Niet eensquote:Op woensdag 8 april 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit de sterke verhalen afdeling?
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit geen oplossing voor jullie @:CRV
Was dat zilveren geen tonijn? die heb ik ook een keer gezien, wat zijn dat voor grote beesten dan.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet eensIk lig graag in warm water
Een postbosuilquote:Op woensdag 8 april 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Die kijken altijd zo van ik bijt in je vinger.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, stond in het water en kwam heeeeeel snel op mij af zwemmenquote:Op woensdag 8 april 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat zilveren geen tonijn? die heb ik ook een keer gezien, wat zijn dat voor grote beesten dan.
Was het maar kut, dan kon je er nog wat mee.quote:
Ja of een geile paling.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee, stond in het water en kwam heeeeeel snel op mij af zwemmen
quote:Op woensdag 8 april 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Op anderhalve meter afstand wordt dat ook wat lastigquote:Op woensdag 8 april 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan kon je er nog wat mee.
Had ooit vijf honden dan ontkom je er niet aan.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
waar let jij allemaal wel niet op zeg....
quote:Op woensdag 8 april 2020 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op anderhalve meter afstand wordt dat ook wat lastig
Beelden van schotse jachttoestanden voor ogen nu....quote:Op woensdag 8 april 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ooit vijf honden dan ontkom je er niet aan.
Van de vijf had er precies eentje net genoeg jachtinstinct om geen hartaanval te krijgen bij het opvliegen van een fazantquote:Op woensdag 8 april 2020 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beelden van schotse jachttoestanden voor ogen nu....
Met wat? Kwakje tegen het plafond schieten?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Anderhalve meter, ik heb het wel eens gehaald
Wat voor 'modellen' had je?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de vijf had er precies eentje net genoeg jachtinstinct om geen hartaanval te krijgen bij het opvliegen van een fazant
De muur achter haar roodgestifte lippenquote:Op woensdag 8 april 2020 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met wat? Kwakje tegen het plafond schieten?
what goes up must come down...
Drie King Charles Cavaliers, een Newfoundlander en een Pyrenese Berghond.quote:
Zo lang het maar niet in je oog zitquote:Op woensdag 8 april 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De muur achter haar roodgestifte lippen
Die laatste 2quote:Op woensdag 8 april 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie King Charles Cavaliers, een Newfoundlander en een Pyrenese Berghond.
De dikste oudste Cavalier was de alfa
Hoog tijd dat ze dat eens gaan verbieden ja, nou ja uit laten sterven dat ras, soms dacht ik het echt te merken, aan eentje zeker, twee van de drie zijn ook niet oud geworden.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die laatste 2![]()
Fokken ze die Cavaliers tegenwoordig nog steeds met 'kleine schattige kopjes'?
Maar ze kunnen wel zo lief en trouw kijken.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die laatste 2![]()
Fokken ze die Cavaliers tegenwoordig nog steeds met 'kleine schattige kopjes'?
Vriendin heeft een franse bulldog, ook zo'n verneukt rasquote:Op woensdag 8 april 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ze dat eens gaan verbieden ja, nou ja uit laten sterven dat ras, soms dacht ik het echt te merken, aan eentje zeker, twee van de drie zijn ook niet oud geworden.
Jullie hebben nog veel te leren.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Liefde is rustig op bed tv zitten kijken en ineens een plak kaas in je gezicht gegooid krijgen.
Ze hebben dan ook een heel schattig kopjequote:Op woensdag 8 april 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel zo lief en trouw kijken.
https://imgur.com/hWmTmoO
De volgende keer een hele kaas?quote:Op woensdag 8 april 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie hebben nog veel te leren.
Dat heb ik nou nooit....quote:Op woensdag 8 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Liefde is rustig op bed tv zitten kijken en ineens een plak kaas in je gezicht gegooid krijgen.
Ik ook nietquote:
Aaah gevonden, dit verschil vond ik zo grappig.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook een heel schattig kopje
Oh doe ik ook weleens naar mijn vriendin. Eten gooien is het beste wat je kunt doen.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
how cutequote:Op woensdag 8 april 2020 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar de relatie is nog pril
Die arme honden zijn totaal naar de klote gefokt. Arme diertjesquote:Op woensdag 8 april 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel zo lief en trouw kijken.
https://imgur.com/hWmTmoO
Ooohhhhhquote:Op woensdag 8 april 2020 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah gevonden, dit verschil vond ik zo grappig.
https://imgur.com/m1OuZb8
Yep zoals ik al aangaf.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die arme honden zijn totaal naar de klote gefokt. Arme diertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |