Veel oudere mensen aan het barbequen?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:57 schreef Simmertje het volgende:
Net door het Amsterdams Bos weer gefietst vanuit werk en iedereen lag weer te chillen of het een normale zomerse dag is. Ik hou mijn hart vast voor dit weekend.
Qua behandeling zou het niet uitmaken, maar je zou zo'n patiënten bijvoorbeeld beter kunnen begeleiden of desnoods opnemen als het COVID blijkt te zijn. Als het toch geen COVID is geeft het een patiënt weer wat meer rust tijdens een al heftige periode.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat als het wel corona blijkt te zijn? Je gaat als kankerpatiënt toch niet wachten met behandeling als een curatieve behandeling nog mogelijk is? Beter een gokje wagen met COVID dan met kanker.
Met je telefoon hoef je dat apparaat niet aan te raken om te betalen. Tenminste met iphone11 is dat zo.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:59 schreef KingRadler het volgende:
Betalen met mobiel groeit enorm uit angst om pinautomaat aan te raken.
Betalen met de mobiele telefoon groeit de laatste weken enorm. ING Bank vermoedt dat mensen in deze coronatijd bang zijn om de pinautomaat – waar dagelijks duizenden vingers overheen gaan – aan te raken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-te-raken~ad6054bb/
#####
Ik ben ermee gestopt wegens Corona, mobiel te betalen.
Ik hoef maar een vies winkelwagentje aan te raken en het scherm van mobiel.
Kruisbesmetting.
Daarom laat ik mobiel thuis en betaal met pasje.
Snap ik, maar afgelopen week viel het mee, valt toch op dat de drukte weer een beetje toeneemt.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:59 schreef D_A het volgende:
[..]
D'r is vooralsnog een afname op alle gebieden, dus die paar mensen die er nu liggen hoeft niet te zeggen dat heel NL dat doet natuurlijk
Gaat daar nog niet de goede kant op...quote:Op woensdag 8 april 2020 18:01 schreef BlaZ het volgende:
5491 new cases and 938 new deaths in the United Kingdom
Hij bedoelt meer dat je met je handen aan vieze dingen komt (winkelwagen, winkelmandje, producten etc) en dan met die handen weer je telefoon aanraakt, dus je telefoon dan altijd besmet.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met je telefoon hoef je dat apparaat niet aan te raken om te betalen. Tenminste met iphone11 is dat zo.
Hopelijk fietste je niet in de slipstream van je voorligger=> zie artikel ADquote:Op woensdag 8 april 2020 17:57 schreef Simmertje het volgende:
Net door het Amsterdams Bos weer gefietst vanuit werk en iedereen lag weer te chillen of het een normale zomerse dag is. Ik hou mijn hart vast voor dit weekend.
Het gaat niet om pin automaat.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met je telefoon hoef je dat apparaat niet aan te raken om te betalen. Tenminste met iphone11 is dat zo.
Die zijn ook pas net begonnen met maatregelenquote:
Ik krijg wel de neiging om mijn handen te likken nu.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:03 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Het gaat niet om pin automaat.
Als je karretje aanraakt en je gaat in de winkel whatsappen.
Is je scherm besmet.
Door telefoon thuis te laten gebeurt dat niet. Omdat je eerst je handen wast.
Kans op besmetting door aanraken schijnt miniem te zijn, althans zo stelt een Duitse wetenschapper die bij Merkel in dienst is.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:03 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Is je scherm besmet.
Doe maar, besmette Fok gebruiker is Toch weer eens iets anders.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik krijg wel de neiging om mijn handen te likken nu.
O zo, ja dat kan theoretisch. Maar ik geloof niet zo sterk dat virus heel lang overleeft op niet organisch materiaal zoals kunststof, maar het zou kunnen. Maar als mensen zo in het leven staan kun je beter online bestellen. Dat zou ik dan doen als ik zo angstig was.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij bedoelt meer dat je met je handen aan vieze dingen komt (winkelwagen, winkelmandje, producten etc) en dan met die handen weer je telefoon aanraakt, dus je telefoon dan altijd besmet.
Ook je telefoon kan je natuurlijk schoonmaken
Ja maar waar houdt het dan op? Volgens die redenatie zou je ook minutieus je boodschappen moeten desinfecteren. En meteen je kleding in de was moeten gooien. Je gezicht wassen. Deurklinken ontsmetten, alles.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:03 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Is je scherm besmet.
Hopelijk wordt na deze crisis vaker thuiswerken steeds meer geaccepteerd. Heeft vrijwel alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:03 schreef Hexagon het volgende:
Met het heerlijke lenteweer mogen ze die thuiswerkregel nog wel even aanhouden. Werken vanuit mn tuin .
Kunnen we eindelijk naar de sci-fi toe waarin ieder huis een aparte kamer heeft met een gigantisch scherm (of hologramquote:Op woensdag 8 april 2020 18:07 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hopelijk wordt na deze crisis vaker thuiswerken steeds meer geaccepteerd. Heeft vrijwel alleen maar voordelen.
Zoals Wilder al opmerkte, het is sowieso niet handhaafbaar.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:06 schreef _I het volgende:
De App: Het liefst doen we alles vrijwillig, toch hou ik een slag om de arm. (Hugo)
Er is geen wetgeving om het te verplichten.
Ik verbaasde mij gisteren over de hevige reacties in het topic over 1984, Big Brother enzo..quote:Op woensdag 8 april 2020 18:08 schreef Kyran het volgende:
60% van de Nederlands vind app prima? Had ik niet verwacht
Ik bedoel, als een app + andere milde maatregelen kunnen voorkomen dat we in complete lockdown zijn de rest van het jaar lijkt me dat een prima afweging.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij gisteren over de hevige reacties in het topic over 1984, Big Brother enzo..
Ze hebben het alleen steeds niet over waar die app voor gebruikt gaat worden. Wat zijn de gevolgen en plichten.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:08 schreef Kyran het volgende:
Bron en vraagstelling ?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:08 schreef Kyran het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |