Je kan het ook zelf gaan ophalen en achter je scootertje binden.quote:
Boh, sucks. Echt een nadeel aan de IKEA vind ikquote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf gaan ophalen en achter je scootertje binden.
van de ikea?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Boh, sucks. Echt een nadeel aan de IKEA vind ik.
De bank die we gisteren kochten heeft 120 euro bezorgkosten. Vriendlief heeft het er voor over omdat ze hem dan ook in elkaar zetten en alle verpakkingszooi meenemen, maar ik vind het toch wel erg veel geld.
Nee dat niet, een of andere winkel die alleen maar banken verkoopt.quote:
Alsof je zoveel beters te doen hebt?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en dan moet je het nog in elkaar gaan zetten ook
Maar dan nog voor veel mensen te laat.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vaccin komt er veel sneller joh. Let maar op.
En dan zeg je dat ik graag moeilijk doe om het moeilijk doenquote:
klopt ookquote:Op woensdag 8 april 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik graag moeilijk doe om het moeilijk doen
Mja das ook wel zo inderdaad.quote:
Eerste posts die ik las toen ik het topic binnenkwam gingen over dat de overheid de privacy van Nederlanders wil schenden en allemaal het slechtste met ons voorheeft, of zo.quote:
aaah vandaar :pquote:Op woensdag 8 april 2020 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste posts die ik las toen ik het topic binnenkwam gingen over dat de overheid de privacy van Nederlanders wil schenden en allemaal het slechtste met ons voorheeft, of zo.
Broekje aanhouden hč.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:45 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, je kunt plaatjes niet meer zo groot maken dat ze uit je FoBo steken.
van bakker?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
mijn plantjes zijn op het depot
Deze komen uit duitsland
Da's de omgekeerde routequote:Op woensdag 8 april 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
mijn plantjes zijn op het depot
Deze komen uit duitsland
Oh jij baseert je oordeel op de eerste posts die je leestquote:Op woensdag 8 april 2020 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste posts die ik las toen ik het topic binnenkwam gingen over dat de overheid de privacy van Nederlanders wil schenden en allemaal het slechtste met ons voorheeft, of zo.
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij baseert je oordeel op de eerste posts die je leesten dan is meteen de hele dag verpest
ja ja
Wat is dit nu weer voor nulverhaalquote:Op woensdag 8 april 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Ha dood maken allemaal.
Coronaviruses are notoriously promiscuous. Bats host thousands of types without succumbing to illness, and the viruses have the potential to leap to new species. Sometimes they mutate along the way to adapt to their new host; sometimes they can make the leap without changing.
Coronaviruses are known to infect mammals and birds, including dogs, chickens, cattle, pigs, cats, pangolins, and bats. The global health crisis likely started with a coronavirus-infected horseshoe bat in China. From there, the germ jumped to the intermediary pangolin species, then jumped to humans.
It;s just a matter of time before one of the thousands of corona viruses will jump from bats to human.
Dag vleermuizen
Ja zie ik was er al bang voor. Komt niet meer goed met jouquote:
1 + 1 = 2quote:Op woensdag 8 april 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon wetenschap beste Fles.
Eensquote:Op woensdag 8 april 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
ikea winkelmand is alweer 500e
ik vind dat ze boven 500 gratis moeten bezorgen
Ja wel bij minder ookquote:Op woensdag 8 april 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
ikea winkelmand is alweer 500e
ik vind dat ze boven 500 gratis moeten bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |