Terecht dat je in de auto geen dingen doet die je concentratie beïnvloeden. Wist helemaal niet dat Enzo Knol dat ook doet.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou, kijk eens goed naar bijvoorbeeld een Knolletje die achter het stuur vlogt. Hij went z'n ogen constant af naar de camera toe. Je hebt meer aandacht voor de camera dan voor het verkeer op dat moment. Ik heb die fout ook (meermaals) gemaakt, maar heb er van geleerd. Er hoeft haar een keer iemand nét tussen 2 auto's door te schieten of uit een straatje te komen terwijl jij 1-2 seconden naar de camera kijkt om je verhaal te doen en het is raak.
Enzo krijgt daar geen kritiek op omdat zijn following bestaat uit kleine kinderen, die zien het vooral als stoer dat hun "Grote broer" Enzo vlogt over zijn leven, al vlogt hij terwijl hij Dee of z'n huidige vriendin ligt te krikken (zou overigens kijken 10/10) vinden ze dat nog boeiend wánt het is Enzo.
Verstandig!quote:Op donderdag 9 april 2020 11:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou, kijk eens goed naar bijvoorbeeld een Knolletje die achter het stuur vlogt. Hij went z'n ogen constant af naar de camera toe. Je hebt meer aandacht voor de camera dan voor het verkeer op dat moment. Ik heb die fout ook (meermaals) gemaakt, maar heb er van geleerd. Er hoeft haar een keer iemand nét tussen 2 auto's door te schieten of uit een straatje te komen terwijl jij 1-2 seconden naar de camera kijkt om je verhaal te doen en het is raak.
Enzo krijgt daar geen kritiek op omdat zijn following bestaat uit kleine kinderen, die zien het vooral als stoer dat hun "Grote broer" Enzo vlogt over zijn leven, al vlogt hij terwijl hij Dee of z'n huidige vriendin ligt te krikken (zou overigens kijken 10/10) vinden ze dat nog boeiend wánt het is Enzo.
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik hoef geen KPD posts van brad te zien
quote:
Ja dat ben ik met je eens, maar je kunt er natuurlijk wel je eigen aanvulling aan geven.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Martijn KuipersGod?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, maar je kunt er natuurlijk wel je eigen aanvulling aan geven.
Je hebt ook zo'n vrachtwagenchauffeur die volgt (niet Ad) en zijn dagelijkse beslommeringen vastlegt. Even zijn naam kwijt maar je kent hem vast.
Jepquote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:09 schreef Thuisbezorgd het volgende:
[..]
U bent m.i. toch echt de enige die geen plezier aan het nieuwe BradgeTV hoogtepunt beleeft.
Die gebruikt tijdens het rijden een GoPro? Lijkt iig zo vanwege dat perspectiefquote:Op donderdag 9 april 2020 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Dat is een beroepschauffeur, dus het kan ook op een verantwoorde manier. Verschilt zolang je je ogen op de weg kan houden eigenlijk amper met een telefoongesprek voeren.
Klopt maar hij filmt en praat ook vanuit de cabinequote:Op donderdag 9 april 2020 12:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Die gebruikt tijdens het rijden een GoPro? Lijkt iig zo vanwege dat perspectief
Leo de Haas?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, maar je kunt er natuurlijk wel je eigen aanvulling aan geven.
Je hebt ook zo'n vrachtwagenchauffeur die volgt (niet Ad) en zijn dagelijkse beslommeringen vastlegt. Even zijn naam kwijt maar je kent hem vast.
Dat is toch die kerel van blik op de weg? Leeft ie nog?quote:
Waarom zou hij niet leven? bedoel jij niet die krullenbol die kanker kreeg? Alleen die is van Wegmisbruikers.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is toch die kerel van blik op de weg? Leeft ie nog?
Zeker weten ouwe reusquote:Op donderdag 9 april 2020 12:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig redelijk succesvol met oude filmpjes uit het archief van Blik op de weg uploadenquote:Op donderdag 9 april 2020 12:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Oohja, ik haal er 2 doorelkaar jaquote:Op donderdag 9 april 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet leven? bedoel jij niet die krullenbol die kanker kreeg? Alleen die is van Wegmisbruikers.
Echt! VETquote:Op donderdag 9 april 2020 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig redelijk succesvol met oude filmpjes uit het archief van Blik op de weg uploaden
Leuk kanaal
hier nog 1quote:Op donderdag 9 april 2020 12:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Echt! VETHoe heet zijn kanaal? Dan ga ik ff kijken
Maar die krullenbol leeft ook nog hoor, alleen was hij tijdelijk kaal.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Oohja, ik haal er 2 doorelkaar jaIk dacht dat die van blik op de weg ziek was
Ooh weet niet. Ik volg het niet echtquote:Op donderdag 9 april 2020 12:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar die krullenbol leeft ook nog hoor, alleen was hij tijdelijk kaal.
Gaaf!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |