Parkeren bij Silversant Amstelveen en dan stukje bos inlopen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef JohnDDD het volgende:
Wellicht heeft iemand ook tips, omgeving 020?
Als je gewoon even snel spuit moet het wel kunnen toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef valsenicht het volgende:
zoals ik al zei zijn ze momenteel streng aan het controleren hierop en ik weet uit ervaring dat er in de amsterdamse bossen en of parken veel boa,s snachts ook actief zijn.. geen goede plek dus en zou naar een omliggend park verkassen... oeverlanden is aan te bevelen.
ik ga over jouw seksuele capaciteiten geen oordeel vellenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je gewoon even snel spuit moet het wel kunnen toch?
Gaat het om sex met z'n 2en dan zou ik de cruisegebieden (he of ho) maar vermijden.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:04 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn vriendin en ik willen voor het eerst buiten seks gaan hebben deze lente. Nu zit te denken over de beste plek. We willen het eerst op een laagdrempelige plek proberen, waar de kans om betrapt te worden minder groot is. Nu zat ik aan cruisegebieden te denken. Hier in Amsterdam zijn er wel een paar bij de Nieuwe Meer bijvoorbeeld. Meestal zijn dat natuurlijk plekken waar homo's seks hebben.
Ik weet alleen niet hoe veilig dit soort plekken zijn en of dit een goeie keuze is? Of kan ik het beter gewoon eens op een rustig plekje in de duinen proberen?
Ja, hier in het Noord Hollands Duinreservaat heb je talloze afgelegen plekken waar wij regelmatig … Maar da's wat verder van A-dam. Ander nadeel is dat het er bijna altijd waait en fris is; duidelijk kouder dan in/rond de bebouwing/stad.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef JohnDDD het volgende:
Wellicht heeft iemand ook tips, omgeving 020?
Maisveld is knap link.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:08 schreef Filosoofert het volgende:
Zoek een visstekje in de buurt, als je je auto ervoor zet komen er ook geen vissers
Tevens, een maïsveld klinkt leuk, maar ik werd helemaal kriebelig van de insecten daar...
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:17 schreef Cityboy het volgende:
Maisveld is knap link.
Was een keer met mijn ex de maisvelden ingedoken, compleet met deken en op een mooie zomeravond.
Kwam ineens de boer op het idee zijn hakselaar in het donker in te zetten, wat trouwens vrij normaal is.
Zo'n hakselaar is wel een heule grote machine hoor en bakken licht met grote scherpe messen wat erop zitten.
We moesten rennen.
Ik zag het al helemaal voor me...quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je genotsknots in de hakselaar komt dan is het einde verhaal natuurlijk.
Wat zijn boa's?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef valsenicht het volgende:
zoals ik al zei zijn ze momenteel streng aan het controleren hierop en ik weet uit ervaring dat er in de amsterdamse bossen en of parken veel boa,s snachts ook actief zijn.. geen goede plek dus en zou naar een omliggend park verkassen... oeverlanden is aan te bevelen.
Jazeker, er was een boer die ertussen kwam met zn been.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je genotsknots in de hakselaar komt dan is het einde verhaal natuurlijk.
Toch is dat oprecht wel engquote:Op dinsdag 14 april 2020 04:47 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Jazeker, er was een boer die ertussen kwam met zn been.
Die heeft nu nog anderhalf been. Dus die maximale 30cm bij een eventuele extreem grote pik, is dan maar een fluitje van een cent😝
We hadden nog wel redelijk tijd om weg te komen, snel schoenen aan en rennen in de blote kont.
Want die hakselaars, kunnen wel 3 meter breed zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |