ja klopt.quote:
Bijzondere tijden.quote:
Meeste hotels daar hebben geeneens een restaurant.. word je verwezen naar de Dunkin of de Mac op de hoek.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes echt alleen donuts. Geen brood ook ofzo
Had nog staan van gisteren. Om zes uur had ik er geen trek in, maar nu toch een paar slokjes genomen.quote:
AH gebeubileerd etc, wel handigquote:Op donderdag 9 april 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de eigenaren het wel prettig vinden als ik hun meubels laat staan
ESF flopquote:
Restaurants niet nee, maar toch wel vaak een ontbijtzaal met een buffetje.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meeste hotels daar hebben geeneens een restaurant.. word je verwezen naar de Dunkin of de Mac op de hoek.
quote:
Heb ook wel hotels gehad waar ze niet verder kwamen dan een tafel met een kan koffie en een schaaltje donuts in de lobbyquote:Op donderdag 9 april 2020 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Restaurants niet nee, maar toch wel vaak een ontbijtzaal met een buffetje.
Free Early Checkout Enouragement Policyquote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ook wel hotels gehad waar ze niet verder kwamen dan een tafel met een kan koffie en een schaaltje donuts in de lobby
Nog een reden om er weg te blijven.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ook wel hotels gehad waar ze niet verder kwamen dan een tafel met een kan koffie en een schaaltje donuts in de lobby
Heb ik ook ooit gehad ja, zat ik ook nog vol in de jetlag dus stonden we daar 's ochtends vroeg ongeduldig te wachten tot ze een doos met cakejes uit de kast haalden die als ontbijt moesten dienenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén workout per week met kudtmuziek is genoeg.quote:
Zelfs dat is nog meer dan sommige hotels hebben.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowheequote:
Dit klinkt ook echt te fout voor woorden. Echt zo'n shit motel waar drie moorden per nacht gepleegd wordenquote:
Een rondje fietsen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
een dikke hommel. ben weer naar binnen gevluchtquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker bezigquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een rondje fietsen.
Even snel wat moeten doen op 't werk en daar geen pakezel aka auto voor nodig hebben.
Ik heb de muziek niet eens aanstaanquote:Op donderdag 9 april 2020 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Al vraag ik me af of UitStraling verder is gekomen dan net even na de eerste minuut.
Mietjequote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een dikke hommel. ben weer naar binnen gevlucht
Zo hou ik het wel vol.quote:
Dan hoor ik de piepjes toch niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de muziek niet eens aanstaan
een heleboel werk die nog af moet voordat ik VIER dagen vrij benquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar hommels.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een dikke hommel. ben weer naar binnen gevlucht
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een heleboel werk die nog af moet voordat ik VIER dagen vrij ben
met zulk beeld heb je geen geluid meer nodig, wat jijquote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de muziek niet eens aanstaan
Ja, ik kan het ook niet aanradenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt ook echt te fout voor woorden. Echt zo'n shit motel waar drie moorden per nacht gepleegd worden
Ik heb de krant nog niet gechecked. Meer van hetzelfde vrees ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik 3quote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een heleboel werk die nog af moet voordat ik VIER dagen vrij ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |