gaan lopen voor uien of citroen
Ja, wel. Maar ja als de post ermee kapt begin je niet veel.quote:
meh smerig. Als ik uit mn bek wil stinkn kan ik ook wel nou ja laat ook maarquote:Op donderdag 9 april 2020 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sigaren roken, blijven ze ook weg.
Pics van je buurvrouw?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meh smerig. Als ik uit mn bek wil stinkn kan ik ook wel nou ja laat ook maar
Nee jouw buurvrouw eerst 🤣🤣🤣 de mijne is een beetje plorkquote:
Ha ja ik fietste vandaag toevallig langs een groentemannetje die had ze liggenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit ik zie jou en ik besef dat ik asperges ben vergeten te halen
Prettig Lichaam Onmeunige Rotkop -> Pics van haar lichaamquote:Op donderdag 9 april 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jouw buurvrouw eerst 🤣🤣🤣 de mijne is een beetje plork
Gewoon zak eroverquote:Op donderdag 9 april 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje lullig en privacygevoelig hčquote:Op donderdag 9 april 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar zijn operaties voorquote:Op donderdag 9 april 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan morgen maarquote:Op donderdag 9 april 2020 18:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ha ja ik fietste vandaag toevallig langs een groentemannetje die had ze liggen
ook daar zijn operaties voorquote:Op donderdag 9 april 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb maar een bescheiden zakje
Als je een ademhaal gaatje maakt kan een AH plastic tas ook gewoonquote:Op donderdag 9 april 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb maar een bescheiden zakje
Denk dat er maar weinig urologen zijn die de vraag "ja kunt u hem wat groter maken want dat vind ons Ans zo mooi?" te horen krijgen.quote:
nooit van de plastisch chirurg gehoord?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig urologen zijn die de vraag "ja kunt u hem wat groter maken want dat vind ons Ans zo mooi?" te horen krijgen.
Ik heb een linnen boodschappentas met een grumpy cat erop, zou dat wat zijn?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je een ademhaal gaatje maakt kan een AH plastic tas ook gewoon
Ik zie niet in waarom nietquote:Op donderdag 9 april 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig urologen zijn die de vraag "ja kunt u hem wat groter maken want dat vind ons Ans zo mooi?" te horen krijgen.
Wat dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
mijn buurmeisje is stedenbouwkundige dus we krijgen hier allemaal inside informatie over wat er achter komt![]()
en ze moeten het bestemmingsplan wijzigen dus krijgen we geld
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom nietBal protheses bestaan gewoon, ook voor honden
ja hier achter op dat parkeerrein gaat gebouwd worden en daarvoor moete ze het bestemmingsplan wijzigen, wat ook waardeverminderingen voor onze woningen betekentquote:
beaglequote:Op donderdag 9 april 2020 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom nietBal protheses bestaan gewoon, ook voor honden
Pfffquote:Op donderdag 9 april 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier achter op dat parkeerrein gaat gebouwd worden en daarvoor moete ze het bestemmingsplan wijzigen, wat ook waardeverminderingen voor onze woningen betekent
Ik heb een pyamabroek met grumpy cat, ook een linnen tas met een kat die sprekend op mister smiley cat van mij lijkt.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een linnen boodschappentas met een grumpy cat erop, zou dat wat zijn?
Ondergronds moeten ze dat doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
komt waarschijnlijk een parkeergarage
kan het nog dieper zakken met een spoor in de voortuin?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier achter op dat parkeerrein gaat gebouwd worden en daarvoor moete ze het bestemmingsplan wijzigen, wat ook waardeverminderingen voor onze woningen betekent
ja, met een sex boerderij erboven opquote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondergronds moeten ze dat doen.
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, met een sex boerderij erboven op
gaan ze niet doenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondergronds moeten ze dat doen.
Een pyjamabroek daarvanquote:Op donderdag 9 april 2020 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een pyamabroek met grumpy cat, ook een linnen tas met een kat die sprekend op mister smiley cat van mij lijkt.
Dit klinkt wel té erg crazy cat lady vrees ik
Nou we zijn flink aan het verhipsterenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan het nog dieper zakken met een spoor in de voortuin?
Bij je terras?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
komt waarschijnlijk een parkeergarage
drink je nu ook cranberry thee?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou we zijn flink aan het verhipsterenQua locatie is dit geniaal
Ik heb mooie strakkequote:Op donderdag 9 april 2020 18:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar bedoel ik uiteraard jou niet mee
Zorgboerderij > sex boerderijquote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, met een sex boerderij erboven op
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zorgboerderij > sex boerderij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |