abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192511453

Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)
SPOILER

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
pi_192511455
  Tettenkoning woensdag 8 april 2020 @ 12:04:49 #3
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192512112
Plaatje is wel ironisch ja.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 8 april 2020 @ 12:06:56 #4
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_192512149
De valsigheid straalt ervan af.

[ Bericht 29% gewijzigd door Eightyone op 08-04-2020 12:12:19 ]
pi_192512363
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 12:06 schreef Eightyone het volgende:
De valsigheid straalt ervan af.

Nou ja, hoe vaak heb je in het echte leven dat je om iemand moet ‘strijden’?
En zijn die meiden ook niet piepjong. Hoe oud is Elise?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_192533101
Ik weet niet zo goed wat ik van deze editie van BZV vind. Ik vind het misschien tijd om het programma van televisie te halen, of misschien is het tijd dat ik zelf stop met kijken?

Ik vind om de een of andere reden deze editie nogal bedroevend. Ik zie nog geen echte liefdes ontstaan, bij geen een van de vijf boeren. Er gebeuren maar weinig opmerkelijke dingen. Ik vind het weinig spannende televisie.

Mijn observeringen:

Bastiaan: Milou past intellectueel beter bij hem en hij houdt wel van haar stoute pretoogjes, maar hij ziet veel praktische problemen, want hij weet dat het geen kans van slagen heeft op de lange termijn. Daarom vermoed ik dat hij voor Elise zal gaan, maar als hij haar beter leert kennen zal wel blijken dat ze intellectueel niet genoeg in huis heeft voor Bastiaan.

Jan: ik ben zelf 35 en toen ik mijn vriendin een foto van hem liet zien dacht ze dat hij 45 was. Volgens mij zorgt hij slecht voor zichzelf en zitten er veel depressieve gevoelens onder. Ik zie nou niet echt een relatie ontstaan tussen hem en een van de vrouwen, en ik denk dat de dames snel genoeg van hem zullen hebben als die relatie er toch komt.

Geertjan: grappige vent, met een groot hart, maar ik denk dat het al snel misgaat met die twee die er nu over zijn.

Annemiek: het wordt ook bijna telkens niks met die vrouwelijke boeren. Waarom? Omdat ze vaak passie en romantiek missen. En aangezien ik die kerels van haar dat ook niet zie doen, gaat het gewoon zeker niks worden.

Geert: hij vindt die Vera natuurlijk wel spannend, maar of dat uiteindelijk wat wordt? Misschien maakt hij nog de beste kans om een leuke partner te vinden.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_192533937
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van deze editie van BZV vind. Ik vind het misschien tijd om het programma van televisie te halen, of misschien is het tijd dat ik zelf stop met kijken?

Ik vind om de een of andere reden deze editie nogal bedroevend. Ik zie nog geen echte liefdes ontstaan, bij geen een van de vijf boeren. Er gebeuren maar weinig opmerkelijke dingen. Ik vind het weinig spannende televisie.

Het is ooit begonnen met boeren die oprecht een probleem hadden om aan een vrouw te komen. Niet alleen omdat ze non-stop op de boerderij zaten, maar meestal waren ze sociaal ook niet zo handig.

Dus dat tv-programma gaf ze een kans die ze normaal gesproken niet snel kregen. En dat voelde je ook als kijker, er hing wat van af! Plus dat dat sociaal onhandige ook wel mooie tv was.

Nu pikken ze alleen de populairste boeren er tussenuit, waardoor het een hele normale dating-show is geworden. De kandidaten dit seizoen hebben helemaal geen tv-programma nodig om aan een man/vrouw te komen. En dat voel je ook als kijker.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2020 14:46:26 ]
pi_192541924
https://www.ad.nl/show/bo(...)r-bastiaan~a051cca7/

Ga weg dan. Hoeveel lomper moet hij nog doen?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_192542057
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:14 schreef Fascination het volgende:

Zelf te beroerd zijn om 1 sec iets van drinken te pakken en dat mee naar de trekker te nemen :') gewoon direct de huishoudsters aan het werk zetten. :r
pi_192547484
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
Dat idee heb ik dus bij Temptation Island :')

quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:45 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Het is ooit begonnen met boeren die oprecht een probleem hadden om aan een vrouw te komen. Niet alleen omdat ze non-stop op de boerderij zaten, maar meestal waren ze sociaal ook niet zo handig.

Dus dat tv-programma gaf ze een kans die ze normaal gesproken niet snel kregen. En dat voelde je ook als kijker, er hing wat van af! Plus dat dat sociaal onhandige ook wel mooie tv was.

Nu pikken ze alleen de populairste boeren er tussenuit, waardoor het een hele normale dating-show is geworden. De kandidaten dit seizoen hebben helemaal geen tv-programma nodig om aan een man/vrouw te komen. En dat voel je ook als kijker.
Ja dat herken ik wel. Moet wel zeggen dat in de eerste seizoenen internetdaten nog niet of nauwelijks bestond in de mate dat we het nu kennen. Misschien is dat ook een verschil?

quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:14 schreef Fascination het volgende:

Ik zie niet persé wat hier lomp aan is. Het had veel netter gekund als hij het gewoon gevraagd had. Maar zij zitten daar een beetje te zitten terwijl hij de hele dag lichamelijk werk doet.

Bastiaan zoekt iemand die voor hem zorgt en in ruil daarvoor brengt hij pegels op de bank. Dat klinkt misschien ouderwets maar ergens snap ik het wel.

[ Bericht 34% gewijzigd door W00fer op 10-04-2020 02:20:11 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_192583636
Present.

@monkyyy
pi_192585850
:W
pi_192585864
Ik zit er weer klaar voor *O*
pi_192585869
*O*
  Tettenkoning zondag 12 april 2020 @ 20:23:38 #15
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192585876
*O*
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  roze zondag 12 april 2020 @ 20:24:18 #16
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_192585889
*O*
Your beauty never ever scared me.
  zondag 12 april 2020 @ 20:24:46 #17
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_192585919
Bejaardensexlijn, lekker man
pi_192585930
Wauw-factor, drugs, oplichtster, slisser/stalker Milou en een ongeïnteresseerde boerin-tijd _O_ w/ |:)
SOONY
pi_192585948
Vera :r
  zondag 12 april 2020 @ 20:27:11 #21
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_192585949
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 17:52 schreef Zipportal het volgende:
Present.

@:monkyyy
:W
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_192585961
Snuifgoed gereed, we gaan er hard tegenaan.
  zondag 12 april 2020 @ 20:28:02 #23
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_192585964
Eten!!
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  zondag 12 april 2020 @ 20:28:03 #24
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_192585965
Geen grote eter, dik van de lucht.
Haters everywhere but I don't really care.
  roze zondag 12 april 2020 @ 20:28:05 #25
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_192585966
Ohja hij wou weg, even vergeten.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')