Wel de mensen met vitale beroepenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
mja
hij verveelt zich wel op z'n werk. zit in 't OV en ziet nu misschien 4 passagiers op een dag..
Blijft een brug te verquote:Op woensdag 8 april 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
Italianen en bruggen.. geen ideale combo:
https://www.unilad.co.uk/(...)rivers-were-injured/
Wasdaquote:Op woensdag 8 april 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier zie je op dit moment regelmatig tumbleweed door het dorp rollen
nee joh..quote:Op woensdag 8 april 2020 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel de mensen met vitale beroepen
Ahaquote:Op woensdag 8 april 2020 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een stepperoller
[ afbeelding ]
wist niet dat dat in NL zo heet
het stukje stad zit ik niet in OV maar wel regelmatig mensen ja..quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd hoe laat de zonneman komt
het word dit
[ afbeelding ]
Je bedoeld hoe schuin het naar beneden loopt?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
het word dit
[ afbeelding ]
Je quote jezelfquote:Op woensdag 8 april 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld hoe schuin het naar beneden loopt?
jaquote:Op woensdag 8 april 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld hoe schuin het naar beneden loopt?
fijne dingen, wij hebben er ook 1 hangenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
het word dit
[ afbeelding ]
heb je foto?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
fijne dingen, wij hebben er ook 1 hangen
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
het word dit
[ afbeelding ]
Rijke tataquote:Op woensdag 8 april 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4.5 meter en 2 nog wat diep 2000 euro
nope helaas niet..quote:
Vind ik een boel geldquote:Op woensdag 8 april 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4.5 meter en 2 nog wat diep 2000 euro
Mooi, Bitter!quote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
het word dit
[ afbeelding ]
Nooit een airco (split) overwogen?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk dat het redelijk wat in temp hier binne ook gaat uitmaken
ja ook wel maar als het kan heb ik vrijwel altijd die deuren open.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit een airco (split) overwogen?
hier was het duidelijk merkbaar.. en terras blijft dan ook best oke..quote:Op woensdag 8 april 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk dat het redelijk wat in temp hier binne ook gaat uitmaken
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook wel maar als het kan heb ik vrijwel altijd die deuren open.
beetje goede airco is denk ik ook zon 3 a 4 duizend euro
en heb je zo leijk ding buiten hangen
j het is hier de vraag of het gaat lukken met de regenpijp. hij had er wel een idee voor maar hij moet het eerst zien of het gaat lukkenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hier was het duidelijk merkbaar.. en terras blijft dan ook best oke..
hier is hij 2dehands gekocht en toen aan gevel gehangen met wat truuckjes (H binten op gevel gemoteerd om de regenpijp niet in de weg te zitten enzo)
Geen last van eigenlijkquote:Op woensdag 8 april 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en vaak word je van airco ook wat verkouden
Oeh dat gaat vast tof staan.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
het word dit
[ afbeelding ]
teringquote:Op woensdag 8 april 2020 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
Niet echt duidelijke foto maar de berg komt bij mij ongeveer op borsthoogte.
[ afbeelding ]
En is inmiddels alweer een stukje groter.
3 slaapkamers op 1 verdieping heb ik airco. Kast staat op het dak.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hele huis? Zon ding wat buiten aan de muur hangt?
oh das sjiek. kost dat veel stroom?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3 slaapkamers op 1 verdieping heb ik airco. Kast staat op het dak.
Lekker naar het strand slepen en in de fik stekenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik denk gewoon daar, is een hoek van de tuin. Maar misschien veerplaats ik het nog,
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik denk gewoon daar, is een hoek van de tuin. Maar misschien veerplaats ik het nog,
Neu. Heb hem ook alleen aan als het extreem warm is. Da's nie vaakquote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das sjiek. kost dat veel stroom?
ik ken hier niemand met een airco eigenlijk. een keer collega gehad die had er 1 in de slaapkamer laten plaatsen. die was echt super blijquote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu. Heb hem ook alleen aan als het extreem warm is. Da's nie vaak
Verbranden heb ik ook aan gedacht maar dat mag niet en dan gaan mensen de brandweer bellen enzo,quote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker naar het strand slepen en in de fik steken
Goed voor de insecten wel.quote:
Ja het is ook een verademingquote:Op woensdag 8 april 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ken hier niemand met een airco eigenlijk. een keer collega gehad die had er 1 in de slaapkamer laten plaatsen. die was echt super blij
ja die krengen zijn hardnekkigquote:Op woensdag 8 april 2020 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
Maar zijn dus voornamelijk wortels die ik uit de grond haal, Dat is best zwaar werk kan ik je vertellen.
Zo’n apparaat overweeg ik ook. Even kijken hoe hard het nodig is.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
had vorig jaar ook naar zon mobiele airco gekeken. Die heeft bovengnoom. zon slang door het raam en brommen maar
Behalve de hele zomer van 2019quote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, gehakt is nog stijf bevroren
2018 was erger en langer. Vorig jaar viel opzich wel mee.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve de hele zomer van 2019
In mijn beleving was het vorig jaar van mei tot en met september continu 46 gradenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2018 was erger en langer. Vorig jaar viel opzich wel mee.
Lolquote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn beleving was het vorig jaar van mei tot en met september continu 46 graden
Begin er beter niet aan, ga je spijt van krijgen.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n apparaat overweeg ik ook. Even kijken hoe hard het nodig is.
Want?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begin er beter niet aan, ga je spijt van krijgen.
Volgende keer in een bak met water in de koelkast, Geen idee waarom maar dan ontdooit het sneller.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begin er beter niet aan, ga je spijt van krijgen.
Vorig jaar viel erg mee in vergelijking met het jaar daarvoor.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
vorig jaar was echt warm ja maar dat jaar er voor ook veel goede dagen gehad dacht k
2018 was.zomer van april tot en met oktober. Gortdroog en continue warm. 2019 was er een met af en toe een uitschieter naar 41 graden en verder ook wat kut weer tussendoorquote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
vorig jaar was echt warm ja maar dat jaar er voor ook veel goede dagen gehad dacht k
Ik heb het nu in de pan op de laagste stand.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgende keer in een bak met water in de koelkast, Geen idee waarom maar dan ontdooit het sneller.
waarom zou dat zo zijn?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom?
Ik hoor wel dat die apparaten na een poosje gebruiken weinig meer doen?
Kutweerquote:Op woensdag 8 april 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2018 was.zomer van april tot en met oktober. Gortdroog en continue warm. 2019 was er een met af en toe een uitschieter naar 41 graden en verder ook wat kut weer tussendoor
Klopt.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2018 was.zomer van april tot en met oktober. Gortdroog en continue warm. 2019 was er een met af en toe een uitschieter naar 41 graden en verder ook wat kut weer tussendoor
heeeeeerlijkquote:Op woensdag 8 april 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan ze ook met een reservoir, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou dat zo zijn?
Het nadeel is dat die slang buiten moet hangen en dat ze volgens mij vrij veel lawaai maken
Ja klopt, gooi het hier ook wel eens in een bak water onder de kraan en dan is het binnen 20 minuten ontdooitquote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgende keer in een bak met water in de koelkast, Geen idee waarom maar dan ontdooit het sneller.
is deze goed?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker naar het strand slepen en in de fik steken
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Van mij mag het het hele jaar regenen en 15 graden zijn
ohquote:Op woensdag 8 april 2020 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vorig jaar viel erg mee in vergelijking met het jaar daarvoor.
monsterquote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
10 graden mag zelfs, af en toe droogquote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Van mij nietquote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 8 april 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat lekker daar.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
18:40
Het aantal doden door het coronavirus in het Verenigd Koninkrijk is met 938 gestegen naar 7.097. Het Britse ministerie van Volksgezondheid liet dat vandaag weten. Het is de grootste stijging tot nu toe.
Van de ruim 232.000 mensen die werden getest, is bij meer dan 60.000 het virus vastgesteld.
Ja prima.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
18:44
Zonder een app die mensen waarschuwt als ze in de buurt zijn geweest van iemand met het coronavirus, blijven de huidige strenge coronamaatregelen langer van kracht. Een alternatief is er niet, zegt 'coronaminister' Hugo de Jonge.
Het kabinet wil een app inzetten die mensen waarschuwt als ze in de buurt zijn geweest van iemand met het coronavirus.
dat zou wel beter wezenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
hij zei dat het vrijwel recht naar voren kan gaan
lol, wat een mafklapperquote:Op woensdag 8 april 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
18:44
Zonder een app die mensen waarschuwt als ze in de buurt zijn geweest van iemand met het coronavirus, blijven de huidige strenge coronamaatregelen langer van kracht. Een alternatief is er niet, zegt 'coronaminister' Hugo de Jonge.
Het kabinet wil een app inzetten die mensen waarschuwt als ze in de buurt zijn geweest van iemand met het coronavirus.
je hebt nu ook al een lelijke kast.. dusja..quote:Op woensdag 8 april 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook wel maar als het kan heb ik vrijwel altijd die deuren open.
beetje goede airco is denk ik ook zon 3 a 4 duizend euro
en heb je zo leijk ding buiten hangen
wil ik ook in een volgend huis.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3 slaapkamers op 1 verdieping heb ik airco. Kast staat op het dak.
niet bang dat je je gas kwijt raakt doordat ie niet draait? is het een unit die ook kan verwarmen?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hmm neequote:Op woensdag 8 april 2020 18:50 schreef mschol het volgende:
voor de hagenezen: ik wil een redelijk goed patatje bestellen met paprikapoeder/spul..
iemand die een zaak kent die dat bezorgt?
de zaken waar ik wel eens besteld heb bieden geen paprikapoeder/spul aan :/
heb ikquote:Op woensdag 8 april 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n apparaat overweeg ik ook. Even kijken hoe hard het nodig is.
Geen idee maar ik vind dat wel altijd lekker.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:50 schreef mschol het volgende:
voor de hagenezen: ik wil een redelijk goed patatje bestellen met paprikapoeder/spul..
iemand die een zaak kent die dat bezorgt?
de zaken waar ik wel eens besteld heb bieden geen paprikapoeder/spul aan :/
je kan het ook prima zo in de pan mikken om te bakken hoor.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
20-25 graden met een stijve bries.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt me wel. Misschien een beetje groot voor een eenpersoonshuishouden? Wat wil je erin gaan maken? Als je hem ook als oven wilt gebruiken is een wat grotere juist wel lekker. Sommige dingen passen gewoon niet goed in een kleine. Frikandelbroodjes bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is deze goed?
https://www.lidl.nl/nl/p/(...)yer-hd9216-40/p36450
zekerquote:
Ja die heb je ook.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeker
maar wil eigenlijk een eh.. shit hoe heet zo'n ding. volwaardige HVAC zeg maar.
Zo'n binnen unit die je onzichtbaar ergens in een technischer ruimte wegwerkt. Zodat je in de kamers alleen de ventilatieroosters hebt en niet de verdamper zelf.
quote:
25 vind ik in Nederland al echt op het randjequote:Op woensdag 8 april 2020 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
20-25 graden met een stijve bries.
Ik ben niet anti, ik vind het jammer dat de arifryer op werk nu verboden is door de burenquote:
Lekker man.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]dat zou ik dan willen
maar goed. zoals ik m'n huis zou ontwerpen zou ik overal een dubbel plafond maken met 80cm tussen waar je kan kruipen en leidingen kwijt kan. Idem met muren
Kriebel aan soms, mevrouw de airfryerpolitie?quote:
wait whatquote:Op woensdag 8 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben niet anti, ik vind het jammer dat de arifryer op werk nu verboden is door de buren.
quote:
Sinds wanneer hebben die er wat over te zeggen dan?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben niet anti, ik vind het jammer dat de arifryer op werk nu verboden is door de buren.
De naburige snackbar heeft protest aangetekend?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt geld teveelquote:Op woensdag 8 april 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]kan je iig nog eens extra leidingen leggen enzo
maar m'n ideale woonhuis zou sowieso zo'n staal constructie ding semi fabriekshal wezen.
ja patat bvquote:Op woensdag 8 april 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Misschien een beetje groot voor een eenpersoonshuishouden? Wat wil je erin gaan maken? Als je hem ook als oven wilt gebruiken is een wat grotere juist wel lekker. Sommige dingen passen gewoon niet goed in een kleine. Frikandelbroodjes bijvoorbeeld
ja pcies. want het is niets meer dan een heteluchtovenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben die er wat over te zeggen dan?
De magnetron stonk een keer en ze dachten dat het de airfryer was en toen hebben ze geklaagd bij de pandeigenaar en nu mogen we de airfryer niet meer gebruiken.quote:
Ja ookquote:Op woensdag 8 april 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, dat niet. ik heb dromen en wensen teveel.
ik had vers stokbrood (vanmiddag gebakken door de bakkerquote:
En als je gewoon zorgt dat hij niet gaat stinken?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De magnetron stonk een keer en ze dachten dat het de airfryer was en toen hebben ze geklaagd bij de pandeigenaar en nu mogen we de airfryer niet meer gebruiken.
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
Pannenkoeken met spek en kaas eten op bed is een goede manier van ontstressen na een vervelende werkdag.
weet niet hoe lang dat duurt in zo'n airfryer.. maarrrr.. kan je 'm dan niet buiten in een deurgat zetten ofzo? weet niet wat voor gebouw jullie zittenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De magnetron stonk een keer en ze dachten dat het de airfryer was en toen hebben ze geklaagd bij de pandeigenaar en nu mogen we de airfryer niet meer gebruiken.
Ohhh, lekkerquote:Op woensdag 8 april 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had vers stokbrood (vanmiddag gebakken door de bakker) met zeegezouteroomboter en ham van de slager
en een beetjes groentjes er op
gad-ver-dam-mequote:Op woensdag 8 april 2020 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
Pannenkoeken met spek en kaas eten op bed is een goede manier van ontstressen na een vervelende werkdag.
We denken dat ze vooral jaloers op ons zijn (we hebben geen idee waarom). Vroeger waren ze chill, maar sinds ons bedrijf gegroeid is mierenneuken ze steeds ergerquote:Op woensdag 8 april 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als je gewoon zorgt dat hij niet gaat stinken?Wat een kutburen zeg trouwens.
ze zitten in dezelfde markt?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We denken dat ze vooral jaloers op ons zijn (we hebben geen idee waarom). Vroeger waren ze chill, maar sinds ons bedrijf gegroeid is mierenneuken ze steeds erger.
maar hoe kunnen z dat verbieden dan?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We denken dat ze vooral jaloers op ons zijn (we hebben geen idee waarom). Vroeger waren ze chill, maar sinds ons bedrijf gegroeid is mierenneuken ze steeds erger.
Dat ding geeft letterlijk geen geur af maar "we ruiken het op de hele verdieping"quote:Op woensdag 8 april 2020 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet niet hoe lang dat duurt in zo'n airfryer.. maarrrr.. kan je 'm dan niet buiten in een deurgat zetten ofzo? weet niet wat voor gebouw jullie zitten
Nee, beide buren iets compleet anders.quote:
Klagen bij de pandeigenaarquote:Op woensdag 8 april 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hoe kunnen z dat verbieden dan?
Zo is datquote:Op woensdag 8 april 2020 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
maar zon dingetje zet je toch gewoon op het aanrechtquote:Op woensdag 8 april 2020 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, beide buren iets compleet anders.
[..]
Klagen bij de pandeigenaar.
bummerquote:
ja ik dus ook, maar is zo zeldzaam...quote:Op woensdag 8 april 2020 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind dat wel altijd lekker.
heb wel eens tijdelijk een bedrijfsruimte gehuurd voor een project. zomaar 1 maand. maar daar stond ook in 't contract dat er geen 'geurende' handelingen of voedselbereidingen plaats mochten vinden.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hoe kunnen z dat verbieden dan?
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ding geeft letterlijk geen geur af maar "we ruiken het op de hele verdieping".
is een beste unit hoor. vergis je niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zon dingetje zet je toch gewoon op het aanrecht
Doe je goed jongedamequote:Op woensdag 8 april 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik eet weer zon pesto stoommaaltijd
ohquote:Op woensdag 8 april 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is een beste unit hoor. vergis je niet.
Een airfryer?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is een beste unit hoor. vergis je niet.
quote:
Volautomaat.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn ouders hebben er een gehad.
was minstens zo groot als de volautomaat die ze hebben staan.
Als het knisperend uit de oven komt. zo versquote:Op woensdag 8 april 2020 19:02 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
Sowieso, krakend vers brood met zoute boter![]()
![]()
koffiemachinequote:Op woensdag 8 april 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volautomaat.
Dat kan dus echt van alles zijn.
Ach ja....quote:
Prima prima.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach ja....
De zon schijnt in elk geval![]()
Hoe issie mer HaKaatje?
werk je nog thuis?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach ja....
De zon schijnt in elk geval![]()
Hoe issie mer HaKaatje?
Hmm-mmquote:
hoe oud is ze geworden?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja.
ff opschrijven dat ik morgen een rouwkaart voor de ouwe buuf ga halen :/
toch wel bizar altijd als je weet dat zoiets er aan zat te komen (ze was al lang ziek) en dat 't dan ineens klaar is.
Jaquote:Op woensdag 8 april 2020 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm-mm
Voor hoop en troost in deze moeilijke tijd
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
However, de mijne staat gewoon op het aanrecht en er buigt niks door
maar nu even wel omdat je thuiswerkt?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die contactgrill staat normaal ingeklapt achter het fornuis. En die koffiezetter staat er ook meestal niet. Alleen als ik thuis koffie drink. Bijna nooit dus.
Nou... Ik begin dinsdag weer met werkenquote:
Oh poeh, dat zijn geen leeftijdenquote:
op werk?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou... Ik begin dinsdag weer met werken
Ik hoor ze ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier geen kerkklokken in ieder geval
Inderdaad. Vooral omdat ik ALLEEN MAAR thuiswerk. "Normaal" doe ik dat ook 3 dagen in de week maar drink ik alleen koffie op die 2 dagen dat ik in Eindhoventje zit.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar nu even wel omdat je thuiswerkt?
Nee daarvoir de airfryerquote:Op woensdag 8 april 2020 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar nu even wel omdat je thuiswerkt?
Nope!quote:
Nice.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Nope!
Vrijdag wel even langs de rechtbank. Mijn laptop is na een update van slag geraakt en ik moet hem even aan het netwerk hangen.
Verder thuis telefonisch en per mail en chat de medewerkers proberen te helpen
Ik woon zo'n beetje tussen twee kerken in. Ik hoor ze prrrrrimaquote:
Ahquote:Op woensdag 8 april 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral omdat ik ALLEEN MAAR thuiswerk. "Normaal" doe ik dat ook 3 dagen in de week maar drink ik alleen koffie op die 2 dagen dat ik in Eindhoventje zit.
JAquote:Op woensdag 8 april 2020 19:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik woon zo'n beetje tussen twee kerken in. Ik hoor ze prrrrrima
hoeveel mensen komen er daar nu daadwerkelijk voor het zingen uit?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik woon zo'n beetje tussen twee kerken in. Ik hoor ze prrrrrima
echt een tyfusziektequote:Op woensdag 8 april 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee. kreeg een beetje kippenvel toen ik 't hoorde.
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
Zijn er nog een beetje age of empire achtige games die te pruimen zijn?
Was ook leuk.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb me ooit echt uren vermaakt met zoo tycoon
ik heb een collega die Hoekstra heet.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
hoekstra is wel een beetje een baas he
Alleen jammer van de voornaam...quote:Op woensdag 8 april 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
Aaah arme hoekstra :pquote:Op woensdag 8 april 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een collega die Hoekstra heet.
heb ik geen hoge pet van opdus alles met de naam Hoekstra begint al op -10 bij mij
Wat zegt ie?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
Hellupquote:Op woensdag 8 april 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik geen hoge pet van opdus alles met de naam Hoekstra begint al op -10 bij mij
wist je dit alquote:Op woensdag 8 april 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rutte god?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
vind niemand in de politiek aantrekkelijk
O, ik zou Carola Schouten niet uit mijn bed trappenquote:Op woensdag 8 april 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
vind niemand in de politiek aantrekkelijk
eerst douwen en dan met het mes op de keel trouwen bedoel jequote:Op woensdag 8 april 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik zou Carola Schouten niet uit mijn bed trappen![]()
Helaas wel gristelijk dus eerst trouwen dan douwen.
[ afbeelding ]
Nou, ik denk dat zij wel recht in de leer is hoorquote:Op woensdag 8 april 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eerst douwen en dan met het mes op de keel trouwen bedoel je
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja jij was van de geteerde paal.
Ik ook. Ligt heel erg aan de persoonlijkheid en wat minder aan het uiterlijkquote:Op woensdag 8 april 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
maar ik val echt op wisselend dus kan het niet zo zeggen
bij mij meer een specifieke blikquote:Op woensdag 8 april 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Ligt heel erg aan de persoonlijkheid en wat minder aan het uiterlijk
Thaibojs dacht ik toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee om te kijken of het kan. hij komt nu met extra monteurs
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bitter houdt de Haagse economie overeind.
Wel fijn dat er nog iemand is die niet failliet gaat nuquote:Op woensdag 8 april 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
deze man doet nu erg goede zaken hij zei die. hij heeft het super druk
BUDAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 8 april 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel fijn dat er nog iemand is die niet failliet gaat nu
Ik vind de blik van Badr niet erg ondeugend.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat niet eens. vaak meer ondeugend ofzo.
nee bij badr is het denk ik meer de arrogantie die ik aantrekkelijk vindquote:Op woensdag 8 april 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de blik van Badr niet erg ondeugend.Eerder ‘ik trek je darmen door je strot naar buiten als ik mijn zin niet krijg’
Hmm, je houdt dus van dominante mannenquote:Op woensdag 8 april 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bij badr is het denk ik meer de arrogantie die ik aantrekkelijk vind
zit je jezelf nu goed te praten ?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
ja ik uiteindelijk ook. Zo iemand als Badr aantrekkelijk vinden is makkelijk omdat het een bn-er isquote:Op woensdag 8 april 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, je houdt dus van dominante mannen![]()
Ik val meer op zachtaardigheid, gevoel voor humor en nieuwsgierigheid.
heb ikquote:Op woensdag 8 april 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat niet eens. vaak meer ondeugend ofzo.
wat voor naam is dat :pquote:Op woensdag 8 april 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik
en ik heb de naam van een man met een bunkerslang
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga hier publiekelijk geen privé details delen
Nova Scotia Duck Tolling?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
oh en ik deel de naam met een Canadese hond
Ja, op zo’n manier vind ik een Doutzen ook wel aantrekkelijk. Maar alleen om naar te kijken.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik uiteindelijk ook. Zo iemand als Badr aantrekkelijk vinden is makkelijk omdat het een bn-er is
nou precies dat bedoel ik :pquote:Op woensdag 8 april 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, op zo’n manier vind ik een Doutzen ook wel aantrekkelijk. Maar alleen om naar te kijken.
ja dat begrijp ik. echt een leuke vrouw is datquote:Op woensdag 8 april 2020 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
J.Law is dus wel de ultieme celeb crush hoor
Humor, looks, alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt iets met die bunkerslangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |