abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_524497
Na het lezen van enkele topics in dit forum kon ik mijzelf maar één vraag stellen:

Waar komt al deze AJAX haat vandaan???

Immers, Ajax is de enige club in Nederland die de potentie heeft om goed mee te doen met de wereldtop. Dat heeft zij nog een paar jaar geleden bewezen toen het EC1-kampioen werd, en zelfs twee jaar later, toen het al heel slecht ging, haalden zij nog de halve finale!!! Hierdoor mochten er 3 Nederlandse clubs zich inschrijven voor de Champions League. Volgend jaar is dat helaas niet meer zo, omdat twee jaar achter elkaar 3 clubs er niet in geslaagd zijn genoeg punten te vergaren, wat Ajax in zijn eentje wel gelukt is!!!

Om een lang verhaal kort te maken, dat je fan bent van een andere voetbalclub, dat begrijp ik, maar dat er niet eens een klein beetje respect is voor een club die zoveel heeft betekent voor het Nederlandse voetbal, nationaal en internationaal, vind ik onbegrijpelijk!!!

O+. Ripley. O+.
  woensdag 6 december 2000 @ 14:03:03 #2
904 L-X
The Lover X
pi_524644
Het meeste wat me toch stoort aan Ajax is de grenseloze arrogantie die nu een permanente vorm blijkt aan te houden. Zelf ben ik meer liefhebber van Engels voetbal, maar het gedrag van Ajax naar de buitenwereld toe stoort me gewoon. That's it, I guess...
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_524661
quote:
Op 06 december 2000 14:03 schreef L-X het volgende:
Het meeste wat me toch stoort aan Ajax is de grenseloze arrogantie die nu een permanente vorm blijkt aan te houden. Zelf ben ik meer liefhebber van Engels voetbal, maar het gedrag van Ajax naar de buitenwereld toe stoort me gewoon. That's it, I guess...
Tja, dat noemt men ook wel amsterdamse arrogantie. Is niet typisch Ajax, meer typisch amsterdams denk ik. Maar ik kan me wel enigszins voorstellen dat mensen zich daaraan irriteren....
O+. Ripley. O+.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 december 2000 @ 14:56:51 #4
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_524821
Arrogantie of geen arrogantie:
Ajax is nou eenmaal de Nederlandse club met tot nu toe de beste prestaties van de afgelopen 30 jaar, nationaal en internationaal.

Is het arrogant om zo iets te melden?

Je kan het wel kut vinden, als supporter van een andere club, maar het is nu eenmaal zo.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 6 december 2000 @ 16:26:39 #5
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_525122
quote:
Op 06 december 2000 14:09 schreef Smike het volgende:
Tja, dat noemt men ook wel amsterdamse arrogantie. Is niet typisch Ajax, meer typisch amsterdams denk ik. Maar ik kan me wel enigszins voorstellen dat mensen zich daaraan irriteren....
zeker een Hagenees he?
Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
  woensdag 6 december 2000 @ 16:29:52 #6
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_525134
quote:
Op 06 december 2000 13:34 schreef Smike het volgende:
Na het lezen van enkele topics in dit forum kon ik mijzelf maar één vraag stellen:

Das gewoon de kift joh........
Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
pi_525141
quote:
Op 06 december 2000 16:26 schreef Lot het volgende:
zeker een Hagenees he?
Nope, amsterdammer!!! (zga dan)
O+. Ripley. O+.
pi_525201
quote:

Immers, Ajax is de enige club in Nederland die de potentie heeft om goed mee te doen met de wereldtop.

naar onzin met dit topic
bad to tha bone
pi_526660
quote:

Zit in m'n groen gele bloed.
quote:
Immers, Ajax is de enige club in Nederland die de potentie heeft om goed mee te doen met de wereldtop.
Die potentie heeft geen enkele Nederlandse club

Zal je even een lijstje geven, lijstje van de clubs met de hoogste omzet over het seizoen 98 - 99

1. Man Utd (Omzet 110 miljoen pond)
2. Bayern
3. Real
4. Chelsea
5. Juve
6. Barca
7. Milan
8. Lazio
9. Inter
10. Arsenal
11. Liverpool
12. Newcastle United
13. Parma
14. Borussia Dortmund
15. Spurs
16. Roma
17. Leeds
18. Rangers
19. Aston Villa
20. Celtic

Deze clubs staan zo ver boven welke club uit het Nederlandse voetbal dan ook. En geen enkele Nederlands club kan tippen aan deze clubs, niet kwa toeschouwersaantallen, niet kwa selectie, niet kwa Marketing, niet kwa organisatie, niet kwa stadion/faciliteiten, niet kwa uitstraling, niks. De kloof is enorm.

Nederlandse clubs stellen in Europa amper meer iets voor en de potentie voor de top is er al geeneens meer. Een club als Man Utd kan rustig voor van Nistelrooij een bedrag neerleggen die de gehele begroting van P$V ontstijgt. Real betaal Barca een bedrag voor Figo wat anderhalf keer de begroting van Ajakkus is, Lazio koopt in 4 seizoenen voor een totaal bedrag aan nieuwe spelers welke zo'n 20 keer de jaarbegroting van Ajakkus etc.

quote:
Dat heeft zij nog een paar jaar geleden bewezen toen het EC1-kampioen werd
Vervlogen tijden voor het Nederlandse clubvoetbal...

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 06-12-2000 21:46]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_527318
Aardig verhaal DIGGER, je vergeet alleen een ding, dat Ajax onderscheidt van vele andere clubs (zowel nationaal als internationaal). En dat is natuurlijk de jeugdopleiding, en een neus voor jeugdtalent elders! Als je Ajax de laatste tijd een beetje volgt is het je -hopelijk- opgevallen dat er heel wat jonge spelers in het team zitten met redelijk wat talent. Ik blijf dus hopen, alhoewel ik ook wel begrijp dat iedere goede voetballer in de Nederlandse competitie snel naar het buitenland zal vertrekken!!
O+. Ripley. O+.
pi_527447
Dat vergeet ik niet. Maar je laatste zin maakt toch al duidelijk dat er geen potentie in zit om tot de Europse top te behoren? Zodra 1 van die talenten echt op top niveau komt staat er een Lazio, Milan, Man Utd, Barca oid klaar met een zak geld en hopla, foetsie speler.

De begroting van Man Utd is zo hoog als die van de gehele eredivisie bij mekaar.... NL heeft gewoon de boot volledig gemist.

pi_527456
quote:
Op 07 december 2000 01:00 schreef DIGGER het volgende:
De begroting van Man Utd is zo hoog als die van de gehele eredivisie bij mekaar.... NL heeft gewoon de boot volledig gemist.
Sorry hoor DIGGER, maar dat is nou al een van de redenen die ik zo tegen heb op voetbal. De absurde hoeveelheid geld die wordt neergeteld om een knul achter een bal aan te laten huppelen. Net als met formule I en met tennis!!!!! Bah!

Nee hoor Manchester United mag er echt trots op zijn dat ze zoveel geld verspillen!! Laat Nederland dan maar lekker de boot missen, hoewel Nederland ook veel te veel geld uitgeeft aan dit soort ongein.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_527490
Man Utd maakt wel winst, ajakkus niet

Maar ben wel met je eens dat de bedragen die omgaan bij het voetbal, Tennis, Golf, Basketbal (VS) de NBA (VS), F1 etc van den zotte zijn

pi_530495
quote:
Op 07 december 2000 00:00 schreef Smike het volgende:
En dat is natuurlijk de jeugdopleiding, en een neus voor jeugdtalent elders!
Ja klopt
Toevallig vond ik net nog een foto van een micheal reiziger
bad to tha bone
  donderdag 7 december 2000 @ 22:43:58 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_530608
LOL om foto

Arg.

najah, iig... komt door die nieuwe wetten van een aantal jaar terug dta speler ineens heel erg makkelijk kunnen vertrekken enzo.. dat heeft toch bestwel definitief de kop gekost van het hele nederlandse voetbal...

Maar die arrogantie valt wel mee enzo, Alleen dat het zo commercieel is gaan worden is ene hele foute zet van ze, maar volgens imj hebben ze weinig keus, stadion te klein, inkomsten die steeds minder werden, het een is het gevolg van het ander...

Misschien doen Feyenoord en Psv het op't moment wel aardig, maar ik vrees voor hun dat ze ook zo'n zelfde duikeling gaan maken, overgens die ik ze nietmeer meer zo''n hoogtepunt als ajax een aantal jaar terug meer maken... En dan nog de kleinere clups, leuk voor hun, maar die halen oo kniet eel meer uit. eentje licht ik er ff uit, dat is het Bedrijf Vitesse. Is een beetje de ajax kant op gegaan kwa club enzo en die doenut nu vrij aardig, maar meer dan dat ook niet...

Nee het nederlands voetbal zit in de lift, OMLAAG dus en da's dood en dood zonde,... een clunb als ajax haalt nu dus alleen nogmaar grote winsten uit de jeugdopleiding, die hard, maar wel erg goed is, nogsteeds en ze moeten wel, anders gaat die club failliet. en niet alleen Ajax is heeft rode cijfers, Feyenoord stond nog niet zo heel erg lang geleden ook 40 miljoen piek in de min en kleinere clubs als Volendam, Ado den haang, haarlem etc hebben ook moeite het hoofd boven water te houden...

Maargoed om weer ff ontopic te gaan, ik snap zowieso de haat tegen een voetbal club niet echt, ze hebben ze niets misdaan daar. Het het feit dat dsie supporters zo begaan zijn met HUN club enzo kannik met me kop niet bij. een legioen dat scandeert "we hebben gewonnen, we zijn de beste" ofzo.. Eeuhuhuh, waar slaat dat op, jullie hebben och niet gevoetbald? en dan dat gedreig van die utrecht en Den haag fans tegen de film over Ajax (die je als supporter van de tegenpartij JUIST zo moeten gaan zien). Het zijn zulke stereotypen die die hard supporters en veel van de harde kern zijn ook gewoon p'cies zo 'niet nadenkend en vol met geweld en haat jegens medemensen die toevallig een andere club leuk vinden' ..

nogmaar een beetje dom gedrag om gelijk al anti een club te zijn waarover je toch niets weet, of omdat ze toevallig uit een bepaalde stad komen (daar gaat het vaak om)... tis altijd t zelfde, Frankrijk tegen duitsland, Nedelrand tegen België, Rotterdam tegen Amsterdam, ajax tegen Feyenoord.. .etc...en dan draait en een hilarische slapstick over de club die je haat maar waarvan je niet weet waarom je die haat, en dna ga je daartegen lopen protesteren en driegen met eigenhandige verbouwingen enzo.. Doh!m

ik snap die haat tegen die voetbalclubs dus zowieso niet, en tegen ajax dus ook niet...

vrijdag 8 december 2000 @ 00:17:01 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_531005
Enigszins gerelateerd topic:

http://www.fokforum.nl/showtopic/25704

Ik snap het ook niet, totaal niet...Maar ik heb er m'n uitspraken al bij gedaan. Het is een trend, niets dan een trend, die door een stel vreselijk Nederland & Amsterdamhekelende mensen wordt voortgezet. Ik vind het gewoon ZIELIG...Als ze iets verkeerds doen in jouw ogen, heb JIJ er toch geen last van? Maargoed...Over en sluiten...

pi_531199
quote:
Op 08 december 2000 00:17 schreef twi het volgende:
Het is een trend, niets dan een trend
Het is al decennia lang zo...
pi_532455
quote:
Smike
Aardig verhaal DIGGER, je vergeet alleen een ding, dat Ajax onderscheidt van vele andere clubs (zowel nationaal als internationaal). En dat is natuurlijk de jeugdopleiding, en een neus voor jeugdtalent elders!
Wajoooooooo wat een inkoppertje!
Daar moet ik gebruik van maken.Natuurlijk hebben die Amsterdammers er een neus voor. Daar zijn ze immers NEUZEN voor!!!!

Nee, zonder gekheid, zoals ik al in meerdere topics heb geschreven. Het gaat te ver. Jullie weten inmiddels wel wie mijn favoriet is, maar soms (eigenlijk steeds vaker) schaam je jezelf er toch voor om voor die club te zijn. Niet om de club (want niemand speelt altijd even goed), maar om de verschrikkelijk racistische supporters. BLERCH!

vrijdag 8 december 2000 @ 12:36:22 #19
3878 Vork
Manisch creatief
pi_532477
*zucht*
  dinsdag 19 december 2000 @ 17:21:58 #20
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_565590
Ik haat @#$t*rd@# en @j@x omdat ik een Utrechter ben. Neuzen en Utrechters zijn hele verschillende soort mensen. Wij zijn niet arrogant en zullen dat nooit worden. Die figuren aan het IJmeer hebben een misplaatste arrogantie van het ergste soort. Ze denken dat ze de top zijn. @j@x denkt dat het nog steeds een topclub is, maar helaas voor hun en gelukkig voor ons is die 4-letterclub een toBclub geworden.

@j@x heeft gewoonweg NIETS meer te zoeken in Europees verbnand. @j@X heeft nix meer te zoeken in de top van onze competitie. Waarom denk je dat die kut van Praag samen met die pratende lampenkap van een Van Raay een EuroLeauge wil? Omdat ze het via de competitie bijna niet meer kunnen...

En dan over de jeugdopleiding... Er is op dit moment 1 club met de beste jeugdopleiding van NL en dat is nog altijd de FCU. Overal wordt onze jeugd geroemd. We zijn hofleverancier voor Jong Oranje.. En @j@x??

Maar ik kan het je waarschijnlijk toch niet duidelijk maken. De haat tegen alles wat @#$t*rd@#$ is zit heel diep. Net als dat de liefde voor Utreg heel diep zit.

-- "God schiep mens en dier, maar wie bracht de @msterd@##ers hier?" --

dinsdag 19 december 2000 @ 17:41:29 #21
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_565647
Haat je dus alles wat niet voor Utrech is

Ennuh wanneer speelde Utrech ook weer eens Europees Wanneer eindigden ze boven Ajax

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 19 december 2000 @ 17:51:04 #22
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_565677
quote:
Op 19 december 2000 17:41 schreef Machiel het volgende:
Haat je dus alles wat niet voor Utrech is

Ennuh wanneer speelde Utrech ook weer eens Europees Wanneer eindigden ze boven Ajax

Citroen probeert te zeggen dat het moeilijk is Ajax niet te haten als je voor FCU bent. Ik ben voor de FCU maar heb geen hekel aan Ajax. Sterker nog, ik vind de Amsterdamse Nonchalance prachtig en vind Ajax een prima reclamebord voor het Nederlandse voetbal.
  dinsdag 19 december 2000 @ 18:58:22 #23
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_565878
Ach Machiel... Ik speel liever Eerste divisie in een ECHT stadion met ECHTE supporters dan Champions League in een aRENa met meeloopneuzen...
En laatste keer dat wij Europees speelde was 90/91. Maar dat is het punt helemaal niet.

En dan die gozer die ook voor FCU zou zijn: Als jij een ECHTE Utregger bent. Met een ECHT FCU-hart zou je dat soort dingen niet zeggen. @j@x is abslouut geen reclamebord voor hetNL-voetbal en die arrogantie is al helemaal niet grappig.

110% ANTI-@j@X

dinsdag 19 december 2000 @ 21:00:33 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_566265
Tsja...Citroen, vind je het heel erg dat ik FC Utrecht een prachtige club vind, met een mooi stadion en leuke voetballers. Volg ze graag, vooral Vreven kan een balletje trappen (en wel meer )

Ohja...mag ik ook nog even kwijt dat ik Ajacied ben?

dinsdag 19 december 2000 @ 21:18:59 #25
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_566345
* Machiel sluit zich aan bij Twi
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 december 2000 @ 23:48:19 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_566885
'71,'72',73','87,'92,'95.
Cruyff, van Basten, Rijkaard, Bergkamp, Davids,......need to say more?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 21 december 2000 @ 15:14:23 #27
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_571878
quote:
Op 19 december 2000 23:48 schreef tong80 het volgende:
'71,'72',73','87,'92,'95.
Cruyff, van Basten, Rijkaard, Bergkamp, Davids,......need to say more?
Dit is dus typisch een voorbeeld van misplaatse arrogantie... De Neuzen teren op het verleden!!! Wat hebben jullie de laatste 5 jaar, na de Wereldbeker, nou gepresteerd in Europa? Wat hebben jullie uberhaupt gepresteerd? HELEMAAL NIX!!! En kom nou niet aan met we zijn nog altijd hoger dan FCU geindigd, want dat is namenlijk niet zo orgineel meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Citroen op 21-12-2000 15:15]

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 december 2000 @ 15:37:42 #28
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_572002
quote:
Op 21 december 2000 15:14 schreef Citroen het volgende:
Dit is dus typisch een voorbeeld van misplaatse arrogantie... De Neuzen teren op het verleden!!!
Je kan je verleden roemen, maar in de toekomst zullen er nog meer prijzen volgen hoor. Ik wil ook wel teren op de toekomst als dat je beter bevalt?
quote:
Op 21 december 2000 15:14 schreef Citroen het volgende:
Wat hebben jullie de laatste 5 jaar, na de Wereldbeker, nou gepresteerd in Europa? Wat hebben jullie uberhaupt gepresteerd? HELEMAAL NIX!!!
Helemaal Nix?
1996: finale Champions League
1997: halvefinale Champions League
D'as dus beter dan welke NL club dan ook de afgelopen jaren)

1996: Landskampioen en KNVB beker
1998: Landskampioen
1999: KNVB beker

4 prijzen in vijf seizoenen, en dan te bedenken dat dit de magere jaren zijn

pi_573899
Ik vind dat ze voor Holiday on ice ook nog een prijs moeten krijgen van meest komische binnenlandse toneelvoorstelling of zo

Eigenlijk moeten ze eens wat wedstrijdbeelden op die ijsbaan in zwart wit gaan overzetten en Charlie Chaplin een paar keer over de piste laten heen en weren, onderuitglijden etc. Is het beeld he_le_maal compleet.

pi_574986
quote:
Op 21 december 2000 15:37 schreef Doc het volgende:
1999: KNVB beker
Toen was toch de huldiging in de Arena waren er mischien 20 mensen op afgekomen..Ik heb nog nooit zo gelachen toen ik dat op studio sport zag. Huldiging AJAX...Ze mochten blij zijn dat die ene school had vrij gekregen anders was er niemand
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
pi_575074
quote:
Op 22 december 2000 12:27 schreef boeltje.nl het volgende:
Toen was toch de huldiging in de Arena waren er mischien 20 mensen op afgekomen..Ik heb nog nooit zo gelachen toen ik dat op studio sport zag. Huldiging AJAX...Ze mochten blij zijn dat die ene school had vrij gekregen anders was er niemand
Ach er viel tenminste wat te huldigen, al was het maar een lullig bekertje en dus logisch dat geen mens daar naartoe is gegaan!!!

Ik was wel bij de huldiging na de gewonnen Champions League in '95 op het museumplein, en dat was erg gaaf en druk!! Laten we hopen dat dat nog een keer gebeurd!!

O+. Ripley. O+.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 december 2000 @ 15:43:20 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_575825
quote:
Op 22 december 2000 12:27 schreef boeltje.nl het volgende:
Een huldiging in die Fuck Arena, wat wil je! Had gewoon op het Leidseplein moeten zijn, was het gewoon vol geweest.
  vrijdag 22 december 2000 @ 16:05:13 #33
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_575910
quote:
Op 22 december 2000 15:43 schreef Doc het volgende:
Een huldiging in die Fuck Arena, wat wil je! Had gewoon op het Leidseplein moeten zijn, was het gewoon vol geweest.
Whaaha... Zorg is maar is dat jullie je UFO vol krijgen bij een wedstrijd. Nog even en jullie kunnen de bovenste ring sluiten. @j@xsupporters bestaan 90% uit meelopers die in Groningen wonen en een seizoenkaart hebben ,maar niet komen omdat het slecht gaat met @j@x...
HOE TRIEST...

Neem een voorbeeld aan onze supporters... Altijd uitverkocht. Zo goed als elke uitwedstrdijd uitverkocht, ondanks alle tegenwerkingen en het ontmoedegingsbeleid...

pi_575938
quote:
Op 22 december 2000 16:05 schreef Citroen het volgende:
Whaaha... Zorg is maar is dat jullie je UFO vol krijgen bij een wedstrijd. Nog even en jullie kunnen de bovenste ring sluiten. @j@xsupporters bestaan 90% uit meelopers die in Groningen wonen en een seizoenkaart hebben ,maar niet komen omdat het slecht gaat met @j@x...
HOE TRIEST...

Neem een voorbeeld aan onze supporters... Altijd uitverkocht. Zo goed als elke uitwedstrdijd uitverkocht, ondanks alle tegenwerkingen en het ontmoedegingsbeleid...

Het is maar net wat je onder uitverkocht verstaat, daar 90% van de ArenA wordt gevuld met seizoenskaarten is ie al snel uitverkocht!!! Vol is ie inderdaad nooit, maar er komen altijd nog genoeg bezoekers om het aantal van FC Utrecht ruimschoots te overtreffen....

En tja, van mij mogen alle Groningers ook lekker thuis blijven, ik snap uberhaupt niet wat die met een ajax-seizoenkaart doen. En ook al die suffe bedrijven met hun seizoenkaart wordt ik erg moe....

O+. Ripley. O+.
  vrijdag 22 december 2000 @ 16:18:14 #35
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_575947
quote:
Op 22 december 2000 16:14 schreef Smike het volgende:
Het is maar net wat je onder uitverkocht verstaat, daar 90% van de ArenA wordt gevuld met seizoenskaarten is ie al snel uitverkocht!!! Vol is ie inderdaad nooit, maar er komen altijd nog genoeg bezoekers om het aantal van FC Utrecht ruimschoots te overtreffen....
Goh, moeilijk hoor als je een stadiop hebt dat 4x zo groot is. Als je dat stadion nou ook nog weet te vullen met ECHTE supporters... Dus GEEN meelopers ben je een toffe gozer. Ik geloof dat 13% van de de @j@xsupporters uit @'d@# komt, de rest komt uit het hele land... Ik zie ze regelmatig lopen hier op Utrecht CS... En wat zijn ze altijd weer snel weg als we 40 man op een groeppie afrennen...

110% ANTI-@j@X

pi_575959
quote:
Op 22 december 2000 16:18 schreef Citroen het volgende:
Goh, moeilijk hoor als je een stadiop hebt dat 4x zo groot is. Als je dat stadion nou ook nog weet te vullen met ECHTE supporters... Dus GEEN meelopers ben je een toffe gozer. Ik geloof dat 13% van de de @j@xsupporters uit @'d@# komt, de rest komt uit het hele land... Ik zie ze regelmatig lopen hier op Utrecht CS... En wat zijn ze altijd weer snel weg als we 40 man op een groeppie afrennen...

110% ANTI-@j@X

|
|
|
\/
quote:
Op 22 december 2000 16:14 schreef Smike het volgende:
En tja, van mij mogen alle Groningers ook lekker thuis blijven, ik snap uberhaupt niet wat die met een ajax-seizoenkaart doen. En ook al die suffe bedrijven met hun seizoenkaart wordt ik erg moe....
O+. Ripley. O+.
  vrijdag 22 december 2000 @ 17:40:32 #37
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_576187
quote:
Op 22 december 2000 16:18 schreef Citroen het volgende:Ik zie ze regelmatig lopen hier op Utrecht CS... En wat zijn ze altijd weer snel weg als we 40 man op een groeppie afrennen...

110% ANTI-@j@X

Goh wat stoer!
  vrijdag 22 december 2000 @ 18:04:44 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_576228
Jij wilt zeggen dat als de Galgenwaard 52.000 zitplaatsen had er ook 52.000 Utrechters in het stadion zouden zitten? Hahahahahahahaha

Die 13 procent klopt trouwens voor geen ruk. De Meer had 19.000 plaatsen, dus minstens 37% van de ArenA zijn de mensen die ook in De Meer zaten...Straks ga je nog beweren dat de capaciteitsproblemen van de NS door Ajax komen, hahahahahaha

vrijdag 22 december 2000 @ 20:31:53 #39
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_576550
quote:
Op 22 december 2000 18:04 schreef twi het volgende:
Jij wilt zeggen dat als de Galgenwaard 52.000 zitplaatsen had er ook 52.000 Utrechters in het stadion zouden zitten? Hahahahahahahaha

Die 13 procent klopt trouwens voor geen ruk. De Meer had 19.000 plaatsen, dus minstens 37% van de ArenA zijn de mensen die ook in De Meer zaten...Straks ga je nog beweren dat de capaciteitsproblemen van de NS door Ajax komen, hahahahahaha

Nee, dat zeg ik niet. Wij krijgen overigens een van de mooiste stadions Nederland, ( http://www.galgenwaard-utrecht.nl ) met 23000 zitplaatsen. Maar bij ons komen er alleen mensen uit Utreg en omgeving (Houten, Maarssen, IJsselstein, Nieuwegein, De Meern, Vleuten, Harmelen etc.) bij jullie komen ze uit Appelscha, Schubbekutteveen, Heerejezusveen, Maastricht, Emmen en Groningen...
Wij motten zulke boeren hier niet. De enige boeren die wij hier tollereren zijn gasten uit Deventer (van GA Eagles) en verder nix. Zie je het al voor je? "Lemmer groet Utreg". We schoppen die debiel met zijn vlag terug naar Lemmer.
En dat is het verschil met jullie... Jullie 'supporters' komen uit het hele land... Dat is NEP en meeloperij...

UTREG voor de UTREGGERS...
JODE UIT HET HELE LAND HAHAHAHA

Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2000 @ 21:57:13 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_576753
quote:
Op 22 december 2000 16:18 schreef Citroen het volgende:
... En wat zijn ze altijd weer snel weg als we 40 man op een groeppie afrennen...
Het is altijd weer amusant hoe iemand zich van het enige wapen ontdoet dat op fok van belang is. HET WOORD. Waar argumenten tekort schieten bedient men zich van spierballen. Mijn neefje van 12 was inderdaad zeer geimponeerd door het spierballen vertoon.

Jammer dat fc Utrecht het geld, het stadion, de trainers, het publiek, de historie, de medespelers, de toekomst en Johan Cruyff ontbeerde om van Basten en Vanenburg in Utrecht te houden!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 23 december 2000 @ 11:21:23 #41
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_577853
quote:
Op 19 december 2000 18:58 schreef Citroen het volgende:
En dan die gozer die ook voor FCU zou zijn: Als jij een ECHTE Utregger bent. Met een ECHT FCU-hart zou je dat soort dingen niet zeggen. @j@x is abslouut geen reclamebord voor hetNL-voetbal en die arrogantie is al helemaal niet grappig.
De tijd dat ik echt fanatiek voor de FCU was is al lang voorbij, maar dat terzijde. Zelfs toen ik iedere twee weken in de galgenwaard te vinden was vond ik de Ajax haat een beetje vreemd. En ik had het over nonchalance en niet arrogantie.
  zaterdag 23 december 2000 @ 11:23:59 #42
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_577856
quote:
Op 22 december 2000 20:31 schreef Citroen het volgende:
Nee, dat zeg ik niet. Wij krijgen overigens een van de mooiste stadions Nederland, ( http://www.galgenwaard-utrecht.nl ) met 23000 zitplaatsen. Maar bij ons komen er alleen mensen uit Utreg en omgeving (Houten, Maarssen, IJsselstein, Nieuwegein, De Meern, Vleuten, Harmelen etc.) bij jullie komen ze uit Appelscha, Schubbekutteveen, Heerejezusveen, Maastricht, Emmen en Groningen...
Wij motten zulke boeren hier niet. De enige boeren die wij hier tollereren zijn gasten uit Deventer (van GA Eagles) en verder nix. Zie je het al voor je? "Lemmer groet Utreg". We schoppen die debiel met zijn vlag terug naar Lemmer.
En dat is het verschil met jullie... Jullie 'supporters' komen uit het hele land... Dat is NEP en meeloperij...

UTREG voor de UTREGGERS...
JODE UIT HET HELE LAND HAHAHAHA

Je bent 19, gedraag je dan ook naar je leeftijd
  zaterdag 23 december 2000 @ 14:27:10 #43
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_578096
Ik snap het niet...Dus ik als Katwijker moet me houden bij FC Den Haag, omdat dat de dichtstbijzijnde club is? Het gaat er mijns inziens toch om dat je bent voor de club die je het meeste aanspreekt? En dat je nou in Heerjezusdijk woont, betekent dat dat je niet voor de club mag zijn die je het meeste aanspreekt? Er zijn zat mensen in Utrecht die voor Ajax zijn....Moet ik dan gaan zeggen:

"HAHAHAHA DIE MENSEN UIT DE EIGEN STAD ZIJN NOGENEENS VOOR UTRECHT, KAN JE NAGAAN WAT EEN KLOTECLUB HET IS?!?!?!?!"

Da's wel een beetje een krom iets he? Of eh, want het je zelf niet op hoe stom je aan het lullen bent?

zaterdag 23 december 2000 @ 16:29:57 #44
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_578335
quote:
Op 23 december 2000 14:27 schreef twi het volgende:
Ik snap het niet...Dus ik als Katwijker moet me houden bij FC Den Haag, omdat dat de dichtstbijzijnde club is? Het gaat er mijns inziens toch om dat je bent voor de club die je het meeste aanspreekt? En dat je nou in Heerjezusdijk woont, betekent dat dat je niet voor de club mag zijn die je het meeste aanspreekt? Er zijn zat mensen in Utrecht die voor Ajax zijn....Moet ik dan gaan zeggen:

"HAHAHAHA DIE MENSEN UIT DE EIGEN STAD ZIJN NOGENEENS VOOR UTRECHT, KAN JE NAGAAN WAT EEN KLOTECLUB HET IS?!?!?!?!"

Da's wel een beetje een krom iets he? Of eh, want het je zelf niet op hoe stom je aan het lullen bent?

Inderdaad... Je hoort voor de club te zijn uit de stad waar je vandaan komt. Of anders voor de club die het dichtste bij is.
En wat betreft joden in Utreg... Forget it... Misschien een paar Teletekst supporters en 2 petten en sjaals en dan heb je het gehad. Doe jij ff een rondje Utreg en je zal geen @j@x minidressje in een auto zien hangen. een @j@xpet zal je niet snel zien... Dus ouwehoer niet over dingen waar je nix vanaf weet....

WIJ zijn de baas in eigen stad en stadion... Ga jij nou maar weer lekker naast zo'n boer uit Schubbekutteveen zitten om naar @j@x te kijken... Zing samen met die boer 'wij zijn superjoden' en denk maar lekker wat je denken wilt. @j@xneuzen zijn ZIELIG...

zaterdag 23 december 2000 @ 18:31:47 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_578577
Dus wat jij zegt is dat er totaal niemand in heel Utrecht een Ajax-fan is?

En nee! Tuurlijk niet! Als ik in Utrecht zou wonen, zou ik me er niet aan wagen om een Ajax-shawl of iets anders in m'n auto te leggen. Komen een stelletje Neanderthalers, die maar 1 woordje rijk zijn ("UTREG") in groepen van 40 man die auto aan gruzelementen slaan. Lekker volwassen hoor.

Maargoed, in Nederland rijden we allemaal in een DAF of een Volvo, gebruiken we allemaal Nederlandse componenten voor onze computers, zorgen we dat de bananen in een of andere kast gekweekt zijn en als het even kan zorgen we dat we met NIETS maar dan ook NIETS buitenlands in aanraking komen. Alles wat WEL buitenlands is wordt de WC-pot ingegooid en men trekt daarna deze zelfde WC-pot door...

Wat de boer niet kent dat vreet íe niet? Zoiets? Mensen, lééf alsjeblieft...

Ik snap sowieso je nick niet. Citroen. Is een FRANSE AUTO! OPGESODEMIETERD UIT DIT HEERLIJKE LAND! WE ZIJN HIER NIET VOOR NIETS ALLEMAAL NATIONALIST, REGIONALIST EN HATEN ALLES WAT NIET MET ONZE NATIE EN ONZE REGIO TE MAKEN HEEFT!!! OPGEROT!!!! ERUIT!!! STELLETJE FLIKKER-FRANSE-KUTAUTO'S!!!! WEG MET DIE POKKE CITROEN....

(voordat ik hierover gezeik krijg van iemand, dit is euh...een euh...imitatie )

Tsja...Citroen, ik vind je toch wel een beetje een boerenlul hoor. Ik vind die mensen uit Schubbekutteveen nog betere supporters als mensen als jij...

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 23-12-2000 18:34]

zaterdag 23 december 2000 @ 18:37:46 #46
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_578593
quote:
Op 23 december 2000 18:31 schreef twi het volgende:

Ik snap sowieso je nick niet. Citroen. Is een FRANSE AUTO! OPGESODEMIETERD UIT DIT HEERLIJKE LAND! WE ZIJN HIER NIET VOOR NIETS ALLEMAAL NATIONALIST, REGIONALIST EN HATEN ALLES WAT NIET MET ONZE NATIE EN ONZE REGIO TE MAKEN HEEFT!!! OPGEROT!!!! ERUIT!!! STELLETJE FLIKKER-FRANSE-KUTAUTO'S!!!! WEG MET DIE POKKE CITROEN....

Ik ben een Citroen en jij hebt het over een Citroën... Groot verschil...
quote:
]Op 23 december 2000 18:31 schreef twi het volgende:

Tsja...Citroen, ik vind je toch wel een beetje een boerenlul hoor. Ik vind die mensen uit Schubbekutteveen nog betere supporters als mensen als jij...

En ik vind jou een verotte tyfus @j@xj**d. Denk je nou werkelijk dat het mij ook maar IETS kan boeien wat jij of een ander van mij denkt? No one likes me, i don't care!!

110% ANTI-@J@X

zaterdag 23 december 2000 @ 18:59:20 #47
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_578623
Citroen zou je misschien als t niet teveel gevraagt is je even iets genuanceerder uit kunnen drukken?! En nee 'boerenlul' is niet even erg als 'verotte tyfus ajaxjood' nee.
  zaterdag 23 december 2000 @ 19:15:26 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_578652
Ach joh, laat die jongen nou maar snel op de kast zitten Machiel...Heb je ook es een flame in dit forum
pi_578773
quote:
Op 23 december 2000 18:59 schreef Machiel het volgende:

En nee 'boerenlul' is niet even erg als 'verotte tyfus ajaxjood' nee.

Hier ben ik het ff niet mee eens. Je scheld of je scheld niet.Zeker in voetbal is dat hetzelfde niveau. Maar als je al grenzen gaat trekken is dat subjectief en vind jij als moddarator het acceptabel terwijl de aangesproken poster het als belediging opvat en er vol tegenin gaat en jij dat weer wel schelden vind.

PSV supporters vinden "boeren" een geuzen naam zoals Ajax supporters "joden" een geuzen naam vinden. Alle voorvoegsels dienen bij alle clubs hetzelfde ge-interpreteerd te worden mijn inziens.

B.v. "Ajakkus" en "neuzen" zijn al een soort van mening over een club.

Ajakkus gaat nog wel maar "neuzen" slaat op joden.

Begint een beetje teveel hooligan gebrabbel te komen hier ipv forum.

zaterdag 23 december 2000 @ 20:22:59 #50
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_578811
quote:
Op 23 december 2000 20:04 schreef Guus Muisarm het volgende:
Hier ben ik het ff niet mee eens. Je scheld of je scheld niet.
Het gaat hier niet om het gescheld. Het zal me weinig uitmaken of ik voor boerenlul of voor verrotte tyfusajaxjood uit wordt gemaakt. Ten eerste weet ik wie het zegt, ten tweede was mijn reactie min of meer om te kijken hoe mijnheer Citroen zou reageren als er iemand net zo reageert op hem, als hij op zo goed als alle anderen reageert in dit topic (en helaas ook in andere topics).

En tsja, het Fok!t 'm zelfs nog meer op dan íe al was...Grappig, nog iemand waarbij Fok!kers flames kunnen uitlokken...Beezz eat your heart out

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 23-12-2000 20:24]

pi_578857
quote:
Op 23 december 2000 20:22 schreef twi het volgende:

ten tweede was mijn reactie

Ik had het niet over jouw gezeur. Ik praat algemeen.
  zaterdag 23 december 2000 @ 20:54:38 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_578869
Okee, bedankt voor de toelichting
pi_581081
quote:
Op 23 december 2000 16:29 schreef Citroen het volgende:
Inderdaad... Je hoort voor de club te zijn uit de stad waar je vandaan komt. Of anders voor de club die het dichtste bij is.
Is dat gemeten van mijn huis tot het stadion van de club, of tot de gemeentegrens van de gemeente waar de desbetreffende club speelt? Ik heb de komende dagen toch vrij, en wel nu wel eens weten wat 'mijn' club is.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 24 december 2000 @ 16:40:21 #54
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_581646
Hey Citroen, leuk he! Je wilde vast even het imago van Utrecht supporters oppoetsen! En ik zeg het alvast, ze zijn niet allemaal zo!

Vrolijk kerstfeest

zondag 24 december 2000 @ 16:45:16 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_581656
quote:
Op 23 december 2000 16:29 schreef Citroen het volgende:
Ach ja...iedereen woont z'n hele leven in Amsterdam. Mogelijkheid tot verhuizen naar andere steden of zelfs plattelandsdorpjes is er niet. Men blijft er wonen...En stel, stel dat ze gaan verhuizen. Dan zijn ze vast wel zo vriendelijk dat ze ineens voor de Katwijkse Rijnvogels (KRV) zijn, de club die het dichtste bij mijn huis is...

Hup hup KRV! Hup hup KRV!

zondag 24 december 2000 @ 18:16:13 #56
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_581857
quote:
Op 24 december 2000 16:45 schreef twi het volgende:
Ach ja...iedereen woont z'n hele leven in Amsterdam. Mogelijkheid tot verhuizen naar andere steden of zelfs plattelandsdorpjes is er niet. Men blijft er wonen...En stel, stel dat ze gaan verhuizen. Dan zijn ze vast wel zo vriendelijk dat ze ineens voor de Katwijkse Rijnvogels (KRV) zijn, de club die het dichtste bij mijn huis is...

Hup hup KRV! Hup hup KRV!

Als jij een geboren @'d@##*r bent, dan hoor je dus voor de joden te zijn. Als je een geboren Emmenaar bent die in @'d@# woont hoor je voor Emmen te zijn... zo simpel is dat...

zondag 24 december 2000 @ 18:21:31 #57
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_581868
quote:
Op 24 december 2000 16:40 schreef MeneerTim het volgende:
Hey Citroen, leuk he! Je wilde vast even het imago van Utrecht supporters oppoetsen! En ik zeg het alvast, ze zijn niet allemaal zo!

Vrolijk kerstfeest

Ik ben geen 'supporter'. Ik ben iets meer dan dat.
Het is ook de bedoeling dat niemand ons, Utregsupporters, mag... Ons imgao hoort slecht te zijn. Wij zijn tuig van het ergste soort... En weet je, daar zijn we trots op!
Overal waar we komen beven ze... En daar kicken we op! Niemand maakt ons wat!! Wij SCHIJTEN op alles wat niet Utregs is en zeker op die tering @j@xj*den uit @'d@#.

No one likes us, we don't care.

[Dit bericht is gewijzigd door Citroen op 24-12-2000 18:22]

zondag 24 december 2000 @ 20:19:52 #58
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_582346
Woehahahaha....bang....voor jou? Nee hoor, het enige gevoel wat ik bij jou kan krijgen is medelijden...Ik ben geboren in Leiden, in 't ziekenhuis. Gelijk daarna verhuisd naar Katwijk...heel fijn...Moet ik dan voor Lugdunum of FC de Sleutels zijn? Zeg jij het maar, voor welke club moet ik zijn?
  zondag 24 december 2000 @ 20:29:44 #59
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_582369
quote:
Op 24 december 2000 18:21 schreef Citroen het volgende:
Ik ben geen 'supporter'.
(...)
ons, Utregsupporters,
Ehm, niet alle Utrechtsupporters praten zichzelf tegen
  zondag 24 december 2000 @ 20:33:19 #60
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_582374
quote:
Op 24 december 2000 20:19 schreef twi het volgende:
Woehahahaha....bang....voor jou? Nee hoor, het enige gevoel wat ik bij jou kan krijgen is medelijden...Ik ben geboren in Leiden, in 't ziekenhuis. Gelijk daarna verhuisd naar Katwijk...heel fijn...Moet ik dan voor Lugdunum of FC de Sleutels zijn? Zeg jij het maar, voor welke club moet ik zijn?
Katwijk = FC Den Haag

[Dit bericht is gewijzigd door Citroen op 24-12-2000 20:33]

zondag 24 december 2000 @ 20:34:59 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_582381
En trouwens, zoiets noem je geen supporter Citroen, zoiets noem je hooligan
  zondag 24 december 2000 @ 20:35:56 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_582383
quote:
Op 24 december 2000 20:33 schreef Citroen het volgende:
Katwijk = FC Den Haag
Stel dat ik in Utrecht geboren was, maar naar Katwijk verhuisd was...voor welke club had ik dan moeten zijn?
  zondag 24 december 2000 @ 20:41:22 #63
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_582398
Hahaha, wat een zielig topic is dit aan het worden. Ik ben blij dat ik helemaal geen f*ck om voetbal geef. Slaan jullie elkaar de hersens maar lekker in, dan kijk ik lachend toe...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zondag 24 december 2000 @ 20:54:25 #64
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_582427
quote:
Op 24 december 2000 20:35 schreef twi het volgende:
Stel dat ik in Utrecht geboren was, maar naar Katwijk verhuisd was...voor welke club had ik dan moeten zijn?
Ajax
  zondag 24 december 2000 @ 21:04:08 #65
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_582447
quote:
Op 24 december 2000 20:35 schreef twi het volgende:
Als je een geboren Utrechter zou zijn hoor je voor DE club van NL te zijn...
Oftewel FC Utrecht.

pi_582453
quote:
Op 24 december 2000 18:16 schreef Citroen het volgende:
Als jij een geboren @'d@##*r bent, dan hoor je dus voor de joden te zijn. Als je een geboren Emmenaar bent die in @'d@# woont hoor je voor Emmen te zijn... zo simpel is dat...
Zozo, ik zie nu al dat je een uitgesproken mening hebt over hokjespolitiek. Iemand die uit Amsterdam komt (overigens ondergetekende en meer dan trots daar op) zou alleen maar naar Ajax mogen en iemand uit Utrecht alleen maar naar FC Utrecht. Ik dacht het bij sport om liefde voor de club ging en niet waar je vandaan kwam. Vinnik eigenlijk nogal rascistisch gedrag ook, maar daar zal je mij verder niet over horen.

Wat me wel gewoon mateloos irriteert is dat je het stoer vindt om alles wat maar met Ajax te maken heeft uit te schelden. Ik zou me trouwens net zo kapot irriteren als een Ajacied dat over FC Utrecht doet, maar dat is daargelaten. Blijkbaar kom jij dus gewoon niet voor de sport. Blijkbaar kan je niet genieten van dat potje voetbal. Jij bent dus in mijn ogen precies dat kaliber supporter, wat bij bioscopen loopt te dreigen met bedreigingen als een film niet weggehaald wordt, die in Den Bosch even gezellig meedoet, omdat rellen zo leuk zijn, die net als in Rotterdam een jaar of wat terug een halve binnenstad zou verbouwen en misschien wel van het kaliber dat in een weilandje ergens in de buurt van Beverwijk ordinair zou gaan staan knokken en doen alsof we nog in het Stenen Tijdperk leven.

Ik vind het best dat je geen affiniteit met de club Ajax heb en dat je graag bij FC Utrecht een wedstrijd voetbal wilt gaan kijken is ook best. Maar dit soort hooligan-gedrag zit ik helemaal niet op te wachten, omdat je dan in mijn ogen (en dat heeft niets met mijn Ajacied-zijn te maken) dan gewoon een loser bent.

*punt*

- Edit: spelfouten en lay-out -

[Dit bericht is gewijzigd door MrBig op 24-12-2000 21:10]

zondag 24 december 2000 @ 21:13:25 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_582478
quote:
Op 24 december 2000 21:04 schreef Citroen het volgende:
Als je een geboren Utrechter zou zijn hoor je voor DE club van NL te zijn...
Oftewel FC Utrecht.
En als ik nou toevallig in Amsterdam ben geboren, maar naar Schubbekutteveen ben verhuisd? Jahaaaaaaaa dan ben ik voor Ajax en zit ik WEKELIJKS IN DE ARENAAAAAAA!!!!!! En ben ik volgens jou een gore nepsupporter
  zondag 24 december 2000 @ 21:15:54 #68
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_582484
quote:
Op 24 december 2000 21:13 schreef twi het volgende:
En als ik nou toevallig in Amsterdam ben geboren, maar naar Schubbekutteveen ben verhuisd? Jahaaaaaaaa dan ben ik voor Ajax en zit ik WEKELIJKS IN DE ARENAAAAAAA!!!!!! En ben ik volgens jou een gore nepsupporter
Dat is wat anders dan een geboren Schubbekutteveener... Zoals dat hier geld: Utrechter ben je niet voor even, maar voor je hele leven... Als er een Utrechter is die naar Schubbekutteveen moet verhuizen (of om onduidelijke redenen uit zichzelf gaat) blijft dat een Utrechter.

zondag 24 december 2000 @ 21:19:52 #69
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_582488
Hoe weet jij dan van tevoren dat het niet allemaal geboren Amsterdammers zijn? Misschien is 90% van wat er zit wel geboren Amsterdammer...
  zondag 24 december 2000 @ 21:37:49 #70
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_582523
quote:
Op 24 december 2000 21:19 schreef twi het volgende:
Hoe weet jij dan van tevoren dat het niet allemaal geboren Amsterdammers zijn? Misschien is 90% van wat er zit wel geboren Amsterdammer...
Tuurlijk jochie... Als je dat nou lang genoeg volhoudt, ga je het vanzelf wel geloven...

pi_584060
quote:
Het is ook de bedoeling dat niemand ons, Utregsupporters, mag... Ons imgao hoort slecht te zijn. Wij zijn tuig van het ergste soort... En weet je, daar zijn we trots op!
Ons imago hoort slecht te zijn? Tuurlijk jochie, als je dat nou lang genoeg volhoudt, ga je het vanzelf wel geloven.
pi_588256
ik zeg maar één ding
FEYENOORD RULEZ!!!!!
-=[ Greetings CoolBoy17 ]=-
  dinsdag 26 december 2000 @ 16:52:06 #73
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_588317
quote:
Op 26 december 2000 16:18 schreef CoolBoy17 het volgende:
ik zeg maar één ding
FEYENOORD RULEZ!!!!!
Whoehahaha... Hand in hand kameraden??
Ik zeg maar 1 ding:
Homo's lopen hand in hand!

dinsdag 26 december 2000 @ 16:57:07 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_588327
Hetero's tegenwoordig óók....
  woensdag 27 december 2000 @ 01:52:20 #75
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
  woensdag 27 december 2000 @ 15:22:15 #76
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_590951
Alles kan
  donderdag 28 december 2000 @ 01:10:36 #77
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_592975
quote:
Op 27 december 2000 15:22 schreef Machiel het volgende:
Alles kan

Ben jij eigenlijk voor Ajax Machiel?

pi_592995
quote:
Op 27 december 2000 01:52 schreef MeneerTim het volgende:
Kan dit topic dicht?
Nee, want mijn ajakkus haat is altijd actueel
  donderdag 28 december 2000 @ 01:20:55 #79
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_593009
quote:
Op 28 december 2000 01:15 schreef DIGGER het volgende:
Nee, want mijn ajakkus haat is altijd actueel
Zo ouderwets dat je het met tijdloos bent gaan verwarren bedoel je
Life is what you make it.
pi_593015
Die pop van je heb geeneens een ajakkus shirt aan, nep fan
  donderdag 28 december 2000 @ 01:25:25 #81
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_593028
quote:
Op 28 december 2000 01:22 schreef DIGGER het volgende:
Die pop van je heb geeneens een ajakkus shirt aan, nep fan
Nee, jouw vogel heeft ook geen ado shirt aan
pi_593037
Niet zeiken over m'n reigah
  donderdag 28 december 2000 @ 02:09:07 #83
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_593289
quote:
Op 28 december 2000 01:27 schreef DIGGER het volgende:
Niet zeiken over m'n reigah
Reiger? Dat zijn best wel schijtvogels. Past wel bij die club van je
pi_593378
We hebben niet voor niets een schijthekel aan ajakkus
  donderdag 28 december 2000 @ 15:06:32 #85
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_595466
quote:
Op 28 december 2000 01:10 schreef MeneerTim het volgende:

Stel niet van die domme vragen
  donderdag 28 december 2000 @ 18:13:44 #86
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_596041
quote:
Op 28 december 2000 01:10 schreef MeneerTim het volgende:
Dat zie je toch wel aan zijn neus of niet...

donderdag 28 december 2000 @ 19:57:37 #87
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_596379
quote:
Op 28 december 2000 15:06 schreef Machiel het volgende:
Stel niet van die domme vragen
Ok, verboden de moderator te pesten
  donderdag 28 december 2000 @ 19:58:24 #88
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_596381
quote:
Op 28 december 2000 18:13 schreef Citroen het volgende:
nee
pi_596522
quote:
Op 28 december 2000 18:13 schreef Citroen het volgende:
Aaah, meneer 'Vooroordeel' Citroen is er weer
  donderdag 28 december 2000 @ 21:22:15 #90
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_596659
quote:
Op 28 december 2000 20:37 schreef MrBig het volgende:
Aaah, meneer 'Vooroordeel' Citroen is er weer
Euh, waarom vooroordeel?
Omdat ik @j@kkes'supporters' joden noem??

Motten ze maar geen liedjes zingen als 'wij zijn superjoden' en al helemaal geen Israelische vlaggen dragen...
En aangezien joden een grote neus hebben...

donderdag 28 december 2000 @ 23:41:29 #91
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_597112
Alle Joden hebben een grote neus
  donderdag 28 december 2000 @ 23:49:46 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_597148
Ik ken wel meer mensen met een grote neus...
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:01:32 #93
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_597186
quote:
Op 28 december 2000 21:22 schreef Citroen het volgende:

Euh, waarom vooroordeel?
Omdat ik @j@kkes'supporters' joden noem??

Dat doen ze ook allemaal
pi_597213
quote:
Op 28 december 2000 21:22 schreef Citroen het volgende:
En aangezien joden een grote neus hebben...
Dit is dus het vooroordeel-gedeelte....

Sorry dat ik zo snel ging

vrijdag 29 december 2000 @ 00:10:04 #95
3878 Vork
Manisch creatief
pi_597234
Gezeik ook altijd met die Uiterlijke kenmerken van Joden.. Jodendom is een GODSDIENST! geen Ras! dus hebben Joden weinig tot geen Uiterlijke kenmerken (jah ach pijpenkrullen en keppeltjes bij de wat ortodoxere joden dan misschien) en het joodse geloof is nogsteeds verspreid over de hele wereld.

Die uiterlijke kernmerken stammen nog uit de tijd van de 2de WO, van die extreem rechts (anti semitistische, nazi hoe je t ook wilt noemen) getinte vooroordelen dus...

Een deel van de Aanhang komt echter uit nog overwegend joodse wijken en delen van Amsterdam (best leuke wijken overgens) en zij zijn ook diegene die dat soort texten zingen en met Isrelische vlaggen enzo rondhobbelen.. en dat is een relatief klein deel van de gehele ajax aanhang.

Maat wat is dat nou Ben jou... haat jij joden of Amsterdammers of Ajaxcieden.. en vooral.. Waarom? (zie ook dat topic over de sfeer)

vrijdag 29 december 2000 @ 00:20:54 #96
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_597279
quote:
Op 29 december 2000 00:10 schreef Vork het volgende:
Gezeik ook altijd met die Uiterlijke kenmerken van Joden.. Jodendom is een GODSDIENST! geen Ras! dus hebben Joden weinig tot geen Uiterlijke kenmerken (jah ach pijpenkrullen en keppeltjes bij de wat ortodoxere joden dan misschien) en het joodse geloof is nogsteeds verspreid over de hele wereld.

Die uiterlijke kernmerken stammen nog uit de tijd van de 2de WO, van die extreem rechts (anti semitistische, nazi hoe je t ook wilt noemen) getinte vooroordelen dus...

Een deel van de Aanhang komt echter uit nog overwegend joodse wijken en delen van Amsterdam (best leuke wijken overgens) en zij zijn ook diegene die dat soort texten zingen en met Isrelische vlaggen enzo rondhobbelen.. en dat is een relatief klein deel van de gehele ajax aanhang.

Maat wat is dat nou Ben jou... haat jij joden of Amsterdammers of Ajaxcieden.. en vooral.. Waarom? (zie ook dat topic over de sfeer)

Flikker toch op met je kein gedeelte. Die tering@j@cieden gebnruiken ALLEMAAL de geuzenaam joden.
En nee, ik heb niets tegen Joden-Joden, maar wat tegen @j@x-joden. En aangezien de naam joden een geuzenaam is voor ze begruik ik dat ook.
Ik haat alles wat @#$terd@#s is en wat er mee te maken heeft. En waarom... Zo groei je op. Tel dararbij het water-vuur verhaal tussen IJdopr en Utrecht op plus nog is de arrogatie van die gasten en je hebt de reden waarom ik ze echt HAAT

En geloof me, die haat zit diep...

let niet op de typfouten... breezers gingen iets te hard vanavond...

vrijdag 29 december 2000 @ 00:23:19 #97
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_597296
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:23:24 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_597298
Ik wil niks met dat Joden-gezang te maken hebben. Wat heeft dat nou voor nut, om als niet-Jood te gaan zingen dat je Jood bent, of ze aan te moedigen? Ik snap sowieso niet wat die Israelische vlaggen er doen...Maarja, het schijnt erbij te horen. Viel me vroeger niet zo op, maar zelfs niet-Joden zijn er trots op dat hun voetbalclub een Joodse achtergrond heeft.

Nou, dat interesseert me werkelijk geen bal, of Ajax Joods is of niet...IK WIL GEWOON VOETBALLUH KIJKUH!

pi_597364
quote:
Op 29 december 2000 00:20 schreef Citroen het volgende:
Flikker toch op met je kein gedeelte. Die tering@j@cieden gebnruiken ALLEMAAL de geuzenaam joden. En nee, ik heb niets tegen Joden-Joden, maar wat tegen @j@x-joden. En aangezien de naam joden een geuzenaam is voor ze begruik ik dat ook.
Tsja, misschien omdat het Jodendom diep verweven is met Amsterdam. Heb er zelf ook niets op tegen als ze dat zingen, want dat is voor Amsterdammers inderdaad iets waar we trots op zijn. Waarom moet dat toch altijd weer in de negatieve zin van het woord gebruikt worden? Waarom is een Ajax-jood nie gewoon een Ajax-supporter?
quote:
Ik haat alles wat @#$terd@#s is en wat er mee te maken heeft. En waarom... Zo groei je op.
Lekkere opvoeding heb je dan genoten. Nog meer van die stoere verhalen uit je jeugd, waarin je zittend rond het kampvuur blikjes bier verfrommelde met twee handen?
quote:
Tel dararbij het water-vuur verhaal tussen IJdopr en Utrecht op plus nog is de arrogatie van die gasten en je hebt de reden waarom ik ze echt HAAT
Ken twee hele lieve meiden in Utrecht. Kan me ook niet voorstellen afgezien van dat zooitje ongeregeld wat ook maar het lef heeft zich supporter te noemen en durft te spreken van clubliefde (wat een schande voor die clubs) dat er iemand uit Utrecht of Amsterdam een hekel aan elkaar heeft.

By the way, Goddess en Cathelijne...Sorry dat ik niet gemeelt heb. Zal morgen gelijk melen.

quote:
Mooi, kan je je broek ophalen...
quote:
Heb je geen Breezers voor nodig joh. Je heb zowieso al de uitspraken van iemand met een bord voor zijn kop
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:38:28 #100
3878 Vork
Manisch creatief
pi_597370
quote:

[blahblah, gezeik, knip]

Ik haat alles wat @#$terd@#s is en wat er mee te maken heeft. En waarom... Zo groei je op. Tel dararbij het water-vuur verhaal tussen IJdopr en Utrecht op plus nog is de arrogatie van die gasten en je hebt de reden waarom ik ze echt HAAT

Utrechters zijn met zo Arrogant, Limburgers ook, Rotterdammers etc.

ennuh? Zo groei je op? in Utrecht? Get Real! En Amsterdammers voeden hun kinderen
op met Haat tegen Rotterdammers? of Utrechters? JAh joh, nou goed excuus hoor, leuke ouders, leuke buurt ook

"jah kind, Ieder mens is goed, behalve amsterdammers, die zijn fout, die moet je haten en als je ze tegen komt de kop in beuken"

Jahoor... wat jij wil...

Geloof je jezelf nog wel. Ik ozu mezelf niet serieus nemen

tuurlijk joh, geef de breezers maar de schuld

Wat n onzin allemaal zeg..

[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 29-12-2000 00:39]

vrijdag 29 december 2000 @ 00:46:28 #101
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_597420
quote:
Op 29 december 2000 00:38 schreef Vork het volgende:
Wat n onzin allemaal zeg..
mooi samengevat
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:49:34 #102
3878 Vork
Manisch creatief
pi_597434
Ach, is er dan echt geen Verbroedering meer?

Zijn er dan echt geen mensen meer met clubliefde die gezellig samen met mensen die clubliefde hebben vor de tegenpartij op de dag van de wedstrijd de wedstrijd zullen volgen onde het motto "mogen de beste winnen" de supporters na afloop van de wedstrijd van de winnende club feliciteren en de kroeg in duiken!

Zijn die mensne d'r nou echt nietmeer?

pi_597508
Ajax is alleen maar geld. Dochter van 16 wil voor haar werkstuk voor l.o. samen met haar vriendin Cedric van der Gun intervieuwen. Ze moet zich in allerlei bochten wringen en mag nu dit melkmuiltje 8 januari wat vragen stellen. Gelukkig is ze vrij die dag want anders zou het onmogelijk zijn, want de dag voor een wedstrijd mogen de HEREN geen vragen beantwoorden( profesioneel?). De dames staan iedere zaterdag en in de vakantie iedere dag naar de training te kijken!
pi_597587
quote:
Op 29 december 2000 01:08 schreef lousje het volgende:
De dames staan iedere zaterdag en in de vakantie iedere dag naar de training te kijken!
Zo jong en nu al verpest
  vrijdag 29 december 2000 @ 02:25:50 #105
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_597736
quote:
Tel dararbij het water-vuur verhaal tussen IJdopr en Utrecht op
Heeey, dat verhaal ken ik helemaal niet, ik ken helemaal geen verhalen over Utrecht, dat ligt namelijk in de rest van Nederland en is dus onbelangrijk. Wil je het vertellen?lijkt me leuk, ik wil daar wel 's om lachen
  vrijdag 29 december 2000 @ 10:45:34 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_598351
quote:
Op 29 december 2000 01:08 schreef lousje het volgende:
Ajax is alleen maar geld. Dochter van 16 wil voor haar werkstuk voor l.o. samen met haar vriendin Cedric van der Gun intervieuwen. Ze moet zich in allerlei bochten wringen en mag nu dit melkmuiltje 8 januari wat vragen stellen. Gelukkig is ze vrij die dag want anders zou het onmogelijk zijn, want de dag voor een wedstrijd mogen de HEREN geen vragen beantwoorden( profesioneel?). De dames staan iedere zaterdag en in de vakantie iedere dag naar de training te kijken!
Ik vrees dat dat bij alle top()clubs in Nederland zo is...En ja, ik kan ze het niet kwalijk nemen. De tijd dat er 22 jochies op het veld een balletje trappen, met een paar omstanders erbij, is helaas al zo'n 75 jaar (of zelfs meer) dood...Ken de hype rond voetbal en je weet dat interviews nagenoeg onmogelijk zijn voor 'gewone' mensen...
pi_598531
quote:
Op 29 december 2000 10:45 schreef twi het volgende:
Ik vrees dat dat bij alle top()clubs in Nederland zo is...En ja, ik kan ze het niet kwalijk nemen. De tijd dat er 22 jochies op het veld een balletje trappen, met een paar omstanders erbij, is helaas al zo'n 75 jaar (of zelfs meer) dood...Ken de hype rond voetbal en je weet dat interviews nagenoeg onmogelijk zijn voor 'gewone' mensen...
Tsja, is dus onzin. Ik heb zelf als jongetje nog iemand als van Basten ontmoet en heb daar gewoon een tijdje een balletje mee staan trappen. Stelde ie zelf voor. Ervaring van mijn leven en de foto met handtekening hangt nu nog steeds pal voor mijn neus naast de pjoeter. Dan dwing je pas respect af.

Dat tegenwoordig die knakkers zelf denken dat er een lineair verband hoort te zijn tussen het salaris en je arrogantie is dus niet iets wat bij het voetbal hoort. Dat is gewoon gecreeërd door ijdele melkmuilen.

vrijdag 29 december 2000 @ 14:33:41 #108
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_598985
quote:
Op 29 december 2000 11:40 schreef MrBig het volgende:
Tsja, is dus onzin. Ik heb zelf als jongetje nog iemand als van Basten ontmoet en heb daar gewoon een tijdje een balletje mee staan trappen. Stelde ie zelf voor. Ervaring van mijn leven en de foto met handtekening hangt nu nog steeds pal voor mijn neus naast de pjoeter. Dan dwing je pas respect af.

Dat tegenwoordig die knakkers zelf denken dat er een lineair verband hoort te zijn tussen het salaris en je arrogantie is dus niet iets wat bij het voetbal hoort. Dat is gewoon gecreeërd door ijdele melkmuilen.

.

Tja, komt waarschijnlijk door de Utregse mentaliteit die van Basten heeft. Cedric van der Gun is een @'d@##*r en vind zichzelf dus TE GOED. Maar ach, van der Gun mag de schoenen van Van Basten niet eens poetsen...

vrijdag 29 december 2000 @ 14:35:05 #109
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_598988
quote:
Op 29 december 2000 00:49 schreef Vork het volgende:
Ach, is er dan echt geen Verbroedering meer?

Zijn er dan echt geen mensen meer met clubliefde die gezellig samen met mensen die clubliefde hebben vor de tegenpartij op de dag van de wedstrijd de wedstrijd zullen volgen onde het motto "mogen de beste winnen" de supporters na afloop van de wedstrijd van de winnende club feliciteren en de kroeg in duiken!

Zijn die mensne d'r nou echt nietmeer?

Jij zou gewoon ff bij het rugby of het hockey moeten gaan zitten. Dan kan je elkaar feliciteren en dat gezeik.

Ik wil neuzen best een handje geven,. maar plant mijn hand dan wel op zijn oog...

110% ANTI-@J@X

vrijdag 29 december 2000 @ 14:40:05 #110
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_599010
quote:
Op 29 december 2000 10:45 schreef twi iets heel grappigs:
Ik vrees dat dat bij alle topclubs in Nederland zo is...
@j@x is geen topclub meer slimmerd... @j@x telt neit meer mee. @j@x is een tobclub...

vrijdag 29 december 2000 @ 15:31:18 #111
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_599162
Meer top dan Utrech ooit zal worden
pi_599359
quote:
Op 29 december 2000 14:33 schreef Citroen het volgende:
.

Tja, komt waarschijnlijk door de Utregse mentaliteit die van Basten heeft. Cedric van der Gun is een @'d@##*r en vind zichzelf dus TE GOED. Maar ach, van der Gun mag de schoenen van Van Basten niet eens poetsen...

Tsja, ik wilde meer het verschil in generatie aankaarten. Maar als in jouw ogen van Basten ineens geen Ajacied meer is (), omdat dat in jouw overtuiging beter uitkomt, dan geloof je dat toch lekker....

Ik denk trouwens dat jij ook niet de schoenen van van Basten mag poetsen

pi_599372
quote:
Op 29 december 2000 14:35 schreef Citroen het volgende:
Ik wil neuzen best een handje geven,. maar plant mijn hand dan wel op zijn oog...
Stoer

Is Freefighting nix voor je? Dan mag je tenminste eindelijk legaal knokken en kan je zelf ook nog wel eens in elkaar geslagen worden

* MrBig vindt Citroen maar een zielig geval en heeft medelijden met hem

pi_599383
quote:
Op 29 december 2000 14:40 schreef Citroen het volgende:
@j@x is geen topclub meer slimmerd... @j@x telt neit meer mee. @j@x is een tobclub...
Ajax telt zekersteweten nog mee. Dat het een tobclub is, zal ik de eerste zijn om toe te geven, maar vlak die club nooit en te nimmer uit.
  vrijdag 29 december 2000 @ 16:44:14 #115
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_599444
quote:
Op 29 december 2000 16:22 schreef MrBig het volgende:
Ik denk trouwens dat jij ook niet de schoenen van van Basten mag poetsen
Hij mag ze nog niet eens schoonlikken
  vrijdag 29 december 2000 @ 17:12:01 #116
4208 Citroen
The Nightmare Of Holland
pi_599540
quote:
Op 29 december 2000 16:44 schreef Machiel het volgende:
Hij mag ze nog niet eens schoonlikken
Ach, zolang jij de kut van je wijf nog niet mag likken...

zaterdag 30 december 2000 @ 16:09:23 #117
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_601931
De kut van je wijf niet mogen likken is toch wat anders dan de afgetrapte bezweette stinkende voetbalschoenen van een ex-voetballer niet mogen likken...
  zaterdag 30 december 2000 @ 17:14:58 #118
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_602168
Welk wijf? Ik hoef geen wijf! Nee ook geen vent nee gewoon een leuke lieve jonge dame oftewel een beetje respect graag!

Ga lekker Ajax haten man!

pi_602710
quote:
Op 29 december 2000 00:23 schreef aa het volgende:
http://www.cidi.nl/html/media/parool.211099.html

http://www.cidi.nl/html/media/vlkskrnt.211099.html

Twee erg verhelderende verhalen/artikelen over iets wat me al jaren irriteert.
  zondag 31 december 2000 @ 16:42:55 #120
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_606158
quote:
Op 29 december 2000 15:31 schreef Machiel het volgende:
Meer top dan Utrech ooit zal worden
pi_606376
quote:
Zo te lezen ken jij die van der Gun nogal goed... Not. Het is een hagenees. Komt van HHV. Waar zijn broer nog steeds speelt. HHV had vroeger een ballotage-commissie, die voorkwam dat leeghoofden en grofgebekte idioten lid werden. Die commissie is afgeschaft: grijp je kans, Citroen, ook jij kan nu lid worden.

[Dit bericht is gewijzigd door dwerg op 31-12-2000 18:27]

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 januari 2001 @ 10:05:49 #122
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_609575
quote:

Tja, komt waarschijnlijk door de Utregse mentaliteit die van Basten heeft. ... Maar ach, van der Gun mag de schoenen van Van Basten niet eens poetsen...

Yep, Marco van Basten! Mooi voorbeeld van een Utrechter met een enorme liefde voor Ajax.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 januari 2001 @ 10:07:08 #123
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_609581
quote:
Overal waar we komen beven ze... En daar kicken we op! Niemand maakt ons wat!! Wij SCHIJTEN op alles wat niet Utregs is en zeker op die tering @j@xj*den uit @'d@#.

No one likes us, we don't care.

En jullie zingen met z'n allen in koor met jullie michael jackson stemmetjes: "I'm BAD!"
  donderdag 4 januari 2001 @ 12:45:29 #124
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_618995
Cursus stenen gooien voor beginnende hooligans

"F-Side opleidingen", een volledige dochter van de AFC Ajax NV,
presenteert in samenwerking met kraakpand Never Say Die, Bas van Hout en
Handbalvereniging Ookmeer een cursus stenen gooien voor beginnende
hooligans.
Naar aanleiding van de wedstrijd FC Twente-Ajax is deze cursus weer in
ons pakket opgenomen.
Doelgroep is die van de beginnende hooligans die nog niet te dicht bij
de ME durven te komen, maar toch flink willen doen. Gevorderde hooligans
worden verwezen naar de opfriscursus.
De cursus zal bestaan uit een viertal theorie-avonden waarin de volgende
onderwerpen behandeld zullen worden :
Het schatten van afstanden.
Dit blijkt erg moeilijk te zijn, vooral voor de mannelijke doelgroep.
Deze avond wordt afgesloten met een examen. Degenen die zakken mogen de
cursus verlaten en hoeven nooit meer terug te komen.
Materiaalkennis.
Mag alleen worden gevolgd door de mensen die geslaagd zijn voor het
eerste onderdeel. Er zal worden verteld over de verschillende materialen
vanaf de kiezelsteen tot en met de complete straattegel. Indien er
genoeg tijd over is, zal nog wat worden verteld over andere gooi
voorwerpen, zoals de werpster en vuurwerk.
Mensenkennis.
Hier wordt verteld over wie je wel moet raken en wie echt niet. Zo is
het gooien op mensen met een Ajax-sjaal absoluut verboden. Echter het
gooien op mensen in een donkerblauw tuinpak met leuk wit helmpje en
grote zwarte dildo geeft de beste cijfers. Ook andere politie-
functionarissen mogen best geraakt worden.
Mediatraining.
Echter gezien het niveau van de Harde
Kern van alle andere voetbalclubs zal deze avond weinig tijd in beslag nemen. Ook
hier zit weer een stukje materiaalkennis bij, namelijk over de
bivakmuts. Deze avond is alleen voor diegenen die verstaanbaar
Nederlands spreken. Bij Ajax-supporters is ondertiteling niet nodig.
De cursus wordt afgesloten met een praktijkavond bij handbalclub
Ookmeer. Hier kunnen we het geleerde in de praktijk brengen onder de
deskundige leiding van de trainers van deze handbalclub. Er is nog
contact met de politie voor het leveren van figuranten, echter op dit
moment kunnen we nog niets beloven. De cursusprijs is 1000 gulden en is
fiscaal aftrekbaar.

donderdag 4 januari 2001 @ 14:42:28 #125
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_619450
pi_619688
quote:
Op 04 januari 2001 12:45 schreef Lot het volgende:

Zo is het gooien op mensen met een Ajax-sjaal absoluut aanbevolen.

[/Arcee mode]
pi_619741
quote:
Op 04 januari 2001 12:45 schreef Lot het volgende:
Cursus stenen gooien voor beginnende hooligans

"F-Side opleidingen", een volledige dochter van de AFC Ajax NV,
presenteert in samenwerking met kraakpand Never Say Die, Bas van Hout en
Handbalvereniging Ookmeer een cursus stenen gooien voor beginnende
hooligans.
Naar aanleiding van de wedstrijd FC Twente-Ajax is deze cursus weer in
ons pakket opgenomen.
Doelgroep is die van de beginnende hooligans die nog niet te dicht bij
de ME durven te komen, maar toch flink willen doen. Gevorderde hooligans
worden verwezen naar de opfriscursus.
De cursus zal bestaan uit een viertal theorie-avonden waarin de volgende
onderwerpen behandeld zullen worden :
Het schatten van afstanden.
Dit blijkt erg moeilijk te zijn, vooral voor de mannelijke doelgroep.
Deze avond wordt afgesloten met een examen. Degenen die zakken mogen de
cursus verlaten en hoeven nooit meer terug te komen.
Materiaalkennis.
Mag alleen worden gevolgd door de mensen die geslaagd zijn voor het
eerste onderdeel. Er zal worden verteld over de verschillende materialen
vanaf de kiezelsteen tot en met de complete straattegel. Indien er
genoeg tijd over is, zal nog wat worden verteld over andere gooi
voorwerpen, zoals de werpster en vuurwerk.
Mensenkennis.
Hier wordt verteld over wie je wel moet raken en wie echt niet. Zo is
het gooien op mensen met een Ajax-sjaal absoluut verboden. Echter het
gooien op mensen in een donkerblauw tuinpak met leuk wit helmpje en
grote zwarte dildo geeft de beste cijfers. Ook andere politie-
functionarissen mogen best geraakt worden.
Mediatraining.
Echter gezien het niveau van de Harde
Kern van alle andere voetbalclubs zal deze avond weinig tijd in beslag nemen. Ook
hier zit weer een stukje materiaalkennis bij, namelijk over de
bivakmuts. Deze avond is alleen voor diegenen die verstaanbaar
Nederlands spreken. Bij Ajax-supporters is ondertiteling niet nodig.
De cursus wordt afgesloten met een praktijkavond bij handbalclub
Ookmeer. Hier kunnen we het geleerde in de praktijk brengen onder de
deskundige leiding van de trainers van deze handbalclub. Er is nog
contact met de politie voor het leveren van figuranten, echter op dit
moment kunnen we nog niets beloven. De cursusprijs is 1000 gulden en is
fiscaal aftrekbaar.

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  donderdag 4 januari 2001 @ 16:08:58 #128
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_619933
quote:
Op 04 januari 2001 15:23 schreef DIGGER het volgende:
[/Arcee mode]
Vind het meer een Ado mode
  maandag 17 juni 2002 @ 12:21:39 #129
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_4618754
Geld ... HAHAHA ... Feyenoord heeft een zeer beperkt budget maar won dit jaar wel de Europacup.

En de vraag waar de haat vandaan komt is zinloos. Degenen die Ajax haten kunnen dat niet verklaren. Haat is namelijk een extreme vorm van antipathie. Blinde woede e.d.

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:15:52 #130
20583 tokoboy
Sex-addict
pi_4651811
AJAX AMSTERDAM

YOU DON'T LIKE US...WE DON'T CARE

QUE SERA SERA...DIE CUP KOMT TOCH WEL WEER NAAR ONS

woensdag 19 juni 2002 @ 11:16:46 #131
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4651829
quote:
Op woensdag 06 december 2000 13:34 schreef Smike het volgende:

ajaks kan niet genoeg gehaat worden. Voor de Nederlandse eer hebben we gelukkig Feyenoord.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:17:47 #132
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4651852

*zie signature*

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:22:11 #133
20583 tokoboy
Sex-addict
pi_4651941
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 11:17 schreef FrankyMcG het volgende:

*zie signature*

homo's lopen ook hand in hand...kijk naar een goede vriend van me....met tattoo van de uefa cup en al op zijn schouder...zit in vakkie s....en ja hoor wat is het? een homo. dusseh homo's lopen hand in hand

enneh als je zulke leuke praatjes hebben kom je maar een keertje gezellig langs op zuid... (klink ik dreigend jongens? )

woensdag 19 juni 2002 @ 11:22:59 #134
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4651961
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 11:22 schreef tokoboy het volgende:

enneh als je zulke leuke praatjes hebben kom je maar een keertje gezellig langs op zuid... (klink ik dreigend jongens? )

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:23:28 #135
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4651973
-dubbel-

[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 19-06-2002 11:23]

woensdag 19 juni 2002 @ 11:23:36 #136
20583 tokoboy
Sex-addict
pi_4651977
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 11:16 schreef X-Ray het volgende:

[..]

ajaks kan niet genoeg gehaat worden. Voor de Nederlandse eer hebben we gelukkig Feyenoord.

jij bent al helemaal een sukkel....kijk alleen al naar je user icon...stoer hoor..stakker.

x-ray ga je maar lekker de tering in snuiven ofzo want dan zijn we tenminste ook van jou af

woensdag 19 juni 2002 @ 11:24:37 #137
20583 tokoboy
Sex-addict
pi_4652001
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 11:22 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

je bent zeker ook zelf homo?
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:25:20 #138
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4652021
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 11:24 schreef tokoboy het volgende:

[..]

je bent zeker ook zelf homo?

Waar de mond van vol is loopt het hart van over Tokoboy!
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:36:30 #139
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4652215
ik zie een slotje aankomen......

als antwoord op topic: jaloersheid

woensdag 19 juni 2002 @ 11:41:15 #140
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4652272
U heeft een zeer vooruitziende blik dit is echt zielig hoor elkaar uitschelden op een forum tjongejonge *klik*
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:41:31 #141
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4652276
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 11:23 schreef tokoboy het volgende:

[..]

jij bent al helemaal een sukkel....kijk alleen al naar je user icon...stoer hoor..stakker.

x-ray ga je maar lekker de tering in snuiven ofzo want dan zijn we tenminste ook van jou af

Ach schattig, het kind heeft nog niet door dat er ook geuploade icoontjes zijn

Dat kan ie nog niet zien... kietel kietel voor het scholiertje uit leiden.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')