abonnement Unibet Coolblue
pi_192727277
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192727300
Nog steeds aan het mijmeren



Je zou bijna geloven dat hij het daar leuk vond
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192727319
Uitrekken die hap Indra

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192727337
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192727345
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192727388
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 08:12 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben ze altijd leuke foto`s
pi_192727400
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 08:15 schreef pullup het volgende:
Uitrekken die hap Indra

[ afbeelding ]
Ik dacht serieus welke vrouw is dit _O- _O- Wat een nepperd ..te erg gewoon _O-
pi_192727797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 08:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat nu ontspannen liggen O+
pi_192729406
zwak voor Romy hoor, maar erger me kapot aan Cemal
Make trouble not war
pi_192730570
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:{

Wat een mafklapper zeg _O-

Ik moest er ff gifje van maken hoor :@
Hoe die lullo er ook bij staat in zijn oma nachthemd _O- _O- _O-

[ afbeelding ]
Niet te geloven, vind hem eigenlijk steeds sneuer worden. 8)7
pi_192730699
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 08:15 schreef pullup het volgende:
Uitrekken die hap Indra

[ afbeelding ]
Hoe zij dat doet? Vroeg opstaan en dan uren staan smeren. Vervolgens met filter een kiekje schieten en zie daar! (ik kan die platte kont niet uit mijn hoofd krijgen) :|W
pi_192733294
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:09 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Hoe zij dat doet? Vroeg opstaan en dan uren staan smeren. Vervolgens met filter een kiekje schieten en zie daar! (ik kan die platte kont niet uit mijn hoofd krijgen) :|W
_O- en dan alle haarlak in je gezicht spuiten en glijmiddel in je haar
Make trouble not war
pi_192734817
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 06:42 schreef shiitake het volgende:
Oh eigenaar van Nova Sport Agency. Dat wist ik niet.

En hoofd financiën van Utopia en daarnaast ook nog eens hoofd Financiën van Utopia geweest. Lekker consequent ingevuld. (Maar dat valt mij nou eenmaal op).
Ja een bedrijfje opgestart met Karel Feeburg.
Ik kan bij dat bedrijf Jessie niet meer terug vinden, alleen dat Nova Sport Karel Feeburg is.
Zal het met alles zo zijn bij hem, zoals wij hem kennen in Utopia, ergens aan beginnen en dan anderen het laten opknappen?

Over Ons
Nova Sport is Karel Feeburg bij de KNVB geregistreerd als Intermediair.. Hierdoor hebben wij het recht om op te treden als spelersmakelaar in officiële aangelegenheden zoals contractbesprekingen en het tekenen van contracten voor voetbalspelers en coaches.


http://novasportagency.com/?page_id=10

[ Bericht 6% gewijzigd door DaniqueV op 21-04-2020 16:22:37 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_192734957
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 16:15 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja een bedrijfje opgestart met Karel Feeburg.
Ik kan bij dat bedrijf Jessie niet terug vinden, alleen dat Nova Sport Karel Feeburg is.
Zal het met alles zo zijn bij hem, zoals wij hem kennen in Utopia, ergens aan beginnen en dan anderen het laten opknappen?

Over Ons
Nova Sport is Karel Feeburg bij de KNVB geregistreerd als Intermediair.. Hierdoor hebben wij het recht om op te treden als spelersmakelaar in officiële aangelegenheden zoals contractbesprekingen en het tekenen van contracten voor voetbalspelers en coaches.


http://novasportagency.com/?page_id=10
Hij staat nog wel bij de oprichters vermeld maar is verder inderdaad onzichtbaar

Staat me ook bij dat het iets was dat hij was begonnen al voor Uto en waar hij niets meer aan gedaan heeft daarna.

Valt me nog mee dat hij dat tattoo gebeuren met Boyd er niet op heeft gezet
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192735028
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 16:23 schreef pullup het volgende:

[..]

Hij staat nog wel bij de oprichters vermeld maar is verder inderdaad onzichtbaar

Staat me ook bij dat het iets was dat hij was begonnen al voor Uto en waar hij niets meer aan gedaan heeft daarna.

Valt me nog mee dat hij dat tattoo gebeuren met Boyd er niet op heeft gezet
Ja dat viel mij ook al op..vind jammer dat het nooit verder is uitgelekt wat daar heeft afgespeeld, het tattooverhaal en Boyd worden dood verzwegen.

Jessie zijn afkomst.... Koreaans en India bovenaan, dat hoofd erbij hahahaha
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_192735056
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 16:26 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja dat viel mij ook al op..vind jammer dat het nooit verder is uitgelekt wat daar heeft afgespeeld, het tattooverhaal en Boyd worden dood verzwegen.

Jessie zijn afkomst.... Koreaans en uit Indie, dat hoofd erbij hahahaha
[ afbeelding ][ afbeelding ]
_O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192735085
Even Boyd gecheckt en die is melige filmpjes van zijn hondje aan het posten



Verder niet veel nieuws daar, zal ook wel gedwongen stilzitten

Hier was hij nog open

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192735150
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192735184
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192735203
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192735222
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192735260


Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192735274
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192736719
quote:
OMG zie die kapsels _O-

En KLopt tattooshops mogen ook niet open nu
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_192736949
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')