ja klopt.quote:
Bijzondere tijden.quote:
Meeste hotels daar hebben geeneens een restaurant.. word je verwezen naar de Dunkin of de Mac op de hoek.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes echt alleen donuts. Geen brood ook ofzo
Had nog staan van gisteren. Om zes uur had ik er geen trek in, maar nu toch een paar slokjes genomen.quote:
AH gebeubileerd etc, wel handigquote:Op donderdag 9 april 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de eigenaren het wel prettig vinden als ik hun meubels laat staan
ESF flopquote:
Restaurants niet nee, maar toch wel vaak een ontbijtzaal met een buffetje.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meeste hotels daar hebben geeneens een restaurant.. word je verwezen naar de Dunkin of de Mac op de hoek.
quote:
Heb ook wel hotels gehad waar ze niet verder kwamen dan een tafel met een kan koffie en een schaaltje donuts in de lobbyquote:Op donderdag 9 april 2020 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Restaurants niet nee, maar toch wel vaak een ontbijtzaal met een buffetje.
Free Early Checkout Enouragement Policyquote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ook wel hotels gehad waar ze niet verder kwamen dan een tafel met een kan koffie en een schaaltje donuts in de lobby
Nog een reden om er weg te blijven.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ook wel hotels gehad waar ze niet verder kwamen dan een tafel met een kan koffie en een schaaltje donuts in de lobby
Heb ik ook ooit gehad ja, zat ik ook nog vol in de jetlag dus stonden we daar 's ochtends vroeg ongeduldig te wachten tot ze een doos met cakejes uit de kast haalden die als ontbijt moesten dienenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén workout per week met kudtmuziek is genoeg.quote:
Zelfs dat is nog meer dan sommige hotels hebben.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowheequote:
Dit klinkt ook echt te fout voor woorden. Echt zo'n shit motel waar drie moorden per nacht gepleegd wordenquote:
Een rondje fietsen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
een dikke hommel. ben weer naar binnen gevluchtquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker bezigquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een rondje fietsen.
Even snel wat moeten doen op 't werk en daar geen pakezel aka auto voor nodig hebben.
Ik heb de muziek niet eens aanstaanquote:Op donderdag 9 april 2020 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Al vraag ik me af of UitStraling verder is gekomen dan net even na de eerste minuut.
Mietjequote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een dikke hommel. ben weer naar binnen gevlucht
Zo hou ik het wel vol.quote:
Dan hoor ik de piepjes toch niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de muziek niet eens aanstaan
een heleboel werk die nog af moet voordat ik VIER dagen vrij benquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar hommels.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een heleboel werk die nog af moet voordat ik VIER dagen vrij ben
met zulk beeld heb je geen geluid meer nodig, wat jijquote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de muziek niet eens aanstaan
Ja, ik kan het ook niet aanradenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt ook echt te fout voor woorden. Echt zo'n shit motel waar drie moorden per nacht gepleegd worden
Ik heb de krant nog niet gechecked. Meer van hetzelfde vrees ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik 3quote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een heleboel werk die nog af moet voordat ik VIER dagen vrij ben
Je moet ze ook niet gaan pesten.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet gaan pesten.
fapfapfapquote:Op donderdag 9 april 2020 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met zulk beeld heb je geen geluid meer nodig, wat jij
Ik ga de "godverdegodver hoeZO is de supermarkt al dicht" op Goede Vrijdag na 17en wederom missen.quote:
quote:
Oh hier tot 19 open geloof ikquote:Op donderdag 9 april 2020 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga de "godverdegodver hoeZO is de supermarkt al dicht" op Goede Vrijdag na 17en wederom missen.
Ik ben een apart geval, dat weet je toch?quote:
Hier nu ook, sinds vorig jaar ofzo. Maar het was dus vaste prik dat Joop de vroegere sluiting op Goede Vrijdag vergat, dus echt jaren op rij zo'n scheldpartij langs horen komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh hier tot 19 open geloof ik
Lol.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier nu ook, sinds vorig jaar ofzo. Maar het was dus vaste prik dat Joop de vroegere sluiting op Goede Vrijdag vergat, dus echt jaren op rij zo'n scheldpartij langs horen komen.
Welnee.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:16 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Geen zorgen. Wordt straks ook als rascistisch bestempeld.
Zal toch even moetenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar als je morgen boodschappen doet ben je eigenljjk niet handig bezig
dat zal ook wel weer meevallen tochquote:Op donderdag 9 april 2020 09:16 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Geen zorgen. Wordt straks ook als rascistisch bestempeld.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slecht voor je nieren om zo weinig te gaan.
Vorige week toch?quote:
Het meest trieste ontbijt had ik afgelopen jaar. Op expedia stond dat er een 'uitgebreid' ontbijt bij zat, in werkelijkheid was het een hokje met 4 tuintafeltjes en het enige dat er te krijgen was waren pannenkoekjes die je zelf moest maken. Zelfs de koffie was op en nadat ik het personeel had gevraagd dat bij te vullen kwam er een vrouw naar me toe die daar zat mij bedanken omdat de koffie de dag ervoor ook al leeg was maar ze dat niet durfden te zeggenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog meer dan sommige hotels hebben.
Maar toppunt vond ik nog wel een hotel in Jackson Hole waar ze een ontbijt aanboden in een zaaltje met 4 tafels waar ook 3 bussen met Fransen waren... nou ja, Fransen bij een ontbijtbuffet betekent dus dat er voor ons amper ontbijt was.
En dan sta je in de rij voor wat die plunderaars nog over hebben gelaten, en dan probeert zo'n fransoos nog even tussen de rij door een extra bagel te pakken... die heb ik in goed Nederlands even gewezen op het einde van de rij en dat hij daar mocht aansluiten![]()
.
Zoals?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef Nick1975 het volgende:
Wel bijzonder dat veel dingen geen issue zijn momenteel.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het meest trieste ontbijt had ik afgelopen jaar. Op expedia stond dat er een 'uitgebreid' ontbijt bij zat, in werkelijkheid was het een hokje met 4 tuintafeltjes en het enige dat er te krijgen was waren pannenkoekjes die je zelf moest maken. Zelfs de koffie was op en nadat ik het personeel had gevraagd dat bij te vullen kwam er een vrouw naar me toe die daar zat mij bedanken omdat de koffie de dag ervoor ook al leeg was maar ze dat niet durfden te zeggen. Die vrouw was de wederhelft van een stelletje dat echt teveel leek op Butch en Fabienne uit Pulp Fiction
.
Goede vrijdag is geen normale vrije dag, wij kregen dat gisteren als ATV dag "opgelegd"quote:
Doe normaalquote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja moet ik nu gaan googelen.
Ok apart.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goede vrijdag is geen normale vrije dag, wij kregen dat gisteren als ATV dag "opgelegd"
Ik zie nog genoeg buiten de coronabubbel hoor. Het krijgt alleen geen grootse media-aandacht op 't moment, betekent niet dat de issues niet meer benoemd worden door de individuen die het steeds als onder de aandacht probeerden te krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles is corona momenteek
dat ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt al 4 weken vakantie
Jij moet hommels dresseren.quote:
Over 2 weken is corona voorbij.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie nog genoeg buiten de coronabubbel hoor. Het krijgt alleen geen grootse media-aandacht op 't moment, betekent niet dat de issues niet meer benoemd worden door de individuen die het steeds als onder de aandacht probeerden te krijgen.
Nee joh.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over 2 weken is corona voorbij.
een beetje zon hoop ik? het is wel 'warm' maar een op zich, visueel mooie overcast.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een beetje zon hoop ik? het is wel 'warm' maar een op zich, visueel mooie overcast.
ik heb nauwelijks nog paaseitjes op, probeer van dergelijke verslavende zaken af te blijvenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel jammer dat er dinsdag geen paaseitjes meer zijn
Dream on.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgens trump is het dinsdag allemaal klaar.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersomquote:Op donderdag 9 april 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wel vet zijn als ik zulke beestjes kunstjes kan laten doen ja
Ik heb ergens helemaal geen zin in deze beerput, maar definieer eerstewereldproblemen?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:21 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Normaal nieuws van zeurclubjes met eerstewereldproblemen.
Verstandig wel. Ik heb al een paar zakjes naar binnen gewerktquote:Op donderdag 9 april 2020 09:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nauwelijks nog paaseitjes op, probeer van dergelijke verslavende zaken af te blijven
Nee daar gaat het nog wel even door.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volgens trump is het dinsdag allemaal klaar.
Ja voor jou wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan er gewed worden dat Trump zelf ook nog Corona gaat krijgen?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volgens trump is het dinsdag allemaal klaar.
Boks.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verstandig wel. Ik heb al een paar zakjes naar binnen gewerkt
tijdje geleden zei ie dat t met pasen in kannen en kruiken wasquote:Op donderdag 9 april 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee daar gaat het nog wel even door.
Volgende week kun je ze met 50% korting kopenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel jammer dat er dinsdag geen paaseitjes meer zijn
Gaan we toch niet te horen krijgen, tenzij 'ie er aan omvalt.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan er gewed worden dat Trump zelf ook nog Corona gaat krijgen?
Nee. Het zal er nog zijn maar het ergste is voorlopig wel voorbij. Dat bedoel ikquote:
eens ff kijken of Boris het allemaal goed overleeftquote:Op donderdag 9 april 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaan we toch niet te horen krijgen, tenzij 'ie er aan omvalt.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat virus dooft langzaam uit.
Aaaah, een Trumpiaanse ommezwaai!quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Het zal er nog zijn maar het ergste is voorlopig wel voorbij. Dat bedoel ik
Nee en dat wil ik zo houden.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heeft iemand van jullie al een dierbare 'verloren' aan corona?
nee ken ook niemand met officieel corona. jij?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pfffquote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaah, een Trumpiaanse ommezwaai!
nope, ook geen bekenden die het hebben, wel een Deense collega die ik dagelijks spreek die 'milde' variant hadquote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
zomerstopquote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt in het najaar weer terug.
gemuteerd, 3x zo ergquote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt in het najaar weer terug.
Nee dat niet maar ik ken wel mensen die dierbaren hebben verloren, zes in totaal.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, ik dus wel, mijn eigen moeder is afgelopen maandag eraan overleden, ze heeft dagen in het ziekenhuis gelegen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee en dat wil ik zo houden.
Ik ken wel een paar kanshebbers, maar te weinig tests.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ken ook niemand met officieel corona. jij?
Je zei het ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik dus wel, mijn eigen moeder is afgelopen maandag eraan overleden, ze heeft dagen in het ziekenhuis gelegen.
geen dierbaren, wel al minimaal 3 bekenden.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
je moeder? Wat erg. Gecondoleerdquote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik dus wel, mijn eigen moeder is afgelopen maandag eraan overleden, ze heeft dagen in het ziekenhuis gelegen.
Godsammequote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen dierbaren, wel al minimaal 3 bekenden.
De buuf bleek bovenop de kanker dus corona gekregen te hebben hoorde ik vanmorgen. Ze had uitzaaiingen op de longen. Dus het was dikke patat
wow, die kan de Staatsloterij beter opzeggenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen dierbaren, wel al minimaal 3 bekenden.
De buuf bleek bovenop de kanker dus corona gekregen te hebben hoorde ik vanmorgen. Ze had uitzaaiingen op de longen. Dus het was dikke patat
Heyquote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ken ook niemand met officieel corona. jij?
Serieus? gecondoleerd man.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oei, gecondoleerd, Moquote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
wutquote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, ze was op leeftijd, dat wel, maar het blijft hard.quote:
Maar dat is gewoon een terechte vraag. Wat is er op Goede Vrijdag 's avonds voor bijzonders te doen dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga de "godverdegodver hoeZO is de supermarkt al dicht" op Goede Vrijdag na 17en wederom missen.
Gecondoleerd moquote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
hoe gaat het met je ?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, ze was op leeftijd, dat wel, maar het blijft hard.
Zekerquote:Op donderdag 9 april 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had hem al gesproken in DM. Blijft verdrietig nieuws
Religekkies gaan dan naar de kerk.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon een terechte vraag. Wat is er op Goede Vrijdag 's avonds voor bijzonders te doen dan?
Ik wilde ook niet zeggen dat het definitief voorbij is. Maar het ergste van de 1e piek lijkt nu even achter de rug.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dank jullie allemaal, maar neem het gewoon serieus, corona is over twee weken niet voorbij hoor, ben zelf in het ziekenhuis geweest een aantal keren en de sfeer was zo weird.
Gaat wel, ik red me wel moet door, maar voor mijn broertje was het een klap, die heeft het er erg moeilijk mee...quote:
Ja, niks dus. Is voor de meesten gewoon een werkdag, dus de combinatie met fulltime baan en niets kunnen halen wanneer je thuis bent, was gewoon onhandig. Helemaal voor een vergeetachtig type.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon een terechte vraag. Wat is er op Goede Vrijdag 's avonds voor bijzonders te doen dan?
er zit eerst nog eenb zaterdag tussen ook? Ook kerkkerkkekr?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Religekkies gaan dan naar de kerk.
nou als ik al die mensen buiten zie plus winkels die weer opengaan vrees ik dat we er voorlopig niet van af komenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet zeggen dat het definitief voorbij is. Maar het ergste van de 1e piek lijkt nu even achter de rug.
Denk dat het wel meevalt.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als ik al die mensen buiten zie plus winkels die weer opengaan vrees ik dat we er voorlopig niet van af komen
geef hem een zakdoek met een knoop erin voor zijn verjaardagquote:Op donderdag 9 april 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, niks dus. Is voor de meesten gewoon een werkdag, dus de combinatie met fulltime baan en niets kunnen halen wanneer je thuis bent, was gewoon onhandig. Helemaal voor een vergeetachtig type.
Sneuquote:Op donderdag 9 april 2020 09:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat wel, ik red me wel moet door, maar voor mijn broertje was het een klap, die heeft het er erg moeilijk mee...
nee die illusie heb ik ook absoluut niet dat het 'voorbij' is in 2 wekenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dank jullie allemaal, maar neem het gewoon serieus, corona is over twee weken niet voorbij hoor, ben zelf in het ziekenhuis geweest een aantal keren en de sfeer was zo weird.
Boeren die tijd genoeg hebben gehad, NS dat faalt, een burgermeester wier man een vuurwapen thuis heeft liggen, woningnood, flexcontracten, brexit, erdogod die denkt stoer te kunnen doen. Dat soort dingen. Allemaal op de achtergrond nu.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ergens helemaal geen zin in deze beerput, maar definieer eerstewereldproblemen?
Ik blijf binnen, enige dat ik nog doe is boodschappen bij de Jumbo verder ga ik de deur niet meer uit, ja afgelopen weekend moest ik naar het ziekenhuis, en komende week uiteraard een uitvaart.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als ik al die mensen buiten zie plus winkels die weer opengaan vrees ik dat we er voorlopig niet van af komen
88 jaar, maar ze had ouder kunnen worden.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sneu![]()
Vind het echt erg voor jullie![]()
Hoe oud is jemoeder geworden?
En die is dan maar voor 3 mensen?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik blijf binnen, enige dat ik nog doe is boodschappen bij de Jumbo verder ga ik de deur niet meer uit, ja afgelopen weekend moest ik naar het ziekenhuis, en komende week uiteraard een uitvaart.
Zou kunnen. Het is vandaag Witte Donderdag, morgen Goede Vrijdag en overmorgen Stille Zaterdag.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er zit eerst nog eenb zaterdag tussen ook? Ook kerkkerkkekr?
Mja.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
88 jaar, maar ze had ouder kunnen worden.
Gecondoleerd en sterkte ermee.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar wel beperkt en op afstand, en geen koffietafel.....quote:Op donderdag 9 april 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die is dan maar voor 3 mensen?
Die vergeet 'ie ook gegarandeerd.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geef hem een zakdoek met een knoop erin voor zijn verjaardag
woonde ze nog thuis zelfstandig?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar wel beperkt en op afstand, en geen koffietafel.....
Civ3-achtig is dat toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
Omg. Je kan The Settlers online spelen
precies wat ik nodig had
serieus? Nooit gerhoord van Stille Zaterdagquote:Op donderdag 9 april 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou kunnen. Het is vandaag Witte Donderdag, morgen Goede Vrijdag en overmorgen Stille Zaterdag.
Je mist er niks an.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus? Nooit gerhoord van Stille Zaterdag
Dat houden ze ook stil.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:36 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het zo sneu. En dan spreekt de media maar van "oude mensen", maar die groep bestaat uit zo veel mensen die nog prima een paar jaartjes door gekund hadden.
Je hond is ff iets anders dan je moeder......quote:Op donderdag 9 april 2020 09:37 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik mis m'n hont. Denk nog elke dag aan 'm. Begin Januari overleden.
leeft je vader nog?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hond is ff iets anders dan je moeder......
Daarbij had het beest ook geen corona...
Mijn vader is al in 1981 overleden.quote:
Was wel mijn beste vriend, maar gecondoleerd hoor.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarbij had het beest ook geen corona...
oh das wel lang geleden.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader is al in 1981 overleden.
Je mag wel bij uitvaart van je mam zijn? Of zijn die regels zo streng nu?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader is al in 1981 overleden.
Ben nu zelf ouder dan mijn vader ooit werd.
De tijd gaat sneller dan je denkt hoor.quote:
ik weet niet hoe oud jij bent maar in 81 was ik er nog niet :pquote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De tijd gaat sneller dan je denkt hoor.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, we mogen er wel zijn, mochten ook enkele keren naar het ziekenhuis, maar wel met speciale kleding mondkapjes brillen enz.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je mag wel bij uitvaart van je mam zijn? Of zijn die regels zo streng nu?
Ik voel me nog jong, maar was echt jong toen mijn vader stierf.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud jij bent maar in 81 was ik er nog niet :p
De collega met wie ik het meest spreek gaat morgen naar de uitvaart van zijn oma. Het is alleen wel zo dat zijn familie geen afscheid van haar heeft kunnen nemen. Afscheid nemen mag niet, maar uitvaart wel, of zoquote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
wat erg dat je dit moest meemaken.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja we mogen er wel zijn, mochten ook enkele keren naar het ziekenhuis, maar wel met speciale kleding mondkapjes brillen enz.
Steeds sneller lijkt het. Heb ik het met vrienden ergens over, oh, is dat al weer twintig jaar geleden?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De tijd gaat sneller dan je denkt hoor.
Met alle respect, dit gaat voor jou waarschijnlijk ontzettend hard klinken: maar hier ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik zag gisteren op TV dat het vervoer van in Nederland overledenen naar bijv. Marokko niet is toegestaan....quote:Op donderdag 9 april 2020 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja we mogen er wel zijn, mochten ook enkele keren naar het ziekenhuis, maar wel met speciale kleding mondkapjes brillen enz.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De collega met wie ik het meest spreek gaat morgen naar de uitvaart van zijn oma. Het is alleen wel zo dat zijn familie geen afscheid van haar heeft kunnen nemen. Afscheid nemen mag niet, maar uitvaart wel, of zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was hartstikke bizar.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
wat erg dat je dit moest meemaken.
Ik hoop het niet te hoeven, maar ik ben bang dat er nog velen zullen volgen
ander moment om het daar over te hebben toch :pquote:Op donderdag 9 april 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met alle respect, dit gaat voor jou waarschijnlijk ontzettend hard klinken: maar hier ben ik het niet mee eens.
ze houden het bestaan er van bewust stil?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook huisdieren en ook wel enkele verloren maar dat was geen vergelijking.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ander moment om het daar over te hebben toch :p
Een vriend van mij heeft afscheid van zijn opa moeten nemen via facetime. Opa was nauwelijks aanspreekbaar...quote:
Daarom dat ik er ook niet verder op in zal gaan.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ander moment om het daar over te hebben toch :p
Ik denk dat dat een hele persoonlijke kwestie is die van honderden factoren afhankelijk is, er is geen goed en fout. Maar zoals Bitterbal al zegt is dit inderdaad niet echt een discussie voor nuquote:Op donderdag 9 april 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met alle respect, dit gaat voor jou waarschijnlijk ontzettend hard klinken: maar hier ben ik het niet mee eens.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De collega met wie ik het meest spreek gaat morgen naar de uitvaart van zijn oma. Het is alleen wel zo dat zijn familie geen afscheid van haar heeft kunnen nemen. Afscheid nemen mag niet, maar uitvaart wel, of zo...
Op zich is dat geen afscheid kunnen nemen met actieve corona wel een logisch (doch kneiterhard) iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Kom je nu een beetje je dagen door?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook huisdieren en ook wel enkele verloren maar dat was geen vergelijking.
succes Bos.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:47 schreef Bos81 het volgende:
Tandenpoetsen. en maar op naar werk. Hopelijk een rustig dagje...
Werkzequote:Op donderdag 9 april 2020 09:47 schreef Bos81 het volgende:
Tandenpoetsen. en maar op naar werk. Hopelijk een rustig dagje...
Ja, ik red me wel, heb mijn dieren en een mens, heb dus steun.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kom je nu een beetje je dagen door?
je hebt nog een mens in huis?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik red me wel, heb mijn dieren en een mens, heb dus steun.
Daarom dacht ik, ik noem het overlijden van mijn moeder even, had het liever voor mezelf gehouden, maar je moet het toch kwijt.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
als ik dan zo via users hier lees dat er mensen sterven raakt mij dat toch. Via het nieuws zijn het eigenlijk alleen maar getallen
Ik hoef daar vandaag niet te bezorgen, maar ik kan wel er voor kiezen om via die buurt naar werk te fietsenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Werkze
Zie je zo wel verschijnen
In Woensel West
Ik krijg een bouwmarkt nooit mee op de fiets, dus helaas..quote:Op donderdag 9 april 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
succes Bos.
wil je kijken waar de praxis blijft?
Kent ie jou morgen nog?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vergeet 'ie ook gegarandeerd.
je bent hier altijd welkom om dingen er uit te gooien tochquote:Op donderdag 9 april 2020 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom dacht ik, ik noem het overlijden van mijn moeder even, had het liever voor mezelf gehouden, maar je moet het toch kwijt.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoef daar vandaag niet te bezorgen, maar ik kan wel er voor kiezen om via die buurt naar werk te fietsen![]()
[..]
Ik krijg een bouwmarkt nooit mee op de fiets, dus helaas..
Hap hap hapquote:Op donderdag 9 april 2020 09:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoef daar vandaag niet te bezorgen, maar ik kan wel er voor kiezen om via die buurt naar werk te fietsen![]()
is het leuk?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
ja jongens. nieuwe verslaving..
www.thesettlersonline.nl
De werkpc heeft niet de juiste versie van adobe helaas, had al een account aangemaakt net.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
www.thesettlersonline.nl
ik vind van wel.. nieuwe quests enzo tripleren beetje traag soms, maar kan aan mijn Flash liggen.quote:
en tot die tijd? aan de stang sleuren?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee.. aflossingen zijn tot op z'n vroegst 1 mei opgeschort
Ik had dit liever niet geweten geloof ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
www.thesettlersonline.nl
als je hem koopt verdwijnt de reclamequote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
De reclame op FOK! is zo irritant holy shit. Ik zocht gisteren één keer het sound system op waar mijn vriend interesse in heeft en nu staat dat sound system 27 (!) keer in beeld.
Ik heb geen last van reclamesquote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
De reclame op FOK! is zo irritant holy shit. Ik zocht gisteren één keer het sound system op waar mijn vriend interesse in heeft en nu staat dat sound system 27 (!) keer in beeld.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
naja heb sowieso tot 1 mei geplanned verlof. Wat er daarna gebeurd is nog even afwachten of ze dan al gaan aflossen (verwacht zelf van niet)quote:Op donderdag 9 april 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en tot die tijd? aan de stang sleuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahaquote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had dit liever niet geweten geloof ik.
https://www.fok.nl/shopquote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
fok abbo liefdequote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je hem koopt verdwijnt de reclame
De goeie ouwe ABO-tijdquote:
Ja aflossen is wat lastig met die vliegbeperkingen, vooral intercontinentaal.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee.. aflossingen zijn tot op z'n vroegst 1 mei opgeschort
Ga je toch liften naar Moermansk of zo lekker man.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:00 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja aflossen is wat lastig met die vliegbeperkingen, vooral intercontinentaal.
werkt dat serieus nog met flash?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
De werkpc heeft niet de juiste versie van adobe helaas, had al een account aangemaakt net.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:00 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja aflossen is wat lastig met die vliegbeperkingen, vooral intercontinentaal.
schrok er ook van.quote:
.. dunno shockwave?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
schrok er ook van.
Hoe heette die shit ook weer met dat vergrootglaasje? Realtime? Nee, uhhhh..
Ik ben daar geweest met RollDock, fabrieksmodules verschepen en stallen in Zeebrugge. Liever niet meer. Dan bagger ik nog liever wat ook mijn hobbie niet is.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je toch liften naar Moermansk of zo lekker man.
bij safari moet je het altijd apart aanzetten.. zeer irritantquote:Op donderdag 9 april 2020 10:04 schreef RockNijntje het volgende:
Werkt Flash nog in Chrome eigenlijk? Ik heb altijd gezeik als ik het probeer aan te zetten en dan switch ik gewoon naar Firefox.
Murmansk, mooie plek man. Kom er graagquote:Op donderdag 9 april 2020 10:05 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik ben daar geweest met RollDock, fabrieksmodules verschepen en stallen in Zeebrugge. Liever niet meer. Dan bagger ik nog liever wat ook mijn hobbie niet is.
praxis kan je niet bellen nuquote:Op donderdag 9 april 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar je moet zelf even de slingers ophangen.
Ik werk nog in Chrome ja. Mag het?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:04 schreef RockNijntje het volgende:
Werkt Flash nog in Chrome eigenlijk? Ik heb altijd gezeik als ik het probeer aan te zetten en dan switch ik gewoon naar Firefox.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik werk nog in Chrome ja. Mag het?
Dat laatste ja. Spanje, Italia en Griekenland, moeilijkdoeners totdat ze mij nodighebben. Dan komen ze met 'My friend'. Tien keer liever een chinese haven dan een russische.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Murmansk, mooie plek man. Kom er graagMinder gezeik dan in bv. Spanje qua laden/lossen..
Ok autoriteiten moet je even hun showtje meespelen..
Tja.. jij liever dan ikquote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Spanje, Italia en Griekenland, moeilijkdoeners totdat ze mij nodighebben. Dan komen ze met 'My friend'. Tien keer liever een chinese haven dan een russische.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |