quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.nu.nl/games/6(...)elers-inchecken.html
Mani?
quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.nu.nl/games/6(...)elers-inchecken.html
Mani?
Dat is al heel wat jaar geleden. Ik zit nu alleen nog op /tv/ en /v/ en heel soms /pol/.quote:
/b/ heeft z’n beste jaren ook wel gehad, maar wat hebben we genoten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is al heel wat jaar geleden. Ik zit nu alleen nog op /tv/ en /v/ en heel soms /pol/.
We hebben wat afgelachen in die jaren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
/b/ heeft z’n beste jaren ook wel gehad, maar wat hebben we genoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
Rutte: te vroeg om te speculeren over een eindstrategie.
op1:Vermoeiend. Ik zou liever een exit strategie voor Baudet willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Dven begreep ik. Ken je wellicht welquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie dat er zelfs iemand uit Bulgarije mee post in COR.
Het wordt volgende week 35 graden in Bulgarije.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is Dven begreep ik. Ken je wellicht wel
Ja, ik lees wel eens verhaaltjes over zijn vriendinnetjes daar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is Dven begreep ik. Ken je wellicht wel
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het wordt volgende week 35 graden in Bulgarije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |