Je kan het ook zelf gaan ophalen en achter je scootertje binden.quote:
Boh, sucks. Echt een nadeel aan de IKEA vind ikquote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf gaan ophalen en achter je scootertje binden.
van de ikea?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Boh, sucks. Echt een nadeel aan de IKEA vind ik.
De bank die we gisteren kochten heeft 120 euro bezorgkosten. Vriendlief heeft het er voor over omdat ze hem dan ook in elkaar zetten en alle verpakkingszooi meenemen, maar ik vind het toch wel erg veel geld.
Nee dat niet, een of andere winkel die alleen maar banken verkoopt.quote:
Alsof je zoveel beters te doen hebt?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en dan moet je het nog in elkaar gaan zetten ook
Maar dan nog voor veel mensen te laat.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vaccin komt er veel sneller joh. Let maar op.
En dan zeg je dat ik graag moeilijk doe om het moeilijk doenquote:
klopt ookquote:Op woensdag 8 april 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik graag moeilijk doe om het moeilijk doen
Mja das ook wel zo inderdaad.quote:
Eerste posts die ik las toen ik het topic binnenkwam gingen over dat de overheid de privacy van Nederlanders wil schenden en allemaal het slechtste met ons voorheeft, of zo.quote:
aaah vandaar :pquote:Op woensdag 8 april 2020 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste posts die ik las toen ik het topic binnenkwam gingen over dat de overheid de privacy van Nederlanders wil schenden en allemaal het slechtste met ons voorheeft, of zo.
Broekje aanhouden hè.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:45 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, je kunt plaatjes niet meer zo groot maken dat ze uit je FoBo steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |