Ook mijn gedachtengang. Gezien de fietsen misschien een spoorwegstation?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:41 schreef chufi het volgende:
Ik zou zeggen een vliegveld terminal... Maar wel heel veel fietsen ...
Gezien de treinen die je door de ramen heen kunt zien lijkt mij dat niet geheel onlogisch en het gebouw met het UBS logo aan de zijkant lijkt op het hoofdkantoor van UBS in Zurich. De vlag bovenop zou evntueel de zwitserse kunnen zijn maar nochthans kan ik dit "station" niet vinden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ook mijn gedachtengang. Gezien de fietsen misschien een spoorwegstation?
Mijn eerste gedachte was Kloten om eerlijk te zijn nav vlagquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gezien de treinen die je door de ramen heen kunt zien lijkt mij dat niet geheel onlogisch en het gebouw met het UBS logo aan de zijkant lijkt op het hoofdkantoor van UBS in Zurich. De vlag bovenop zou evntueel de zwitserse kunnen zijn maar nochthans kan ik dit "station" niet vinden.
Laten we Hangzhou eens proberen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:00 schreef Nico_S. het volgende:
En de volgende. PhotoSphere, geen SV hier.
[ afbeelding ]
Andersom dus.. we zitten op Robben eiland en kijken naar Kaapstad/tafelbergquote:Op zondag 24 mei 2020 19:11 schreef Nico_S. het volgende:
We zien Robben Island, zo ongeveer hiervandaan.
https://goo.gl/maps/vBnokWw2V6QCyBwk9
Ja maar zonder jou ...quote:Op zondag 24 mei 2020 19:24 schreef Nico_S. het volgende:
En ik maar denken dat ik vanaf de wal naar dat eiland zit te kijken. Maar je hebt gelijk, hij is voor jou.
Nah vooruit....nog snel ff inzenden voorquote:
Dat idd, of gewoon uberhaupt weten met welk materiaal ze de boel hebben opgehoogd om te kunnen voldoen aan de minimale requirements.quote:
Ik kan de SV plek niet vinden .. ik heb de film zelfs gezien ..quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:50 schreef Jappie het volgende:
Hmm..kennelijk niemand die het in 1995 geromantiseerde verfilmde overleveringsverhaal over deze heuvel/berg kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |