Iets met pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 6 april 2020 17:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman.
Nijd? Op wat precies?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vraag is, wat deze toevoegt?
Zit je hier te trollen? Reacties los te weken van mensen die Bradge z’n streams wel waarderen?
Is het nijd?
Ik acht je in staat om onbetaald eten langs te laten brengen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zou nog geen cent aan hem uitgeven
De aandacht?quote:
Ik weet niet eens waar ie woont manquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik acht je in staat om onbetaald eten langs te laten brengen.
Van een andere naam en een ander kleurtje verander je echt niet hoor.
Als je daar een lang beraad voor nodig hebt dan neem ik aan dat je constant aan de wiet zit?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Na lang beraad ben ik tot de conclusie gekomen dat bijna iedereen hier niets meer is dan een sneue troll, bij sodeknetters bijvoorbeeld druipt het nog net niet van z'n posts af.
Verder ben ik van mening dat er toch helemaal geen podium moet worden gegeven aan het, want daar komt het gewoon op neer, belachelijk maken van iemand die een beetje verstandelijk beperkt is.
En iedereen dat jong maar feeden, feeden, feeden.
Doe er mee wat je wilt
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, maar de eerst volgende keer dat ik Thuisbezorgd doe komt er een review.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keer een kapsalon sponsorenOf een andere vette hap
Goede bedpartner ook, aldus @Amaranthaquote:Op donderdag 9 april 2020 09:13 schreef Geelman het volgende:
Wel mooi dat die @:Solotovski meteen iedereen op de kast heeft.
Goeden trol wel.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef Nikonlover het volgende:
En wat mijn donatie van een kapsalon betreft. Het begon als grapje, zie onder. En uiteindelijk heb ik na DM contact heb ik het nog dezelfde dag voor hem besteld. Gewoon als blijk van waardering voor t vermaak in de streams en filmpjes. Zit verder niets achter en zeker niet dat feeder gezeik wat je aanhaalt.
[..]
[..]
Ga je je nou serieus lopen verdedigen?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef Nikonlover het volgende:
En wat mijn donatie van een kapsalon betreft. Het begon als grapje, zie onder. En uiteindelijk heb ik na DM contact heb ik het nog dezelfde dag voor hem besteld. Gewoon als blijk van waardering voor t vermaak in de streams en filmpjes. Zit verder niets achter en zeker niet dat feeder gezeik wat je aanhaalt.
[..]
[..]
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ie woont man
@ItsTheBradgeHere, kan je ff het intro van GTST pingelen? Tnx.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Goede bedpartner ook, aldus @:Amarantha
Ik laat mij niet wegzetten als feeder of sneu figuur door een 1 of andere mod.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Ga je je nou serieus lopen verdedigen?![]()
Nou, zo lang was het ook weer niet, vond het alleen leuk staan.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
De aandacht?
Z’n views en subscribers?
Het gratis eten dat hij sporadisch krijgt?
Weet ik veel, jij bent degene die z’n mening moet ventileren en mensen in een hokje wil plaatsen.
Er moet toch iets zijn waardoor jij je ongenoegen moet uiten. Je zegt zelfs: “na lang beraad” dan houdt het je toch echt bezig lijkt me.
Kom niet janken dan. Ga lekker buitenspelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, zo lang was het ook weer niet, vond het alleen leuk staan.
En als ik daar jaloers![]()
op zou zijn, had ik wel een eigen kanaal gehad, alleen voel ik die behoefte totaal niet.
Nou ja, niet onder werktijd natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je daar een lang beraad voor nodig hebt dan neem ik aan dat je constant aan de wiet zit?
Zou ook geenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, zo lang was het ook weer niet, vond het alleen leuk staan.
En als ik daar jaloers![]()
op zou zijn, had ik wel een eigen kanaal gehad, alleen voel ik die behoefte totaal niet.
Modje spelen is geen werk.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou ja, niet onder werktijd natuurlijk.
Hij heeft een blokfluit maar daar heeft ie iemand voor nodig om hem te bespelenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef herverwijderd het volgende:
Meh kweetniet, ik ben vrij makkelijk te vermaken. Speel je instrument, Noel?
Ik ben aardig bedreven met de triangelquote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef herverwijderd het volgende:
Misschien kan hij een beetje mixen. Zoiets bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef herverwijderd het volgende:
Daar heb jij geen mods voor nodig.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:16 schreef Nikonlover het volgende:
wegzetten als feeder of sneu figuur door een 1 of andere mod.
Collab met Ama.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft een blokfluit maar daar heeft ie iemand voor nodig om hem te bespelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |