Laat de moed niet zakken, wees indachtig aan de muzikale nalatenschap van Ramses.quote:
De straatkat is in dat geval een gelukkige bijkomstigheid maar indien mijn gegeven aanwijzing werd opgevolgd kan een ander "enorm detail"quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:51 schreef Clubman het volgende:
Aan de straatkat te zien is het ergens in Siam
Wat ik altijd doe als ik wat details wil zien van een plaatje is het plaatje downloaden, inzoomen en vaak merk ik dan dat de letters die ik wil lezen nog net zo min leesbaar zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:21 schreef chufi het volgende:
geen idee wat dat gouden wiel moet voorstellen
Lol dat is geen bot dat is gelijk een halve dijquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:50 schreef chufi het volgende:
Het gebouw is een mausoleum en stamt uit de 14e eeuw, het meeste van de voormalige handsplaats is verwoest
Darjeeling Trainway stationquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nog maar een treintje dan
[ afbeelding ]
Wow, had niet verwacht dat hij zo snel gevonden zou wordenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:51 schreef chufi het volgende:
Rivier Tua vlak voor dat ie uitmondt in de Douro, Portugal
Ik zag het ook niet zitten om eerlijk te zijn, maar had het vermoeden dat het Spanje of zo moest zijn en daar kwam ik een plaatje tegen dat er wel op leekquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Wow, had niet verwacht dat hij zo snel gevonden zou worden
Waarom heeft niemand deze nog ingekopt ? Er bestaat n.b. een kinderliedje over?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |