Dat lijkt me niet. Bel de politie.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef Fukushima het volgende:
Ik spreek net een familielid die een paar dorpjes verder woont en daar is sinds vandaag de sportschool weer open.
Regels: 2 personen per keer voor 1 uur en daarna alles reinigen en kunnen de volgende 2. Tijdslot moet je reserveren.
Ik vraag mij af of ze hiermee weg komen.
Goed advies, ga ik nu mee beginnen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik negeer tegenwoordig mensen die zo beginnen totaal. Zelfs bij familie. Ik heb gewoon geen zin meer in dat gejengel. Alles is altijd deel van een groter duivels plan.
Nee, dit mag niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef Fukushima het volgende:
Ik spreek net een familielid die een paar dorpjes verder woont en daar is sinds vandaag de sportschool weer open.
Regels: 2 personen per keer voor 1 uur en daarna alles reinigen en kunnen de volgende 2. Tijdslot moet je reserveren.
Ik vraag mij af of ze hiermee weg komen.
Dan zwier je er maar iets af?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe groot wordt die app? M'n telefoon staat al vol
Waar alleen terugkerende Europeanen in mee mogen, de rest komt de Schengenzone niet meer in.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Klopt er gaan nog steeds vliegtuigen tussen Amerika en Nederland heen en weer.
Vooruit, dan kauw ik je een kijk- en leeslijst voor:quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:58 schreef matthijst het volgende:
[..]![]()
Oeh, iemand weet dat ze in de buurt van iemand met corona zijn geweest. Schokkende shit.
Of, de database wordt gehackt. Poepoe, dan weten ze dat ik corona heb gehad. En dan?
Dezelfde kneuzen die nu zo lopen te janken speelden voor corona ws pokemon, gebruikten google maps of random andere apps die locatie gegevens opslaan.
Maar nu de regering wat verzint breekt de pleuris uit![]()
Ondertussen wel doorhuilen dat het allemaal zo lang duurt natuurlijk
En dat in een paar weken ? ... zo werkt dat niet om onder dwang van tijdsruk een akkoord te versieren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:58 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Precies. En er moeten clubs als BOF bij betrokken worden. Maar ik ben helemaal voor.
Later inderdaad weer opgepakt, buiten het RIVM om. Groningen kreeg zelfs gezeik.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef houdafstand het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Sterker nog, in sommige provincies doen de GGD's momenteel nog steeds contactonderzoek.
Nee hoor. Ik denk dat het prima mogelijk blijft om thuis op de zolderkamer geheel anoniem te zitten zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:57 schreef Vallon het volgende:
Hier word je recht afgenomen om anoniem te zijn en dat geldt ook voor mensen die dat zo willen houden.
Neh, ik heb hem gewaarschuwd dat dit snel bekend gaat worden en dat het hem Waarschijnlijk 400 euro gaat kosten als ze hem daarbinnen treffenquote:
Weer een voorbeeld van dat er niets boven Groningen gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef DarkY.NL het volgende:
dus in het noorden is de app overbodig?
Verder zou het handig zijn dat je app aangeboden krijgt (vrijwillig) na een test.
Dat iets zo is, betekend niet dat het ook zo moet zijn...quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:04 schreef Harmankardon het volgende:
We geven onze belasting aan via de telefoon, Tinder weet alles van onze seksuele voorkeuren, in outlook staat je hele hebben en houden qua mail en google kent een deel van je medische toestand via Fitbit. En ohja de telecomprovider weet op ieder moment van de dag waar je bent en daar grasduint de overheid ook vrolijk in.
En dan zou een Corona-app opeens over de grens gaan? Vreemd argument.
Dat ziekenhuis in Groningen heeft het wel serieus goed voor elkaar ja. Voorbeeld voor rest van NL.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Weer een voorbeeld van dat er niets boven Groningen gaat.![]()
We hadden al geen carnaval en wel een ziekenhuis dat voorbereid was en test, test, test, nu blijft ook het fenomeen app ons bespaard.
Die gebruiken allemaal een app. Zuid-Korea, Singapore en Taiwan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
Zijn er landen die het goed doen zonder app en toch de besmetting onder controle krijgen, Singapore of Zuid Korea? Of gebruiken ze beide een app?
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 17:04:16The W.H.O. really blew it. For some reason, funded largely by the United States, yet very China centric. We will be giving that a good look. Fortunately I rejected their advice on keeping our borders open to China early on. Why did they give us such a faulty recommendation? reageer retweet
Vals dilemma, al die dingen zeggen iets (onvolledigs) over wie je mogelijk bent en niet wat je bent.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:04 schreef Harmankardon het volgende:
We geven onze belasting aan via de telefoon, Tinder weet alles van onze seksuele voorkeuren, in outlook staat je hele hebben en houden qua mail en google kent een deel van je medische toestand via Fitbit. En ohja de telecomprovider weet op ieder moment van de dag waar je bent en daar grasduint de overheid ook vrolijk in.
De vraag is toch meer of ze het onder controle kunnen houden?! Als je de grenzen controleert en mensen van buiten in quarantaine zet, terwijl je binnenlands test en omgevingsonderzoek doet en dit in een tijdig stadium succesvol gedaan hebt, dan kom je wel een eind natuurlijk... totdat je mensen van buiten weer toelaat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
Zijn er landen die het goed doen zonder app en toch de besmetting onder controle krijgen, Singapore of Zuid Korea? Of gebruiken ze beide een app?
Wat een gast is het ook, godverquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:06 schreef banaantjeEE het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 17:04:16The W.H.O. really blew it. For some reason, funded largely by the United States, yet very China centric. We will be giving that a good look. Fortunately I rejected their advice on keeping our borders open to China early on. Why did they give us such a faulty recommendation? reageer retweet
Trumpgod die nog rationeel is in deze crisis.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:06 schreef banaantjeEE het volgende:
En wat gaat er veranderen dan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vals dilemma, al die dingen zeggen iets (onvolledigs) over wie je mogelijk bent en niet wat je bent.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:06 schreef banaantjeEE het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:06 schreef banaantjeEE het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:07 schreef Automatisch het volgende:
Tijdens de Spaanse griep hoorde je ook niks over een app. Hoeft nu dus ook niet.
Sowieso het Noordenquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:05 schreef Vasilevski het volgende:
Weer een voorbeeld van dat er niets boven Groningen gaat.
Ga Lekker naar de ddr man.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:34 schreef superniger het volgende:
Tijd voor social credit score. Net als China.
Goeie vergelijkingquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Drop hier FF je medisch dossier en graag ook je contactgeschiedenis inclusief die van social media van de afgelopen maand. Dan bekijken we die even hier geheel anoniem. Geen probleem mee, wat kan je gebeuren![]()
Doe jij toch niet mee?quote:Nooit en te nimmer mag onder druk van gezondheid, grondrechten worden verkwanseld.
Hier word je recht afgenomen om anoniem te zijn en dat geldt ook voor mensen die dat zo willen houden.
Opmerkelijk, in nog geen 3 weken tijd zitten we te discussieren dat grondrechten niet meer van belang zijnBeter een kutziekte dan een ziekte waar je niet kut mag zijn.
Toen gingen miljoenen mensen dood zonder gezeik op social media. Goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:07 schreef Automatisch het volgende:
Tijdens de Spaanse griep hoorde je ook niks over een app. Hoeft nu dus ook niet.
En dit is vooralsnog peanuts vergeleken met de Spaanse griep. Het valt echt nog wel mee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:07 schreef Automatisch het volgende:
Belasting gaat via pc. Tinder gebruik in niet en FitBit ook niet. Telecomprovider ziet mij alleen thuis zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:04 schreef Harmankardon het volgende:
Was nog niet zeker.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:09 schreef Ven1972 het volgende:
Je bent niet verplicht om die app te gebruiken toch?
Volgens mij hebben zij ook in Brabant langer dan drie dagen contactonderzoek gedaan, hoor. Sowieso zijn het de GGD's die het onderzoek doen en niet het RIVM. Op een gegeven moment waren er zoveel besmettingen in Brabant dat het niet onlogisch was om de onderzoeken te staken (volgens mij na twee weken). De Brabantse GGD's hebben echt geen duizenden mensen in dienst en je moet ook weten hoe je zulke tests afneemt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Later inderdaad weer opgepakt, buiten het RIVM om. Groningen kreeg zelfs gezeik.
Dat het op hele kleine schaal nog gedaan wordt in provincies waarbij er geen grote uitbraak is geweest is wat anders. In het zuiden van het land was het RIVM er na drie dagen al klaar mee en riepen zelfs op om je huisarts niet te bellen als je klachten had.
Sorry, mij boeit het geen fuck. Vind het wel cool dat ze wat aan het verzinnen zijn. En als ik corona heb mag iedereen 't wetenquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vooruit, dan kauw ik je een kijk- en leeslijst voor:
• Data, het nieuwe goud deel I
• Data, het nieuwe goud deel II
• Een aardig boek
• Een nog aardiger boek
• En een beetje filosofie
Ik volg ook eerder dit standpunt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zoals gebruikelijk weer afleiding van Trump voor zijn eigen falende beleid van het wegbezuinigen van het team tegen pandemieën.
Goed punt, denk dat ik mijn werktelefoon bij zoveel mogelijk mensen laat gaan. Mag ik de rest van het jaar thuis blijven.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan moet je vervolgens 2 weken thuisblijven, blijkt er niets aan de hand, ga je weer naar buiten, even later is er weer iemand met Corona in je buurt geweest, weer 2 weken binnen en zo maar door. Dat is niet te doen joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |