Zal me niets verbazen. Is en blijft een sneu ventjequote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien door represailles van users na geuite dreigingen via DM door meneer Tailvos?
*Taillessquote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij deed er net zo hard aan mee door hem op te fokken en op te jagen dat ik zijn telefoonnummer zou hebben verspreid. Terwijl iedereen wist dat dat die kneus van een Tailfox was.
Dus ga hier niet de deugmeneer uithangen.
Verstop de salamiquote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Superdonald het volgende:
[..]
@:solotovski @:amarantha als jullie klaar zijn met verstop de salami graag ff handelen
Ok, boomer.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:14 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Nog even en er zit een gat in de muur van de hal.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
@:pharkus @:murp @:superwormjim @:yvonne
Een aanslag op mijn persoon, gelijk aan doodsbedreiging. Graag bannen deze WALGELIJKE user.
Brad het stabiele ankerpunt in dit roerige topic!quote:
Je weet verdomd goed wie ik ben!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:15 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent maar je bent mijn nieuwe beste vriend.
Zuig het @:instortendester
Echt ook?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:16 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Je weet verdomd goed wie ik ben!
Zoek mij op!
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:16 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Je weet verdomd goed wie ik ben!
Zoek mij op!
Elan is altijd een hypocriet.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij deed er net zo hard aan mee door hem op te fokken en op te jagen dat ik zijn telefoonnummer zou hebben verspreid. Terwijl iedereen wist dat dat die kneus van een Tailfox was.
Dus ga hier niet de deugmeneer uithangen.
Ja er is een hoop verdwenen of hernoemt.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja zeker. Voelt goed weer terug te zijn. Ik mis wel een boel oldskool users.
Maak er maar vooral anker van.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Brad het stabiele ankerpunt in dit roerige topic!
Hey pharkboiquote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kreeg een hartverzakking van deze mention.... Ik ga hier stappen op ondernemen!
Kijk uit hoor. @Solotovski heeft mij een keer laten bannen door gebruik van het woord anker.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Maak er maar vooral anker van.
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om met deze moeilijke periode om te gaan.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
@:pharkus @:murp @:superwormjim @:yvonne
Een aanslag op mijn persoon, gelijk aan doodsbedreiging. Graag bannen deze WALGELIJKE user.
Hoi Simone! zitten jullie tegenwoordig allemaal hier ipv KLBSC?quote:
Je mist een Kaatje?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Maak er maar vooral anker van.
Ja, Braddie is ons ankerpunt, kun je niet lezen?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoi Simone! zitten jullie tegenwoordig allemaal hier ipv KLBSC?
Is er iets?!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |