abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 april 2020 @ 11:39:01 #101
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192550444
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:35 schreef KillerBee4ever het volgende:
Voor wat het waard is: ik werk zelf in een ziekenhuis. Niet dat ik hiermee zeg dat ik weet hoe alles tot in detail op de IC werkt (ik werk niet op deze afdeling), maar ik denk toch wel dat ik er iets meer van weet dan de gemiddelde Nederlander ja.
Wat een borstklopperij zeg.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192550453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 06:31 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel patienten er niet in dat ziekenhuis op de IC terecht konden, omdat Boris Obesi onnodig een IC bed bezet hield. Voor extra zuurstof heb je geen IC nodig, en ook niet voor iets meer toezicht op zijn toestand.
De IC is echt alleen voor de zeer slechte gevallen, die beademd moeten worden, dat hij uit voorzorg daar is opgenomen, vind ik persoonlijk schandalig.
Ben je daar benieuwd naar? Nou, denk dan eens even na hoeveel bedden hij bezet hield. Is wel een heel ingewikkeld vraagstuk hoor. Je mag er een paar uur voor uittrekken.
pi_192550469
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:39 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat een borstklopperij zeg.
Neuh, maar je moet wat als andersdenkenden je mening niet accepteren en daarnaast ook best arrogant te doen. Prima verder hoor, maar dat respectloze hier en "ik weet het beter dan jij" houding, begint toch wat vermoeiend te worden.
Wellicht een idee voor al deze Fokkers, die alleen gelijkgezinden willen aanhoren, om gewoon uit te loggen? ^O^
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 10 april 2020 @ 11:45:56 #104
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192550528
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:41 schreef KillerBee4ever het volgende:
Neuh, maar je moet wat als andersdenkenden je mening niet accepteren en daarnaast ook best arrogant te doen. Prima verder hoor, maar dat respectloze hier en "ik weet het beter dan jij" houding, begint toch wat vermoeiend te worden.
Wellicht een idee voor al deze Fokkers, die alleen gelijkgezinden willen aanhoren, om gewoon uit te loggen? ^O^
Geen idee waar je het over hebt, maar dat gemopper over de PM op de IC is behoorlijk ongepast. Je redt jezelf niet door daarna te zeggen dat je ‘ook’ in een ziekenhuis werkt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192550543
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:41 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Neuh, maar je moet wat als andersdenkenden je mening niet accepteren en daarnaast ook best arrogant te doen. Prima verder hoor, maar dat respectloze hier en "ik weet het beter dan jij" houding, begint toch wat vermoeiend te worden.
Wellicht een idee voor al deze Fokkers, die alleen gelijkgezinden willen aanhoren, om gewoon uit te loggen? ^O^
Waar maak je je druk over joh. Alsof je ook maar 1 iemand zou kennen die nu geen IC plek heeft gekregen door Boris Johnson.
  vrijdag 10 april 2020 @ 11:51:36 #106
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_192550606
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:39 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ben je daar benieuwd naar? Nou, denk dan eens even na hoeveel bedden hij bezet hield. Is wel een heel ingewikkeld vraagstuk hoor. Je mag er een paar uur voor uittrekken.
Ik heb het idee dat ik deze zou moeten weten.
pi_192550662
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik deze zou moeten weten.
Niet verklappen hoor. Die mevrouw is nu een berekening aan het maken op papier.
pi_192550812
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:45 schreef Ringo het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt, maar dat gemopper over de PM op de IC is behoorlijk ongepast. Je redt jezelf niet door daarna te zeggen dat je ‘ook’ in een ziekenhuis werkt.
Het is echt verschrikkelijk! :o
En ik wist niet dat ik mezelf 'moest redden', maar bedankt voor het meedenken ;)

Zo, ik ga weer iets nuttigs doen, fijne dag gewenst.

[ Bericht 6% gewijzigd door capricia op 10-04-2020 13:00:15 ]
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 10 april 2020 @ 12:15:57 #109
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192550907
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:06 schreef KillerBee4ever het volgende:
Het is echt verschrikkelijk! :o
En ik wist niet dat ik mezelf 'moest redden', maar bedankt voor het meedenken ;) .

Zo, ik ga weer iets nuttigs doen, fijne dag gewenst.
Ja hoor, veel succes.

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 10-04-2020 13:00:26 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 10 april 2020 @ 14:11:03 #110
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192552461
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Niet verklappen hoor. Die mevrouw is nu een berekening aan het maken op papier.
_O_ _O_ _O_ _O- _O-
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  vrijdag 10 april 2020 @ 16:48:51 #111
208890 June.
Seriously?
pi_192554256
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]

waarschijnlijk 0

Daarbij is het een mening dat Boris het 'onnodig' zou bezetten. Een IC patient is een IC patient en zolang je ter voorbeeld jezelf of eigen familie er niet van zou weerhouden om opgenomen te worden kun je daar bij derden niet over oordelen.
Ik snap wel dat ze hem op de IC gelegd hebben, want minister president enzo, maar alleen zuurstof toedienen kan ook prima op de afdeling. Desnoods met 1 op 1 verpleging.

Dus in die zin wel onnodig.
Shine bright like a diamond.
pi_192554545
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:39 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat een borstklopperij zeg.
Nou heb je een expert, die onderbouwt dat hij een expert is, en dan NOG loop je weer over iets te zeiken.

Ben jij ergens een expert in? Vast wel. In het gebied waarover je praat? Vast niet.

Respecteer dus experts, als je met hen over hun vakgebied praat. Dat doen we ook met jou als wij met jou over jouw vakgebied praten. Want jij weet hoe veel jij hebt moeten laten in je leven om expert in jouw vakgebied te worden, hoeveel moeite het jou gekost heeft.

Wat is jouw vakgebied?
pi_192554564
Is Boris al dood?

Ik heb het twee daagjes niet gevolgd, dus ik loop wat achter.
pi_192556098
quote:
'Premier Johnson loopt weer'

De Britse premier Boris Johnson is aan de beterende hand. Hij loopt kleine stukjes en heeft met zorgpersoneel gesproken, zegt een woordvoerder van Downing Street.

"Hij heeft met zijn dokters gepraat en het hele medische team bedankt voor de fantastische zorg die hij gekregen heeft."

Johnson mocht gisteren van de intensive care af en verblijft nu op een reguliere verpleegafdeling van het St. Thomas Hospital in Londen.

NOS Live
  vrijdag 10 april 2020 @ 20:44:35 #115
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192557733
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:10 schreef RetepV het volgende:
Nou heb je een expert, die onderbouwt dat hij een expert is, en dan NOG loop je weer over iets te zeiken.

Ben jij ergens een expert in? Vast wel. In het gebied waarover je praat? Vast niet.

Respecteer dus experts, als je met hen over hun vakgebied praat. Dat doen we ook met jou als wij met jou over jouw vakgebied praten. Want jij weet hoe veel jij hebt moeten laten in je leven om expert in jouw vakgebied te worden, hoeveel moeite het jou gekost heeft.

Wat is jouw vakgebied?
Over welke ‘expert’ heb jij het?
Degene die ‘in een ziekenhuis werkt’? (als receptionist, schoonmaker, kok?)

Die vond dat ‘Boris Obesi’ niet op de IC thuishoorde, uit de losse pols, zonder de details van zijn ziektebeeld te kennen?

Dat is geen expert, dat is een praatjesmaker.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 11 april 2020 @ 10:38:14 #116
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192564712
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 11 april 2020 @ 16:37:20 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192569297
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 20:44 schreef Ringo het volgende:

[..]

Over welke ‘expert’ heb jij het?
Degene die ‘in een ziekenhuis werkt’? (als receptionist, schoonmaker, kok?)

Die vond dat ‘Boris Obesi’ niet op de IC thuishoorde, uit de losse pols, zonder de details van zijn ziektebeeld te kennen?

Dat is geen expert, dat is een praatjesmaker.
Als iemand zichzelf een expert noemt uit de zorg maar wel zonder enige kennis van de specifieke casus gaat roepen dat een persoon niet op de IC thuishoorde dan weet je al dat diegene in de zorg niet op een plek werkt waar werkelijk beslissingen over patiënten genomen worden.

Iemand die wel in de zorg werkt en zorg voor de patiënten heeft gaat geen diagnose op basis van wat boulevardbladen stellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_192578732
https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-dood-dan-bekend

’Boris Johnson was dichter bij dood dan bekend’ was toch wel ernstiger
pi_192578766
Te laat rust genomen, doorwerken, zelf geen maatregelen treffen. Als iedereen zo laks zou handelen bij besmetting als Boris hebben we pas een probleem.
pi_192578794
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Te laat rust genomen, doorwerken, zelf geen maatregelen treffen. Als iedereen zo laks zou handelen bij besmetting als Boris hebben we pas een probleem.
Het virus manifesteert bij iedereen anders. Hoe kan hij van te voren weten dat hij er zo aan toe zou zijn?

Voor de rest zitten er wel wat aannames bij.
pi_192578869
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 10:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het virus manifesteert bij iedereen anders. Hoe kan hij van te voren weten dat hij er zo aan toe zou zijn?

Voor de rest zitten er wel wat aannames bij.
Ministers, vrienden en ambtenaren: „Het was duidelijk dat hij er de hele week al bar slecht aan toe was.”-Telegraaf
pi_192578966
quote:
Johnsons kantoor Downing Street zei zaterdag dat de premier ’zeer goede vorderingen’ maakt bij zijn herstel en dat hij sinds hij van de intensive care is gehaald, games heeft gespeeld en naar films heeft gekeken vanuit zijn ziekenhuisbed.
Welke games zou die hebben gespeeld?
pi_192579066
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 10:54 schreef michiel_merk het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-dood-dan-bekend

’Boris Johnson was dichter bij dood dan bekend’ was toch wel ernstiger
Telegraaf gooit er altijd graag een dramatisch sausje op.

Maar ik mag hopen dat ze in dit geval gelijk hebben. En eigenlijk weinig nieuws brengen. Je gaat niet naar de IC als je niet in levensgevaar bent of als ze binnen korte tijden een verslechtering van je conditie verwachten die je in levensgevaar brengt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 12 april 2020 @ 13:07:17 #124
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192580150
Dat is weer een stap omhoog op de ladder van de Churchill-legende.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 12 april 2020 @ 13:16:43 #125
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192580277
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2020 13:07 schreef Ringo het volgende:
Dat is weer een stap omhoog op de ladder van de Churchill-legende.
Churchill ging niet naar het ziekenhuis voor een virusje. Die rookte Corona's bij zijn ontbijt. Next level, zeg maar. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192580443
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:12 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Welke games zou die hebben gespeeld?
Plague
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192580453
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 13:16 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Churchill ging niet naar het ziekenhuis voor een virusje. Die rookte Corona's bij zijn ontbijt. Next level, zeg maar. :P
Verhaal gaat dat hij zijn koffie roerde met sigaren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192581500
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 11:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Telegraaf gooit er altijd graag een dramatisch sausje op.

Maar ik mag hopen dat ze in dit geval gelijk hebben. En eigenlijk weinig nieuws brengen. Je gaat niet naar de IC als je niet in levensgevaar bent of als ze binnen korte tijden een verslechtering van je conditie verwachten die je in levensgevaar brengt.
Het klinkt allemaal wel logisch. Boris die wil voorkomen dat het volk denkt dat hij een voorkeursbehandeling krijgt en daarom zo lang mogelijk wacht om opgenomen te worden.
En het coronavirus waarvan bekend is dat je heel lang met milde klachten rond kan lopen voordat het ineens hard toeslaat.

En andere regeringsleiders die geconfronteerd worden met een premier die de ene dag nog thuis werkt en de volgende al extra zuurstof moet krijgen op de ic.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_192581588
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:12 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Welke games zou die hebben gespeeld?
Warzone natuurlijk.
pi_192582027
quote:
Boris Johnson discharged from hospital

Prime Minister Boris Johnson has left hospital after being treated for coronavirus, but will not immediately return to work, Downing Street says.

Mr Johnson, 55, was taken to St Thomas' hospital, in London, on Sunday - 10 days after testing positive for the virus.

He had three nights in intensive care before returning to a ward on Thursday.

Downing Street said the PM would continue his recovery at his country residence, Chequers.

"On the advice of his medical team, the PM will not be immediately returning to work. He wishes to thank everybody at St Thomas' for the brilliant care he has received.

"All of his thoughts are with those affected by this illness."
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_192583131
Terug en meteen een historische speech, heel indrukwekkend.


Boris schrijft geschiedenis. ^O^
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  zondag 12 april 2020 @ 17:16:46 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192583164
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 17:14 schreef Zalmslaatje het volgende:
Terug en meteen een historische speech, heel indrukwekkend.


Boris schrijft geschiedenis. ^O^
Dat zouden meer mensen kunnen doen als ze tijdig getest zouden worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_192583232
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 17:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zouden meer mensen kunnen doen als ze tijdig getest zouden worden.
Helemaal mee eens maar de Britten zijn absolute meesters in het geven van crisis speeches.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192583337
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 17:14 schreef Zalmslaatje het volgende:
Terug en meteen een historische speech, heel indrukwekkend.


Boris schrijft geschiedenis. ^O^
In het Brits komt het ook meteen historisch over. Hulde voor Boris in elk geval
pi_192583352
Mooie speech. En Boris ziet er, naar de omstandigheden, goed uit!
pi_192585603
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 17:21 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens maar de Britten zijn absolute meesters in het geven van crisis speeches.
Dit is in ieder geval een beter verhaal dan dat je gewoon handen kunt blijven schudden.
pi_192585675
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 17:14 schreef Zalmslaatje het volgende:
Terug en meteen een historische speech, heel indrukwekkend.


Boris schrijft geschiedenis. ^O^
Wat maakt de speech historisch?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192586032
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2020 20:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat maakt de speech historisch?
Omdat ik dat zeg. :+
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  zondag 12 april 2020 @ 21:15:31 #139
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192587028

:P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192587444
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 17:29 schreef Tegan het volgende:
Mooie speech. En Boris ziet er, naar de omstandigheden, goed uit!
Bijzonder goed en fit. Gelukkig maar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')