Nee, die is zelf kapster, dus dat hoeft nietquote:Op donderdag 9 april 2020 15:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou de volgende kapsalon naar zijn moeder sturen, die kan het beter gebruiken
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou de volgende kapsalon naar zijn moeder sturen, die kan het beter gebruiken
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nee, die is zelf kapster, dus dat hoeft niet
Ohja die zal het geld nu wel kunnen missenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nee, die is zelf kapster, dus dat hoeft niet
Of een bloemetje als troost omdat ze zo’n blob van een zoon heeftquote:
Daar heb je de hele keukenhof voor nodig hoor om dat te compenserenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Of een bloemetje als troost omdat ze zo’n blob van een zoon heeft
Ik blijf positief. Maar blijft niet tof dit. Ik wacht eerst zijn reactie af.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:36 schreef Superdonald het volgende:
Bereiken we nu het hoogtepunt van de quarantaine en het einde van theBradge nu grootste fan @:Nikonlover op hoge poten staat?
Newsflash, die komt er nietquote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik blijf positief. Maar blijft niet tof dit. Ik wacht eerst zijn reactie af.
Zelfs dan is ze nog teleurgesteldquote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je de hele keukenhof voor nodig hoor om dat te compenseren
Kijk al een tijdje geen braddie meer maar vind dit wel oprecht erg voor moeti braadquote:Op donderdag 9 april 2020 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Lekker allemaal je act opvoeren in een veilige omgeving haha.
Dat weerhoudt sommigen daar overigens niet van.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:39 schreef Catkiller het volgende:
Wel handig dat je daar gewoon je naam kan veranderen in plaats van een nieuwe account te hoeven maken.
Hoe kan je zo'n zielige vent nog verdedigen man? Kom op zeg, begrijp het echt niet. Hij blijft dit soort gedrag maar flikken, echt een schande voor onze maatschappij dit soort figuren.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik blijf positief. Maar blijft niet tof dit. Ik wacht eerst zijn reactie af.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:40 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n zielige vent nog verdedigen man? Kom op zeg, begrijp het echt niet. Hij blijft dit soort gedrag maar flikken, echt een schande voor onze maatschappij dit soort figuren.
Hoe weet jij dit?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Afgelopen weken stond zijn moeder met een tasje gratis vreten aan de deur. Die vent is eind 20, dan laat je toch niet je moeder met reuma en copd je boodschappen doen.
Heb oprecht medelijden met die vrouw
Stuk afval heeft nog meer fatsoen iddquote:Op donderdag 9 april 2020 15:40 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n zielige vent nog verdedigen man? Kom op zeg, begrijp het echt niet. Hij blijft dit soort gedrag maar flikken, echt een schande voor onze maatschappij dit soort figuren.
Oversharing van diabeethovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |