Wel de mensen met vitale beroepenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
mja
hij verveelt zich wel op z'n werk. zit in 't OV en ziet nu misschien 4 passagiers op een dag..
Blijft een brug te verquote:Op woensdag 8 april 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
Italianen en bruggen.. geen ideale combo:
https://www.unilad.co.uk/(...)rivers-were-injured/
Wasdaquote:Op woensdag 8 april 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier zie je op dit moment regelmatig tumbleweed door het dorp rollen
nee joh..quote:Op woensdag 8 april 2020 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel de mensen met vitale beroepen
Ahaquote:Op woensdag 8 april 2020 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een stepperoller
[ afbeelding ]
wist niet dat dat in NL zo heet
het stukje stad zit ik niet in OV maar wel regelmatig mensen ja..quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd hoe laat de zonneman komt
het word dit
[ afbeelding ]
Je bedoeld hoe schuin het naar beneden loopt?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
het word dit
[ afbeelding ]
Je quote jezelfquote:Op woensdag 8 april 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld hoe schuin het naar beneden loopt?
jaquote:Op woensdag 8 april 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld hoe schuin het naar beneden loopt?
fijne dingen, wij hebben er ook 1 hangenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
het word dit
[ afbeelding ]
heb je foto?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
fijne dingen, wij hebben er ook 1 hangen
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
het word dit
[ afbeelding ]
Rijke tataquote:Op woensdag 8 april 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4.5 meter en 2 nog wat diep 2000 euro
nope helaas niet..quote:
Vind ik een boel geldquote:Op woensdag 8 april 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4.5 meter en 2 nog wat diep 2000 euro
Mooi, Bitter!quote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
het word dit
[ afbeelding ]
Nooit een airco (split) overwogen?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk dat het redelijk wat in temp hier binne ook gaat uitmaken
ja ook wel maar als het kan heb ik vrijwel altijd die deuren open.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit een airco (split) overwogen?
hier was het duidelijk merkbaar.. en terras blijft dan ook best oke..quote:Op woensdag 8 april 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk dat het redelijk wat in temp hier binne ook gaat uitmaken
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook wel maar als het kan heb ik vrijwel altijd die deuren open.
beetje goede airco is denk ik ook zon 3 a 4 duizend euro
en heb je zo leijk ding buiten hangen
j het is hier de vraag of het gaat lukken met de regenpijp. hij had er wel een idee voor maar hij moet het eerst zien of het gaat lukkenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hier was het duidelijk merkbaar.. en terras blijft dan ook best oke..
hier is hij 2dehands gekocht en toen aan gevel gehangen met wat truuckjes (H binten op gevel gemoteerd om de regenpijp niet in de weg te zitten enzo)
Geen last van eigenlijkquote:Op woensdag 8 april 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en vaak word je van airco ook wat verkouden
Oeh dat gaat vast tof staan.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
het word dit
[ afbeelding ]
teringquote:Op woensdag 8 april 2020 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
Niet echt duidelijke foto maar de berg komt bij mij ongeveer op borsthoogte.
[ afbeelding ]
En is inmiddels alweer een stukje groter.
3 slaapkamers op 1 verdieping heb ik airco. Kast staat op het dak.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hele huis? Zon ding wat buiten aan de muur hangt?
oh das sjiek. kost dat veel stroom?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3 slaapkamers op 1 verdieping heb ik airco. Kast staat op het dak.
Lekker naar het strand slepen en in de fik stekenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik denk gewoon daar, is een hoek van de tuin. Maar misschien veerplaats ik het nog,
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik denk gewoon daar, is een hoek van de tuin. Maar misschien veerplaats ik het nog,
Neu. Heb hem ook alleen aan als het extreem warm is. Da's nie vaakquote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das sjiek. kost dat veel stroom?
ik ken hier niemand met een airco eigenlijk. een keer collega gehad die had er 1 in de slaapkamer laten plaatsen. die was echt super blijquote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu. Heb hem ook alleen aan als het extreem warm is. Da's nie vaak
Verbranden heb ik ook aan gedacht maar dat mag niet en dan gaan mensen de brandweer bellen enzo,quote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker naar het strand slepen en in de fik steken
Goed voor de insecten wel.quote:
Ja het is ook een verademingquote:Op woensdag 8 april 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ken hier niemand met een airco eigenlijk. een keer collega gehad die had er 1 in de slaapkamer laten plaatsen. die was echt super blij
ja die krengen zijn hardnekkigquote:Op woensdag 8 april 2020 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
Maar zijn dus voornamelijk wortels die ik uit de grond haal, Dat is best zwaar werk kan ik je vertellen.
Zo’n apparaat overweeg ik ook. Even kijken hoe hard het nodig is.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
had vorig jaar ook naar zon mobiele airco gekeken. Die heeft bovengnoom. zon slang door het raam en brommen maar
Behalve de hele zomer van 2019quote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu. Heb hem ook alleen aan als het extreem warm is. Da's nie vaak
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, gehakt is nog stijf bevroren
2018 was erger en langer. Vorig jaar viel opzich wel mee.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve de hele zomer van 2019
In mijn beleving was het vorig jaar van mei tot en met september continu 46 gradenquote:Op woensdag 8 april 2020 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2018 was erger en langer. Vorig jaar viel opzich wel mee.
Lolquote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn beleving was het vorig jaar van mei tot en met september continu 46 graden
Begin er beter niet aan, ga je spijt van krijgen.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n apparaat overweeg ik ook. Even kijken hoe hard het nodig is.
Want?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begin er beter niet aan, ga je spijt van krijgen.
Volgende keer in een bak met water in de koelkast, Geen idee waarom maar dan ontdooit het sneller.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begin er beter niet aan, ga je spijt van krijgen.
Vorig jaar viel erg mee in vergelijking met het jaar daarvoor.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
vorig jaar was echt warm ja maar dat jaar er voor ook veel goede dagen gehad dacht k
2018 was.zomer van april tot en met oktober. Gortdroog en continue warm. 2019 was er een met af en toe een uitschieter naar 41 graden en verder ook wat kut weer tussendoorquote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
vorig jaar was echt warm ja maar dat jaar er voor ook veel goede dagen gehad dacht k
Ik heb het nu in de pan op de laagste stand.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgende keer in een bak met water in de koelkast, Geen idee waarom maar dan ontdooit het sneller.
waarom zou dat zo zijn?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom?
Ik hoor wel dat die apparaten na een poosje gebruiken weinig meer doen?
Kutweerquote:Op woensdag 8 april 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2018 was.zomer van april tot en met oktober. Gortdroog en continue warm. 2019 was er een met af en toe een uitschieter naar 41 graden en verder ook wat kut weer tussendoor
Klopt.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2018 was.zomer van april tot en met oktober. Gortdroog en continue warm. 2019 was er een met af en toe een uitschieter naar 41 graden en verder ook wat kut weer tussendoor
heeeeeerlijkquote:Op woensdag 8 april 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan ze ook met een reservoir, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou dat zo zijn?
Het nadeel is dat die slang buiten moet hangen en dat ze volgens mij vrij veel lawaai maken
Ja klopt, gooi het hier ook wel eens in een bak water onder de kraan en dan is het binnen 20 minuten ontdooitquote:Op woensdag 8 april 2020 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgende keer in een bak met water in de koelkast, Geen idee waarom maar dan ontdooit het sneller.
is deze goed?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker naar het strand slepen en in de fik steken
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Van mij mag het het hele jaar regenen en 15 graden zijn
ohquote:Op woensdag 8 april 2020 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vorig jaar viel erg mee in vergelijking met het jaar daarvoor.
monsterquote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
10 graden mag zelfs, af en toe droogquote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Van mij nietquote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 8 april 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat lekker daar.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
18:40
Het aantal doden door het coronavirus in het Verenigd Koninkrijk is met 938 gestegen naar 7.097. Het Britse ministerie van Volksgezondheid liet dat vandaag weten. Het is de grootste stijging tot nu toe.
Van de ruim 232.000 mensen die werden getest, is bij meer dan 60.000 het virus vastgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |