abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192523644
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Nog niet... :')
Nooit niet.
Malaria 460.000 doden in 1 jaar, zou ik me daar eerder zorgen over maken als ik daar zat.
pi_192523653
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:00 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

2 Miljard mensen op aarde hebben te weinig te eten, hoofdzakelijk Afrika. Die gaan zich echt niet druk maken om zo'n virusje.
Nee, die gaan dan nog meer kinderen maken. :')
pi_192523656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar als je in de bouw werkt moet je gewoon een goed werkbusje hebben. Sowieso als je werkt met je spullen is dat ook fiscaal aftrekbaar en daarnaast, qua kosten, vaak niet eens duurder. Dus die denken als ondernemer en investeren gewoon in hun zaak.

Daar is niks mis mee maar verklaart wel waarom je zo een buffer niet in 5 jaar opbouwt.
investwren ik goede spullen is inderdaad belangrijk. Maar dat gebeurt niet. Zakelijk wordt vrijwel alles geleased/gehuurd.
Deze grote uitgaven zijn vooral privé (auto/vakanties/kleding) en hierdoor bouwt een zzper ook niets op
pi_192523664
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En daar schrikken wij nogal van. Je zou van ondernemers toch wel een verantwoordelijkheidsgevoel verwachten.
Ik onderneem ook, +- 100 dagen a 12 uur per dag, verdien daar 20-25k mee in een jaar. Verder ben ik student.

Wat verwacht je van me? :?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192523669
quote:
Spain is moving to establish permanent basic income in the wake of the coronavirus pandemic

Spain is taking steps to implement a basic income to help citizens weather the economic fallout from the novel coronavirus.
"We're going to do it as soon as possible. So it can be useful, not just for this extraordinary situation, and that it remains forever," the minister of economic affairs said.
No specific date was unveiled, given the plan appears to be in its early stages.
Visit Business Insider's homepage for more stories.
Spain is moving to implement a permanent basic income as a measure to help workers and families battered by the coronavirus pandemic.

Nadia Calviño, the country's minister for economic affairs, told the Spanish broadcaster La Sexta on Sunday evening that the government was planning to introduce the cash handouts as part of a barrage of policies meant to help people get back on their feet.

She said enacting basic income was "mostly aimed at families, but differentiating between their circumstances."

Calviño didn't offer a specific date as to when basic income could be rolled out in the country. But she said the government hoped it would become "a permanent instrument."

"We're going to do it as soon as possible," she said. "So it can be useful, not just for this extraordinary situation, and that it remains forever."

It's not immediately clear what basic income could look like in Spain, given the proposal appears to be in its early stages. But it would likely be aimed at providing economic relief for low-income Spaniards.

Jose Luis Escriva, the country's Social Security minister, told the Spanish newspaper La Vanguardia in an interview published Saturday the measure would represent "a permanent safety net for the most vulnerable."

That would differ from universal basic income, which entails regular no-strings-attached cash payments to every household.

Spain enacted a nationwide lockdown on March 14 to try to curb the spread of the virus, effectively shutting down the economy as restaurants, bars, and hotels were ordered to closed their doors. The country reported more than 135,000 cases so far and 13,000 deaths.

To date, Spain has rolled out scores of measures to provide relief to both corporations and average people.

Finland previously tried a two-year basic-income experiment with 2,000 unemployed residents that ended in 2019, Business Insider's Aria Bendix reported. Recipients reported they were happier and healthier, but many of them were still jobless.

The push for basic income in the US has its champions. The tech entrepreneur Andrew Yang thrust the idea into the mainstream with his plan for a "Freedom Dividend" during his Democratic presidential run, which ended earlier this year.

The plan would have guaranteed payments of $1,000 a month — or $12,000 a year — to every US citizen over the age of 18.

To help Americans deal with the fallout of coronavirus, the Trump administration signed a law to provide millions of Americans with one-time $1,200 checks. Individuals earning below $75,000 and couples making under $150,000 qualify for the full amount.

Bron
Volgende stap. Gratis geld.
pi_192523672
De Turkse cijfers zijn ook niet mals.

38226 totaal aantal besmettingen
812 totaal aantal doden
4117 besmettingen vandaag
87 doden vandaag
pi_192523683
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:04 schreef Kirumba het volgende:

[..]

investwren ik goede spullen is inderdaad belangrijk. Maar dat gebeurt niet. Zakelijk wordt vrijwel alles geleased/gehuurd.
Deze grote uitgaven zijn vooral privé (auto/vakanties/kleding) en hierdoor bouwt een zzper ook niets op
Je zult ze hebben ja, ook werknemers...

Gemiddelde rotterdammer heeft 6000 vermogen ofzo, inclusief mensen met koophuis. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192523691
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:05 schreef polderturk het volgende:
De Turkse cijfers zijn ook niet mals.

38226 totaal aantal besmettingen
812 totaal aantal doden
4117 besmettingen vandaag
87 doden vandaag
Knap dat de Turken de aantal tests zo snel op orde hebben weten te krijten
pi_192523699
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En daar schrikken wij nogal van. Je zou van ondernemers toch wel een verantwoordelijkheidsgevoel verwachten.
Sommige ondernemers hadden het al moeilijk voor de coronacrisis. De staatssecretaris (Mona Keizer) had het over non-food winkels die met online-winkels moeten concurreren.

Het kabinet overweegt een tijdelijk uitverkoopverbod (tot 1 juli). :D
  woensdag 8 april 2020 @ 23:08:17 #260
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192523708
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ja dat schijnt een eenzijdig dieet, zoals alleen rijst met je te doen...
Kwashiorkor? (proteinegebrek)
are we infinite or am I alone
  woensdag 8 april 2020 @ 23:09:00 #261
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192523725
MarkLevineNYC twitterde op woensdag 08-04-2020 om 16:11:51 BREAKING: New York City publishes racial breakdown for coronavirus deaths.

And it paints the picture that we feared it would. https://t.co/qiLxOyaaT5 reageer retweet
  woensdag 8 april 2020 @ 23:09:53 #262
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192523742
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik onderneem ook, +- 100 dagen a 12 uur per dag, verdien daar 20-25k mee in een jaar. Verder ben ik student.

Wat verwacht je van me? :?
Dat je niet failliet gaat?

Vanwaar deze vreemde, niet relevante post? ik onderneem ook, maar voel niet de noodzaak om hier mijn werkuren en inkomsten te posten.
pi_192523765
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
MarkLevineNYC twitterde op woensdag 08-04-2020 om 16:11:51 BREAKING: New York City publishes racial breakdown for coronavirus deaths.

And it paints the picture that we feared it would. https://t.co/qiLxOyaaT5 reageer retweet
Als je corrigeert voor inkomen is er geen rassendiscriminatie in te vinden.

Dit is gewoon statistiek om het volk op te naaien, Amerika is failliet.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 april 2020 @ 23:12:40 #264
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192523784
quote:

DIt is wel heel makkelijk scoren van deze gast zeg.

Zonder dat de andere variabelen bekend zijn zegt het echt bizar weinig en is het echt een beetje opruien. Zou wel willen weten wat de normale verdeling is, hoeevel % van de bevolking is "Hispanic", wonen die vaker in grote groepen samen waardoor het makkelijker verspreidt etc.

Tuurlijk heeft het ook met armoede (en dus geen fatsoenlijke zorg) te maken, maar allen dit tabelletje is een beetje onzin.
pi_192523787
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat je niet failliet gaat?

Vanwaar deze vreemde, niet relevante post? ik onderneem ook, maar voel niet de noodzaak om hier mijn werkuren en inkomsten te posten.
Van mij mag je het weten hoor, schaam me er niet voor. Ik voel me ook niet genoodzaakt.

Maar succes met een dikke buffer van 50k aanleggen. :')
  woensdag 8 april 2020 @ 23:13:37 #266
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192523797
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:07 schreef houdafstand het volgende:

[..]

Sommige ondernemers hadden het al moeilijk voor de coronacrisis. De staatssecretaris (Mona Keizer) had het over non-food winkels die met online-winkels moeten concurreren.

Het kabinet overweegt een tijdelijk uitverkoopverbod (tot 1 juli). :D
Ja precies, dan is dit het zetje wat ze over de rand duwt. Daarnaast zullen er ook genoeg ondernemers zijn die alle liquiditeit (al dan niet via schimmige constructies) uit de onderneming trekken waardoor deze zo om kan vallen, zelfs als het een prima bedrijf buiten de crisis.

Voordeel hiervan is dat een doorstart, soms zelfs door dezelfde eigenaar die gratis een paar werknemers heeft kunnen lozen, eenvoudig is.
  woensdag 8 april 2020 @ 23:13:51 #267
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192523803
quote:

In NYC vallen de verschillen nog mee, in de rest van de staat zijn zwarten 9% van de bevolking maar 18% van de doden.

are we infinite or am I alone
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 april 2020 @ 23:15:11 #268
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192523829
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:13 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

In NYC vallen de verschillen nog mee, in de rest van de staat zijn zwarten 9% van de bevolking maar 18% van de doden.

[ afbeelding ]
Ah kijk, dit zegt al iets meer.
  woensdag 8 april 2020 @ 23:17:33 #269
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192523866
Toch wel een wetenschappelijk artikel vanmiddag dat bepaalde receptoren die eventueel te maken heeft met het ernstig zoeken worden relatief vaak gevonden wordt in Zuid-Europeanen. Maar het zal inderdaad niet zo zwart wit zijn, in zeker Amerika speelt ook levensstijl en zorgbeschikbaarheid mee. Het zal eerder sociaal economisch zwakkere mensen treffen gemiddeld gezien.
  woensdag 8 april 2020 @ 23:18:17 #270
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192523882
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Van mij mag je het weten hoor, schaam me er niet voor. Ik voel me ook niet genoodzaakt.

Maar succes met een dikke buffer van 50k aanleggen. :')
Maar ik wil het helemaal niet weten :? En waar komt die 50k vandaan?
pi_192523896
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Als jij 5 man personeel hebt lopen hoe snel ben je failliet denk je?
pi_192523899
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:13 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De Aziaten doen het relatief goed. Die andere bevolkingsgroepen doen niet zo goed aan social distancing als hun.
pi_192523908
Hier toont dr Oz aan dat handen wassen beter is dan handen ontsmetten (videonin het Engels)

Is wel maar één test.

pi_192523912
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het gaat mij er gewoon om dat er zo simpel wordt geroeptoeterd hier over buffers.
  woensdag 8 april 2020 @ 23:21:12 #275
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192523923
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 23:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als jij 5 man personeel hebt lopen hoe snel ben je failliet denk je?
Als jij 25k per jaar verdient met 5 man personeel doe je iets verkeerd.
En dát is dus de kern van het verhaal. Meestal zat het voor de crisis al verkeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')