quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Personeelszaken? Maar ken ze ook twerken?
Dat was wel een topwijf.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Deze woont in een grote stad.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Hij bid wel voor bruine bonen lege borden.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:58 schreef Plots het volgende:
Burn out man zit hele tijd naar haar bord te kijken. Die wil hij ook opeten.
Allebei hetzelfde postuur.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:58 schreef Plots het volgende:
Burn out man zit hele tijd naar haar bord te kijken. Die wil hij ook opeten.
Dzjovanniquote:Op woensdag 8 april 2020 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Oh jezus, had deze jongen ook maar een andere naam dan Gino kunnen hebben?
Delanoooooquote:Op woensdag 8 april 2020 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Rebecca heeft waarschijnlijk een zoontje dat ook Gino heet
Nouquote:
Het perfecte plakplaatje wellicht.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:02 schreef kapitein_Schettino het volgende:
hoe kan zij nou ooit het perfecte plaatje worden
Welnee joh.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:07 schreef Plots het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een een omgebouwde. Van vrouw naar man. Die hoge stem ook.
Ik hoor het niet echt.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:06 schreef KennyPowers het volgende:
"Ik hoor dat je een accent hebt"
valt wel mee toch
Zou wel leuk zijn als zij non-stop dubbelzinnige biologie-opmerkingen gaat makenquote:Op woensdag 8 april 2020 20:07 schreef Oostblokkert het volgende:
Met dat biologie heb je echt veel pickup-lines, maar deze vogel...
Biologen zijn echt mega saai, vaak. Hier zie je dat ook.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:08 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als zij non-stop dubbelzinnige biologie-opmerkingen gaat maken
Of hij, na twee drankjes, met een viezig 'hehehe' er achteraan.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:08 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als zij non-stop dubbelzinnige biologie-opmerkingen gaat maken
Dit klopt wel.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Biologen zijn echt mega saai, vaak. Hier zie je dat ook.
Mijn biologieleraar droeg altijd een wolven of uilenshirtquote:Op woensdag 8 april 2020 20:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Biologen zijn echt mega saai, vaak. Hier zie je dat ook.
Wat is zijn FOK! naam?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
Mijn biologieleraar droeg altijd een wolven of uilenshirt
Een tweede keer geven...quote:Op woensdag 8 april 2020 20:13 schreef Oostblokkert het volgende:
Eerlijk van dr, mensen toch een tweede keer geven, alleen ben ik bang dat dit niet door de zenuwen komt.
Ze zijn chill en down to urt.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:15 schreef KennyPowers het volgende:
De tokkies zijn toch altijd wel sympathiek
Ach we hebben allemaal wel eens hongerquote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:15 schreef KennyPowers het volgende:
Ik vind ze niet verkeerd nee.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:15 schreef KennyPowers het volgende:
Of gaat ze zijn frikandel eten...quote:Op woensdag 8 april 2020 20:15 schreef itchycoo het volgende:
Ik denk dat ze na afloop nog een frikandel speciaal gaan eten
Jaaaaaquote:Op woensdag 8 april 2020 20:15 schreef itchycoo het volgende:
Ik denk dat ze na afloop nog een frikandel speciaal gaan eten
En toch doet elke man haar wel als hij de kans krijgtquote:Op woensdag 8 april 2020 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Ze heeft de ogen van een oostblok-sletje.
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Over 9 maanden de eerste first dates baby.
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:28 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Als de liefde zich aan je toont, volg haar dan. Ook al is de weg nauw en steil."
Of zoiets. Klinkt als advies voor een aanrander. Bah.
Er wordt voor minder aangifte gedaan.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:28 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Als de liefde zich aan je toont, volg haar dan. Ook al is de weg nauw en steil."
Of zoiets. Klinkt als advies voor een aanrander. Bah.
Als ze me mot, dan mot ze me. Anders kék ik wel verder, ja tog?quote:
Hij likt liever aan een bord.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als ze me mot, dan mot ze me. Anders kék ik wel verder, ja tog?
Is dit die gast van die promo?quote:
Ja genietenquote:Op donderdag 9 april 2020 19:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Is dit die gast van die promo?
Die piercing heeft hij voor heel wat anders, dat merkte je wel aan hoe erg hij moeite had toen zij erover begon.quote:
Ja die zat ergens anders.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die piercing heeft hij voor heel wat anders, dat merkte je wel aan hoe erg hij moeite had toen zij erover begon.
WibiGODquote:Op donderdag 9 april 2020 19:41 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Disney zeggen en vlak daarna klaarkomen. Sjonge jonge jonge
Wel lekkerquote:Op donderdag 9 april 2020 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog nooit een gin tonic gedronken (denk ik).
Lekker hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog nooit een gin tonic gedronken (denk ik).
Ga het morgen fixen.quote:
Oh jaquote:Op donderdag 9 april 2020 19:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Of een jonge blonde Jacques d’Ancona
Ik vind normale gin verschrikkelijk, met tonic is het wel te doen?quote:
“Ja maar wat bedoel je daar dan mee eigenlijk”quote:
Meteen op z'n merkloze pik getrapt.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ja maar wat bedoel je daar dan mee eigenlijk”
Echt he.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:50 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Dames van Fok, worden jullie hier nat van?
quote:
Ik val niet op ouder. Dus skip vol gas.quote:
Beter weet je het meteenquote:
Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:54 schreef Oostblokkert het volgende:
Demi gedraagt zich als een 16-jarige.
22 en ze doet zich voor als een ''oh my gawd, ik ben sow volwassen besuggg.''quote:
Same.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:54 schreef itchycoo het volgende:
Ik voel een niveauverschilletje aankomen, gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |