Onzin. Bomen zijn belangrijk. Elke boom geeft overlast.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:02 schreef matthijst het volgende:
Dat zijn ambtenaren. Hele buurt wil er vanaf, maar ambtenaar doet d'r eigen ding.
Naja, die foto's zag 't er wel ranzig uit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin. Bomen zijn belangrijk. Elke boom geeft overlast.
Die mensen moeten gewoon wat makkelijker leven, i.p.v. zich aan elk blaadje of bloesempje te storen.
De uitwerpselen van stadsduiven kunnen zorgen voor overlast, schade aan gebouwen en onhygiënische situaties die een gezondheidsrisico voor mensen kunnen opleveren...quote:
quote:
Dat is het leven. Jij wordt hier verdrietig van, ik van de vele kinderen, vrouwen, mannen die nu worden verkracht terwijl ik dit typ.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:24 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Toch word ik altijd een beetje verdrietig van al die truttige burenruzietjes
In Uruzgan staan ze op bermbommen en hier maken kortpittige Ria's zich druk om een heg die een paar centimeter te hoog is of wat bladeren die van een boom af waaien.
Wat ik bedoel is, zonde dat mensen zich zo druk kunnen maken over onbelangrijke zaken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is het leven. Jij wordt hier verdrietig van, ik van de vele kinderen, vrouwen, mannen die nu worden verkracht terwijl ik dit typ.
enz, enz...
Valt toch wel mee ? Roelofarendsveen, Hillegom, Delfgauw, Schiphol....tis juist vaak Randstad vind ikquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:34 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, zonde dat mensen zich zo druk kunnen maken over onbelangrijke zaken.
Vaak wonen die lui in dit soort programma's ook heel mooi (meestal in het oosten of noorden van het land).
Als je de laatste afleveringen bekijkt is het inderdaad ook vaak (bij) de Randstadquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:50 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Valt toch wel mee ? Roelofarendsveen, Hillegom, Delfgauw, Schiphol....tis juist vaak Randstad vind ik
En ik word verdrietig van mensen die blijkbaar een beetje als het verhaal 'the Lorax' in een steriele staat willen wonen omdat ze OCD zijn over een beetje afval van de bomen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:24 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Toch word ik altijd een beetje verdrietig van al die truttige burenruzietjes
In Uruzgan staan ze op bermbommen en hier maken kortpittige Ria's zich druk om een heg die een paar centimeter te hoog is of wat bladeren die van een boom af waaien.
Feit is wel: als blaadjes in je tuin je grootste zorg/ergernis zijn, dan heb je een fantastisch leven.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:47 schreef falling_away het volgende:
[..]
En ik word verdrietig van mensen die blijkbaar een beetje als het verhaal 'the Lorax' in een steriele staat willen wonen omdat ze OCD zijn over een beetje afval van de bomen.
Haha dat viel inderdaad op! Niet netjes zijn bordje leeg eten.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:20 schreef potjecreme het volgende:
Victor eet steeds niet helemaal zijn gebak op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |