Je kan het ook zelf gaan ophalen en achter je scootertje binden.quote:
Boh, sucks. Echt een nadeel aan de IKEA vind ikquote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf gaan ophalen en achter je scootertje binden.
van de ikea?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Boh, sucks. Echt een nadeel aan de IKEA vind ik.
De bank die we gisteren kochten heeft 120 euro bezorgkosten. Vriendlief heeft het er voor over omdat ze hem dan ook in elkaar zetten en alle verpakkingszooi meenemen, maar ik vind het toch wel erg veel geld.
Nee dat niet, een of andere winkel die alleen maar banken verkoopt.quote:
Alsof je zoveel beters te doen hebt?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en dan moet je het nog in elkaar gaan zetten ook
Maar dan nog voor veel mensen te laat.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vaccin komt er veel sneller joh. Let maar op.
En dan zeg je dat ik graag moeilijk doe om het moeilijk doenquote:
klopt ookquote:Op woensdag 8 april 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik graag moeilijk doe om het moeilijk doen
Mja das ook wel zo inderdaad.quote:
Eerste posts die ik las toen ik het topic binnenkwam gingen over dat de overheid de privacy van Nederlanders wil schenden en allemaal het slechtste met ons voorheeft, of zo.quote:
aaah vandaar :pquote:Op woensdag 8 april 2020 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste posts die ik las toen ik het topic binnenkwam gingen over dat de overheid de privacy van Nederlanders wil schenden en allemaal het slechtste met ons voorheeft, of zo.
Broekje aanhouden hè.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:45 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, je kunt plaatjes niet meer zo groot maken dat ze uit je FoBo steken.
van bakker?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
mijn plantjes zijn op het depot
Deze komen uit duitsland
Da's de omgekeerde routequote:Op woensdag 8 april 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
mijn plantjes zijn op het depot
Deze komen uit duitsland
Oh jij baseert je oordeel op de eerste posts die je leestquote:Op woensdag 8 april 2020 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste posts die ik las toen ik het topic binnenkwam gingen over dat de overheid de privacy van Nederlanders wil schenden en allemaal het slechtste met ons voorheeft, of zo.
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij baseert je oordeel op de eerste posts die je leesten dan is meteen de hele dag verpest
ja ja
Wat is dit nu weer voor nulverhaalquote:Op woensdag 8 april 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Ha dood maken allemaal.
Coronaviruses are notoriously promiscuous. Bats host thousands of types without succumbing to illness, and the viruses have the potential to leap to new species. Sometimes they mutate along the way to adapt to their new host; sometimes they can make the leap without changing.
Coronaviruses are known to infect mammals and birds, including dogs, chickens, cattle, pigs, cats, pangolins, and bats. The global health crisis likely started with a coronavirus-infected horseshoe bat in China. From there, the germ jumped to the intermediary pangolin species, then jumped to humans.
It;s just a matter of time before one of the thousands of corona viruses will jump from bats to human.
Dag vleermuizen
Ja zie ik was er al bang voor. Komt niet meer goed met jouquote:
1 + 1 = 2quote:Op woensdag 8 april 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon wetenschap beste Fles.
Eensquote:Op woensdag 8 april 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
ikea winkelmand is alweer 500e
ik vind dat ze boven 500 gratis moeten bezorgen
Ja wel bij minder ookquote:Op woensdag 8 april 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
ikea winkelmand is alweer 500e
ik vind dat ze boven 500 gratis moeten bezorgen
Hoe lang is levertijd?quote:Op woensdag 8 april 2020 10:16 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaa soon tm Philips Hue bestellen.
wat voor spulletjes allemaalquote:Op woensdag 8 april 2020 10:16 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaa soon tm Philips Hue bestellen.
Geen idee, maar alles binnen 8-12 weken is prima hier, dus maakt niet zo veel uitquote:
Gewoon 5 lampen, een dimmer en een bridge. Later misschien meer als blijkt dat daar behoefte aan isquote:Op woensdag 8 april 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor spulletjes allemaal
ik wil niet anders meer..
Wat ik nog het mooiste vind: ik heb een beweginssensor in m'n hal en op m'n overloop en onder m'n bed hangen..
Vooral die laatsteals ik 's nachts uit bed ga detecteert ie beweging van mn voeten die uit mn kooi gaan. dan gaan er gelijk heel gedimd lampjes branden naar de wc
zonder dat je gelijk sunshine in the middle of the night hebt
alles heb ik gekoppeld aan een Homey Prosinds gisteren dus ook van die Shelly dingen bij. Kan ik scenes schakelen en ook m'n rolluiken automatisch bedienen enzo. Mooi mooi mooi
Wel lang man.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, maar alles binnen 8-12 weken is prima hier, dus maakt niet zo veel uit.
[..]
Gewoon 5 lampen, een dimmer en een bridge. Later misschien meer als blijkt dat daar behoefte aan is.
Dat klinkt allemaal echt heel erg gaaf.
quote:Op woensdag 8 april 2020 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon 5 lampen, een dimmer en een bridge. Later misschien meer als blijkt dat daar behoefte aan is.
Dat klinkt allemaal echt heel erg gaaf.
Als je er eentje tegenkomt die gelukkig gemaakt kan worden met een kipnugget dan stuur maar door naar mequote:
Moloquote:Op woensdag 8 april 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je er eentje tegenkomt die gelukkig gemaakt kan worden met een kipnugget dan stuur maar door naar me
luckyquote:Op woensdag 8 april 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
Moet zeggen dat ik wel enorm geluk heb gehad met mijn Hue spots hoor..
De nieuwe serie was verkeerd geprijsd bij de gamma
De oude serie moest afgeprijsd worden. en een kut kneus heeft de nieuwe serie af staan prijzen daar.
Dus ik heb 24 warm white spots voor 7,50 per stuk gekocht.
ja behoorlijk.. ze wilden 't ook eerst niet voor die prijs meegeven. maar heb m'n poot stijf gehouden. de stickers zaten op de dozen.quote:
nicequote:Op woensdag 8 april 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja behoorlijk.. ze wilden 't ook eerst niet voor die prijs meegeven. maar heb m'n poot stijf gehouden. de stickers zaten op de dozen.
yes.. naja ik heb een idee voor een tv meubelquote:Op woensdag 8 april 2020 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
ik zou zelf nog wel eens wat led strips willen, maar die prijs
Ik ga... zometeen een halfuurtje doorwerken in de pauze zodat ik later vandaag een halfuurtje op bed kan liggen!quote:
LuiNIjntje? of MoeNijntje?quote:Op woensdag 8 april 2020 10:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga... zometeen een halfuurtje doorwerken in de pauze zodat ik later vandaag een halfuurtje op bed kan liggen!
Oh no she didn't!
hahahaquote:Op woensdag 8 april 2020 10:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga... Zometeen een halfuurtje doorwerken in de pauze zodat ik later vandaag een halfuurtje op bed kan liggen!
Oh no she didn't!
quote:Op woensdag 8 april 2020 10:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga... zometeen een halfuurtje doorwerken in de pauze zodat ik later vandaag een halfuurtje op bed kan liggen!
Oh no she didn't!
dat ging jij toch oplossen?quote:Op woensdag 8 april 2020 10:49 schreef bitterbal het volgende:
en wat nou als je in dat halfuurtje gezocht word op slack?
ja jongens. jullie moeten wel de inlog sturen hequote:Op woensdag 8 april 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat je mijn honneurs waar ging nemen vandaag?
Dat wachtwoord is niet echt heel erg veilig gezien de nomenclatuur van de laatste 15 jaar.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
http://rocknijntje.nu
user: cambal
pass: uitstralingheeftznbroekalopznenkels
Zie Franske zijn post.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jongens. jullie moeten wel de inlog sturen he
ga je die covid app maken? :pquote:Op woensdag 8 april 2020 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
Oef, keuzes. Ik heb vrijdag eigenlijk vrij, maar nu kunnen we vrijwillig werken om het bedrijf en de overheid te helpen. We mogen het zelf weten.
Zou ze willenquote:Op woensdag 8 april 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij en nijn gebruiken dezelfde gegevens?
secret agent uitstralingquote:Op woensdag 8 april 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ze willen![]()
https://aivd.nl/secure-login.html
Dat niet, maar die overheidsapps zijn super eenvoudige apps, dus de bazen willen kijken of we met iets dermate speciaals, belangrijks of innovatiefs kunnen komen dat misschien met behulp van onze partners toch gebruikt kan gaan worden.quote:
Wel UitStraling69 dan natuurlijk.quote:
Ik denk dat ik de brainstormsessie eventjes afwacht. Als er iets gaafs bij zit waar ik graag aan werk wil ik het wel overwegen, zo niet dan inderdaad lekker uitslapen en meubels shoppen.quote:
Wel waar. Entropy >>> complexity #correcthorsebatterystaplequote:Op woensdag 8 april 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wachtwoord is niet echt heel erg veilig gezien de nomenclatuur van de laatste 15 jaar.
Dat zou betekenen dat dat hele groeps-immuniteitsgedoe door de gootsteen kan.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
EEN PAAR SECONDEN GELEDEN
Van Dissel: onduidelijk of mensen met milde klachten immuun worden
Er wordt onderzoek gedaan naar de precieze immuniteit bij mensen die al besmet zijn geweest door het coronavirus. RIVM-directeur Van Dissel zei in de Tweede Kamer dat hoe heftiger de infectie is, hoe hoger het aantal antistoffen. Bij mensen met milde klachten, treffen we minder antistoffen aan, voegde hij eraan toe.
Daardoor is er twijfel over of mensen met milde klachten wel immuniteit hebben opgebouwd en het virus dus niet meer kunnen krijgen en dan overdragen. Van Dissel zei dat onderzoek loopt of er meer afweer ontstaat door grotere activiteit van afweercellen in het eigen lichaam.
nog niet,. hij heeft ook nog gezegd dat er onderzoek wordt gedaan naar afweerinfo in bloedcellen ofzoquote:Op woensdag 8 april 2020 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat dat hele groeps-immuniteitsgedoe door de gootsteen kan.
En gaat dat lukken door er tegenaan te hikken denk je?quote:Op woensdag 8 april 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zit tegen een plantenbak aarde aan te hikken die leeg moet
wat doe jij niet graagquote:Op woensdag 8 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe ik wel graag, mits de vrouw rein en fijn is dan
Dit belooft niet veel goeds als je denkt iets leeg te kunnen hikkenquote:Op woensdag 8 april 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
De mensheidquote:Op woensdag 8 april 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
blij dat ik niet in thailand zit.
op dit moment rijen van honderden mensen in de zon , te dicht op elkaar om hun visa te verlengen
er gaan geruchten dat de overheid misschien iedereen gewoon laat blijven zonder gevolgen, dus dan staan al die mensen nu voor niets in de rij :pquote:
Meer mag ook niet op het moment.quote:
ovber het randje kiepen..quote:Op woensdag 8 april 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
ik heb liever vrouw man vrouw hoor..quote:
sowieso dat hele immuniteits geneuzel, hoeft maar een kleine mutatie te zijn en je kan het zo weer krijgen. We moeten gewoon accepteren dat er naast lichte verkoudheid, matige griep er nu een 3e variant bij is gekomen waar we mee zullen moeten leren leven, de SARS virussen en alle verwanten en mutatiesquote:Op woensdag 8 april 2020 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat dat hele groeps-immuniteitsgedoe door de gootsteen kan.
nou ja als we zoiets als de griepprik kunnen krijgen zitten we goed toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso dat hele immuniteits geneuzel, hoeft maar een kleine mutatie te zijn en je kan het zo weer krijgen. We moeten gewoon accepteren dat er naast lichte verkoudheid, matige griep er nu een 3e variant bij is gekomen waar we mee zullen moeten leren leven, de SARS virussen en alle verwanten en mutaties
yep, maar dan moet er dus een vaccin zijn dat bij mutaties eenvoudig aanpasbaar is, en dat is er dus nog nietquote:Op woensdag 8 april 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als we zoiets als de griepprik kunnen krijgen zitten we goed toch?
Griep was eerst voor veel mensen denk ik ook zeer dodelijk toch?
En het gewone griep virus muteert niet?quote:Op woensdag 8 april 2020 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar dan moet er dus een vaccin zijn dat bij mutaties eenvoudig aanpasbaar is, en dat is er dus nog niet
Immuniteit treed bijna wel zeker op.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso dat hele immuniteits geneuzel, hoeft maar een kleine mutatie te zijn en je kan het zo weer krijgen. We moeten gewoon accepteren dat er naast lichte verkoudheid, matige griep er nu een 3e variant bij is gekomen waar we mee zullen moeten leren leven, de SARS virussen en alle verwanten en mutaties
Ook, daarom zie je sommige jaren meer impact van griepgolven dan andere.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En het gewone griep virus muteert niet?
ah.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook, daarom zie je sommige jaren meer impact van griepgolven dan andere.
tief gewoon dat hele ding weg en koop een nieuwe voor een kwartje bij de Actionquote:Op woensdag 8 april 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
zit ook zon wortel doek. god wat zijn die dingen irritant :p
Daarom verwacht ik dat die 2 maatregelen zeker nog maanden zullen blijvenquote:Op woensdag 8 april 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
11:25
Als we per 1 juni de maatregelen tegen het coronavirus, en dan vooral het afstand houden en verplicht thuisblijven bij ziekte, compleet laten varen kan er van de zomer een nieuwe piek ontstaan op de ic’s.
Dat meldt Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging Intensive Care, aan de Tweede Kamer. ,,De impact van het loslaten van social distancing-maatregelen is zeer groot.
geeft toch ook niet?quote:Op woensdag 8 april 2020 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik dat die 2 maatregelen zeker nog maanden zullen blijven
Dat is natuurlijk ook de minst vervelende maatregel. Die 1,5 meter is een veel groter probleem als de rest van de economie weer normaal draait.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geeft toch ook niet?Wat is er mis met "verplicht thuisblijven bij ziekte"? Wie gaat er voor zijn lol de hort op bij ziekte? Gewoon in je bed blijven, wat je op zo'n moment toch al het liefste doet.
nee het si een goede plantenbakquote:Op woensdag 8 april 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tief gewoon dat hele ding weg en koop een nieuwe voor een kwartje bij de Action
die afstand geld voor alles he, horeca, feestenquote:Op woensdag 8 april 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geeft toch ook niet?Wat is er mis met "verplicht thuisblijven bij ziekte"? Wie gaat er voor zijn lol de hort op bij ziekte? Gewoon in je bed blijven, wat je op zo'n moment toch al het liefste doet.
Openbaar vervoer, werkvloer.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die afstand geld voor alles he, horeca, feesten
twee aluminium stoelen die half onder de verf zittenquote:
Kan toch niet johquote:Op woensdag 8 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Over nagedacht.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
twee aluminium stoelen die half onder de verf zitten
maar over 20 minuten staat de zon hier vol opdus kan ik gewoon 'binnen' zitten en toch buiten zijn.
Met je date naar de bioscoop en dan twee stoelen afstand houden,quote:Op woensdag 8 april 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Mogen we dan ook niet meer slowen in de disco?
romantisch uit eten door de mcdrivequote:Op woensdag 8 april 2020 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met je date naar de bioscoop en dan twee stoelen afstand houden,
Nee hoor, je hebt gewoon een punt, als alles weer gewoon draait en we moeten wel die 1,5 meter in acht nemen is dat eigenlijk niet te doen.quote:
Elkaar bekogelen met M&M'squote:Op woensdag 8 april 2020 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met je date naar de bioscoop en dan twee stoelen afstand houden,
precies dit dus. Maar voor lief nemen dat er mensen misbruik van makenquote:Op woensdag 8 april 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt gewoon een punt, als alles weer gewoon draait en we moeten wel die 1,5 meter in acht nemen is dat eigenlijk niet te doen.
Ja daar gaat wat op verzonnen moeten worden. De anderhalvemetersamenleving. Het zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Netjes van ze.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:46 schreef Nick1975 het volgende:
Begint lastig te worden. Er diende zich daarnet seks aan. Naar huisgebracht. Da's niet normaal hè.
Dat is ook helemaal het probleem niet. Als iedereen weer gewoon gaat werken en leven hoe zie je die 1,5 meter afstand houden dan voor je?quote:Op woensdag 8 april 2020 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies dit dus. Maar voor lief nemen dat er mensen misbruik van maken
Erg lastig inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal het probleem niet. Als iedereen weer gewoon gaat werken en leven hoe zie je die 1,5 meter afstand houden dan voor je?
Kindaantallen nemen wel alweer iets toe.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gooi gewoon de scholen en kdv's open
daar roepen de wetenschappers inmiddels ook op tot strengere maatregelenquote:Op woensdag 8 april 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Erg lastig inderdaad.
Ben ook verder wel erg benieuwd hoe het Zweden zal vergaan. Als die ook met hun huidige maatregelen ongeveer hetzelfde bereiken als in NL is die 1.5 meter wellicht minder heilig dan gedacht
Die gaan nog lekker door met feestenquote:Op woensdag 8 april 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Erg lastig inderdaad.
Ben ook verder wel erg benieuwd hoe het Zweden zal vergaan. Als die ook met hun huidige maatregelen ongeveer hetzelfde bereiken als in NL is die 1.5 meter wellicht minder heilig dan gedacht
Je bent ouders of nietquote:Op woensdag 8 april 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja ben ook benieuwd naar Zweden.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Erg lastig inderdaad.
Ja, lekker rustig in de supermarkt.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2020 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, lekker rustig in de supermarkt.
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 8 april 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
mijn mond begint toch meer pijn te doen
nu heb ik nog een ander takkending staan waarvan ik niet weet of die dood is. maar ben mijn snoeischaar kwijtquote:
Met die gaten?quote:Op woensdag 8 april 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
mijn mond begint toch meer pijn te doen
Het lijkt wel alsof scholen en kdv's gezien worden als een soort kinderstalling. Zodat ouders overdag van hun kind verlost kunnen worden. Die mensen vergeten alleen dat zo'n kind wel hun eigen schuld is.quote:
Ja maar Haags. Was echt een buitenkans. We hebben het eerder gedaan. Blij dat ik correct ben gebleven. Ja maar dan gaan we eerst uitgebreid badderen. Prima lieverd. Gewoon van bil zoals het ook hoort. Vanaaf nog. Laat ik echt niet liggen.quote:
Koekoek lekker man.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:55 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja maar Haags. Was echt een buitenkans. We hebben het eerder gedaan. Blij dat ik correct ben gebleven. Ja maar dan gaan we eerst uitgebreid badderen. Prima lieverd. Gewoon van bil zoals het ook hoort. Vanaaf nog. Laat ik echt niet liggen.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
ik geloof dat er dit weekend gebarbeknoeit gaat worden
kreeg net een mailtje van de koerier dat ik een bezorgmoment voor palletlevering moest uitzoekenquote:
En wanneer wordt dat?quote:Op woensdag 8 april 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kreeg net een mailtje van de koerier dat ik een bezorgmoment voor palletlevering moest uitzoeken
beetje boter?quote:Op woensdag 8 april 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
krijg een afbakbroodje van de buuuf maar heb niks voor er op :p
Drinkyoghurt dan maar.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
krijg een afbakbroodje van de buuuf maar heb niks voor er op :p
zekerquote:Op woensdag 8 april 2020 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met recht een goede vrijdag.
** correctie **quote:Op woensdag 8 april 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm had gekund ;p ben er nu droog aan begonnen :p
Droog erin is meestal geen goed plan.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm had gekund ;p ben er nu droog aan begonnen :p
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:07 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
*correctie* 'met zeezout' gezouten roomboter.
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
tranen krijg je, spuug moet je verdienen
Tiswat meid.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
pot 2
liefste kiep hem gewoon om maar heb geen zeil ofzo
dik kans van jaquote:Op woensdag 8 april 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
ik geloof dat er dit weekend gebarbeknoeit gaat worden
Vuilniszak er over heen en dan omkiepen.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
pot 2
liefste kiep hem gewoon om maar heb geen zeil ofzo
moet je wel een stevige hebbenquote:Op woensdag 8 april 2020 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vuilniszak er over heen en dan omkiepen.
UitStraling krijgt altijd wel een stevige van bitterquote:
vind hem meer een slappe zakquote:Op woensdag 8 april 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UitStraling krijgt altijd wel een stevige van bitterMisschien kan die ff helpen
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
Mam vroeg of ik een airfryer of frietpan voor mijn verjaardag wilde en ik zei dat ik beide niet gebruik en vroeg vervolgens om inductiepannen. Vandaag is de dag dat ik mentaal 35 werd.
Oud wijfquote:Op woensdag 8 april 2020 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
Mam vroeg of ik een airfryer of frietpan voor mijn verjaardag wilde en ik zei dat ik beide niet gebruik en vroeg vervolgens om inductiepannen. Vandaag is de dag dat ik mentaal 35 werd.
wat kan je in een airfryer wat niet in een oven kan? ik heb al een briljante oven.. maar wil nog wel eens een rofcoquote:Op woensdag 8 april 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oud wijfPak gewoon een sirfryer
Briljant apparaat is het
Dat is een pleonasme.quote:
Tell us whoquote:Op woensdag 8 april 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
Altijd leuk en grappig als je familieleden je voor de gek gaan houden omdat ze vinden dat je op een beroemdheid van vroeger lijkt
Weet je wat het is met die dingen? Als je ze niet hebt mis je ze niet en als je ze wel hebt ga je alleen maar ongezonder eten. Dus ik dacht inderdaad laat maar zitten, ik mis het nu nog niet en anders staat ie waarschijnlijk alleen maar veel ruimte in te nemen in de kast of word ik dikquote:Op woensdag 8 april 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier komt een frietpan er ook niet in.
Mwa dat niet zozeer.. maar ik heb hier 3 geniale snackbarren zitten.. dus waarom zou ik m'n huis vol stank zetten voor matige friet e.d. als ik ze ook gewoon kant en klaar kan kopen en meer keuze uit snacks hebquote:Op woensdag 8 april 2020 12:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je wat het is met die dingen? Als je ze niet hebt mis je ze niet en als je ze wel hebt ga je alleen maar ongezonder eten. Dus ik dacht inderdaad laat maar zitten, ik mis het nu nog niet en anders staat ie waarschijnlijk alleen maar veel ruimte in te nemen in de kast of word ik dik.
Dat is ook zeker waar!quote:Op woensdag 8 april 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwa dat niet zozeer.. maar ik heb hier 3 geniale snackbarren zitten.. dus waarom zou ik m'n huis vol stank zetten voor matige friet e.d. als ik ze ook gewoon kant en klaar kan kopen en meer keuze uit snacks heb
De zeldzame keer dat ik friet eet is het voornamelijk voor de snacks, friet vind ik niet zo boeiendquote:Op woensdag 8 april 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwa dat niet zozeer.. maar ik heb hier 3 geniale snackbarren zitten.. dus waarom zou ik m'n huis vol stank zetten voor matige friet e.d. als ik ze ook gewoon kant en klaar kan kopen en meer keuze uit snacks heb
en voor die keer dat ik kippenvleugels ofzo wil hebben uit de frituur, doe ik 't wel op 't camping stel buitenquote:
Op wie lijk jij?quote:Op woensdag 8 april 2020 12:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tell us whoRudi Carrell, Heino, Docters van Leeuwen, Steve Buscemi?
naja datquote:Op woensdag 8 april 2020 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zeldzame keer dat ik friet eet is het voornamelijk voor de snacks, friet vind ik niet zo boeiend
steve Buscemi is wel een baasquote:Op woensdag 8 april 2020 12:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tell us whoRudi Carrell, Heino, Docters van Leeuwen, Steve Buscemi?
Ik haal het eigenlijk nooit, de enige keer dat ik het heb is als ik bij mijn ouders ben en ze geen zin hebben om te kokenquote:Op woensdag 8 april 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja dat
ik haal meestal een kleintje friet of een middeltje en 3 snacks ofzo
zo heb ik m'n duim ooit eens 6 weken in een hoek van 45 graden vast gebakken.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
Frietpan/Airfryer schoonmaken is ook smerig.
m'n ouders..quote:Op woensdag 8 april 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met een frietpan in huis, bestaan die nog?
Ah wtf, ik wil dit niet gelovenquote:Op woensdag 8 april 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo heb ik m'n duim ooit eens 6 weken in een hoek van 45 graden vast gebakken.
Mijn ouders, maar ze halen alsnog alles bij de snackbarquote:Op woensdag 8 april 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met een frietpan in huis, bestaan die nog?
Lig je daar onder het puin, wordt je opeens gered door Mr. Pinkquote:Op woensdag 8 april 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
steve Buscemi is wel een baas
https://www.ladbible.com/(...)emi-and-911-20180911
Ja wij thuis vroeger ook trouwens, stond er een frietpan in de schuurquote:Op woensdag 8 april 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n ouders..
als kind aten we soms 2x per week friet
ja pot is te grootquote:Op woensdag 8 april 2020 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vuilniszak er over heen en dan omkiepen.
Ik werkte vroegah in een discotheek. ben daar in de keuken begonnen. Tijdens opstootje, vlak na sluiten keuken kwamen de uitsmijters iets te fossig voorbij gedenderd toen ik de frituur top aan het schoonmaken was. Schoot daardoor van de rand af en dipte mn duim in het vet. En met m'n domme hoofd in een reflex met koud water gekoeld.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah wtf, ik wil dit niet geloven.
Het is zeker een baas!quote:Op woensdag 8 april 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
steve Buscemi is wel een baas
https://www.ladbible.com/(...)emi-and-911-20180911
ja naja ik vind het wel een mooi verhaalquote:Op woensdag 8 april 2020 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lig je daar onder het puin, wordt je opeens gered door Mr. Pink
ik heb bij m'n ouders, nadat ik een nieuwe keuken geplaatst had daar, een deel van hun oude keukenblokken in de garage gezet. En ook de oude afzuigkap daar opgehangen.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wij thuis vroeger ook trouwens, stond er een frietpan in de schuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Raad het dier:Axolotl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Raad het dier:Een coronafant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Raad het dier:Een gerbil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gatverdamme.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb bij m'n ouders, nadat ik een nieuwe keuken geplaatst had daar, een deel van hun oude keukenblokken in de garage gezet. En ook de oude afzuigkap daar opgehangen.
Dat is mijn pa z'n 'keuken' en staat de frituur
Hij eet zeker 2x per week een halve pot mayonaise met 3 frikandellen.
Frietpannen zijn kwaadaardig.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik werkte vroegah in een discotheek. ben daar in de keuken begonnen. Tijdens opstootje, vlak na sluiten keuken kwamen de uitsmijters iets te fossig voorbij gedenderd toen ik de frituur top aan het schoonmaken was. Schoot daardoor van de rand af en dipte mn duim in het vet. En met m'n domme hoofd in een reflex met koud water gekoeld.
Nou dat vet stolde, daaronder bleef het lekker door bakken.
M'n duim heeft 6 weken in standje masturbeerhand gestaan. Toen viel het vel er af. Daarna is ie dik 2 jaar paars geweest. En tegenwoordig wordt ie nog steeds heel rood/paarsig bij inspanning of wanneer de zon er op staat.
Raad het dier:Black Faced Giraffes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat duurt toch allemaal veel te lang joh.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Een niet echt vriend van me eet al zijn maaltijden en tussendoortjes gefrituurd.
niet zo vaak hier, maar wel frituurpan in schuurquote:Op woensdag 8 april 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wij thuis vroeger ook trouwens, stond er een frietpan in de schuur
Nee want hij gaat ondertussen meestal fappen, gamen of serie kijken.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat duurt toch allemaal veel te lang joh.
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Als ze rennen vind ik ze buitenaards mooi![]()
nu koffe,. dan heb ik zo nog 1 plant te vermoorden en dan de balkonkast leeghalen en schoonspuiten.quote:
Wel handig om niet al te slimme dames erop te laten sabbelen.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
M'n duim heeft ook zeker een jaar naar frikandellen en kroketjes geroken
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel handig om niet al te slimme dames erop te laten sabbelen.
Huisgenoten.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu koffe,. dan heb ik zo nog 1 plant te vermoorden en dan de balkonkast leeghalen en schoonspuiten.
tussen 3 en 5 komen mijn nieuwe huisgenoten
en naar bitterballen ook?quote:Op woensdag 8 april 2020 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
M'n duim heeft ook zeker een jaar naar frikandellen en kroketjes geroken
jeps gisteren nog 1 verdronken tijdens het douchequote:Op woensdag 8 april 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huisgenoten.
https://www.libelle.nl/huis-tuin-feestje/spinnen-huis/
Ik spoel ze weleens door de pleequote:Op woensdag 8 april 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps gisteren nog 1 verdronken tijdens het douche
ja moet je ze eerst daar zien te krijgen.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik spoel ze weleens door de plee
is jouw gereedschap zo in onbruik geraakt dat zodra je je broek laat zakken de spinnen eruit vallen? arme jongen..quote:Op woensdag 8 april 2020 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik spoel ze weleens door de plee
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet je ze eerst daar zien te krijgen.
ik heb wel eens dat ik op de zit en dna zit er een aan de binnenkant van de pot
naaah
Xd neequote:Op woensdag 8 april 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is jouw gereedschap zo in onbruik geraakt dat zodra je je broek laat zakken de spinnen eruit vallen? arme jongen..
bah bah joh vieslakjequote:Op woensdag 8 april 2020 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, dan moetje even onder m'n cervela ruiken.
ik heb een tante die m'n opa op z'n sterfbed verweet dat ze nog maagd was en nooit een vent had kunnen krijgen.quote:
Acht ogen die je pijnlijke gaatje aan het bekijken zijn.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet je ze eerst daar zien te krijgen.
ik heb wel eens dat ik op de zit en dna zit er een aan de binnenkant van de pot
naaah
voor jou blijft het bij fantaserenquote:Op woensdag 8 april 2020 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Acht ogen die je pijnlijke gaatje aan het bekijken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |