Niet eensquote:Op woensdag 8 april 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit de sterke verhalen afdeling?
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit geen oplossing voor jullie @:CRV
Was dat zilveren geen tonijn? die heb ik ook een keer gezien, wat zijn dat voor grote beesten dan.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet eensIk lig graag in warm water
Een postbosuilquote:Op woensdag 8 april 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Die kijken altijd zo van ik bijt in je vinger.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, stond in het water en kwam heeeeeel snel op mij af zwemmenquote:Op woensdag 8 april 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat zilveren geen tonijn? die heb ik ook een keer gezien, wat zijn dat voor grote beesten dan.
Was het maar kut, dan kon je er nog wat mee.quote:
Ja of een geile paling.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee, stond in het water en kwam heeeeeel snel op mij af zwemmen
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Op anderhalve meter afstand wordt dat ook wat lastigquote:Op woensdag 8 april 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan kon je er nog wat mee.
Had ooit vijf honden dan ontkom je er niet aan.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
waar let jij allemaal wel niet op zeg....
quote:Op woensdag 8 april 2020 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op anderhalve meter afstand wordt dat ook wat lastig
Beelden van schotse jachttoestanden voor ogen nu....quote:Op woensdag 8 april 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ooit vijf honden dan ontkom je er niet aan.
Van de vijf had er precies eentje net genoeg jachtinstinct om geen hartaanval te krijgen bij het opvliegen van een fazantquote:Op woensdag 8 april 2020 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beelden van schotse jachttoestanden voor ogen nu....
Met wat? Kwakje tegen het plafond schieten?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Anderhalve meter, ik heb het wel eens gehaald
Wat voor 'modellen' had je?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de vijf had er precies eentje net genoeg jachtinstinct om geen hartaanval te krijgen bij het opvliegen van een fazant
De muur achter haar roodgestifte lippenquote:Op woensdag 8 april 2020 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met wat? Kwakje tegen het plafond schieten?
what goes up must come down...
Drie King Charles Cavaliers, een Newfoundlander en een Pyrenese Berghond.quote:
Zo lang het maar niet in je oog zitquote:Op woensdag 8 april 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De muur achter haar roodgestifte lippen
Die laatste 2quote:Op woensdag 8 april 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie King Charles Cavaliers, een Newfoundlander en een Pyrenese Berghond.
De dikste oudste Cavalier was de alfa
Hoog tijd dat ze dat eens gaan verbieden ja, nou ja uit laten sterven dat ras, soms dacht ik het echt te merken, aan eentje zeker, twee van de drie zijn ook niet oud geworden.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die laatste 2![]()
Fokken ze die Cavaliers tegenwoordig nog steeds met 'kleine schattige kopjes'?
Maar ze kunnen wel zo lief en trouw kijken.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die laatste 2![]()
Fokken ze die Cavaliers tegenwoordig nog steeds met 'kleine schattige kopjes'?
Vriendin heeft een franse bulldog, ook zo'n verneukt rasquote:Op woensdag 8 april 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ze dat eens gaan verbieden ja, nou ja uit laten sterven dat ras, soms dacht ik het echt te merken, aan eentje zeker, twee van de drie zijn ook niet oud geworden.
Jullie hebben nog veel te leren.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Liefde is rustig op bed tv zitten kijken en ineens een plak kaas in je gezicht gegooid krijgen.
Ze hebben dan ook een heel schattig kopjequote:Op woensdag 8 april 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel zo lief en trouw kijken.
https://imgur.com/hWmTmoO
De volgende keer een hele kaas?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie hebben nog veel te leren.
Dat heb ik nou nooit....quote:Op woensdag 8 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Liefde is rustig op bed tv zitten kijken en ineens een plak kaas in je gezicht gegooid krijgen.
Ik ook nietquote:
Aaah gevonden, dit verschil vond ik zo grappig.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook een heel schattig kopje
Oh doe ik ook weleens naar mijn vriendin. Eten gooien is het beste wat je kunt doen.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
how cutequote:Op woensdag 8 april 2020 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar de relatie is nog pril
Die arme honden zijn totaal naar de klote gefokt. Arme diertjesquote:Op woensdag 8 april 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel zo lief en trouw kijken.
https://imgur.com/hWmTmoO
Ooohhhhhquote:Op woensdag 8 april 2020 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah gevonden, dit verschil vond ik zo grappig.
https://imgur.com/m1OuZb8
Yep zoals ik al aangaf.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die arme honden zijn totaal naar de klote gefokt. Arme diertjes
quote:
Mensen van/bij rasverenigingen zijn allemaal ook een beetje enge mensen...quote:
Was een half jaartje geleden helemaal hip in de sterrenrestaurants, beetje gooien en slaan met eten, corona killed that stupid hype.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh doe ik ook weleens naar mijn vriendin. Eten gooien is het beste wat je kunt doen.
Prille relaties.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Wat? Prille relaties? Of geen plak kaas in je gezicht gesmeten krijgen terwijl je rustig tv kijkt?
Toen wij die honden aanschaften tja dan ontkom je er niet aan om die fokkers langs te gaan, tering wat een wazig raar volkquote:Op woensdag 8 april 2020 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen van/bij rasverenigingen zijn allemaal ook een beetje enge mensen...
'nee is niet de standaard... moet groter/kleiner/gespierder... ja goed idee'
Bij dat ras zo ongeveer het ergste van alle rashonden geloof ik. Schedel te klein voor de hersenen. Maar is bij wel meer rassen een hoop mis. Inderdaad o.a. bij de bulldogsoorten die een te korte platte snuit hebben en daardoor amper genoeg zuurstof binnen krijgen.quote:
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was een half jaartje geleden helemaal hip in de sterrenrestaurants, beetje gooien en slaan met eten, corona killed that stupid hype.
Helder!quote:Op woensdag 8 april 2020 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Prille relaties.
Plak kaas eet ik liever
Ik had dat met mijn katten ook. En een haat en nijd onderlingquote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen wij die honden aanschaften tja dan ontkom je er niet aan om die fokkers langs te gaan, tering wat een wazig raar volk
Geloof dat deze gefokt zijn ergens einde 19e eeuw met vijf honden die een beetje leken op het oude ras dat zo vaak op koninklijke schilderijen staat, echter waren er vier van de vijf honden ernstig ziek, sowieso lekke hartkleppen.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij dat ras zo ongeveer het ergste van alle rashonden geloif ik. Schedel te klein voor de hersenen. Maar is bij wel meer rassen een hoop mis. Inderdaad o.a. bij de bulldogsoorten die een te korte platte snuit hebben en daardoor amper genoeg zuurstof binnen krijgen.
Gewoon Europese korthaar(HTK-tjes) hier. Welk ras hebben jouw katten? En hoeveel heb je er?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had dat met mijn katten ook. En een haat en nijd onderlingTiger King is er niks bij
Ik geloof dat ze in veel gevallen ook niet echt soepeltjes geboren worden.... waar ben je dan mee bezig....quote:Op woensdag 8 april 2020 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij dat ras zo ongeveer het ergste van alle rashonden geloof ik. Schedel te klein voor de hersenen. Maar is bij wel meer rassen een hoop mis. Inderdaad o.a. bij de bulldogsoorten die een te korte platte snuit hebben en daardoor amper genoeg zuurstof binnen krijgen.
Zeg dat... Beter als die rashonden niet meer gefokt werden. Hun leven is gewoon een hel.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze in veel gevallen ook niet echt soepeltjes geboren worden.... waar ben je dan mee bezig....
Ik heb twee Coons.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon Europese korthaar(HTK-tjes) hier. Welk ras hebben jouw katten? En hoeveel heb je er?
Ja maar dat is met Nederlandse vrouw - Turkse man ook vaak, grote hoofden.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze in veel gevallen ook niet echt soepeltjes geboren worden.... waar ben je dan mee bezig....
Dat is me nou nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 8 april 2020 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is met Nederlandse vrouw - Turkse man ook vaak, grote hoofden.
Ik kan je met een gerust hart verzekeren dat er een extra schaartje, zuignap en wat extra draad klaar ligt.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is me nou nog nooit opgevallen![]()
Hierbij heb ik wel vragen over de combinatie turkse man en aziatische vrouw....
Main Coons zijn sowieso al groot natuurlijk (qua kattenras). Maar groter dan groot maakt uiteraard ook zwaarder. En dus minder behendig in dat soort zaken. Vooral in kleinere ruimten.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb twee Coons.
Een is een beetje groot uitgevallen (niet op gekocht overigens) maar dat is wel wat mensen graag willen. Je merkt dat hij lang niet zo behendig is als de ander, ergens hoog op springen of klimmen is soms al lastig.
😱quote:Op woensdag 8 april 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan je met een gerust hart verzekeren dat er een extra schaartje, zuignap en wat extra draad klaar ligt.
quote:Op woensdag 8 april 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan je met een gerust hart verzekeren dat er een extra schaartje, zuignap en wat extra draad klaar ligt.
en ditquote:Op woensdag 8 april 2020 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
😱
Zoooooo blij dat ik geen kinderen heb en ook nooit meer zal krijgen
Dan maar kattenquote:Op woensdag 8 april 2020 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
😱
Zoooooo blij dat ik geen kinderen heb en ook nooit meer zal krijgen
Nou is het van nature ook al wat een kluns, maar het helpt niet inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Main Coons zijn sowieso al groot natuurlijk (qua kattenras). Maar groter dan groot maakt uiteraard ook zwaarder. En dus minder behendig in dat soort zaken. Vooral in kleinere ruimten.
Mensen met kinderen staan er inderdaad om bekend nooit katten te hebben. Nooit. Ever.quote:
exemplaar op de foto?quote:Op donderdag 9 april 2020 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen met kinderen staan er inderdaad om bekend nooit katten te hebben. Nooit. Ever.
Overigens heb ik er 1. Zorro
Mijn huidige HTK (en de vorige idem) is zeker niet klein. Dierenarts vind hem groot. En weegt een kilo of 7 (geen overgewicht). Ruim 16,5 jaar inmiddels maar komt eerder over als 6 jaar. Geen kwalen, geen bejaard gedragquote:Op donderdag 9 april 2020 00:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou is het van nature ook al wat een kluns, maar het helpt niet inderdaad.
(ik denk trouwens altijd dat alle htk katten jonge katten zijngeen idee meer wat een normaal formaat is )
mijn ouders hebben er een hoop versleten (25, 23 en 19 jaar ongv. + een paar voor mij onbekende qua leeftijd)quote:Op donderdag 9 april 2020 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen met kinderen staan er inderdaad om bekend nooit katten te hebben. Nooit. Ever.
Ja. Maar geen account bij zo'n fotoboer... En dan kun je dus geen foto's plaatsen hier.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch he?quote:Op donderdag 9 april 2020 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ouders hebben er een hoop versleten (25, 23 en 19 jaar + een paar voor mij onbekende qua leeftijd)
Nice!quote:Op donderdag 9 april 2020 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Maar geen account bij zo'n fotoboer... En dan kun je dus geen foto's pkaatsen hier.
Hij is zwart-wit. Sokjes, befje, witte buik en witte snorharen.
Jij wel foto's én een account bij een fotoboer?quote:
ok, notedquote:
yupquote:Mooie leeftijden!
daar heb ik al jaren niet op gekeken... zal eens kijken of ik hem kan vindenquote:Op donderdag 9 april 2020 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij wel foto's én een account bij een fotoboer?
Mijn vorige moest ik ook laten inslapen. Keeltumor (kanker dus ook). Is maar 13,5 jaar gewordenquote:Op donderdag 9 april 2020 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ok, noted
[..]
yup
2 moeten laten inslapen (1, de oudste, kon echt niet meer, de op 2 na oudste had kanker)
quote:Op donderdag 9 april 2020 00:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
daar heb ik al jaren niet op gekeken... zal eens kijken of ik hem kan vinden
Schitterend! Maar wow, wat een donkere kopquote:Op donderdag 9 april 2020 00:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een van de twee.
https://i.imgur.com/54B8HqY.jpg
Hij is heel lief maar kan blikken werpen waar je bang van wordtquote:Op donderdag 9 april 2020 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schitterend! Maar wow, wat een donkere kop
quote:Op donderdag 9 april 2020 00:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij is heel lief maar kan blikken werpen waar je bang van wordt
Zoals die op de foto inddquote:Op donderdag 9 april 2020 00:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij is heel lief maar kan blikken werpen waar je bang van wordt
de andere is wat toegankelijkerquote:
Nee geen enkele meer, nu alleen een hyperactieve kitten,quote:
Brabant hehquote:Op donderdag 9 april 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee geen enkele meer, nu alleen een hyperactieve kitten,
Had destijds naast die vijf honden ook vier konijnen, een zooi vijvervissen en kikkers, vier herten, stuk of twaalf ganzen, vier gerbils en twee katten.....beetje Tiger King light
Fantastisch! Wij hadden vroeger ook altijd 'van alles en nog wat' dieren.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee geen enkele meer, nu alleen een hyperactieve kitten,
Had destijds naast die vijf honden ook vier konijnen, een zooi vijvervissen en kikkers, vier herten, stuk of twaalf ganzen, vier gerbils en twee katten.....beetje Tiger King light
Ja of de heren hebben de tijd van hun leven.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fantastisch! Wij hadden vroeger ook altijd 'van alles en nog wat' dieren.
Stiekem wil ik eigenlijk nog wel een kat erbij, een leuk meisjes exemplaar ofzo, denk alleen dat de heren er iets minder van gecharmeerd zijn helaas
Die ballen niks meerquote:Op donderdag 9 april 2020 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of de heren hebben de tijd van hun leven.
Gewoon een beestquote:
Ik trek ook de grens bij geen poten of meer dan 4 potenquote:Op donderdag 9 april 2020 00:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gewoon een beestHonden, katten, paarden, koeien. Alles leuk, behalve kakkerlakken en ander gespuis. Feyenoord
Een vogelspin met maar een poot of een kat met slechts twee pootjes.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik trek ook de grens bij geen poten of meer dan 4 poten
Is nog steeds een pootquote:Op donderdag 9 april 2020 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vogelspin met maar een poot of een kat met slechts twee pootjes.
Die laatste twee zijn dan weer erg lekker op een bord.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is nog steeds een poot![]()
ik vind schorpioenen, kreeften en krabben goor.... *ril*
Met een berg doden en boter uiteraard.quote:Op donderdag 9 april 2020 01:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn dan weer erg lekker op een bord.
Doden?quote:Op donderdag 9 april 2020 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Met een berg doden en boter uiteraard.
O
Dat dan wel weer, maar die knokkerige pootjes, dat schuin bewegen bij krabben, gore opgeheven staart met punt..... krijg ik echt rillingen van.quote:Op donderdag 9 april 2020 01:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn dan weer erg lekker op een bord.
Ooohjaquote:Op donderdag 9 april 2020 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Pfff, hou je tv bij, ja, dodelijke vangst.
Deze was ik een tijdje geleden.quote:Op donderdag 9 april 2020 01:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, maar die knokkerige pootjes, dat schuin bewegen bij krabben, gore opgeheven staart met punt..... krijg ik echt rillingen van.
Ja ieuw.... kippevel... *ril*quote:Op donderdag 9 april 2020 01:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze was ik een tijdje geleden.
quote:Op donderdag 9 april 2020 01:09 schreef Ygritte het volgende:
Dit vind ik ook iets waar ik slecht tegen kan![]()
[ afbeelding ]
Beest.... waarom heb je zo'n ranzige hand!
quote:Op donderdag 9 april 2020 01:09 schreef Ygritte het volgende:
Dit vind ik ook iets waar ik slecht tegen kan![]()
[ afbeelding ]
Beest.... waarom heb je zo'n ranzige hand!
Aaarghhh, die ene film van dat meisje dat ingemetseld is en haar nagel achterover klapt aaaarghhhhhh.quote:Op donderdag 9 april 2020 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Daar heb ik niet zoveel mee, eigenlijk met niks echt, wel teennagels die uit getrokken worden.
Nouhouquote:Op donderdag 9 april 2020 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaarghhh, die ene film van dat meisje dat ingemetseld is en haar nagel achterover klapt aaaarghhhhhh.
Omklappen overkomt mij ook wel eens, maar ik vermoed dat hier meer bloed mee gemoeid wasquote:Op donderdag 9 april 2020 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaarghhh, die ene film van dat meisje dat ingemetseld is en haar nagel achterover klapt aaaarghhhhhh.
Lig je daar relaxed op een strandbedje komt meneer Lemuur met zijn handen over je rug krabbelen en strelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 01:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hele beest is sowieso mislukt![]()
hey lemur... sexy..... broertje van lemur... ieuw....
[ afbeelding ]
Ik maakte zojuist een vreemd piepgeluidjequote:Op donderdag 9 april 2020 01:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omklappen overkomt mij ook wel eens, maar ik vermoed dat hier meer bloed mee gemoeid was
Het zijn wel wat vingerige beestjes inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2020 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je daar relaxed op een strandbedje komt meneer Lemuur met zijn handen over je rug krabbelen en strelen.
Looking at you funnyquote:Op donderdag 9 april 2020 01:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hele beest is sowieso mislukt![]()
hey lemur... sexy..... broertje van lemur... ieuw....
[ afbeelding ]
Dat doe ik ook als het gebeurdquote:Op donderdag 9 april 2020 01:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik maakte zojuist een vreemd piepgeluidje
Die kloppen nog een keer aan op de slaapkamerdeur.quote:Op donderdag 9 april 2020 01:24 schreef Ygritte het volgende:
Je hebt ook nog vliegende Lemurs... Blijkbaar hebben die ook ooit eens corona van een vleermuis gehad en zijn toen gemuteerd tot soort van vleermuis-lemurs.
Nou ja... laat zich raden wat er straks met ons mens gaat gebeuren.....
Yoquote:Op donderdag 9 april 2020 01:24 schreef Ygritte het volgende:
Je hebt ook nog vliegende Lemurs... Blijkbaar hebben die ook ooit eens corona van een vleermuis gehad en zijn toen gemuteerd tot soort van vleermuis-lemurs.
Nou ja... laat zich raden wat er straks met ons mens gaat gebeuren.....
quote:Op donderdag 9 april 2020 01:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kloppen nog een keer aan op de slaapkamerdeur.
Yupquote:
Je valt in herhaling man....quote:
Ja hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles OK aan de andere kant van de A12?
[ link | afbeelding ]
moest ie hem niet gewoon zelf zoeken?quote:Op donderdag 9 april 2020 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor [ link | afbeelding ]
Alleen een beetje slechte nachtrust. Iemand was vannacht een paar keer zijn knuffel kwijt... en ik was het niet [ link | afbeelding ].
Ik hem em weer gevondenquote:Op donderdag 9 april 2020 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor [ link | afbeelding ]
Alleen een beetje slechte nachtrust. Iemand was vannacht een paar keer zijn knuffel kwijt... en ik was het niet [ link | afbeelding ].
Zijn armpjes zijn nog te kort om bij de grond te kunnen komen tussen de spijlen van zijn bedje doorquote:Op donderdag 9 april 2020 07:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moest ie hem niet gewoon zelf zoeken?
meer pindakaas voerenquote:Op donderdag 9 april 2020 07:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn armpjes zijn nog te kort om bij de grond te kunnen komen tussen de spijlen van zijn bedje door.
zekers! Ondanks dat zou ik best nog wel een paar uur kunnenquote:
Je bent er vroeg bijquote:Op donderdag 9 april 2020 07:57 schreef Dr_Flash het volgende:
het is weer heerlijk weer allenIk gaat weer een stukkie lopen
doe ik straks voor de lunch ff denk ikquote:Op donderdag 9 april 2020 07:57 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2020 07:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Gek hequote:Op donderdag 9 april 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
het geduld raakt nu al op
08:04
De Duitse minister van Volksgezondheid Jens Spahn denkt dat een voorzichtige vermindering van de coronamaatregelen mogelijk is na Pasen. Duitsland heeft de afgelopen dagen kleine successen geboekt in het tegengaan van verdere verspreiding.
,,Als de huidige ontwikkeling van het aantal nieuwe dagelijkse besmettingen aanhoudt, dan gaan wij met de premiers van de deelstaten overleggen over een stapsgewijze terugkeer naar de normale situatie'', aldus Spahn.
Nou ik denk het niet Jensquote:Op donderdag 9 april 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
het geduld raakt nu al op
08:04
De Duitse minister van Volksgezondheid Jens Spahn denkt dat een voorzichtige vermindering van de coronamaatregelen mogelijk is na Pasen. Duitsland heeft de afgelopen dagen kleine successen geboekt in het tegengaan van verdere verspreiding.
,,Als de huidige ontwikkeling van het aantal nieuwe dagelijkse besmettingen aanhoudt, dan gaan wij met de premiers van de deelstaten overleggen over een stapsgewijze terugkeer naar de normale situatie'', aldus Spahn.
quote:In totaal ruim 2100 doden in Duitsland
In Duitsland zijn nog eens 246 mensen overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Het totale aantal doden staat daarmee op ruim 2100.
Het aantal besmettingen nam toe met bijna 5000 en staat nu op ruim 108.200. Het is de derde dag op rij dat er een stijgende lijn zit in het aantal nieuwe besmettingen. De dagen ervoor kwamen er juist minder nieuwe patiënten bij.
oeiquote:Op donderdag 9 april 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
volgende week zakken we naar 10 graden
Heerlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
volgende week zakken we naar 10 graden
Aantal nieuwe besmettingen is juist goed, als je geen capaciteitsprobleem van je zorg hebt. Zit je mooi snel op de 60% immuniteit en kun je de kroeg weer inquote:
las gister dat de zwarte bevolking daar echt het haasje isquote:Op donderdag 9 april 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
In de VS sterven ook veel jongere mensen, allemaal met overgewicht.
Ja las ik ook maar ja vaak niet verzekerd en arm?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las gister dat de zwarte bevolking daar echt het haasje is
Ja en vaak nog de vitale beroepen dus buiten met andere mensen.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja las ik ook maar ja vaak niet verzekerd en arm?
Left pijnlijk het probleem bloot in de VS met de zwarte bevolking. De armoede en gezondheidszorg.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en vaak nog de vitale beroepen dus buiten met andere mensen.
nou ja daar is fastfood toch stukken goedkoper?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Left pijnlijk het probleem bloot in de VS met de zwarte bevolking. De armoede en gezondheidszorg.
En zelf kunnen ze wel gezonder eten trouwens
True truequote:Op donderdag 9 april 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja daar is fastfood toch stukken goedkoper?
als ik hier zon menu bij de mac haal ben ik geloof ik bijna 9 euro kwijt? Vind dat niet echt goedkoopquote:
En alles in grootverpakkingen.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja daar is fastfood toch stukken goedkoper?
Amerikanen schrikken zich rot van de prijs van een hamburger hier.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik hier zon menu bij de mac haal ben ik geloof ik bijna 9 euro kwijt? Vind dat niet echt goedkoop
ja dat ook nog eens.quote:
ja begrijp ikquote:Op donderdag 9 april 2020 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerikanen schrikken zich rot van de prijs van een hamburger hier.
Yep. Als je daar in een restaurant om een kleine cola vraagt, krijg je een halve liter....quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze wel 10 liter flessen cola hebben daar
gaat het lang duren?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:28 schreef Karzai het volgende:
Moin, de overburen die thuis moeten werken zijn goed de lul. Wordt nu onderhoud gepleegd op die panden. Lekker de hele dag in de herrie en geen daglicht omdat er een steigerdoek voor het raam hangt
Ja voor zover je het uit eten kunt noemen, die volle vette borden daarquote:Op donderdag 9 april 2020 08:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yep. Als je daar in een restaurant om een kleine cola vraagt, krijg je een halve liter.....
Maar het is daar vaak goedkoper om uit eten te gaan dan zelf te koken.
Idd. Ik las ergens dat ze overdrijven met bakboter.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja voor zover je het uit eten kunt noemen, die volle vette borden daar
Nice.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vroeger op vakantie gweest in amerika. was geloof ik 9. Hadden we in een motel geslapen., Het ontbijt bestond uit 30 verschillende soorten donuts.
PARADIJS JONGENS
quote:Op donderdag 9 april 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vroeger op vakantie gweest in amerika. was geloof ik 9. Hadden we in een motel geslapen., Het ontbijt bestond uit 30 verschillende soorten donuts.
PARADIJS JONGENS
Amerikanen zijn echt viesdik. Geen wonder ook.....quote:Op donderdag 9 april 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
PARADIJS JONGENS
Maar ja Black Pudding voor ontbijt is ook niksquote:Op donderdag 9 april 2020 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoiets had ik nog nooit gezien
is dat ook zoet?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:32 schreef FranticDJ het volgende:
Donuts zijn wel een must als ik in de states ben
I’m Canada laatst aardappeldonuts gegeten. Was best lekker.
Geen idee, maar dat heb je hier bij de kfc ookquote:Op donderdag 9 april 2020 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat ook nog, laatst verboden in New York toch?
dat ken ik niet?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja Black Pudding voor ontbijt is ook niks
Met appelmoesquote:Op donderdag 9 april 2020 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja Black Pudding voor ontbijt is ook niks
Maar sommige restaurants waarschuwen wel voor de gevolgen, door de gekozen naam. Zoals de Heart Attack Grillquote:Op donderdag 9 april 2020 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja voor zover je het uit eten kunt noemen, die volle vette borden daar
quote:Op donderdag 9 april 2020 08:33 schreef Karzai het volgende:
Zo vandaag weer een lekker zonnetje, korte broek aan of niet?
Nou ja, ze snappen het daar wel. Toen we er een paar jaar geleden waren, bestelde ik een cheeseburger zonder gft-afval. Ober keek me geschrokken aan en zei dat het dan wel een karige maaltijd zou zijn, dus of ik er niet extra veel bacon bij wilde...quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Varkensbloed met havermout o.a.
Moet dit...quote:Op donderdag 9 april 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Varkensbloed met havermout o.a.
goh.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer vers gemaakt voor mijn vader, leek wel een horrorfilm in de keuken
Gadverdamme. Niet eens lekker gezonde hash browns, black pudding, worstjes en bacon?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
PARADIJS JONGENS
Ja dat varkensbloed mag niet stollen dus dat is nog best een heel gedoe, ruikt ook naar oude fietsquote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goh.
serieus. ik trek echt een vies gezicht nu met dit in mijn gedachte
Wat in de USA een kleine heet is dan ook nogeens groter dan wat hier de grote heetquote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Koen66 het volgende:
USA, kleine cola, medium cola, grote cola. Met free refill, zelf bij te tappen. IN NL zou iedereen die kleine nemen dus, in de USA zat iedereen aan die grote
in canada op vakantie wel eens in een wendy's oid gegeten vroeger (jaar of 20 geleden)quote:Op donderdag 9 april 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
PARADIJS JONGENS
nopes echt alleen donuts. Geen brood ook ofzoquote:Op donderdag 9 april 2020 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gadverdamme. Niet eens lekker gezonde hash browns, black pudding, worstjes en bacon?![]()
ijsquote:Op donderdag 9 april 2020 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
in canada op vakantie wel eens in een wendy's oid gegeten vroeger (jaar of 20 geleden)
ontbeten met pancakes, aardbeien, (maple) siroop en ijs![]()
Ja maar wat in Nederland groot is, is in Amerika al klein... en ja, gratis refills. Dat je na een lunch buiten loopt, even gaat terugrekenen en tot de conclusie komt dat je in anderhalf uur bijna anderhalve liter cola hebt zitten tankenquote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Koen66 het volgende:
USA, kleine cola, medium cola, grote cola. Met free refill, zelf bij te tappen. IN NL zou iedereen die kleine nemen dus, in de USA zat iedereen aan die grote
ja, maar waarom zou je geen kleine nemen en bijvullen? Of zijn ze zodanig lui dat dat al teveel voor ze isquote:Op donderdag 9 april 2020 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat in de USA een kleine heet is dan ook nogeens groter dan wat hier de grote heet
Applebeesquote:Op donderdag 9 april 2020 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar wat in Nederland groot is, is in Amerika al klein... en ja, gratis refills. Dat je na een lunch buiten loopt, even gaat terugrekenen en tot de conclusie komt dat je in anderhalf uur bijna anderhalve liter cola hebt zitten tanken.
lol o.a.quote:
Bah joh. Ik zou er dan 2 nemen omdat je anders helemaal niks hebt. Maar mehquote:Op donderdag 9 april 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes echt alleen donuts. Geen brood ook ofzo
ik was dolgelukkigquote:Op donderdag 9 april 2020 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bah joh. Ik zou er dan 2 nemen omdat je anders helemaal niks hebt. Maar meh
quote:Op donderdag 9 april 2020 08:41 schreef Karzai het volgende:
Mezelf maar eens uit bed hijsen en koffie zetten
dat was wel een goeie mixquote:
Ja, het is gebruikelijker om in Amerika buiten de deur te ontbijten. Dus hotels die een ontbijt aanbieden, hebben niet het ruimste assortimentquote:Op donderdag 9 april 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes echt alleen donuts. Geen brood ook ofzo
Ook net gedaan. Viel niet meequote:Op donderdag 9 april 2020 08:41 schreef Karzai het volgende:
Mezelf maar eens uit bed hijsen en koffie zetten
Slaap je al in het nieuwe huis?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook net gedaan. Viel niet mee
Het is ook weer om lekker in bed te blijvenquote:Op donderdag 9 april 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook net gedaan. Viel niet mee
Nee, morgen pas. Nog één nachtje hier.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slaap je al in het nieuwe huis?
Had ik best gewild. Sliep tamelijk laat.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:44 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Het is ook weer om lekker in bed te blijven
Oh dan is het goedquote:
Ik zou me kapot verheugen daarop, niet?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, morgen pas. Nog één nachtje hier.
Dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 9 april 2020 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan is het goedEn hoeveel heb je er gegeten dan? Alle 30?
BUDAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 april 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
exciting. Alles leeg al daar?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meerDenk dat ik weg gedragen ben in paniek bij de tafel waar ze stonden
quote:Op donderdag 9 april 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou me kapot verheugen daarop, niet?
Net was ie er nogquote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Schuim op de mond, plopogen, klauwvingers, piepend krijsen, alles..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |