Daar kan ik inkomen: andere casus dan - hoeveel procent van de ouders zullen hun kinderen alsnog thuis houden vanwege twijfels, angst, of juist verlenging andere maatregelen > "bij koorts blijft het hele gezin thuis.."quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja precies. Dus in dat opzicht heeft het (her)openen van scholen echt wel impact op de economie.
Werkelijk? Er komen steeds meer mensen op de IC. Personeel werkt zich kapot en dan zeg jij dat het wel vol te houden is?quote:
wat zouden ze dan kunnen versoepelen bijvoorbeeld, mocht het beter gaan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:08 schreef Momo het volgende:
Komende weken zit er geen versoepeling maatregelen in anders wordt alsnog max IC bereikt
Opvallende uitspraak wel - over twee weken moet men uiterlijk uitspraak doen over de maatregelen na 28 april..quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:08 schreef Momo het volgende:
Komende weken zit er geen versoepeling maatregelen in anders wordt alsnog max IC bereikt
Scholen openen. Horeca weer open. Vliegverkeer weer hervatten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wat zouden ze dan kunnen versoepelen bijvoorbeeld, mocht het beter gaan?
welke maatregelen?
Denk als eerst aan kinderen weer naar opvang/school. Horeca zie ik niet gebeuren eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wat zouden ze dan kunnen versoepelen bijvoorbeeld, mocht het beter gaan?
welke maatregelen?
15 nieuwe mensen op de IC, jazeker, uitgaande dat die 15 iedere 2 weken weer ontslagen zijn.... Zit je op 14* 15 = 210 mensen op de IC structureel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:09 schreef Markesh het volgende:
[..]
Werkelijk? Er komen steeds meer mensen op de IC. Personeel werkt zich kapot en dan zeg jij dat het wel vol te houden is?
Horeca komt echt als allerlaatste aan de beurt ja.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk als eerst aan kinderen weer naar opvang/school. Horeca zie ik niet gebeuren eigenlijk.
Rutte heeft de vorige keer ook al een winstwaarschuwing gegeven ivm de meivakantie etc. De kans dat er 28 april weer alles hervat gaat worden was al niet zo heel groot.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opvallende uitspraak wel - over twee weken moet men uiterlijk uitspraak doen over de maatregelen na 28 april..
Ze gaan het eind april gewoon weer verlengen, lijkt mij. Ik ging er eigenlijk al de hele tijd vanuit dat alles gewoon dicht blijft tot 1 juni.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opvallende uitspraak wel - over twee weken moet men uiterlijk uitspraak doen over de maatregelen na 28 april..
Dat wordt dan natuurlijk verlengd tot begin juni.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja zie pas over heel aantal weken dat ze eventueel dingen gaan versoepelen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze gaan het eind april gewoon weer verlengen, lijkt mij. Ik ging er eigenlijk al de hele tijd vanuit dat alles gewoon dicht blijft tot 1 juni.
Als grote evenementen weer door kunnen gaan, is het echt voorbij.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Horeca komt echt als allerlaatste aan de beurt ja.
Tja we gaan het zien.. het gaat de goede kant op, maar we zitten nog steeds pas in de beginfase van deze marathon heb ik het idee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze gaan het eind april gewoon weer verlengen, lijkt mij. Ik ging er eigenlijk al de hele tijd vanuit dat alles gewoon dicht blijft tot 1 juni.
Van die mensen die denken dat Jaap ook elke ochtend die pdf in elkaar geflanst.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:12 schreef houdafstand het volgende:
Die journalist van RTL.
Alsof Kuipers over zo'n app gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |