op yoghurt na zou ik het doen!quote:Op zondag 12 april 2020 11:20 schreef Farenji het volgende:
Eindresultaat, met yoghurt en pickles:
[ afbeelding ]
Ook weer een variant waar ik nog nooit van had gehoord, leuk!quote:Op zondag 12 april 2020 11:20 schreef Farenji het volgende:
[ afbeelding ]
Die yoghurt maakt het juist af, perfecte tegenhanger voor de spicy pannekoeken en zoute pickles. In india eten ze er "curd" bij, dat is dikkere bijna korrelachtige yoghurt maar die kan ik hier eigenlijk niet vinden.quote:
Lekker, dat wil ik ook wel een keer proberen.quote:Op zondag 12 april 2020 11:20 schreef Farenji het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zou je evt een 10% vet yoghurt kunnen gebruiken. Doe ik ook altijd voor tzaziki of raita.quote:Op zondag 12 april 2020 11:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die yoghurt maakt het juist af, perfecte tegenhanger voor de spicy pannekoeken en zoute pickles. In india eten ze er "curd" bij, dat is dikkere bijna korrelachtige yoghurt maar die kan ik hier eigenlijk niet vinden.
lactose intollerant (legt uit)quote:Op zondag 12 april 2020 11:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lijkt mij juist prima passen erbij als ik het recept zo even bekijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, nice!quote:Op zondag 12 april 2020 11:28 schreef Myraela het volgende:
Geen zin om foto's tussendoor te maken en een enorm chaotische en rommelige kok.Maar zoete aardappel pannenkoekjes met zure room, avocado en tomaatjes.
[ afbeelding ]
Ik lig buiten in de zon, dus minder goed beeld. Zag de foto, begon te lezen en vond zoete aardappel best raar combineren met aardbei en ijsquote:Op zondag 12 april 2020 11:28 schreef Myraela het volgende:
Geen zin om foto's tussendoor te maken en een enorm chaotische en rommelige kok.Maar zoete aardappel pannenkoekjes met zure room, avocado en tomaatjes.
[ afbeelding ]
SPOILER: voorpretOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Msemmen!
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 12-04-2020 12:06:06 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Lie en ik gaan ook morgen pas bakken dus je bent niet allenig danquote:Op zondag 12 april 2020 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ziet er allemaal lekker uit jongens. Ik baal een beetje dat ik tot morgen moet wachten met onze pannenkoeken
quote:Op zondag 12 april 2020 11:58 schreef sigme het volgende:
Ziet er goed uitSPOILER: voorpretOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Msemmen!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 12 april 2020 11:58 schreef sigme het volgende:
Klinkt goed. Lekker zacht en zoet.SPOILER: voorpretOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Msemmen!
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met poedersuiker en dadelsiroop.![]()
https://www.vegrecipesofi(...)ipe-container-135656quote:Op zondag 12 april 2020 13:13 schreef AnneX het volgende:
IsaFarenji
(recept graag, of ik heb er overheen gelezen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |